Jump to content

Sfat transplant


Recommended Posts

Salut!

 

Vin cu o serie de intrebari legate de un transplant. Masina in cauza e o pisica e36 '97 316i. Doresc mai multa putere, dar nu vreau sa renunt la caroserie, deci transplantul e solutia. Avand in vedere ca circul destul de mult cu ea, imi doresc un consum decent, mai multa putere si posibilitatea upgrade-ului la un mic turbo. Daca se poate, desi am inteles ca e cam criminal cu actele, sa ii fac si omologare a "noului" motor la RAR.

Merita sa caut si sa montez un m44b19 (avand in vedere ca am EWSII) sau un m42b18 (sa fac downgrade la non-ews sau ews1) si dupa sa turbinez nitel? (mai ales ca as intra la RAR in categoria de upgrade cu maxim 40% din puterea initiala) (ews2 face mai grea montarea unui turbo?)

Sau sa caut si sa montez pe motorul asta un turbo? ( nu prea mi se pare brilianta ideea asta)

As sari imediat la un 2.5 dar ma tot gandesc la consum si faptul ca nu prea l'as omologa, si daca as omologa, taxele...

 

Sunt deschis la idei si opinii, mai ales ca nu e graba ( dpdv financiar ).

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Talonul nu mai are serie motor. Singura problema este in cartea de identitate pe care o prezinti la ITP. Anul asta am trecut cu bani pentru lipsa franei de mana, faruri home made and others.. si eventual un control ARR pe strada..
Link to comment
Share on other sites

poti incerca un 2.5 decat 1.8 turbo, muuult mai ieftin

Desi chiar daca ai trecut in talon "fara serie" s-ar putea sa urle astia la itp, totusi si ochiometric difera f mult intre ele....

 

Stai linistit ca nu urla itp-ul deloc.

Poate sa fie si masina furata, sa nu corespunda nici o serie, si tot il faci daca stii unde si cum :)

Link to comment
Share on other sites

Stiu cam cum merge treaba cu itp-ul. Revenind la subiect, ce probleme stiti de ews? Se rezolva usor? Si referitor la tuning, care ridica mai multe probleme? Stiu ca 2.5 e mai ieftin initial, dar pe viitor?
Link to comment
Share on other sites

corect asa stiam si eu.

dar atata timp cat iei Motoru cu Calculatorul sau + Modulul EWS + Cipurile din Cheie + antena de la butucu de cheie, nu ar trebui sa ai nici o problema. Daca totusi iei 2.8 ai grija sa nu fie cu blocu din nikasil....in 95 parca s-a fabricat seria cu probleme. Are cuplu mult mai jos 2.8 decat 2.5, iar daca gasesti ceva la pret ok ia 2.8, daca nu 2.5 va fi mai mult decat Ok, si il gasesti la preturi f accesibile.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Fara serie motor nu cred ca e echivalent cu fara cod motor.Codul tot ramane scris.Daca vrei sa il omologhezi nu cred ca se merita ,trebuie sa treci peste teste si prostia umana de la RAR plus ca trebuie sa dai o caruta de bani.
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Vin cu o serie de intrebari legate de un transplant. Masina in cauza e o pisica e36 '97 316i. Doresc mai multa putere, dar nu vreau sa renunt la caroserie, deci transplantul e solutia. Avand in vedere ca circul destul de mult cu ea, imi doresc un consum decent, mai multa putere si posibilitatea upgrade-ului la un mic turbo. Daca se poate, desi am inteles ca e cam criminal cu actele, sa ii fac si omologare a "noului" motor la RAR.

Merita sa caut si sa montez un m44b19 (avand in vedere ca am EWSII) sau un m42b18 (sa fac downgrade la non-ews sau ews1) si dupa sa turbinez nitel? (mai ales ca as intra la RAR in categoria de upgrade cu maxim 40% din puterea initiala) (ews2 face mai grea montarea unui turbo?)

Sau sa caut si sa montez pe motorul asta un turbo? ( nu prea mi se pare brilianta ideea asta)

As sari imediat la un 2.5 dar ma tot gandesc la consum si faptul ca nu prea l'as omologa, si daca as omologa, taxele...

 

Sunt deschis la idei si opinii, mai ales ca nu e graba ( dpdv financiar ).

 

Multumesc!

 

Spui mai sus ca vrei si putere dar si consum mic.

La motorul de 1.6 ai un consum urban de 10 l/100km.

Iti propun un motor de 2.0 24 valve 150 cp, unde consumul urban este tot de 10 l/100km.

Eu zic ca la un E36, 150 cp sunt arhisuficienti. La motor de 1.8 + turbo tot cam la 150-160 cp il aduci, dar si intretinerea e mai dificila atunci, + costuri mari la montarea turbo

Bine inteles un motor 2.5 24 valve 192 cp face diferenta , dar consumul creste la 12 l/100km

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

1.8is are din fabrica 140, turbat poate ajunge peste 200.

Exact la asta vroiam sa fac si eu referire.

Mi-am pus gandul pe un 2.8 de preferat, if not 2.5 cu downgrade la ews1. ( intr'o seara visam la un M, but.. pricey :-s ) Cat despre acte, am si uitat ca mai exista RAR.. prea mare durerea de cap.. pacat..

Imi ramane doar sa am ajung la suma necesara si sa purced la cumparaturi :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

si eu vreau sa=mi pun un 2.8i sfatul meu e sa mergi pe 2.8 e mare diferenta are cuplu mult mai de jos de la 2.000 fata de 2.5 care e undeva la 3.500

daca tot ai e46 de ce nu sari la 3.0 ? :D aceleasi probleme legate de EWS ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.