Jump to content

ajutor


Corvin

Recommended Posts

da, Panda e fosta masina a nevestii, eu am decis sa ii iau altceva. Initial am optat ptr un C180 tot visiniu, tot 1994, tot 1800 cmc, insa ea a zis ca i se pare prea mare ( eroare, e doar cu vreo 5 cm mai mare ca pisica).

Apoi ea mi-a trimis poza si linkul catre pisica, eu am mers la Buzau, am achizitionat-o cu 4500 €, o fi mult, o fi putin.... Hotararea finala mi-a apartinut, aveam drept de veto, daca nu imi placea masina, nu o luam

Mi-a placut lookul si feelingul masinii, altfel nu o luam, desi am scos-o cu aproape 1000 € mai ieftin decat era in anunt.

Faza cu caldura nu am observat-o, era ora 20:00 si oricum nu cred ca ii dadeam mare importanta chiar daca o vedeam. Poate mai scadeam 100. Oricum C180 ul nu il puteam lua sub 5300, clar.

Avantaje la pisica fata de C180:

viteza

acceleratie

consum (!!!! repet mi se pare extrem de mic fata de ce am mai citit)

look sport in detrimentul celui linistit de la mercedes

pret

Oamenii care au avut-o, s-au straduit sa o intretina pe cat posibil, am observat ca abia ii facusera schimbul de ulei ( Castrol Magnatec3 GTX), cauciucuri Dunlop aproape noi pe toate 4 rotile, huse de imitatie de piele, presuri de aluminiu peste tot, schimbator si maner frana de mana gen race sport tunning,pedale sport, inscriptii sport pe partea interioara la praguri, m-a incantat si dublu climatronicul ( C180 nu avea nici macar aer, avea trapa) si geamurile electrice ( la care am comandat glisierele alea faimoase de plastic care-s cica boala lor= 400.000 lei toate 4), precum si senzorul de intuneric la oprirea motorului, care face sa se aprinda lumina in habitaclu cand opresti motorul si e intuneric afara. Pisica are un Sony Xplode cd-mp3 player si boxe Blaupunkt, are 217.000 km la bord si motorul merge impecabil, la fel si restul mecanicii, in afara de cateva mici consumabile.

De la Buzau am venit cu o viteza medie de 120 km/h piscand din cand in cand acceleratia( eram in spatele cuiva cu care venisem) si m-a mirat surplusul de putere al masinii. Nu era nevoie sa tin constant apasata pedala de acceleratie si consumul a fost in jur de 6 l/100 km

Minusuri ( fata de C180) spatiu habitaclu si portbagaj, tinuta la drum ( sport fata de lux) si...numerele de BZ ( la care mi-a placut faza cu..MWE lol)

Ma dispera ca am flameurile alea, numai pe stanga, pe dreapta e normala, am cautat si nu am gasit inca modelul asta de flacari, ca le comandam si ptr dreapta. Cred ca i-ar sta bine cu flacari pe ambele parti.

Da, masina mea e E230 ul ala verde din garaj, o sa mai pun poze cu el, sa se vada cum arata un Mercedes din 1988, intretinut normal si care nu mi-a cerut din buzunar mai nimic de un an incoace de cand il am.

Link to comment
Share on other sites

... precum si senzorul de intuneric la oprirea motorului, care face sa se aprinda lumina in habitaclu cand opresti motorul si e intuneric afara.

148053[/snapback]

 

Nu stiu daca e senzor de intuneric !

La mine se aprinde si pe timp de zi, dupa ce opresc motorul !

Uite cum face la mine:

 

Cand ma sui in masina, se aprind becurile din interior. Daca incui usile, se sting becurile, chiar daca nu pornesc motorul. Daca nu incui usile, se sting la pornirea motorului. Daca nu inchid bine usile, raman aprinse chiar daca pornesc motorul.

Se aprind, daca opresc motorul.

Se aprind, cand incui masina, si trag de manerul de la usa soferului, eu fiind in exteriorul masinii, bineinteles ! :)

 

Nu am inteles de ce se aprind cand e incuiata masina, dar banuiesc ca sa te uiti sa vezi daca nu ai uitat ceva in masina. Dar, chestia asta poate fi utila si persoanelor rau-voitoare. :blink:

 

Apropo, nu stiu cine vrea sa-ti vanda tie un geam de oglinda cu 1 milion ROL, dar eu am 2 geamuri (set) heliomate la 1 milion ROL !

Link to comment
Share on other sites

la fel face si la mine, cu diferenta ca daca opresc motorul pe lumina, pe timp de zi adica, nu se aprind plafonierele. Daca e noapte afara, e intuneric sau intru in garaj seara, cand opresc motorul, fara sa scot cheia din contact si fara sa deschid usa, se aprinde automat lumina interioara. Deduc logic de aici ca exista un senzor de lumina ceva

Cum dau de tine sa iau oglinzile alea?

Sunt si incalzite?

Link to comment
Share on other sites

gata am rezolvat.

Am urmarit cu interes ce a fost scris pe forum pana m-am inregistrat, am vorbit indelung cu Deathrow ( Inca odata multumiri), am mai vorbit cu cativa amici mecanici de meserie, mi-am pus capul la contributie si am reusit sa refac circuitul de caldura de la pisica asta.

Am anulat improvizatiile facute de antedecesorii mei si le-am inlocuit cu ale mele( nu aveam alta solutie cu furtunele care erau pe masina) - btw, ca sa fie desenul complet, masina avusese GPL pe ea, asa ca imi lasasera si vreo 3m de furtun de la ex instalatia respectiva, numai asa ca sa ma incurce.

