Jump to content

probleme cutie automata bmw e 60 535


fest

Recommended Posts

din punctul meu de vedere as pune aftermarket, nu se justifica pretul enorm.

Dar e treaba si alegerea ta.

Daca folosesti tot numai OEM, adica ulei OEM, kit de garnitura si filtru la e60 sari de 19 mil. O fi mult, o fi putin.. depinde de buzunarul tau, din punctul meu de vedere sunt bani aruncati pe fereastra, chair daca e o operatie care se face destul de rar.

 

Dar pentru siguranta ta.. si daca nu te deranjeza pretul mergi pe OEM.

Uleiurile de care iti spun sunt listate ca fiind compatibile, se folosesc de ani de zile.. daca o sa ai probleme nu ai ca ai pus ulei aftermarket, ci ca poate ai facut schimbul prea tarziu, sau poate ai ghinion.

Repet, asta e valabil la ulei aftermarket recomandat la cutia ta, nu orice ulei aftermarket, trebuie sa fii foarte atent sa fii sigur ca e compatibil, altfel intradevar poti distruge cutia.

Daca o mai tin astai asa o sa ajunga un schimb de ulei cat un rebuild.. :) asa ca de ce sa te mai obosesti.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Buna!

 

Am schimbat uleiul din cutie week-end-ul trecut la un 525, an 2004, la 156.000 km. Am facut aceasta operatiune preventiv, chiar daca nu am nici o problema la cutie.

Cu totul a fost 17 mil (7 litri de ulei = aprox. 10 mil si filtru=5 mil, plus 1 milion manopera.)

Uleiul dat jos din cutie avea o cu totul alta culoare fata de cel nou.

 

Personal, nu imi dau seama daca cutia schimba mai lin sau mai altfel.

 

Cert este ca poti face acest schimb pentru a preveni eventualele probleme.

 

O zi buna tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Era vorba de 60 grade celsius sau 140 Fahrenheit:poke:

 

Temperatura normala a uleiului in cutiile automate e 40-50 grade ( asa se face nivelul uleiului in cutie, la temperatura asta). Peste 60 grade, deja e anormal si exista o problema fie cu racirea, fie frecare interna anormala.

Chiar si cu cea mai simpla diagnoza , Carsoft 6.5 sp1 se poate vedea live, plus ca se pot urmarii solenoizii si detecta eventualele erori.

 

Ideea era ca daca masina merge bine pana se incalzeste uleiul in cutie ( vreo 20 km ) atunci cutia fizic nu are nimic. Socurile pot fi produse de supraincalizrea uleiului ( care spre deosebire de cutiile manuale, actioneaza si ca fluid hidraulic la automate), care isi pierde proprietatile si apar probleme pe la mecatronic.

n-as crede ca ai dreptate in ce priveste temperatura...la 50 de grade se face verificarea nivelului de ulei...la functionare, temperatura este asa de ridicata ca masina trebuie lasata macar 1-2 ore ca sa se poate umbla la cutie...iti spun ce am vazut eu, la service, la a mea, nu din auzite (ii mai verific nivelul de ulei ca transpira usor...si nici nu i-as schimba uleiul cu flitrul deocamdata...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buna!

 

Am schimbat uleiul din cutie week-end-ul trecut la un 525, an 2004, la 156.000 km. Am facut aceasta operatiune preventiv, chiar daca nu am nici o problema la cutie.

Cu totul a fost 17 mil (7 litri de ulei = aprox. 10 mil si filtru=5 mil, plus 1 milion manopera.)

Uleiul dat jos din cutie avea o cu totul alta culoare fata de cel nou.

 

Personal, nu imi dau seama daca cutia schimba mai lin sau mai altfel.

 

Cert este ca poti face acest schimb pentru a preveni eventualele probleme.

 

O zi buna tuturor!

unde ai facut schimbul asta? esti din bucuresti? caut si eu un service in bucuresti sa fac aceasta operatiune.

Link to comment
Share on other sites

n-as crede ca ai dreptate in ce priveste temperatura...la 50 de grade se face verificarea nivelului de ulei...la functionare, temperatura este asa de ridicata ca masina trebuie lasata macar 1-2 ore ca sa se poate umbla la cutie...iti spun ce am vazut eu, la service, la a mea, nu din auzite (ii mai verific nivelul de ulei ca transpira usor...si nici nu i-as schimba uleiul cu flitrul deocamdata...)

 

Pai am diagnoza acasa, si la fostul e39 am fost curios sa vad in cat timp se incalzeste uleiul si am mers cu laptop-ul pe "Live Data" in masina. In vreo 20 km s-a stabilizat la 50-60 grade.

Am schimbat o data uleiul din cutie impreuna cu mecanicul meu si dupa ce intra cativa litri , pornesti masina si pui cutia in toate treptele si cineva pompeaza ulei in cutie pana incepe sa curga la orificiul de umplere. Atunci am verificat cu termometru cu infrarosii si tot vreo 60 grade erau.

 

Se lasa masina sa se raceasca pentru ca un ulei la 60-70 grade provoaca arsuri, iar exact langa cutie ai evacuarile care se incing bine de tot. ( dupa ce opresc masina se aud evacuarile cum se contracta cand se racesc , deci cred ca sunt pe undeva pe la 300 grade celsius):hyper:.

 

Cand schimbi uleiul si filtru trebuie schimbata si Piesa 1. Pe acolo transpira. E din ciclul "asa face toate e60"

Link to comment
Share on other sites

da, ala e recomandat sa se schimbe la fiecare schimb de ulei, cica nu poate fi refolosit, cam ca piulitele autofiletante..

L.E. varcop, mergi cu masina sa se incalzeasca cutia si apoi desfaci busonul de la umplere, daca o sa curga pe acolo e la nivel.. daca nu, completezi pana curge..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

salut m-am antors am fost la tm si am facut schimbul de ulei la tipul ala care se ocupa cu cutii automate iar de cand am facut schimbil nu m-ai am socurile din cutie pe care le aviam anainte am facut schimb doar 6 l a zis ca daca nu m-ai am probleme sa ma antorc si sami faca un schimb complet an care intra 9 l ulei cu tot cu convertor iar daca aviam an continuare probleme o reconditionare completa costa 2000 e cu ulei si cu filtru

si cum reusea el sa iti scoata uleiul din convertor?

Link to comment
Share on other sites

credema ca nu stiu cu reuseste sa scoata uleiuldin convertor sincer nu stiu ce sa zic de acel servis a m-ai fost cineva la tm la samo este specializat an cutii zice s-au stie cineva un alt servis an care se poate schimba tot uleiul din cutie cu ceva pompe speciale?
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Caut si eu un service in Bucuresti unde sa pot schimba tot uleiul din cutie. Daca stie cineva vreun service ok, astept si eu un pont. Multumesc.

 

Later edit: e vorba de o cutie steptronic de pe un X5, nu de cea manuala de pe E60 :)

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.