Jump to content

VAND 525i E34 avariat frontal


filon

Recommended Posts

Pun de vanzare masina care mi-a mancat un an din viata mea. Este vorba de un E34 525i M50 non-vanos din '94 (masina a fost 518i si i s-a montat de un fost proprietar motorul M50B25) cu 242.000 Km in care sincer am bagat mai multi bani dupa achizitie decat am dat pe ea. Ca dotari are asa: aer conditionat, ABS, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice, OBC IV (cu senzor temperatura), perdeluta luneta, alarma cu pager si jante aliaj 17". In rest e cam standard.

 

Masina a fost avariata frontal si prezinta urmatoarele defecte: bara, capota, masca, grile si aripa dreapta distruse, radiator, vascocuplaj, faruri, semnalizatoare, proiectoare si armatura aia de sub radiator... cam toata partea frontala pana la vasul de spalat parbrizul. Se poate repara, motorul porneste fara probleme, vireaza atat cat permite aripa aia indoita, deci in principiu restul masinii este ok. Ambreiajul cupleaza, masina intra in viteza fara probleme.

 

Daca nu se da pentru a fi reparata, poate fi luata pentru piese fiindca de cand am luat am schimbat urmatoarele:

- pompa benzina Bosch NOUA

- baterie Caranda NOUA, 80Ah, cumparata si verificata la fabrica, cumparata in 27.07.2010, garantie 2 ani

- reconditionare alternator, incarca perfect

- bujii NGK NOI, au mai putin de 1 an

- revizie completa, toate filtrele, toate lichidele (inclusiv ulei cutie si diferential) NOI

- discuri si placute frana NOI

- garnituri: baia de ulei + motor (distributie, capac tacheti) NOI

- amortizoare spate cu flanse cu tot (flanse NOI, amortizoarele le-am primit odata cu masina si erau in conditie excelenta, de aia nu mi-am mai luat noi)

- rulmenti roti fata NOI

- furtunuri motor (debitmetru, motoras relanti, frana... toate care nu erau ok) NOI

- curele transmisie toate NOI

- kit ambreiaj NOU

- termostat, surub aerisire, buson vas expansiune NOI

- niste mansoane de cauciuc care intra la bujii

Pentru chestiile astea noi am si facturi, pot sa le dovedesc.

 

In plus am mai schimbat/adaugat urmatoarele:

- cutia de viteze (+ timonerie)... asta de acum schimba absolut perfect

- radiator (dar nu mai conteaza acum :laugh: )

- cardan (avea cardan de 1.8, fix... nu telescopic cum e cel de 2.5)

- diferential.... aici e cu poveste. Masina initial avea diferential FOARTE scurt, de 4.45, dar i-am montat altul (cu ceva chin), normal de 3.25. Partea proasta e ca mi-am cam luat teapa cu asta fiindca scoate zgomote ciudate in special cand nu e in sarcina. Trage ok, nu zgaltaie, nu ezita, nu nimic, dar scoate niste zgomote de zici ca macina suruburi. Cand am facut accidentul eram in drum sa-l schimb cu un autoblocant. Momentan sunt in tratative sa fac schimbul jantelor mele vechi pe 15" (pot sa pun poze la cerere) cu acest autoblocant si atunci masina se livreaza cu diferentialul asta nasol pe masina si autoblocantul in portbagaj.

- fete de usi, scaune, bancheta. Doar cotiera de la sofer e putin roasa in capat, in rest e ok. Ce ar fi de schimbat e plafonul.

- ALARMA cu pager. Foarte buna, nu urla noaptea ca bate vantul si inchiderea centralizata functioneaza (caaaaaat m-am tot chinuit s-o fac sa mearga cum trebuie)

- inele cromate pentru ceasurile din bord

- manson piele schimbator si frana de mana

- diferite chestii care lipseau de pe masina (telescoape portbagaj, maner deschidere capota, motorase de inchidere usi, motorase geamuri electrice... chestii din astea)

 

Cred ca au mai fost si altele, dar sincer nu mai tin minte acum.

 

Ce ar mai fi de mentionat e ca impreuna cu masina mai dau si niste jante pe 15" de tabla cu cauciucuri de iarna (jantele sunt originale BMW, cu capace BMW, tot tacamul) si o cutie mare cu piese (debitmetru de rezerva, caseta de directie, coloana aia de la volan + alte maruntisuri) si piese NOI pe care n-am apucat sa le pun pe masina: set saboti frana de mana, capete de bara (pe dreapta cica ar cam fi cazul sa le schimb), bucsi stabilizatoare, bielete antiruliu, bucsi punte, bucsi punte spate si rulment roata spate (cel de pe stanga iarasi cica scoate un mic zgomot).

 

Masina as prefera s-o dau cu totul, cu tot cu jantele pe 17", cele pe 15"... TOT. Caz in care pretul zic eu sa fie 1800 euro negociabil.

 

Fara jantele pe 17" ar fi 1500 euro negociabil.

 

 

Optional pot sa dau si o instalatie de GPL pentru 6 cilindri. Este luata de pe o masina din anglia, instalatia e secventiala, model 2008, rezervor toroidal. Pot sa asigur si montajul, omologarea, tot (e la un mecanic care cu asta se ocupa), pretul pentru instalatie e 2000 lei negociabil (una noua e vreo 4000 sau mai mult).

