Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

320 D 136 cp bate motorul sau...?!


Recommended Posts

salut,am un bmw E46 320 diesel din 2000 136 cp...se aude o bataie in partea din dreapta(stand la volan) si nu i dau de cap...am fost la 5 service'uri si toti au zis volanta...azi am dat jos ambreiajul si sa constatat ca volanta nu are joc absolut deloc...in schimbt au zis ca placa este decalita si discul trebuie schimbat...tin sa spun ca am achizitionat masina acum 1 sapt si uleiul era smoala si f gros...pornea f greu si de 2 ori sa auzit un trascanit...am schimbat absolut tot (ulei filtre + aditiv duralube) si dimpotriva a inceput sa bata din ce in ce mai tare...porneste putin mai greu,cateodata din a 2 3 cheie si da sa moara inainte sa porneasca(se intampla doar la rece,apoi porneste la sfert)..la pornire masina are acea bataie dar face mai rau cand se incalzeste si in turatie ...cel mai rau in 1500 2000...si de fiecare data cand pornesc motorul imi apare uleiul (culoarea galben) si dispare in 5 secunde...multi zic ca ar fi senzorul...precizez ca pe tester nu am nici o eroare...uleiul este la nivel..10w40 castrol..m am gandit ca are 200000km si d asta am ales un ulei mai gros...astept parerile voastre legate de aceasta bataie..multumesc foarte mult. Edited by bogdanM3
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca cel putin la mine tampoanele sunt hidraulice sau asa ceva si nu se vede daca e rupt suportul sau curs.La mine avea o bataie cand stateam la stop de ex cu frana calcata (a mea e automata).Dupa ce le-am schimbat bataia a disparut.
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca cel putin la mine tampoanele sunt hidraulice sau asa ceva si nu se vede daca e rupt suportul sau curs.La mine avea o bataie cand stateam la stop de ex cu frana calcata (a mea e automata).Dupa ce le-am schimbat bataia a disparut.

 

 

la mine tampoanele nu sunt hidraulice..si nu sunt rupte...am verificat...am schimbat doar chitul de ambreiaj fara volanta deoarece nu avea absolut nici un juc si mecanicul a zis ca nu trebuie schimbat...mai nou a spus ca este f probabil sa am vibrochenul rupt sau "fusta la piston"...........imi bate doar cand se incalzeste in circa 5 min ...la rece nu bate...cand actionez abreiajul bataia persista..deci iese din calcul volanta...credeti ca este o problema uleiul care l am bagat?as vrea sa vand masina,are rost sa incerc sa mai schimb uleiul?multumesc ca ati raspuns!!!!

Link to comment
Share on other sites

cand actionez abreiajul bataia persista..deci iese din calcul volanta...

 

 

atunci se stie ca e sau nu volanta :)

 

adica , daca apesi pedala si bate/zornaie e clar , dar clar de tot , volanta :)

 

asa facea si a mea pana sa o schimb, bine , a mea avea si joc cand am testat -o la mana.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

atunci se stie ca e sau nu volanta :)

 

adica , daca apesi pedala si bate/zornaie e clar , dar clar de tot , volanta :)

 

asa facea si a mea pana sa o schimb, bine , a mea avea si joc cand am testat -o la mana.

 

da,dar la mine nu schimba cu nimic daca apas sau nu ambreiajul,doar f putin la rece parca nu s ar mai auzii...si la mana nu avea absolut deloc joc...cum spuneam bate mai rau cand se incalzeste...si se simte si in pedala...este posibil sa fie vibrochenul rupt?daca ar fi volanta buna si vibrochenul rupt ar cauza aceste batai?nu bate rau in pedala dar se simte...idei???multumesc.

Link to comment
Share on other sites

da, si eu zic ca fostul proprietar ascundea ceva tinand uleiul ala in motor. ce ascundea numai el stie deocamdata.

culoarea uleiului la diesel nu este relevanta...cand este negru inseamna ca isi face treaba...cat de uzat era insa...daca nu stii istoricul nu ai nici o garantie. dar faptul ca era negru sau uzat nu cred ca ii dadea si capacitatea de a ascunde "bataile".

Link to comment
Share on other sites

culoarea uleiului la diesel nu este relevanta...cand este negru inseamna ca isi face treaba...cat de uzat era insa...daca nu stii istoricul nu ai nici o garantie. dar faptul ca era negru sau uzat nu cred ca ii dadea si capacitatea de a ascunde "bataile".

