Jump to content

ajutor


Corvin

Recommended Posts

Nu am iubit niciodata BMW ul, am preferat Mercedes sau Porsche. Am plecat urechea la nevasta si i-am cumparat o pisica moarta si obosita ( comparativ cu un Mercedes din acelasi an)

Acum, asta e, imi sparg capul de ce am facut si ma izbesc de fel si fel de probleme bizare.

Problema 1 (cea mai apasatoare momentan) :

imbecilii care au avut masina inaintea mea, au reusit sa rupa cumva tevile care fac intrarea in radiatorul de caldura. L-am comandat si primit de la Bavaria, l-am si montat. Problema mea este insa alta, nu am idee cum si pe unde vin furtunele, ptr ca aceiasi imbecili, au facut 1001 modificari, habar nu am care e intrarea, care e iesirea, de ce radiatorul de caldura are 3 tevi( cate sunt in cate out?) de unde, cum, etc?!

Am cautat vreo 2 ore pe forum, nu am gasit nimic...

Deci: am nevoie de o schema a furtunelor care duc la radiatorul de caldura si care vin inapoi la motor, sa vad ce mai scot din maldarul de furtune existent.

masina e, repet, un 318 E36, engine code 18 4E 2 a.f. 1994

Problema 2 :

aeroterma nu merge decat pe pozitia/turatia 4

Cica ar lipsi o piesa mica undeva in spatele butonului?! ( asa au zis ex proprietarii)

Adevarat sau fals?

Problema 3

trebuie sa schimb cablul de deschidere capota motor. Ptr asta trebuie sa demontez tot ansamblul ala fata? Ca nu prea vad cum scot cablul de pe botul masinii... :blink:

 

orice ajutor este binevenit, acum stau cu furtunele desfacute, a venit iarna, nevasta nu merge cu masina fara caldura, eu ma dau cu capul de peretii garajului.... etc

Corvin

 

PS, va rog nu faceti misto, sunt destul de amarat ca mi-am luat BMW

Link to comment
Share on other sites

[...]

PS, va rog nu faceti misto, sunt destul de amarat ca mi-am luat BMW

147320[/snapback]

 

Daca-ti luai BMW, nu erai amarat. Ti-ai luat cel mai probabil un jaf neintretinut, care inca mai are siglele BMW acolo. Altfel, daca chiar crezi ca Mercedes e o alternativa mai buna, e nasol sa o chiar spui pe un forum BMW, asta in caz ca speri sa primesti un raspuns care sa te ajute.

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

posesorii de BMW nu pot fi obiectivi?? sau altfel spus, daca ti-ai luat BMW, nu mai exista alte masini? Am spus ca nevasta mea a vrut BMW, este destul de neingrijit dealtfel, ea a ales masina

Are parti unde a fost lasata de isbeliste si altele unde s-au bagat mai multi bani decat era cazul

deh, masina de pustani, asta pe care o am.

BTW, sunt membru si pe Opel Club Ro., ptr ca aveam 2 Opeluri candva. Si am spus ca Opel e o masina de doi lei, cu toate astea nimeni nu a sarit ca ars, s-a discutat cu obiectivitate.

Link to comment
Share on other sites

juma' de ora m-am uitat pe linkul asta, am zis ca am cautat pe forum inainte de a deschide gura :) nu ajuta, multumesc oricum

mai degraba o poza de sub capota ceva, sau un binevoitor cu un BMW ca al meu, sa ma lase sa ma uit pe acolo....

147330[/snapback]

k atunci.

ai putina rabdare ca-s multi care au masini ca a ta si se mai si pricep. poate ca dupa atata cautat o jumatate de ora in plus ti se pare mult...dar solutii sunt.

 

offtopic: am mai spus-o si pe alt topic cu un inceput asemanator:" Am plecat urechea la nevasta si i-am cumparat o pisica moarta si obosita..." salutari respectuoase doamnei ! :blink:

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Nu am iubit niciodata BMW ul, am preferat Mercedes sau Porsche. Am plecat urechea la nevasta si i-am cumparat o pisica moarta si obosita ( comparativ cu un Mercedes din acelasi an)

Acum, asta e, imi sparg capul de ce am facut si ma izbesc de fel si fel de probleme bizare.

