Jump to content

intrerupe cand merg cu viteza constanta pana on 100 km/h


giorgioand

Recommended Posts

Buna ziua,

asa cum am spus si in titlu, cand merg cu viteza constanta pe la 80 de km pe ora, si nu foarte turat(ci pana in 2500 ture) se simte cum intrerupe din alimentare. parca ar fi un gunoi si intrerupe din cand in cand.

in momentul in care sunt mereu in acceleratie, nu se simte nici o intrerupere, adica daca accelerez pana la 140 constant nu se simte nici o intrerupere. numai daca merg la o viteza constanta de pana in 100 km/h, se simte cum deodata parca se intrerupe alimentarea cu benzina si in fractiunea de secunda urmatoare isi revine.

poate cineva sa imi dea vreo idee ce ar putea fi?

pe tester nu iese nimic.

va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

filtru de benzina unde este situat? debitmetru stiu unde e. dar filtru de benzina nu stiu unde sa il localizez.

debitmetru ar putea sa aibe asa un efect ? adica la filtru de benzina pot sa zic ca daca e infundat sau ceva atunci inteleg ca nu mai da benzina cand nu trece un flux vertiginos prin el.

dar la debitmetru daca poti sa imi explici cum sta treaba(macar pt cunostintele mele generale).

multumesc pt raspunsurile rapide.

Link to comment
Share on other sites

Aparent, filtrul de benzina e in rezervor, corp comun cu senzorul de nivel.

 

Eu zic sa incepi cu lucruri simple inainte sa treci la probleme mai complicate. Pana la debitmetru si un filtru de aer imbacsit poate sugruma motorul spre exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Sau daca: atunci cand esti in panta, si apesi pedala pana la fund, dar are moment de cadere, iar acul turometrului cade un pic iar apoi incepe iar sa urce in ture, poate fi si ambreajul (daca ai cutie manuala).

 

Dupa ce rezolvi problema, te rog posteaza rezolvarea, ca pe mine unu ma intereseaza :)

 

PS. Debitmetru nu ar trebui sa dea pe tester?

Edited by x1mw
Link to comment
Share on other sites

Debitmetru: Instrument pentru masurarea debitului unui fluid care trece printr-o conducta intr-o unitate de timp. Practic, in functie de volumul de aer ce traverseaza sectiunea debitmetrului, acesta trimite informatii catre calculatorul motorului, acesta din urma stiind astfel ce cantitate de carburant trenuie introdusa in motor pentru o ardere optima.

Cu alte cuvinte, daca e dus debitmetrul calculatorul receptioneaza informatii eronate si atunci transmite mai departe informatii aiurea catre motor. Deci acesta nu primeste destul carburant si se produc aceste sugrumari.

 

Bun sfatul cu schimbatul filtrului de aer. In sensul ca rau nu iti poate face, mai ales daca ai deja cateva mii de km cu el. Insa nu cred ca fie aia rezolvarea.

 

Interesanta si varianta cu ambreiajul.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt pt filtru de benzina. Avand in vedere la ce jeg de combustibili au parte romanii. Este execrabil

 

PS: Am patit-o cu benzina din romania. Am alimentat ( benzina +apa, alfel nu imi explic ), iar dupa 400m de pompa mi-a murit masina in mers. Am lasat-o acolo, a 2-a zi am venit cu un filtru de benzina si in plina strada l-am schimbat ( filtru e sub masina, va dati seama ca toti se uitau la mine ). Dupa schimb, motorul a luat-o. A..... am alimentat de la OMV , nu de la Lukoil, deci oriunde ai alimenta tot praf e combustibilu.

 

De ce zic uni ca au alimentat din accident, apoi zic ca masina merge mai bine si le-a scazut consumul ? Oare ? Asta e, la prostii de romani merge si e si mai scump ca la ei.

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

filtru de aer am schimbat acum 2000 km odata cu uleiul.

aceste sugrumari apar pana in 100 km/ora. le-am simtit si la 40 dar mai ales in jur de 80 atunci mi s-a itamplat cel mai des.

nu stiu ce sa zic. daca ar fi debitmetru nu ar trebui sa iasa la tester ca e defect?

schimbarea filtrului de benzina e o operatiune complicata ?

 

multumesc s0s0drk pt ca mi-ai explicat ce face debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

filtru de aer am schimbat acum 2000 km odata cu uleiul.

aceste sugrumari apar pana in 100 km/ora. le-am simtit si la 40 dar mai ales in jur de 80 atunci mi s-a itamplat cel mai des.

nu stiu ce sa zic. daca ar fi debitmetru nu ar trebui sa iasa la tester ca e defect?

schimbarea filtrului de benzina e o operatiune complicata ?

 

multumesc s0s0drk pt ca mi-ai explicat ce face debitmetrul.

 

Nu e sigur ca iti apare la tester, dar poti incerca. Sincer nu cred ca e carburantul de vina, raman la ideea mea. Schimbarea filtrului de benzina nu e foarte complicat dar nu o poti face tu. Decat daca ai un elevator.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.