 

Si cam atat ar fi de zis. Daca aveti intrebari, doriti poze mai vechi sau ceva, scrieti pe topic sau pe pm.

 

Poze cu ea acum:

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG111.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG112.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG113.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG114.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG115.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG116.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG117.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG118.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG119.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG072.jpg

 

Poze interior:

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG066.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG068.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/Vanzare/IMG070.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa ma mai complic cu reparatii. Un an de zile am tot tinut masina in reparatii si in service. Vreau E39.

Considerand ca tot pe forum gasesti 520i la peste 3000 euro, eu ma gandesc ca 1500-1800 nu e pret asa mare pentru o masina pe care cred ca poti s-o repari cu vreo 800 euro.

Si oricum, pretul e negociabil, nu e batut in cuie.

Mi-am adus aminte ca am schimbat si pompa de servo... si ulterior am aflat ca n-avea nimic. Deci am si o pompa de servo prin nimicurile alea.

Hai sa mai pun niste poze cu ea cand era intreaga si curata (normal ca arata mai rau daca a stat in ploaie si e plina de praf). Sper sa nu fie considerat up.

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG071.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG065.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG064.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG063.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG062.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG054.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG088.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG_0959.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG_0821.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/BHP/IMG_0838.jpg

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Bun. Hai ca intr-adevar poate am fost prea optimist s-o vand la pretul asta. Mai scad 300 euro.

 

Adica masina cu tot ce e pe ea, complet la 1500 euro, fara jantele pe 17" 1200 euro.

 

Prefer s-o dau mai repede decat sa stau sa tin la un pret corect pentru valoarea ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Masina pot s-o dau fara anumite piese ca sa mai scad pretul. Poate nu vreti piesele de rezerva, poate nu vreti jantele pe 17", pot s-o dau cu pompa de benzina de rezerva (care functioneaza). Sunt dispus la negocieri ca mi-am luat alta masina si acum nu mai am ce sa fac cu asta.
Link to comment
Share on other sites

Masina pot s-o dau fara anumite piese ca sa mai scad pretul. Poate nu vreti piesele de rezerva, poate nu vreti jantele pe 17", pot s-o dau cu pompa de benzina de rezerva (care functioneaza). Sunt dispus la negocieri ca mi-am luat alta masina si acum nu mai am ce sa fac cu asta.

 

Pe mine m-ar interesa niste poze cu interiorul. Daca o dai pe bucati ai sanse sa scoti ceva mai mult pe ea. Am 2 E34 si as avea nevoie de anumite piese care se demonteaza usor. Daca esti interesat astept PM.

Edited by Barahh
Link to comment
Share on other sites

Pozele cu interiorul sunt in primul post, sub poze.... apar ca niste link-uri ca erau prea multe poze pentru un singur post.

 

Stiu ca daca o dau pe bucati iau mai multi bani, dar nu ma apuc s-o dezmembrez ca nu ma ocup cu asa ceva si n-am unde s-o tin asa mult timp.

 

 

In alta ordine de idei, am nevoie de bani destul de urgent astfel incat ma vad nevoit sa scad pretul.

Am luat cauciucurile de 17", astfel incat jantele de 17" vin fara gume. Momentan masina e incaltata cu jantele de tabla de 15", cu niste cauciucuri de iarna.

 

In conditiile acestea, fara jantele pe 17", fara piesele de schimb pe care le mai am la ea... o dau la 700 euro. Masina cu motor, cutie, aer conditionat, autoblocant tot functional... piesele pentru reparatia avariei costa 300 euro (am vorbit deja). Cu cat mai costa manopera, vopsitul samd.... O scoateti la un pret imbatabil. Nu gasiti E34 in stare buna la banii astia.

 

Cu jantele pe 17" (fara gume), piese de rezerva, tot... 900 euro. E jumatate din pretul pe care-l vroiam pe ea, dar asta e...

Link to comment
Share on other sites

Pozele cu interiorul sunt in primul post, sub poze.... apar ca niste link-uri ca erau prea multe poze pentru un singur post.

 

Stiu ca daca o dau pe bucati iau mai multi bani, dar nu ma apuc s-o dezmembrez ca nu ma ocup cu asa ceva si n-am unde s-o tin asa mult timp.

 

 

In alta ordine de idei, am nevoie de bani destul de urgent astfel incat ma vad nevoit sa scad pretul.

Am luat cauciucurile de 17", astfel incat jantele de 17" vin fara gume. Momentan masina e incaltata cu jantele de tabla de 15", cu niste cauciucuri de iarna.

 

In conditiile acestea, fara jantele pe 17", fara piesele de schimb pe care le mai am la ea... o dau la 700 euro. Masina cu motor, cutie, aer conditionat, autoblocant tot functional... piesele pentru reparatia avariei costa 300 euro (am vorbit deja). Cu cat mai costa manopera, vopsitul samd.... O scoateti la un pret imbatabil. Nu gasiti E34 in stare buna la banii astia.

 

Cu jantele pe 17" (fara gume), piese de rezerva, tot... 900 euro. E jumatate din pretul pe care-l vroiam pe ea, dar asta e...

 

Ai PM!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.