Problema 1 (cea mai apasatoare momentan) :

imbecilii care au avut masina inaintea mea, au reusit sa rupa cumva tevile care fac intrarea in radiatorul de caldura. L-am comandat si primit de la Bavaria, l-am si montat. Problema mea este insa alta, nu am idee cum si pe unde vin furtunele, ptr ca aceiasi imbecili, au facut 1001 modificari, habar nu am care e intrarea, care e iesirea, de ce radiatorul de caldura are 3 tevi( cate sunt in cate out?) de unde, cum, etc?!

Am cautat vreo 2 ore pe forum, nu am gasit nimic...

Deci: am nevoie de o schema a furtunelor care duc la radiatorul de caldura si care vin inapoi la motor, sa vad ce mai scot din maldarul de furtune existent.

masina e, repet, un 318 E36, engine code 18 4E 2 a.f. 1994

Problema  2 :

aeroterma nu merge decat pe pozitia/turatia 4

Cica ar lipsi o piesa mica undeva in spatele butonului?! ( asa au zis ex proprietarii)

Adevarat sau fals?

Problema 3

trebuie sa schimb cablul de deschidere capota motor. Ptr asta trebuie sa demontez tot ansamblul ala fata? Ca nu prea vad cum scot cablul de pe botul masinii... :blink:

 

orice ajutor este binevenit, acum stau cu furtunele desfacute, a venit iarna, nevasta nu merge cu masina fara caldura, eu ma dau cu capul de peretii garajului.... etc

Corvin

 

PS, va rog nu faceti misto, sunt destul de amarat ca mi-am luat BMW

147320[/snapback]

 

in caz ca aeroterma nu merge decat pe pozitia 4 s-ar putea sa fie ... comutatorul electric... (recomand dezmembrari pt e36 vei gasi).

Link to comment
Share on other sites

Nu am iubit niciodata BMW ul, am preferat Mercedes sau Porsche. Am plecat urechea la nevasta si i-am cumparat o pisica moarta si obosita ( comparativ cu un Mercedes din acelasi an)

Acum, asta e, imi sparg capul de ce am facut si ma izbesc de fel si fel de probleme bizare.

Problema 1 (cea mai apasatoare momentan) :

imbecilii care au avut masina inaintea mea, au reusit sa rupa cumva tevile care fac intrarea in radiatorul de caldura. L-am comandat si primit de la Bavaria, l-am si montat. Problema mea este insa alta, nu am idee cum si pe unde vin furtunele, ptr ca aceiasi imbecili, au facut 1001 modificari, habar nu am care e intrarea, care e iesirea, de ce radiatorul de caldura are 3 tevi( cate sunt in cate out?) de unde, cum, etc?!

Am cautat vreo 2 ore pe forum, nu am gasit nimic...

Deci: am nevoie de o schema a furtunelor care duc la radiatorul de caldura si care vin inapoi la motor, sa vad ce mai scot din maldarul de furtune existent.

masina e, repet, un 318 E36, engine code 18 4E 2 a.f. 1994

Problema  2 :

aeroterma nu merge decat pe pozitia/turatia 4

Cica ar lipsi o piesa mica undeva in spatele butonului?! ( asa au zis ex proprietarii)

Adevarat sau fals?

Problema 3

trebuie sa schimb cablul de deschidere capota motor. Ptr asta trebuie sa demontez tot ansamblul ala fata? Ca nu prea vad cum scot cablul de pe botul masinii... :blink:

 

orice ajutor este binevenit, acum stau cu furtunele desfacute, a venit iarna, nevasta nu merge cu masina fara caldura, eu ma dau cu capul de peretii garajului.... etc

Corvin

 

PS, va rog nu faceti misto, sunt destul de amarat ca mi-am luat BMW

147320[/snapback]

 

 

 

... poate are si pisica aia suflet... NU o iubeshti, nu te iubeshte...

