Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

ventilator radiator


mirel_bmw

Recommended Posts

la temperatura de peste 105 gr C (peste jumatatea indicatorului de temperatura a apei) porneste?

 

daca da, e ok...

La temperatura de 101 gr. C porneste la fel de slab. Cand folosesc aerul la viteza mai mica de 70 km/h imi cupleaza compresorul, merge cateva secunde dupa care se opreste si apoi iar porneste, si toate astea se datoreaza faptului ca nu se raceste radiatorul de clima.

Link to comment
Share on other sites

Am exact aceeasi problema...mi se supraincalzesc raditoarele - in special cel de la clima si imi arunca freonul afara.

La fel ca si la tine, imi sta degeaba ventilatorul cu motorul cald & clima pornita.

 

Astept deasemeni opinii.

 

Ce am verificat si e ok: modulul ventilatorului de pe carcasa a fost testat si merge ok, cat si senzoul de la sonda presiune de la butelia freon e ok, daarr...nu am idee unde e un senzorul de la temperatura lichidului de racire (e de negasit in habitaclu motor)

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Am exact aceeasi problema...mi se supraincalzesc raditoarele - in special cel de la clima si imi arunca freonul afara.

La fel ca si la tine, imi sta degeaba ventilatorul cu motorul cald & clima pornita.

 

Astept deasemeni opinii.

 

Ce am verificat si e ok: modulul ventilatorului de pe carcasa a fost testat si merge ok, cat si senzoul de la sonda presiune de la butelia freon e ok, daarr...nu am idee unde e un senzorul de la temperatura lichidului de racire (e de negasit in habitaclu motor)

Cum ai testat modului de la ventilator? Ventilatorul meu primeste comanda, incepe sa se invarteasca dar merge ca mortul.

Link to comment
Share on other sites

Cum ai testat modului de la ventilator? Ventilatorul meu primeste comanda, incepe sa se invarteasca dar merge ca mortul.

A fost dat jos, desfacut si a avut parte de un fel de simulare cu un ap de masura al unui electronist...mi-a zis ca e perfect functionabil in turatii variabile (fara trepte).

Link to comment
Share on other sites

Daca nu pleaca nici dupa ce ati verificat senzorii, si ati constatat ca sunt buni verificati siguranta de la releu (50A, aceasta ajuta releul sa cupleze si astfel pleaca ventilatorul.Chiar daca incercati pe direct la masa si plusul la 12 V nu va pornii fara ajutorul releului.
Link to comment
Share on other sites

Daca nu pleaca nici dupa ce ati verificat senzorii, si ati constatat ca sunt buni verificati siguranta de la releu (50A, aceasta ajuta releul sa cupleze si astfel pleaca ventilatorul.Chiar daca incercati pe direct la masa si plusul la 12 V nu va pornii fara ajutorul releului.

 

Uite ca asta mi-a scapat... releul respectiv il gasesc in cutiuta din dreapta motorului banuiesc.

Merci pentru sfat. Respect

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Am exact aceeasi problema...mi se supraincalzesc raditoarele - in special cel de la clima si imi arunca freonul afara.

La fel ca si la tine, imi sta degeaba ventilatorul cu motorul cald & clima pornita.

 

Astept deasemeni opinii.

 

Ce am verificat si e ok: modulul ventilatorului de pe carcasa a fost testat si merge ok, cat si senzoul de la sonda presiune de la butelia freon e ok, daarr...nu am idee unde e un senzorul de la temperatura lichidului de racire (e de negasit in habitaclu motor)

 

 

 

Salut si eu am avut aceeasi problema ca si tine nu imi pornea ventilatorul si mi se supraincalzea Dupa vreo 3 luni de chin si o gramada de testere si electricieni am gasit solutia . Am schimbat cutia neagra care e prinsa pe suportul radiatorului care e senzorul de temperatura . totul sa rezolvat functioneaza perfect

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Acum am si eu probleme cu electroventilatorul dar spre deosebire de voi, al meu a ramas cuplat si imi consuma bateria. Pe tester imi da electric fan, toate dupa un lung drum pana la mare, caldura torida si trafic aglomerat si ambuteiaje de cateva ore.Aveti idee unde sa fie scurt.
Link to comment
Share on other sites

Daca ramane pornit chiar si cu motorul oprit , modulul de control de pe ventilator a murit- degeaba vei incerca sa il desfaci si sa intervii in el - sansele de reusita sunt nule- chiar daca reusesti sa scoti placa din siliconul in care e bagata - ca si in cazul meu ,singura ta solutie este un nou ventilator.

Ca solutie provizorie, de fiecare data cand opresti masina ,scoti si alimentarea ventilatorului si o pui inapoi cand pleci :))

E interesant ca am observat in ultima vreme o rata mare de picaj a ventilatoarelor - in special de pe E46 nFL - cred ca au ajuns la limita si acum se vor inlocuite

Edited by jollyxter
Link to comment
Share on other sites

Multam de raspuns, oricum o sa merg asa cu el pana termin misiunea la mare, cand ajung acasa o sa il desfac sa vad ce il comanda si unde este buba.Asta fac de obicei ii scot mufa, cred ca unul nou imi iau dar pe asta vechi tot il desfac sa vad cel putin din ce este compus. Multumesc inca odata.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.