Jump to content

parere anvelope


Recommended Posts

pana acum am avut dunlop sp sport maxx 225/45R17 pe fata si spatele 255/40R17

acum am vrut sa echilibrez rotile si spatele a ajuns la semn.am cautat anvelope pe net si am gasit modelul asta

https://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=26076128.139.25309&typ=R-158085&ranzahl=4&Breite=255&Quer=40&Felge=17&Speed=W&weiter=20&kategorie=1&Ang_pro_Seite=10&sort_by=preis&Transport=P&dsco=139&sowigan=So

un prieten si-a luat pentru un passat CC modelul asta si este super multumit.voi ce ziceti?se merita sau sa mai pun bani sa iau altceva?

dunlop sp sport maxx nu mai vreau.in 20.000 de km s-au tocit definitiv.

Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand pirelli p-zero rosso..eu am 245/35/18 pe spate, au 15.000km si inca mai au ceva pe ele (3-4mm)..cele de pe fata, 225/40/18, mai au cam 5-6mm dupa 15.000km. eu sunt multumit de ele. continental am avut la ford mondeo, 205/55/16, au tinut vreo 50.000km :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai deschid un alt topic va intreb aici....

inainte am avut jante pe 17" fata avea 8J si spatele 9J....anvelopele 225/45 fata si spatele 255/40.

am schimbat jantele si am trecut la unele cu 8J toate 4,in schimb anvelopele le-am pastrat.

anvelopele 255/40 s-au topcit neuniform si imi vibreaza masina pe la 130-140km/h....ideea e ca am fost ieri sa le echilibrez si de cand am montat jantele pe masina,vreo 2-3 luni,nu sunt dezechilibrate.

in schimb se vede ca pe suprafata de contact cu asfaltul,spre exterior sunt tocite neuniform.e posibil sa fie de la faptul ca s-au montat 255 pe 8J?

sau e de la stilul mai sportiv de mers,curbe si alte chestii?

Link to comment
Share on other sites

nu are treaba mersul in curbe.. se duc mai repede dar tot uniform se uzeaza. maximum pe 8J e 245 deci oricum ai o problema. Nu strica sa verifici si geometria pe spate totusi.

. Daca fortezi mult ai sanse reale sa iti sara si cauciucul de pe janta intr-o curba luata la limita..

 

 

Probabil ai avut noroc pana acum sau nu ai mers foarte tare in curbe.. nu la limita in orice caz.

Nici nu prea stiu ce te chinui cu dimensiunea aia la 320D, parca 320D ai.. singurul plus de "performanta" e la consum.. in rest demaraj mai slab cu siguranta.. ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu are treaba mersul in curbe.. se duc mai repede dar tot uniform se uzeaza. maximum pe 8J e 245 deci oricum ai o problema. Nu strica sa verifici si geometria pe spate totusi.

. Daca fortezi mult ai sanse reale sa iti sara si cauciucul de pe janta intr-o curba luata la limita..

 

 

Probabil ai avut noroc pana acum sau nu ai mers foarte tare in curbe.. nu la limita in orice caz.

Nici nu prea stiu ce te chinui cu dimensiunea aia la 320D, parca 320D ai.. singurul plus de "performanta" e la consum.. in rest demaraj mai slab cu siguranta.. ..

am mers destul de tare in curbe...as putea spune de foarte multe ori la limita pierderii aderentei si nu au fost probleme.

am auzit diferite pareri referitor la 8j si aceasta dimensiune,pro si contra...as vrea ceva mult mai concret.

320d am...nu ma deranjeaza ca imi consuma mai mult si intr-adevar fata de 225 am demaraj mai slabut...dar se simte altfel in curbe cu astea.nu as schimba anvelopele cu unele mai mici de 255.....

Link to comment
Share on other sites

nu sunt probleme pana cand sunt. Sunt nesigure, poti provoca un accident. Poate ai avut anvelope de o calitate mia buna si pur si simplu a rezistat peretele lateral. Dar la urmatoare pereche poate nu ai norocul asta.

 

 

 

Deci, indiferent de masina, la laltime de 8 inch nu poti pune cauciucuri mai late de 245 din cauza riscului de a sari de pe jante in curbe.

Chiar era un tabel pe forum cu latime min si max pentru fiecare latime a jentii. sunt disponbile si pe net.

 

Acum 3 saptamani am vazut un mini cu roti omologate , de dimensiuni normale cum i-a sarit guma de pe janta intr-un sens giratoriu.. masina inchiriata, o parlea ala ca pe altceva.

Deci se intampla. si daca respecti dimensinile, dar daca dai de niste idioti care le monteaza, sau un defect de fabricatie al cauciucului combinat cu J nepotrivit ?

 

MAi stabila in curbe nu e, e placebo, dar nu e treaba mea.. ci treaba ta, si probabil e si ceva mai incomfortabila ca masina e mai dispusa la tramlining, dar iar, e tot treaba si alegerea ta.