Link to comment
Share on other sites

atunci doamna are gusturi... Uite "ce-si doresc femeile"... Eu in locul tau as reflecta bine la ce anume a vrut de fapt sotia... :) :D  :blink:  :)

147545[/snapback]

ea a ales masina, ring a bell?

de fapt ce ma mai obosesc, am vazut cat de util poate fi forumul asta cand ai cu adevarat nevoie de ceva.... :)

Link to comment
Share on other sites

Mari probleme mai ai si tu si tu , ce sa zic, e faptul ca ti-ai cumparat bmw.

Circuitul de racire il gasesti pe realoem.com, apoi mai vezi tu ce lipseste.

Daca ai de gand sa blamezi bmw pt. faptul ca nu ai verificat o masina inainte de a o cumpara, nu o fa pe forumul asta, multumiri.

Link to comment
Share on other sites

ea a ales masina, ring a bell?

de fapt ce ma mai obosesc, am vazut cat de util poate fi forumul asta cand ai cu adevarat nevoie de ceva.... :blink:

147561[/snapback]

 

pai eu ce zic... Daca doamna a ales masina inseamna ca are gusturi, poate ca e putin satula de monotonie... E! Tu nu ai BMW, nu ai cum sa intelegi. Apropos link-ul care l-ai primit mai devreme este exact ceea ce iti trebuie. :)

Link to comment
Share on other sites

Mari probleme mai ai si tu si tu , ce sa zic, e faptul ca ti-ai cumparat bmw.

Circuitul de racire il gasesti pe realoem.com, apoi mai vezi tu ce lipseste.

Daca ai de gand sa blamezi bmw pt. faptul ca nu ai verificat o masina inainte de a o cumpara, nu o fa pe forumul asta, multumiri.

147563[/snapback]

nu blamez bmw ul ptr ca nu m-am uitat la ceva sau altceva. Stiam exact ce si cum cumpar, blamez bmw ul ptr ca face niste masini extrem de greu de lucrat. Si forumul il blamez ptr ca e plin de unii ca tine si ala de dupa tine care in loc sa dea o mana de ajutor, sau sa incerce sa schimbe o parere preconceputa, dau cu mucii in fasole.

daca linkul pe care mi l-ai oferit cu generozitate mi-ar fi fost de vreun folos, fii sigur ca nu mai postam. L-am gasit cu mult inainte de a ne..cunoaste.Daca citeai ce am scris, era o sansa sa intelegi ceva, asa ai scris un post ca sa ai la numar.

Multumiri lui Deathrow care m-a ajutat si lui verssatu care macar a incercat.

cat despre marimea problemelor mele.... da-mi voie sa ma abtin sa comentez puerilitatea celor afirmate de tine. De fapt in necunostinta de cauza, nu poti posta decat pueril

Si acum admin, baneaza-ma ca spun ce gandesc.

Link to comment
Share on other sites

nu blamez bmw ul ptr ca nu m-am uitat la ceva sau altceva. Stiam exact ce si cum cumpar, blamez bmw ul ptr ca face niste masini extrem de greu de lucrat. Si forumul il blamez ptr ca e plin de unii ca tine si ala de dupa tine care in loc sa dea o mana de ajutor, sau sa incerce sa schimbe o parere preconceputa, dau cu mucii in fasole.

daca linkul pe care mi l-ai oferit cu generozitate mi-ar fi fost de vreun folos, fii sigur ca nu mai postam. L-am gasit cu mult inainte de a ne..cunoaste.Daca citeai ce am scris, era o sansa sa intelegi ceva, asa ai scris un post ca sa ai la numar.

Multumiri lui Deathrow care m-a ajutat si lui verssatu care macar a incercat.

cat despre marimea problemelor mele.... da-mi voie sa ma abtin sa comentez puerilitatea celor afirmate de tine. De fapt in necunostinta de cauza, nu poti posta decat pueril

Si acum admin, baneaza-ma ca spun ce gandesc.