Una peste alta, am caldura, o sa caut piesa aia no.2 ( thx Bavaria) ca sa mearga si pe turatii mai mici

Distractia majora a fost cu cablul de capota, cumparat nou de la Bavaria Motors, pe care dupa ce demontasem jumate de bot de masina ca sa il pun, am ...pierdut gauta din caroserie. Pur si s implu nu gaseam gaura si dupa 2 ore, am chemat un thinichigiu auto profi, care s-a mai distrat si el vreo ora spunand ca e cel putin bizar cum gandesc inginerii de la BMW

Am rezolvat si cu capota, nu mai am nevoie de patent sa o deschid.

Mai am aeroterma si ...geamurile electrice, care asa cum am mai vazut si la altii, coboara dar nu mai urca la loc. Adica incaleca chederele si ies in afara ramei.

Ah si era sa uit ca nu am frana de mana.

In rest e OK

Ce imi place la masinuta asta e demarajul si sprintul pe care il are, nu am mai intalnit o masina atat de nervoasa la 1800cmc si nu inteleg de ce e atat de rapida.

Totodata ma intriga consumul, care e de cam 8l/100km in oras si in jur de 6 afara. ( max am mers cu 140 km/h)

Din ce am mai citit, e bizar, masina mea e economica si foarte rapida, urca extrem de repede in 5000 rpm. Daca nu sunt atent la acceleratie, fac cerculete la plecarea de pe loc. O fi bagat mana vreun meserias in debitmetru? Sau o avea chip tunning?

Intr-o zi dupa ce spal masina o sa ii fac niste poze sa vedeti ca nu e unltimul jaf de vehicul, sunt eu suparat pe ea ca imi face probleme si ca e inghesuit lucrata si anevoios de intervenit, piesele scumpe (pana mea, 1 mil ROL  un geam de oglinda??!!)etc.

Imi pare rau ca am inceput cu stangul, dar asta e, acum e tardiv.

147947[/snapback]

 

 

Puteam sa jur ca de la stadiul de "pisica lesinata" va ajunge la "masinuta" .Felicitari!!! BINE AI VENIT PRINTRE NOI!!! Mi-a placut mult "tonul" postului tau de mai sus. :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit...din pisica lesinata vei face un mic tigrisor? Si sotia ta ce va conduce? :)

Referitor la geamuri...desfa fata de usa sa nu ai surpriza sa fie suruburile care tin macaralele slabite sau chiar tabla care le tine indoita :blink: ...Succes :)

Link to comment
Share on other sites

gata am rezolvat.

Am urmarit cu interes ce a fost scris pe forum pana m-am inregistrat, am vorbit indelung cu Deathrow ( Inca odata multumiri), am mai vorbit cu cativa amici mecanici de meserie, mi-am pus capul la contributie si am reusit sa refac circuitul de caldura de la pisica asta.

........................................................................

Imi pare rau ca am inceput cu stangul, dar asta e, acum e tardiv.

147947[/snapback]

Bravo! Eram sigur ca se rezolva intr-un fel!

Si nu e tardiv nimic...! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Avantaje la pisica fata de C180:

viteza

acceleratie

consum (!!!! repet mi se pare extrem de mic fata de ce am mai citit)

look sport in detrimentul celui linistit de la mercedes

pret

 

Ei, si iata cum ti-ai dat seama ca de fapt a fost o alegere mult mai buna decat mertzanu', nu-i asa ? Si pisica mai avea de fapt viatza in ea.

Intre noi fie vorba, cine stie ce mai descopereai si la mertzan...ca asa-i in viatza

Una peste alta, cu algerea nevestei, cu ambitia ta, pisica moarta are deja suflare

Daca o sa ai grija de ea, va avea si ea de tine, ai sa vezi

Bine ai venit...

 

PS: La treaba cu Porsche nu ma bag...e deja o alta liga :blink:

Link to comment
Share on other sites

acum are caldura, are si cablu deschidere capota, ii schimb saptamana asta si oglinzile ca le-am sparte pe amandoua, apoi ma reped in geamuri si in aeroterma aia blestemata ca ma seaca sa mearga numai pe pozitia 4. POate ma dau si la frane si poate poate...o spal
Link to comment
Share on other sites

cum era e una, sa vezi cum e acum....

sincer inca nu am incercat sa vad daca merge reglajul de temperatura si pe stanga fata, cert este ca am pus (din electrovalva) iesirea catre calorifer bifurcata in 2, ca sa intre ceva in ambele guri. Si baga caldura ca dementa, ma fierb

In rest furtunele alea, sunt un adevarat bambilici, a trebuit sa modific modificarea modificarilor facute de predecesori, am mutat pana si locul electrovalvei... dar rezultatul conteaza, am caldura si e iarna!

Link to comment
Share on other sites

Apropo.Multzi inainte shi nu imi pasa de catzi ai sau nu ai.Eu am glumit.Nu se punea problema sa ne laudam care are mai multzi km sau care e shofer mai bun.

149328[/snapback]

eram suparat, nu mai pune si tu la inima acum.... replica ta m-a facut sa cred ca ma tratezi ca pe unul care nu a mai pus mana pe volan de masina in 4 timpi, darmite un ... BMW! Si am reactionat ca atare + ca eram plin de draci ca nu gaseam rezolvarea ( Atunci) la problemele mele cu pisica.

Acum daca te-ai suparat, scuza-ma te rog, daca nu, hai la o cafea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.