Jump to content

noul coupe 3


fbdcnt

Recommended Posts

m-am dus sa testez 2 coupe-uri, unul la bmw si cls-ul mercedes. ambele sunt claustrofobice, tavanul imi sta in cap cu scaunul maxim jos. 3-ul e f anost in interior, mercedesul e mult deasupra, inclusiv la piele dupa cum se stie deja. in schimb, din cauza ca cls are 4 usi, usa soferului e f mica, in pozitie normala de condus stilpul vine in fata umarului ceea ce e excesiv de enervant iar usa fiind mica trebuie sa te strecori prin ea. nici la grande punto al gagica-mii nu e asa ceva. imi tin m-ul frate. nu sunt pe piata masini de luat.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am simtit claustrofobie in E92 335i. Mi-a placut pozitia la volan si mic nu sunt deloc. Chiar deva mai buna decat in E90.

 

Cat despre anost, nu mi s-a parut deloc. Nu e luxos si e in stilul spartan/sportiv orientat condus, stil inconfundabil BMW. Comenzi minime, pentru a lasa sofatul pe primul loc.

 

Nu stiu multe despre CLS.

Link to comment
Share on other sites

Cat despre anost, nu mi s-a parut deloc. Nu e luxos si e in stilul spartan/sportiv orientat condus, stil inconfundabil BMW. Comenzi minime, pentru a lasa sofatul pe primul loc.

 

147000[/snapback]

 

 

vrajeala. m3-ul nu e bmw si e splendid in interior? astea noi pt ca sunt urate cica sunt orientate spre condus- hahaha ce nu poti conduce daca ai un bord misto?

Link to comment
Share on other sites

Doru , permite-mi sa te intreb ceva... zici ca interiorul de la E90 sau E92 este saracacios , adica bordul , intrebarea era ... lipseste ceva?... iti place un bord impopotonat cu multe butonase? ca la jucariile chinezesti ?... sau ceva serios ?..... daca compari cu Mercedes te inteleg , e adevarat Mertul are bordul mai elegant , dar cel de la BMW astea noi e mai sportiv/spartan cu toate ca nu-i lipseste nimic.

Vad la cei care au seria 3 penultima ca nu le convine deloc de E90 si derivatele , iti spun ca e peste la multe capitole , dar deh , obisnuinta... ia-ti un E92 si mai vorbim , mergi cu el cateva luni si mai vedem noi ce parere ai... pana atunci nu te baza doar pe un drive test care consider eu este needificator...

Ma bucur oricum pentru tine ca poti sa alegi :blink:

Link to comment
Share on other sites

vrajeala. m3-ul nu e bmw si e splendid in interior? astea noi pt ca sunt urate cica sunt orientate spre condus- hahaha ce nu poti conduce daca ai un bord misto?

147079[/snapback]

 

Doru, e chestie de gust si de cum esti obisnuit. Mie bordul de E46 (M3 sau nu) imi place, dar nu ma da pe spate. In ochii mei arata a vechi. Pe cand cel de E90/E91/E92, arata a nou. Nu poti generaliza. Beauty is in the eye of the beholder.

 

Bordul de E46 e splendid pentru unii, urat pentru altii. La fel si cel de E90.

Link to comment
Share on other sites

ok, asta e un bord vechi. mie mi se pare mai frumos ca orice bord bmw nou. le-au pocit frate, si bordurile si masinile. bmw avea o finete si o eleganta aparte. acum ne chinuim sa ne facem ca ne place.

 

http://img69.imageshack.us/img69/9083/img5803resizeqe0.jpg

Link to comment
Share on other sites

ok, asta e un bord vechi. mie mi se pare mai frumos ca orice bord bmw nou. le-au pocit frate, si bordurile si masinile. bmw avea o finete si o eleganta aparte. acum ne chinuim sa ne facem ca ne place.

Ai dreptate, iDrive sucks. Zici ca stai la birou. Ai pana si sertare. :blink:

Link to comment
Share on other sites

ok, asta e un bord vechi. mie mi se pare mai frumos ca orice bord bmw nou. le-au pocit frate, si bordurile si masinile. bmw avea o finete si o eleganta aparte. acum ne chinuim sa ne facem ca ne place.

147135[/snapback]

 

Asta e o boala veche. Mie chiar imi plac. Noua generatie de BMW interior SI exterior, imi plac MULT mai mult decat cele vechi. Asta nu inseamna ca cele vechi nu-mi plac. Nu le-au pocit, le-au facut mai frumoase si mai moderne.

Link to comment
Share on other sites

Asta e o boala veche. Mie chiar imi plac. Noua generatie de BMW interior SI exterior, imi plac MULT mai mult decat cele vechi. Asta nu inseamna ca cele vechi nu-mi plac. Nu le-au pocit, le-au facut mai frumoase si mai moderne.

147152[/snapback]

 

 

le-au pocit rau de tot pe astea noi....mie mi se par niste borduri reci, fara personalitate..bordul de pe e46 m3 e absolut de vis

Link to comment
Share on other sites

ok, le fac spartane si orientate catre condus? mie mi se par piese de mobila, drepte, simple, anoste. la bmw-urile din generatia trecuta era diferit - consola centrala continea mai multe butoane si comenzi si totusi era si mai sportiv - nimic nu poate inlocui o consola centrala indreptata cat mai mult catre sofer. sunt de acord cu Doru.
Link to comment
Share on other sites

Este bine ca cei care chiar cumpara BMW-uri noi,nu gandesc asa :blink:

147252[/snapback]

 

cumpara ca mine ca n-au incotro, ca aia e, nu ca le place si ca sa se lnisteasca psihic se fac ca le si place. "orientat catre condus" e un eufemism pt. "urat" si un nonsens. nu trebuie sa ai bord urat sa poti conduce. poate doar daca experienta ambientala e atat de neplacuta incat oricum ar merge masina iti mai ia din greata si iti distrage atentia de la kitsh-ul interior. poate asa.