147673[/snapback]

 

 

Pentru aeroterma este simplu,iti trebuie piesa 2.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...556&hg=64&fg=40

 

Pentru furtunele de la radiator,poza asta mi se pare destul de explicita.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...500&hg=11&fg=35

Link to comment
Share on other sites

nu blamez bmw ul ptr ca nu m-am uitat la ceva sau altceva. Stiam exact ce si cum cumpar, blamez bmw ul ptr ca face niste masini extrem de greu de lucrat. Si forumul il blamez ptr ca e plin de unii ca tine si ala de dupa tine care in loc sa dea o mana de ajutor, sau sa incerce sa schimbe o parere preconceputa, dau cu mucii in fasole.

daca linkul pe care mi l-ai oferit cu generozitate mi-ar fi fost de vreun folos, fii sigur ca nu mai postam. L-am gasit cu mult inainte de a ne..cunoaste.Daca citeai ce am scris, era o sansa sa intelegi ceva, asa ai scris un post ca sa ai la numar.

Multumiri lui Deathrow care m-a ajutat si lui verssatu care macar a incercat.

cat despre marimea problemelor mele.... da-mi voie sa ma abtin sa comentez puerilitatea celor afirmate de tine. De fapt in necunostinta de cauza, nu poti posta decat pueril

Si acum admin, baneaza-ma ca spun ce gandesc.

147673[/snapback]

De unde stii tu atatea despre forumul asta si cei care posteaza de ceva timp aici in mai putin de o zi? :blink: Mai degraba as putea spune ca am vazut multi ca tine care au trecut pe aici, au injurat putin, dupa care si-au vazut de drum si nimeni nu le-a simtit lipsa, oricum nu au resit sa ne schimbe ideea preconceputa de a iubi bmw.

A doua chestiune e ca ti-am dat acel link pt. ca multi au gasit raspunsuri acolo, dupa cum vezi nu sunt singurul care vorbeste despre realoem.com si chiar ar fi trebuit sa te ajute. Oricum, in primul tau post nu ai spus nimic de faptul ca te-ai dus pe site si nu te-a ajutat, asa ca ironiile tale ma lasa rece, voiam doar sa te ajut.

A treia, daca tu compari o cazatura de bmw (cu improvizatii asa cum bine se mai pricep romanii sa le faca) cu o alta masina in stare buna, atunci gresesti. Am avut si eu E36,dar cand l-am cumparat, am ales sa fie bmw, nu vreun hibrid. As fi vrut sa imi iau un altul, dar aproape am renuntat la ideee, dupa ce am vazut cateva si am renuntat, mai ales daca am cu ce face comparatie ( my ex, pacat ca era 316).

Ar mai fi o modalitate sa rezolvi problema, cred, daca gasesti pe cineva cu o masina la fel,cu timp si disponibilitate, astfel incat sa vezi pe viu cate furtune sunt pe acolo, ce ai in plus si ce lipseste.

Bafta cu reparatiile si nu mai fi suparat pe bmw, e o masina minunata, o sa vezi dupa ce o repari!

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ma pricep la E36...dar si mie mi se par destul de explicative linkurile alea... daca nu intelegi ce se intampla pe acolo iti recomand un mecanic... nu neaparat service...ca banuiesc ca daca a ales un e36, nu a fost datorita "pasiunii".

 

Cat despre "problemele" BMW...cred ca gresesti un pic. Daca luai un Mercedes la fel de "intretinut" ca e36-le asta pentru ca asa vroia nevasta ta, insemna ca Mercedesurile sunt masini proaste? Consider ca ai facut o greseala dand vina pe BMW pentru ca nu ai fost cu ea la un mecanic inainte sa o cumperi sau sa ii faci niste teste.. asa ca asteapta-te la reactii adverse pe un forum dedicat acestei firme. Orice masina cumparata la mana a doua poate sa fie in stare perfecta, sa fie ok, sau varza... tu ai nimerit una varza... life goes on. Fiecare plateste pentru greselile lui... cauta posturile lui 320i_24valve... a patit acelasi lucru dar nu a reactionat ca tine.

