Jump to content

BMW 320d e46 - nu trage delok nici 4000rpm


kerosen

Recommended Posts

Electrovalva dela TURBO este vinovata pentru toate problemele la modelul NFL. Nu trage, da in nas, pedala moale si altele. LA FL TURBO este actionat vacuumatic...cauzele pot fi altele.....

 

Pai NFL am eu, dar ce ai vrut sa zici cu ultima fraza? adica cauzele pot fi si altele? sau sa ma uit direct la asta? ce-i drept daca se limiteaza si franez brusc si incerc sa o accelerez e incredibil de moale acceleratia. si electrovalva asta mai are vreo sansa? ma refer sa o curat, ceva? sau direct alta?

 

multam.

Link to comment
Share on other sites

Pai NFL am eu, dar ce ai vrut sa zici cu ultima fraza? adica cauzele pot fi si altele? sau sa ma uit direct la asta? ce-i drept daca se limiteaza si franez brusc si incerc sa o accelerez e incredibil de moale acceleratia. si electrovalva asta mai are vreo sansa? ma refer sa o curat, ceva? sau direct alta?

 

multam.

Daca NFL, schimba electrovalva cu una pe PIERBURG...nu merge curatata...asta e sigur defecta.

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3334&hg=11&fg=50

Piesa numarul 1 din imagine...e o teava care pleaca din evacuare catre egr parca...La mine aceasta teava e lovita intr-o parte si strangulata...nu stiu daca are vreo influenta sau nu asupra mersului motorului, care este rolul acelei piese? Multumesc.

E vorba de bmw 320 diesel 150 ps. Masina nu trage bine la turatii joase si face mult fum negru la turatii mari.

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, ii multumesc. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Intr-un final a ramas electrovalva blocata si la relanti turbina in presiune s-a rupt axul. M-a costat o gramajoara de bani reparatia turbinei. si parca nu ma lasa inima sa mai dau 380 ron pe electrovalva noua. Electrovalva mea e plina de mizerie la filtrul ala mic. Am vreun noroc sa o curat si sa mearga bine?

post-55354-0-79752000-1339047679_thumb.jpg

Edited by flop1985
Link to comment
Share on other sites

Intr-un final a ramas electrovalva blocata si la relanti turbina in presiune s-a rupt axul. M-a costat o gramajoara de bani reparatia turbinei. si parca nu ma lasa inima sa mai dau 380 ron pe electrovalva noua. Electrovalva mea e plina de mizerie la filtrul ala mic. Am vreun noroc sa o curat si sa mearga bine?

omule.... tu te risti sa strici turbina din nou pt 320 lei cat e o electrovalva!?!??! ia dracu una noua si respecta-ti masina si pe tine!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
am si eu aceleai probleme asemanatoare,numa ca la mn este cutie hidramata, 320d ,150 hp. pe modul spor sau manual abia se tureaza si mai mult de 140 km/h nu fuge,sincer sunt cam nou am masina de o sapt si abia ieri a inceput problema.am schimbat furtunu de la vacuum ca era fisurat dar tot nu fuge,si nu mai are acel sprint care il avea inainte. cineva a zis ca e debitmetru de aer,acum nu mai stiu ce sa mai zic,poate sa ma ajute cineva va rog cu niste sfaturi,am nevoie de poza cum vin mai exact acele furtune de vacum din stanga motorului ca la mine sunt ddoua sus si una parca care duce pe la filtru de ulei,
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.