Jump to content

Intrebare pt colegii motociclisti.


deathrow

Recommended Posts

Salut mai astia de mergeti pe 2 roti :blink:

 

Am si eu o intrebare la voi la care cred ca ati avea raspunsul.

 

Cineva mi-a oferit e masina mea (e46 316i din 99 cu 201.000 km la bord) un schimb cu un kawasaki 400 din 95 cu 34.000 km la bord, plus 6200 de euro. Se merita? cat face acest motor? e buna? habar nu am de motoare dar parca ma tenteaza :)

 

Merci.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea: (desi nu sunt ..."calaret" :blink: )

1. motorul e cam foarte vechi;

2. se termina sezonul si se dau cam toate rupturile;daca vrei neaparat motor, mai asteapta pana la primavara, cand oferta este mult mai bogata.

3.daca e primul motor, poti avea mari surprize: ia cu tine pe cineva care are si stie la ce sa se uite (chiar daca o sa primesti sfaturi de la colegii cu motoare, ochiului neavizat ii pot scapa multe).

4. si, nu in ultimul rand e cam scump motorul pt ce poate, adica pentru un motor de incepator...

5. ia in calcul si echipamentul care daca-l vrei nou te mai costa...

6. daca vrei sa-l vinzi fara sa-l folosesti, verifica piata (pare cam saturata de modele vechi la preturi mari...), sa nu stai prea mult cu el...

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

ok... merci pt pareri.

 

1. nu stiu cum e la motoare... 1995 si 34.000 km e varza motorul? sau e ok? Tipul a fost super sincer cu mine si mi-a spus tot ce e sau a fost in neregula cu motorul

2. Stiu ca sezonul se termina... chestia e ca la primavara motoarele se vor scumpi iar eu il iau pe asta cu 2000 de euro. Masina o dau cu minim 8500 deci diferenta de 2000 ar fi motorul. M-am uitat la preturi la motoare si sincer zzr 400 din 95 sub 2500 de euro nu am vazut (si asta cu 60.000 km). Deci am ocazia sa iau un motor ieftin si poate sa-l vand mai scump la primavara.

3. E primul motor. Nici nu am A-ul :) :). O sa incerc sa iau un mecanic desi nu stiu pe nimeni :blink:) nu stiu de ce dar am incredere in om... v-am zis ca a fost f sincer cu mine... (s-ar putea sa gresesc cu increderea asta)

4. Nush ce sa zic de scump... 2000 de euro nu mi se pare mult. Poate ma insel.

 

E total aiurea ca il iau in iarna, aia e clar. Dar ma gandesc de mult sa iau un motor pt ca ma omoara Clujul... Clar nu mai e de masina in Cluj... Singura problema pt mine ar fi ca tin 2500 de euro blocati pana in primavara dar as fi dispus sa fac asta daca imi place motorul.

 

Inca ceva... motorul asta de 400cc.. mi se pare cam maic. Oricum mi se pare ok pt mine care nu am mai calarit sau pt prietena mea... dar mi-e sa nu se auda ca o jucarie :)) se aude fain un motor de asta? (sunt constient ca e un moft).

 

Salut.

Link to comment
Share on other sites

2000 merita dar sar putea sa se ieftineaska dupa aderarea la UE

pt ka for skadea taxele .. dinkolo la nemti acest motor e pe la 1700+vama 700=2400

...konsunul e undeva pe la 4%...

si e un motor sport ku sunet nervos

fa un drive test si ial daka merge

 

fate biker

Link to comment
Share on other sites

2000 merita dar sar putea sa se ieftineaska dupa aderarea la UE

pt ka for skadea taxele ..  dinkolo la nemti acest motor e pe la 1700+vama 700=2400

  ...konsunul e undeva pe la 4%...

  si e un motor sport ku sunet nervos

  fa un drive test si ial daka merge

 

    fate biker

147798[/snapback]

 

Ma... biker nu ma fac :blink:) adica nu o sa renunt la masina... poate o sa fiu biker pt o vreme... dar pana la urma imi cumpar io shi "conserva" :)

Link to comment
Share on other sites

ZZR-ul de 400 (53cp) este un model sport-touring, si este categorisit ca fiind cel mai "slabut" din cei "patru" :Honda,Suzuki,Yamaha si KAWA.