 

Multa bafta... iar daca te intereseaza o persoana care ar putea sa te ajute cu furtunele alea da-mi un PM si iti dau numarul unui baiat care in timpul liber se mai ocupa si de astea.

 

P.S. Sper sa nu intelegi gresit ce am spus si nici sa sari la gatul meu cum ai facut la ceilalti... am incercat sa iti explic cat mai simplu si la obiect. Sa ne tii la curent cu ce ai mai rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

gata am rezolvat.

Am urmarit cu interes ce a fost scris pe forum pana m-am inregistrat, am vorbit indelung cu Deathrow ( Inca odata multumiri), am mai vorbit cu cativa amici mecanici de meserie, mi-am pus capul la contributie si am reusit sa refac circuitul de caldura de la pisica asta.

Am anulat improvizatiile facute de antedecesorii mei si le-am inlocuit cu ale mele( nu aveam alta solutie cu furtunele care erau pe masina) - btw, ca sa fie desenul complet, masina avusese GPL pe ea, asa ca imi lasasera si vreo 3m de furtun de la ex instalatia respectiva, numai asa ca sa ma incurce.

Una peste alta, am caldura, o sa caut piesa aia no.2 ( thx Bavaria) ca sa mearga si pe turatii mai mici

Distractia majora a fost cu cablul de capota, cumparat nou de la Bavaria Motors, pe care dupa ce demontasem jumate de bot de masina ca sa il pun, am ...pierdut gauta din caroserie. Pur si s implu nu gaseam gaura si dupa 2 ore, am chemat un thinichigiu auto profi, care s-a mai distrat si el vreo ora spunand ca e cel putin bizar cum gandesc inginerii de la BMW

Am rezolvat si cu capota, nu mai am nevoie de patent sa o deschid.

Mai am aeroterma si ...geamurile electrice, care asa cum am mai vazut si la altii, coboara dar nu mai urca la loc. Adica incaleca chederele si ies in afara ramei.

Ah si era sa uit ca nu am frana de mana.

In rest e OK

Ce imi place la masinuta asta e demarajul si sprintul pe care il are, nu am mai intalnit o masina atat de nervoasa la 1800cmc si nu inteleg de ce e atat de rapida.

Totodata ma intriga consumul, care e de cam 8l/100km in oras si in jur de 6 afara. ( max am mers cu 140 km/h)

Din ce am mai citit, e bizar, masina mea e economica si foarte rapida, urca extrem de repede in 5000 rpm. Daca nu sunt atent la acceleratie, fac cerculete la plecarea de pe loc. O fi bagat mana vreun meserias in debitmetru? Sau o avea chip tunning?

Intr-o zi dupa ce spal masina o sa ii fac niste poze sa vedeti ca nu e unltimul jaf de vehicul, sunt eu suparat pe ea ca imi face probleme si ca e inghesuit lucrata si anevoios de intervenit, piesele scumpe (pana mea, 1 mil ROL un geam de oglinda??!!)etc.

Imi pare rau ca am inceput cu stangul, dar asta e, acum e tardiv.

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca ai rezolvat o parte din probleme... si in cazul in care te prinde virusul.... vezi sa nu ii iei masina sotiei :) Iti tin pumnii si la rezolvarea celorlalte. Cu geamurile iti recomand sa desfaci fata de la usa mai intai si sa te uiti pe acolo... poate doar s-au deplasat sau gripat anumite piese care pot fi "reparate".

Cu debimetrul... in general, se poate observa daca s-a umblat la el... Il cauti, il gasesti...si te apuci sa te uiti cu atentie in jurul lui...daca a fost desfacut mai mult ca sigur a fost lipit cu o solutie ceva... deci trebuie sa se vada.

Frana de mana poate fi considerata...consumabil... deci presupun ca trebuie schimbat ori cablul ori placutele (sau ce actioneaza ea la roata).

 

Bafta in continuare...sa ne tii la curent :blink:

 

P.S. Din ce am vazut in poze... am inteles de ce i-a placut sotiei tale... masina se prezinta destul de bine :) sa o stapaniti sanatosi

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.