Devine problema mea cand o sa iti sara guma de pe janta si o sa omori pe cineva, sau in cel mai bun caz faci praf masina.

Chiar merita 1 cm latime in plus treaba asta..tot iei gume noi.. cumpara de 245 pe spate si gata.. tot o sa pastrezi aspectul "sport" ca o sa fie mai late pe spate comparativ cu fata, si 1 cm nu e usor seizabil la ochi, iar diferenta intre spate si fata se va vedea in continuare..

 

 

 

MAi mult de atat nu stiu ce sa iti spun. Nu vorbesc ca nu e recomandata dimensiunea in sine a cauciucului, , ci e interzisa in combinatie cu janta 8J , in mod normal daca iesi cu masina din tara, sau te opreste RAR, pleci cu ea pe platforma.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

salut , stie cineva ceva de cauciucurile astea ?? unde sunt facute, cat de bune sunt , merita ????,pretul lor vad ca e destul de mic ?? Tyfoon Professional SUV

 

salut , stie cineva ceva de cauciucurile astea ?? unde sunt facute, cat de bune sunt , merita ????,pretul lor vad ca e destul de mic ?? Tyfoon Professional SUV

 

si intrebarea suprema : tyfoon noi sau altele SH - la acelasi pret (4 buc de strada producator consacrat)????

Link to comment
Share on other sites

salut , stie cineva ceva de cauciucurile astea ?? unde sunt facute, cat de bune sunt , merita ????,pretul lor vad ca e destul de mic ?? Tyfoon Professional SUV

 

 

 

si intrebarea suprema : tyfoon noi sau altele SH - la acelasi pret (4 buc de strada producator consacrat)????

eu nu prea vreau sa aud de second hand...sunt satul de cate am auzit si vazut....nici de firmele astea nascute peste noapte nu pot spune ca sunt incantat.....

Link to comment
Share on other sites

eu nu prea vreau sa aud de second hand...sunt satul de cate am auzit si vazut....nici de firmele astea nascute peste noapte nu pot spune ca sunt incantat.....

 

ma gandeam ca poate are cineva pe masina si poate sa spuna cateva impresii

Link to comment
Share on other sites

salut , stie cineva ceva de cauciucurile astea ?? unde sunt facute, cat de bune sunt , merita ????,pretul lor vad ca e destul de mic ?? Tyfoon Professional SUV

 

 

 

si intrebarea suprema : tyfoon noi sau altele SH - la acelasi pret (4 buc de strada producator consacrat)????

Am auzit ca anvelopele Tyfoon sunt fabricate de catre unul dintre cei mai mari producatori de anvelope din Europa, ma refer la Continental, care este un brand respectat in lume. Insa am mai auzit despre ele ca sunt zgomotoase, ca pierd usor contactul cu drumul in conditii de carosabil umed(acvaplanare), iar precizia directiei este afectata si ea in cazul in care echipam un autovehicul cu aceste anvelope. Precizez ca doar am auzit de la alte persoane toate aceste lucruri, personal neechipandu-mi vreodata masina cu astfel de cauciucuri. Sa fiu sincer, prefer cauciucuri SH de firma in locul unora ca acestea. Dar este doar parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand pirelli p-zero rosso..eu am 245/35/18 pe spate, au 15.000km si inca mai au ceva pe ele (3-4mm)..cele de pe fata, 225/40/18, mai au cam 5-6mm dupa 15.000km. eu sunt multumit de ele. continental am avut la ford mondeo, 205/55/16, au tinut vreo 50.000km :thumbsup:

 

Corect!! Uitasem tocmai de Pirelli P Zero Rosso!! Eu le-am "testat" pe drumurile patriei, la viteza mare pe autostrada, in Germania si ..pe circuit! Si pe carosabil uscat si pe ploaie torentiala (vezi filmuletul cu ploaia de pe circuit). S-au comportat admirabil!! Nu am pierdut aderenta decat pe plaoie torentiala si fortand iesirea din viraj! Ti le recomand fara retineri!

Link to comment
Share on other sites

Corect!! Uitasem tocmai de Pirelli P Zero Rosso!! Eu le-am "testat" pe drumurile patriei, la viteza mare pe autostrada, in Germania si ..pe circuit! Si pe carosabil uscat si pe ploaie torentiala (vezi filmuletul cu ploaia de pe circuit). S-au comportat admirabil!! Nu am pierdut aderenta decat pe plaoie torentiala si fortand iesirea din viraj! Ti le recomand fara retineri!

 

+1..le-am incercat si eu de cateva ori, nu am avut nici un fel de experiente neplacute! Incearca sa alegi un cauciuc dupa calitati, nu dupa design :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

pana acum am avut dunlop sp sport maxx 225/45R17 pe fata si spatele 255/40R17

acum am vrut sa echilibrez rotile si spatele a ajuns la semn.am cautat anvelope pe net si am gasit modelul asta

https://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=26076128.139.25309&typ=R-158085&ranzahl=4&Breite=255&Quer=40&Felge=17&Speed=W&weiter=20&kategorie=1&Ang_pro_Seite=10&sort_by=preis&Transport=P&dsco=139&sowigan=So

un prieten si-a luat pentru un passat CC modelul asta si este super multumit.voi ce ziceti?se merita sau sa mai pun bani sa iau altceva?

dunlop sp sport maxx nu mai vreau.in 20.000 de km s-au tocit definitiv.

