Jump to content

E46 - supapa vas expansiune


zaha316

Recommended Posts

Salut,

 

Am o problema, sper sa nu gresec in exprimare ca n-am cunostinte.

Cred ca mi s-a deschis supapa la vasul de expansiune.

E o chestie pe furtunul care intra in vasul in care pun antigelul.

Apa imi sta la jumate la temperatura.

Imi poate spune cineva o posibila cauza ?

Presiune prea mare ?

 

PS: Am avut pierderi de antigel si mi-au fost inlocuite 2 furtune. Asta s-a intamplat acum 2 saptamani. De atunci n-am mai avut probleme cu pierderea. Astazi mi s-a aprins martorul in bord ca ar fi scazut nivelul iar de sub capota se auzea un suierat puternic. Am deschis-o si am observat ca de langa vasul cu antigel iese abur.(era umezit bine capacul la filtrul de aer).

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu exista nicio supapa pe niciun furtun. Vasul "respira" prin capac.

Ce ai pe furtun este surubul de aerisire, daca ti-a sarit ala ai probleme serioase.

 

Verifica inca o data ce s-a intamplat exact, eventual pune poze. Poate ti s-a crapat chiar vasul de expansiune...e o fisura fina, chiar pe dunga vasului.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Surubul de aerisire. Ori n-a fost bine strans, ori a fost montat altceva in locul celui corect, ori pur si simplu vasul tau de expansiune nu isi face treaba si a pocnit pe la aerisitor.

 

cand se umbla la surubul respectiv? e posibil sa fi umblat la service cand au aerisit ?

Link to comment
Share on other sites

Prima data mi-au schimbat furtunul nr 1, incercuit in piesa1.jpg

 

Masina a pierdut in continuare antigel, nu la fel de mult ca inainte. La a 2a interventie au schimbat piesele 5,6 incercuite in piesa5.jpg.

 

Explicatia lor a fost ca era mai "tare" spart primul furtun si ca nu l-au observat pe cel de al 2 lea.

post-35145-0-02914600-1306350237_thumb.jpg

post-35145-0-68658500-1306350248_thumb.jpg

Edited by zaha316
Link to comment
Share on other sites

schimba furtunul acela cu surubul de aerisire, pt ca sigur acel surub sau cot iti va ceda

vad ca acel cot este maro , semn ca este "copt" (la interior devine ca si cartonul pesat)

schimba furtunul acela si nu vei mai avea probleme, te costa pana in 200 de lei

verifica si cotul de pe motor

Link to comment
Share on other sites

schimba furtunul acela cu surubul de aerisire, pt ca sigur acel surub sau cot iti va ceda

vad ca acel cot este maro , semn ca este "copt" (la interior devine ca si cartonul pesat)

schimba furtunul acela si nu vei mai avea probleme, te costa pana in 200 de lei

verifica si cotul de pe motor

 

poza nu este facuta pe masina mea. (sunt luate de pe net). Am sa ma uit astazi mai atent pe la surub/furtun sa vad ce sa intampla.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Daca suruberul e vechi, se prea poate sa fi cedat, si de la presiune s-a rupt.Schimba-l cu unul nou, completeaza lichidul pierdut si aeriseste instalatia, apoi vezi daca problema s-a rezolvat, sau vine din alta parte. Edited by Alynex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.