 

am inteles ca proprietarul punea 0w30 si il tinea 20 mii km..........bataia e mult prea pronuntata ...nu cred ca daca schimb uleiul o sa dispara.............vre o idee???

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ pe tester nu ĂŽți apare eroare la senzor de ulei , nu este de la senzor .. Si la mine e dus senzorul dar ĂŽmi da pe tester eroare la el.. Pune ulei 5w30 LL .. Si vezi pe urma dacĂŁ mai bate, poți ĂŽncerca si un aditiv, stiu cazuri când s-a remediat problema cu ASA ceva.. Bafta
Link to comment
Share on other sites

cu injectoarele cum stai?

...nu le am verificat...dar este f itepator mirosul pe care il scoate pe esapament...am schimbat injectorul cu fir deoarece aparea pe tester...acum nu apare nimic...pot spune ca porneste greu cand este rece...da sa se opreasca!

 

DacĂŁ pe tester nu ĂŽți apare eroare la senzor de ulei , nu este de la senzor .. Si la mine e dus senzorul dar ĂŽmi da pe tester eroare la el.. Pune ulei 5w30 LL .. Si vezi pe urma dacĂŁ mai bate, poți ĂŽncerca si un aditiv, stiu cazuri când s-a remediat problema cu ASA ceva.. Bafta

 

 

aditiv am bagat duralube...dar in 10w40...legat de senzor mi a aparut 1 data cand am bagat eroarea pe tester...am sterso' si observ ca nu mai apare eroarea...dar de fiecare data cand pornesc imi apare uleiul cu galben si se stinge dupa 5 sec...pe tester nu am nici o eroare!

Link to comment
Share on other sites

...nu le am verificat...dar este f itepator mirosul pe care il scoate pe esapament...am schimbat injectorul cu fir deoarece aparea pe tester...acum nu apare nimic...pot spune ca porneste greu cand este rece...da sa se opreasca!

 

 

 

 

aditiv am bagat duralube...dar in 10w40...legat de senzor mi a aparut 1 data cand am bagat eroarea pe tester...am sterso' si observ ca nu mai apare eroarea...dar de fiecare data cand pornesc imi apare uleiul cu galben si se stinge dupa 5 sec...pe tester nu am nici o eroare!

10w40 nu e bun.. Baga 5w30 si vezi apoi

Link to comment
Share on other sites

culoarea uleiului la diesel nu este relevanta...cand este negru inseamna ca isi face treaba...cat de uzat era insa...daca nu stii istoricul nu ai nici o garantie. dar faptul ca era negru sau uzat nu cred ca ii dadea si capacitatea de a ascunde "bataile".

 

stiu asta, dar nu ziceam de culoare. a precizat la inceput ca era f gros uleiul, adica aditivat la greu sa nu mai bata. metoda asta o folosesc multi samsari.

 

pt bogdanM3, daca schimbi uleiul nu mai baga niciun aditiv in motor. e mai bine fara.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere sa ataci problema direct, nu prin schimburi de ulei in speranta ca poate poate se rezolva.

 

Uleiul gros, dupa cum s-a spus in parere unanima, este o metoda de a masca unele probleme (destul de grave in general) la motor... ori gasesti un mecanic bun si cunoscator care sa desfaca, sa constate si sa rezolve ori o vinzi.

 

In ambele cazuri (reparatie sau vanzare) vei pierde bani.. depinde de tine cum vrei sa-i pierzi.

 

Sincer imi pare rau de cele intamplate, dar va trebui sa accepti teapa, sa continui si sa torni benzina pe ala de ti-a vandut-o ca eu vin cu bricheta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

verifica pentru prima data foarte bine injectoarele ;emai simplu si nu mai desfaci tot motorul

 

am desfacut tot motorul...si surpriza....nu se vede nici o uzura...am dus vibrochenul la verificat si este ffff putin uzat...pistoanele nu au joc...blocul este ca nou....ce poate sa fie??????????am ramas la concluzia ca POMPA DE ULEI...(oricum aparea becul pe galben la ulei si se incarcau f greu tachetii)..ma mir ca am mers 2-300 de km cu bataia si nu se vede nici o uzura..maine ma duc si cu blocul la masurat cuzineti etc...stie cineva cum se poate verifica pompa de ulei?...multumesc frumos

Edited by bogdanM3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.