Jump to content

Recommended Posts

Salut,

 

Am un 330 D din 2000 135 Kw - 184HP si ma gandeam daca se poate sa aflu mai multe detalii sau opinii de la voi in legatura cu schimbarea motorului actual cu cel de 204 HP de pe facelift si a cutiei de viteza de la manuala la automata.

 

Se pot face aceste schimbari??????

Motorul se potriveste pe vechile prinderi?

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

pai daca urmaresti marirea de putere cred ca se poate rezolva printr o simpla resoftare,poti depasi usor 200cp

 

banuiesc ca si cutia se poate schimba fara probleme

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Doamne ce idei!:)))

Este normal cand nu ai idee de costuri si alte complicatii!

@Nitr0 sa nu te superi pe mine,ca nu o spun cu rautate!

Parerea mea este ca mai bine schimbi toata masina!:)

Stai linistit ...nu ma supar

 

Doar eram curios daca se poate ....de costuri stiu si eu ca sunt destul de mari.

Link to comment
Share on other sites

Daca pe seria respectiva este un asemenea motor atunci se poate schimba dar sa nu depaseasca cu 40% puterea motorului vechi( exp.e39 525 143 cp se poate pune motorul de pe e39 525 163 cp). si se poate omologa rar.sper sa iti fie de folos dar parerea mea e ca nu merita investitia:thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

pai daca urmaresti marirea de putere cred ca se poate rezolva printr o simpla resoftare,poti depasi usor 200cp

 

banuiesc ca si cutia se poate schimba fara probleme

 

@sly06,

una e motor resoftat de 200 cp si alta e motor stoc( neresoftat ) de 200 cp. Sunt mari diferente.

 

++ cel stoc e clar mai puternic.

 

 

Cat tine de dorinta lui @nitro. Nu merita costul, chinul si bataile de cap ce iti creaza schimbarea motorului.

Dar..... de cutia de viteze, daca se potriveste, sunt PRO...... alt confort, alte sadisfactii ( asta conteaza ).

 

Spor

Link to comment
Share on other sites

@sly06,

una e motor resoftat de 200 cp si alta e motor stoc( neresoftat ) de 200 cp. Sunt mari diferente.

 

++ cel stoc e clar mai puternic.

 

 

si care ar fi marile diferente..motorul este de generatie mai noua,capacitatea cilindrica este cam aceeasi,diferenta se face tot din soft in fabrica

 

la turbodiesel marja de crestere a puterii si cuplului este mult mai mare prin resoftare,iar costurile sunt infinit mai mici decat ce presupune schimbarea de motor pt .20 de cai in plus

 

stai linistit ca sunt destui care fac resoftari profi si la noi.cu garantie

Link to comment
Share on other sites

Probabil ai iesi mai avantajat sa-ti cumperi direct un facelift. Costurile care le presupun modificarile ce vrei sa le faci, s-ar regasi in diferenta de pret intre cele 2. Parerea mea. Am vrut sa fac si eu acelasi lucru cu E39 530D, dar in final mi-am zis ca nu are rost.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.