Jump to content

Probleme putere ture joase 525D


Doc-ul

Recommended Posts

Salut ,

 

am nevoie de ajutor deoarece " m-am blocat " !!! Am un 525d din 2001 care are 270 mii km . De ceva timp nu mai vrea sa traga in ture joase ( pana la 2000,2200 de ture ) . Am verificat turbina ( am dat-o jos si este in stare perfecta ) , vacumul de la turbo , furtunele de vacum , electrovalva , debitmetru , egr, filtru de aer si motorina nou , am pus-o pe tester si nu a aparut nici o problema . Daca accelerez brusc la 1500-1700 de ture nu trage ( cum tragea ) si se simpte cum intra turbo pe la 2000,2200 de ture ( de acolo trage ok pana la 4500 ture ) .In acest interval da fum destul de multicel iar cand intra turbina acesta se imputineaza . Subliniez ca am o turbina de 3000d si masina tragea super ok acum aprox o luna , adica daca ma aflam in treapta a-2-a pe la 1700 de ture si acceleram brusc , imediat intra dsc-ul . Intre timp nu am schimbat decat termostatul si atat .

Astept idei si pareri .

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

am nevoie de ajutor deoarece " m-am blocat " !!! Am un 525d din 2001 care are 270 mii km . De ceva timp nu mai vrea sa traga in ture joase ( pana la 2000,2200 de ture ) . Am verificat turbina ( am dat-o jos si este in stare perfecta ) , vacumul de la turbo , furtunele de vacum , electrovalva , debitmetru , egr, filtru de aer si motorina nou , am pus-o pe tester si nu a aparut nici o problema . Daca accelerez brusc la 1500-1700 de ture nu trage ( cum tragea ) si se simpte cum intra turbo pe la 2000,2200 de ture ( de acolo trage ok pana la 4500 ture ) .In acest interval da fum destul de multicel iar cand intra turbina acesta se imputineaza . Subliniez ca am o turbina de 3000d si masina tragea super ok acum aprox o luna , adica daca ma aflam in treapta a-2-a pe la 1700 de ture si acceleram brusc , imediat intra dsc-ul . Intre timp nu am schimbat decat termostatul si atat .

Astept idei si pareri .

Debitmetrul ar putea fi o cauza ( scoate-l iar daca tot asa merge nu e de la el,spun asta pentru ca am mai patit ca debitmetrul sa fie defect si sa nu fie nici o eroare pe motor ).Daca TOATE furtunele de vacum sunt noi atunci masoara presiunea pe turbo ( la relanti si treptat pan la 3500 de turatii si trebuie sa nu ai diferente mari intre presiunea specificata si cea actuala )daca nu ti-o da bine in turatiile mici atunci este posibil sa ai o problema cu ( boost pressure sensor) adica piesa numarul 13 de aici: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525d-M57/LHD/M/2001/browse/engine/intake_manifold_system_agr/

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.