Edited by Doru
Link to comment
Share on other sites

nu a raspuns nimeni la intrebarea mea .... de pe bordurile astea anoste si reci de la modelele noi lipseste ceva?.... va plac mii de butoane ca la jucariile chinezesti....luati-va Audi ca alea au butoane la greu.... sa aveti jucarii, pai mai bine va "jucati" cu masina decat sa butonati :blink:
Link to comment
Share on other sites

nu a raspuns nimeni la intrebarea mea .... de pe bordurile astea anoste si reci de la modelele noi lipseste ceva?.... va plac mii de butoane ca la jucariile chinezesti....luati-va Audi ca alea au butoane la greu.... sa aveti jucarii, pai mai bine va "jucati" cu masina decat sa butonati :blink:

147279[/snapback]

Masinile sportive, de concurs, au mii de butoane. Pentru ca pilotii stiu cu ochii inchisi unde sa apese pentru diferite functii. Asta inseamna ergonomie, masina orientata spre sofer. Cine vrea BMW nu se gandeste ca-si cumpara o canapea pe roti cu o telecomanda atasata sa stea toata ziua cu ochii intr-un televizor. Daca la seria 7 am inteles motivatia, destul de logica dealtfel, la 5 si cu atat mai putin la 3 nu-i vad rostul. Cand o sa vad o masina de raliu sau de formula 1 cu iDrive o sa-ti dau dreptate. Noroc ca BMW-urile merg exceptional inca, altfel eram cu totii mult mai tristi. Amandoi centii mei. :)

Link to comment
Share on other sites

Priveste "bordul" unei masini de F1 care este culmea tehnilogiei , nu prea ai sa vezi multe butoane.

Vlad , ceea ce vreau eu sa spun se refera la faptul ca sunt anumite reglaje care le folosesti poate doar odata pe an si de aceea nu le vad utilitatea pe bord.

Uita-te la climatizarea de pe Audi , ai buton de + temp , buton de -temperatura , e mai simplu si mult mai intuitiv si mai usor de gasit si apucat cu o "roata" , dai de ea si gata , nu ai nevoie de 2 butoane pe care trebuie sa le cauti gadiland pe acolo si sa apesi suucesiv pe ele ca sa dai si tu 2 grade in plus sau in minus la clima... Exemplele pot continua , e vorba de ergonomie si ca tot suntem la capitolul asta , i-drive nu mi se pare complicat pe 3 , e mai simplu sa privesti un ecran mare si sa ai la dispozitie un buton multidirectional cu care sa faci totul ... dar e chestie de gust , cum zicea si Doru , mie sincer imi place bordul de la masina lui , dar cel de la 3-ul nou imi place si mai mult si mi se pare mult mai ergonomic.

De ex. pentru Romania era bun un buton pentru recircularea aerului direct pe volan , cine nu suporta fumul de camion si de pe camp stie ce vreau sa zic , cauti la el de iti vine rau pana il gasesti si il apesi , e drept ca sunt masini care au aceasta functie automata dar tu vezi fumul la camionul din departare inainte sa simta senzorul sa dea automat pe recirculare asa ca tot butonul pe volan ar fi bun :blink: in fine , am incercat doar sa dau niste exemple , tocmai ca sa vedeti ca si voi va regasiti in chestiile astea ... si eu ii doresc lui Doru sa-si ia un nou M coupe , asa anost si claustrofobic cum e , dupa o perioada o sa i se para naspa asta care il are acum :)

Link to comment
Share on other sites

De ex. pentru Romania era bun un buton pentru recircularea aerului direct pe volan , cine nu suporta fumul de camion si de pe camp stie ce vreau sa zic , cauti la el de iti vine rau pana il gasesti si il apesi , e drept ca sunt masini care au aceasta functie automata dar tu vezi fumul la camionul din departare inainte sa simta senzorul sa dea automat pe recirculare asa ca tot butonul pe volan ar fi bun :blink:

Pai exista demult treaba asta. Cel putin eu pe e39 din 2002 am si am vazut pe multe alte volane butonul. :)

Link to comment
Share on other sites

chestie de gust.

mie imi place foarte mult pozitia la volanul lui e 46, cu consola centrala orientata spre sofer...cel mai ciudat mom a fost cand m-am suit in dreapta soferului, (am mers ce-i drept putin-era tata si nu prea se pricepea :blink: ) si nu vedeam mai nimic din partea centrala:radio, temp, iar accesul din acea parte era greoi rau!

DAR, la testdrive, cand m-am suit in e90 330xi si am dat cu ochii de clima,radio,navigatie, ceasuri cromate nici nu mi-am dat seama ca am comenzi pe volan: eram mai tot timpul cu ochii pe mijlocul bordului...mi s-a parut extrem de atractiv ca dispunere a instrumentelor....diferit de e46 dar atragator...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.