Pt un incepator este super-OK. Problema este cu piesele si consumabilele.Modelele de 400cmc sunt "dedicate" pietelor japoneze, canadiene si americane ;pt piata europeana exista modelul de 600 depotentiat (de la 100cp la 35cp) depotentiat teoretic pt. ca prima grija a incepatorului este sa scoata limitarea.

In Romania sunt (dupa stiinta mea) doar doua firme care te pot "ajuta" cu motoarele de 400, in caz de nevoie, respectiv Tomina Trans si Japan Motors.

Firme care vand motoare pt europa(600cmc etc) sunt cel putin 11 in Romania si acestea "bat" Italia sau Germania saptamanal si pot aduce orice piesa destul de rpd (fata de media de asteptare pt un drum in japonia cam 2-3 luni).

Pretul de 2000euro este un pret "cinstit" (in cazul in care motorul este OK)....la 2600 euro deja poti cumpara un 600 (ceva mai vechi)in stare buna (nu extra).

....35000km in 11 ani??!!?? :blink: .... "sa fim femei serioase" ...daca motorul suna bine si cutia nu "agata" sau nu "sare" (mai ales din a II-a) poti sa-l iei (uita de kilometraj)

Motocicleta este o solutie ideala pt trafic aglomerat, atunci cand vremea o permite, dar nu poate inlocui total masina.

 

Bafta in alegerea celei mai bune solutii pt tine :)

Link to comment
Share on other sites

La 34000 de km un motor este relativ nou...cu o intretinere normala (nu de maniac) o motocicleta in patru timpi depaseste lejer 100.000km fara interventii majore.

BMW-urile tip K(100sau75), Honda GoldWing, Transalp, VFR si altele au "batut" lejer 200.000km fara probleme.

Majoritatea ZZR-urilor de 600(an91-94) de la noi au peste 100.000km cu toate ca pe bordul lor apar doar 50-60 mii km....si inca merg bine.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu ce zic? Am considerat 100.000 viata de motor vs. 300.000 de BMW. Plus ca pe motoare nu merg batranii asa ca pica varianta "a fost a unui batranel si a stat mai mult in garaj".

 

P.S. Amandoi stim foarte bine cat de usor dau km inapoi baietii care aduc motoare SH de prin Italia si alte parti, nu? Nu cred nici in aia 34.000 declarati.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

:blink: eu is pasta la motoare deci iau de bun ce ziceti voi... clar aveti mai multa experienta decat mine... :)

148427[/snapback]

daca te hotarasti s-o iei, trebuie neaparat sa te duci cu cineva care a mai vazut motoare...adica: cei care au cazut cu ele, sau care stiu cum arata un motor cazut si reparat...urme de suduri, indreptari, chiar si senzatii in mers: daca trage suspect, daca are zgomote aiurea, etc...la fel ca o masina, un motor poate ascunde mii de probleme: la suspensii, lant, directie, toba, alimentare, etc.

 

edit: un motor se poate avaria mai rau ( si in acelasi timp mai usor in sensul de frecvent) si cu consecinte mai grave asupra ansamblului decat o masina...

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

daca te hotarasti s-o iei, trebuie neaparat sa te duci cu cineva care a mai vazut motoare...adica: cei care au cazut cu ele, sau care stiu cum arata un motor cazut si reparat...urme de suduri, indreptari, chiar si senzatii in mers: daca trage suspect, daca  are zgomote aiurea, etc...la fel ca o masina, un motor poate ascunde mii de probleme: la suspensii, lant, directie, toba, alimentare, etc.

 

edit: un motor se poate avaria mai rau ( si in acelasi timp mai usor in sensul de frecvent) si cu consecinte mai grave asupra ansamblului decat o masina...

148429[/snapback]

 

Cam asta este ideea de baza + ceeace a zis cyborg este f.f. adevarat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.