 

La asta ma refeream...Alex vroia un model mai SF :rolleyes: Acel ULTRAC SESSANTA :popcorn:

P.s. Era un sfat pt Alex :thumbsup:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=19121125.139.3610&typ=D-109558&ranzahl=4&Breite=245&Quer=45&Felge=17&Speed=V&weiter=45&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=139&sowigan=So..arunca un ochi aici. la fiecare cauciuc (la cele mai importante de fapt) arata punctaje de la reviste/publicatii/situri de specialitate, destul de utila ideea :thumbsup: Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

am comandat 2 bucati goodyear eagle f1 asymmetric

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.cateta-service.ro/imganvelo/profile/jumbo/GOODYEAR/EAGLE--F1--ASYMMETRIC/Goodyear%2520Eagle%2520F1%2520Asymmetric.jpg&imgrefurl=http://www.anvelopeweb.ro/show/turismevara/2753019GY/goodyear-eagle-f1-asymmetric-275-30-R-19.htm&usg=__FRHDApM5ulYoSOC_LnNb_YtDQn4=&h=1112&w=800&sz=111&hl=ro&start=0&zoom=1&tbnid=C16ROEcbPYLh_M:&tbnh=135&tbnw=97&ei=NLvmTZ74G8TSsgajnNSICA&prev=/search%3Fq%3Dgoodyear%2Beagle%2Bf1%2Basymmetric%26um%3D1%26hl%3Dro%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D929%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=136&vpy=58&dur=430&hovh=265&hovw=190&tx=117&ty=159&page=1&ndsp=32&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1280&bih=929

 

 

 

nu am cautat un profil mai SF....doar ca nici nu as mai da 40 de mil pe 4 anvelope in conditile in care le belesc in 20.000 de km.dunlopurile atat au costat si sincer nu au facut banii...si nici nu aveau profil SF....in schimb i-am luat fratelui meu goodyear eagle F1 gsd3.a avut tot modelul asta si inainte si sunt foarte bune.astea intr-adevar arata si bine si isi fac si treaba.

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.oferteanvelope.ro/content/uploads/1302170675_goodyear%2520eagle%2520f1.jpg&imgrefurl=http://www.oferteanvelope.ro/marca.php%3Fid%3DGOODYEAR&usg=__imljaM-bhL3_QRTefhwZWNi6PTI=&h=500&w=363&sz=44&hl=ro&start=0&zoom=1&tbnid=th9vn6ZrifD3GM:&tbnh=152&tbnw=112&ei=yrvmTabtIsPHsganxryfCA&prev=/search%3Fq%3Dgoodyear%2Beagle%2Bf1%2Bgsd3%26um%3D1%26hl%3Dro%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D929%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=317&page=1&ndsp=35&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=44&ty=79&biw=1280&bih=929

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Eu am Continental sc3 245/40/17 pe spate si la 18000km uzura nu este vizibila fata de cele din fata , si am ales 245 in loc de 255 tot din motive de dinamica.Am ales Conti pt ca au talonul mai moale , ca si Michelin , masina este destul de confortabila la drumuri proaste.
Link to comment
Share on other sites

eu nu mai dadeam de el sa il pun.. ar trebui pus sticky pe undeva..:) deci am retinut bine.. :)

 

 

A si Alex, incearca sa iei unele cu indice de viteza cat mai mare, rezista mai bine la uzura..in general..

Poti incerca niste Vredstein Utraccento, sunt si ele prin Top ten in la ADAC si cica tin ceva mai mult, rezonabile la pret, cam cele mai ieftine din categoria premium...

Aceasi drama o am si eu.. inca nu am dat de gume sa sar de 18k km.. si am automata.. dar cand mergi ca un animal.. asta e.. la viteze medii mari se duc oricum..

 

IN general cauciucurile foarte perfomante pe uscat, ud, franare .. etc se duc mai repede.. e greu sa le ai pe amandoua..

Ia niste michelin eco sa vezi cat tin.. dar la curbe usurel usurel.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru sfaturi domi.....asa cum ai spus am si facut...am trecut la goodyear eagle f1 asymmetric 225/45R17 si pentru spate.

pe jantele care le am acum nu este asa mare diferenta intre 225 si 255....in schimb pe cele care aveau pe spate 9J fata de 8J care il am acum era diferenta foarte mare..

pana la urma suparat nu sunt ca s-au tocit foarte repede....nu stiu de ce s-au tocit neuniform pe zona de rulare...geometria este buna mai mult ca sigur.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.