Jump to content

acceleratie 0-100


alex230ro

Recommended Posts

Deci astazi am testat martoaga:0-110 pt ca am presupus ca bordul meu arata cu 10 km in plus :) cu (cine pana mea?!?) in masina(aprox 120 kg :) ) a iesit 12sec(cica ar trebui sa mai invat plecarea de pe loc :blink: ) Capul te doare de la vin Edited by jaffar
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci astazi am testat martoaga:0-110 pt ca am presupus ca bordul meu arata cu 10 km in plus :)  cu (cine pana mea?!?) in masina(aprox 100 kg :) ) a iesit 12sec(cica ar trebui sa mai invat plecarea de pe loc :blink: ) Capul te doare de la vin

13631[/snapback]

 

pai da-l jos pe (cine pana mea?!?) si o sa iasa 9 sec..... :)

Link to comment
Share on other sites

Pai cum (cine pana mea?!?), te-a luat cu tot cu pat, de nu-ti aduci aminte? :blink:

Alecs, intai trebuie sa-ti verifici bordul, pe autostrada. Eu la 120 pe bord aveam ~112.5 (eroare de 6-7%) iar acum am cauciucuri mai mari deci eroarea e mai mica.

Daca-ti iese acelasi timp, cineva trebuie sa faca avansuri martoagelor tale :)

Link to comment
Share on other sites

Reapet pt cine nu intelege:am facut 0-110 km adica am plecat de pe loc si am atins 110 km in 12 sec :blink: asta repet cu plecare slaba si cu (cine pana mea?!?) pe post de cameraman, e mai clar acum.Tu Vlad ai facut 0-100.@Coobra 11 sec banuiesc tot asa pe bord.@ TiL am cauciucuri de 195 normale Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

mda, vroiam sa spun ca e posibil sa trebuiasca sa faci 0-105(pe bord) km/h ca sa obtii timpul pentru 0-100.

 

In legatura cu avansul: urca-te relaxat in masina (ca sa o simti bine :)), si vezi cum se comporta in reprize 1000-5000 rpm. Cred ca ar trebui sa simti doua praguri de putere: pe la 2000-2500 te impinge mai tare, apoi la 3500-4000 deja herghelia ar trebui sa o ia razna :blink: Daca e umed/nisip/praf pe jos incepe sa patineze intr-a doua.

Link to comment
Share on other sites

avind in vedere ca alex e inca beat si nu se intelege nimic din ce a scris, va lamuresc eu: am masurat prin metode empirice timpul demarajului de pe loc pina cind vitezometrul indica 110km/h. de ce 110 ? asa am dedus noi ca ar fi apropiat de 100km/h reali, cu dimensiunea de fabrica a rotilor. empiric inseamna ca am filmat incepind cind masina statea pe loc si terminind la o viteza superioara lui 110, si am decupat apoi filmul de la prima zgiltiitura pina cind acul ajungea in dreptul lui 110.

 

faptul ca la unii din voi ies timpi fabulosi de la 0 pina la indicatia de 100km/h pe bord cu roti normale sau chiar mai mici decit cele normale, nu inseamna decit ca aveti un timp normal de 0-90 sau poate chiar 0-85. pina la 100 insa mai e.

 

@TiL : trage al draq de bine furia aurie a lui alex :blink: cu plecarea sta mai rau.

Link to comment
Share on other sites

mda, vroiam sa spun ca e posibil sa trebuiasca sa faci 0-105(pe bord) km/h ca sa obtii timpul pentru 0-100.

 

In legatura cu avansul: urca-te relaxat in masina (ca sa o simti bine :)), si vezi cum se comporta in reprize 1000-5000 rpm. Cred ca ar trebui sa simti doua praguri de putere: pe la 2000-2500 te impinge mai tare, apoi la 3500-4000 deja herghelia ar trebui sa o ia razna :) Daca e umed/nisip/praf pe jos incepe sa patineze intr-a doua.

13694[/snapback]

Hmm parca trege in turatie mai mare de pe la 4000-5000,oricum avansul e mic adica mecanicul a zis ca se mai poate dar ar fi periculos pt mine :blink:

Link to comment
Share on other sites

ok, atunci sa nu-l mai aud cu avansu-n sus si-n jos. Si sa puna piciorul sa invete lucrul cu ambreiajul.

 

Alecs sunt al dracu' de curios sa vad si eu cum merge minunatia.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Eu am masurat cu telefonul 0-100 de pe ceasuri si a iesit 10.7. Deci am zis ca cu tot cu eroare de la kilometraj (care la mine la 100km/h este cam de 4km/h) ar iesi un ~11sec. Asa ca ia nu mai ziceti voi nimic de timpi fabulosi atata timp cat nu v-ati urcat in masina. :blink:
Link to comment
Share on other sites

de la 95 la 100 de obicei faci > 1 secunda, deci aproximarile tale provin din niste vise politiste. pune mina si masoara corect, si dupa aia vino sa te lauzi cu hiper bolidul.

 

a, si diferenta aia de 4 km/h de ce nu vrei sa spui la nimeni cum ai masurat-o ? eu cred ca cu rigla...

Link to comment
Share on other sites

si eu am un 0-90 fenomenal :blink: (a doua urca pana pe la 96 pe bord). Dar pana la 100 trebuie sa schimb a treia...

 

Mi se pare mie sau transmisiile astea sunt facute sa atinga fix 60mph (pe bord) intr-a doua?

Vazut si la zixx care totusi ar trebui sa-si permita suta intr-a doua pentru ca are motor mai puternic si turatie maxima ~6700 fata de 5500-le meu. Dar si masina e mai grea...

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma laud cu "hiper bolidul" (daca asta am facut da-mi quote la propozitiile respective) ci am exprimat in mod obiectiv datele obtinute la masina mea. Diferenta de 4km/h am aproximat-o dupa cum am si scris "Eu am masurat cu telefonul 0-100 de pe ceasuri si a iesit 10.7. Deci am zis ca cu tot cu eroare de la kilometraj (care la mine la 100km/h este cam de 4km/h) ar iesi un ~11sec"

Asa ca te rog frumos, (cine pana mea?!?), citeste si tu mai atent alta data.

Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.