Jump to content

Recommended Posts

In cazul in care un motor, M50B20 non-vanos, incepe sa manance ulei si nu vrei sa-l schimbi cu altul.

Care ar fi costurile reconditionarii acestuia. Se poate ?

Daca se poate, as dorii detaliat costurile pieselor si a manoperilor.

Ex: - _chiulasa_ =

- segmenti =

- etc.

- rectificat _chiulasa_ =

- manopera mecanic =

- s.a.s.m.d.

Link to comment
Share on other sites

costul este enorm.

 

Numai supapele sunt vreo 20 de mil. asta e doar un exemplu.

 

 

 

MAi bine afla exact de ce manaca ulei, e mult mai ieftin. Pot fi multe cauze, si nu neaparat solutia e segmentarea.

 

Link to comment
Share on other sites

costul este enorm.

 

Numai supapele sunt vreo 20 de mil. asta e doar un exemplu.

 

 

 

MAi bine afla exact de ce manaca ulei, e mult mai ieftin. Pot fi multe cauze, si nu neaparat solutia e segmentarea.

 

Motorul meu nu mananca ulei , dar are 360k km, imi pun problema deja ca mult pana la aceste simtome nu mai are.

 

 

Rog pe cel ce a facut asa ceva sa dea niste detalii.

 

@DOMI, cer aceste lucruri/informati si din curiozitate. Pt informatile mele generale 8)

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

Rectificat chiulasa, parca userul shiftfan a facut.

Acelasi motor.

Are un topic pe aici. Si el incercase sa faca rebuild aproape complet dar ducea suma finala, cum zicea si Domi, enorm.

Parca a luat alt motor.

Parca ~ 8-9 milioane l-a costat si schimbase si vreo 4 valve, cred ca incluse in pret.

 

LE. In acelasi timp cu DOMI :)

post-8754-0-06117300-1306243419_thumb.jpg

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

vorbeste cu shiftfan, avea un topic pe undeva, dar nu dau de el.. .. dupa ce a dat vreo 700 de euro pe manopere si piese s-a lasat pagubas si a luat alt motor.

Ca sa iti mai faci o idee un set de pistoane mahle, pe producator se duc si alea spre 1000 de euro.

Pur si simplu nu se merita financiar daca ajungi in situatia aia de segmentat etc.. iei un mtor inca in stare buna, schimbi niscaiva garnituri la el, poate cateva supape si gata.. costurile fac prohibitive astefel de operatii la BMW.

 

 

Motorul tau daca nu are nimic acum si ai grija de el sare de 800.000 lejer.. pare elementar ce zic dar asta inseamana consumabile la 10k, bujii la 60k cel mult benzina si bataie...

Si stiu multe la km aia.. nu au nici o treaba.

Singura chestie la care trebuie sa fii atent e temperatura, daca ai fluctuatii, daca urca greu, daca se incinge macar odata trasa pe dreapta imediat si rezolvat problema, apoi iar bataie.. :)

LA modele de varsta asta racirea e calcaiul lui Ahile.. crapa un furtun, se duce vascul, pompa de apa se leneveste, nu iti merge mizeria aia de rezistor care porneste electroventilatorul suplimentar, mergi cu ea asa pana te prinzi, poate mai tragi de ea o leaca ca nu ai bani de service si omori motorul cu fiecare km de mers asa cat alte 200k km..

 

Asta e cam singurul lucru care le omoara, sa mergi cu sistemul de racire prost si neglijat..

Nu gandi la ce o sa fie ca albesti degeaba..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

OK, mersi de info.

 

Eu sunt f. curios de o mega reconditioanre, nu doar de o _chiulasa_. Reconditionarea motorului cap-coada = ??? Ron/Euro

 

Sunt lamurit.

 

Legat de racire am avut probleme in 2010. Atunci am schimbat tot ce tinea de racire, pana si 50% din furtune

 

MS DOMI

Link to comment
Share on other sites

pai ti-am zis supapele sar de 20 de milioane, pistoanele sar de 1000, segmentii cam 200+, urmeaza manopera hornuit.. etc.. apoi bielete daca e cazul, rectificat arbore, daca e cazul.. deci mergi in cateva mii bune.

Toate aste vin cu o manopera corespunzatoare, garnituri si surburi noi, 1 mil de maruntisuri..

 

Practic mai pui un 2000 de euro si iei unul RMFD original BMW , nou, de fabrica.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut.Am vrut sa fac eu full rebuild la motor si am renuntat cand am vazut costul final.Am deschis 2 topicuri de unde a plecat ideea si cum s-a continuat.Uite aici unul din ele, poate te ajute la ceva...

 

Ca idee de preturi :

 

rectificarea valvelor,rectificare chiulasa, inlocuit 3 valve de evacuare, schimbat semeringuri=944 ron la STEN BACK COMEXIM , sper ca am scris corect, pe scurt sunt cei "renumiti" de la Baneasa

-cand intrebasem eu pe forum un piston OE+segmenti OE=600 ron , dar cum este si logic intre timp s-au schimbat preturile

-la baneasa rectificare bloc pt urmatoarea cota min 650 ron

-rectificare vibrochen nu stiu , ca nu a fost cazul , din cate am inteles la noi nu sunt ateliere capabile pt asa ceva ,nu am stat sa caut am luat ca atare.

-daca vrei sa iei pistoanele separat la autokarma erau in jur de 320 ron bucata pe NEURAL...

-segmenti 85 ron /piston de la Goetze

-cuzineti arbore parca 200 ron , cuzineti piston tot cam atat,

nu mai stiu exact dar parca facusem un calcul si ajunsesem la 1300 ron cuzineti +segmenti (goetze si inca ceva nu mai stiu exact firma)

-garnitura chiulasa in jur de 150 ron

-o valva pe OE era in jur de 100 ron, aftermarket 45 parca...

-distributia , am mers aici 90% pe OE ca idee 1000 ron (patine , lanturi, intinzatoare)

....

Ca o suma finala pe mine ma ducea la 6500 ron , fara rectificare bloc,vibrochen,schimbat pistoane si biele , si toate valvele deci minim 2000 euro cum a zis si DOMI.

 

Daca vrei iti dau pe PM exact preturile de achizitie pt fiecare piesa.

Edited by shiftfan
Link to comment
Share on other sites

 

Practic mai pui un 2000 de euro si iei unul RMFD original BMW , nou, de fabrica.

 

+1

 

Cam atat era pretul pentru asa ceva ca m-am interesat si eu.

Era ~ 4500 euro (pretul de acum ~1 an) si cu garantie 2 ani (si reducere daca dai vechiul-CORE)

 

Dar evident unul sh in stare buna e pe departe cea mai buna cale.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.