Jump to content

Service auto mecanica - vopsitorie


Changing

Recommended Posts

Buna ziua!

 

Eram si eu interesat de raspunsul la intrebarea colegului @ics...!?

 

Chiar nu se pot da aceste raspunsuri pe topic si nu pe privat?

 

Banuiesc ca mai sunt si alti utiliaztori care urmaresc acest topic sau care intra informativ sa vada preturile pentru diferite operatii,asa ca in loc de "rezolvat" ar fi mai de folos preturile sau informatiile...

 

Este doar o sugetie,tratati-o cum doriti.

 

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am fost la voi cu o problema legata de pierderea de ulei sunt profund dezamagit si de lucrare si de calitatea " mecanicilor " care au lucrat la masina ! Si am sa vin si cu argumente ! Dupa ce au constatat ca masina pierde ulei pe la unul din suruburile de la capacul tachetiilor si intradevar filetul era stricat , in loc sa ma indrume care un strungar sau pur si simplu sa-mi spuna ca nu pot rezolva problema ne avand o filiera pentru a da un filet nou , s-au apucat sa forteze o tija care la capat avea un filet mai mare spunandu-mi ca asa incet o sa reuseasca sa refaca filetul , dupa ce areusit sa faca un pic de filet a taiat cu bonfaierul o bucata din acel surub i-au pus o piulita in capat si gata sa rezolvat treaba ! VA SPUN CA NU SA REZOLVAT TREABA SI ULEI TOT CURGE PE ACOLO SI CEA CE AM VAZUT EU ACOLO NU PARE A ATELIER UNDE SE VREA CALITATE MAXIMA CEA CE SA LUCRAT LA MASINA MEA PARE LUCRARE FACUTA LA COLTUL STRAZII ! Am uitat sa specific ca in ultimul moment i-am oprit pe acei " mecanici " sa nu toarne nu stiu ce adeziv pe surub si in eventualitatea ca vreau sa mai umblu la acel surub nu pot decat sa schimb tot capacul de la distributie ! EU SINCER NU MAI AM CURAJ SA VIN IN ACEL ATELIER SI NICI NU VA RECOMAND LA NIMENI ! Chiar daca am o masina care are 10 ani eu tot tin la ia si caut lucrari de calitate chiar daca costa mai mult dar sa fiu multumit , sincer preferam sa cumpar un capac de distributie nou o garnitura de tacheti noua si eventual suruburi noi decat sa infiga cineva un surub la nimereala ! Caut in continuare un strungar bun care sa dea un filet si sa faca un surub la o cota mai mare ! Acei " mecanici " mi-au dat senzatia ca sunt platiti la norma si trebuiau sa-mi faca ceva la masina ca sa primeasca si ei un salariu ! Nu ma deranjeaza ca am platit 100 ron pentru aceasta " LUCRARE " ma deranjeaza ca se promite o calitate maxima , diferit de ce se intampla la reprezentante si cand colo se lucreaza cu dalta si ciocanul ! Ma bucur din suflet ca nu am avut probleme mai grave ca nu stiu cum iesea ! In speranta ca acceptati si parerile necative eu va sfatuiesc sa investiti mai mult in mecanici si in lucruri de calitate ! EU NU VA RECOMAND !!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, dar va contraziceti singur prin ceea ce spuneti. Si vin si eu cu argumente: in prima faza spuneti ca preferati sa cumparati capac nou iar acum la sfarsit spuneti ca in continuare cautati strungar. Mecanicul nostru v-a spus clar atunci ca incearca sa rezolve problema, iar daca nu se va rezolva va trebuie capac nou. Problema s-a rezolvat atunci si stiti asta deoarece dupa ce ati stat o ora ca sa se incalzeasca motorul ati spus ca nu mai curge. Dar dupa cum va contraziceti mai sus nu ma astept sa recurgeti la solutii recomandate de producator si anume sa inlocuiti piesele. Si da, noi am incercat sa va ajutam si nu cum ar fi facut la reprezentanta si anume sa va dea un deviz care cu siguranta vi s-ar fi parut fabulos. Vi s-a spus asta si atunci: daca nu se rezolva asa trebuie piese noi. Si cateodata, daca vrei sa ajuti oamenii, trebuie sa umbli si cu scule pe care cei de la reprezentanta nu le folosesc pt ca acolo doar se schimba piese si nu se repara nimic. Corect era din partea dvs sa veniti inapoi si sa spuneti ca nu s-a rezolvat si atunci vi se returnau cei 100 de ron si vi se facea o oferta pt ceea ce aveati nevoie pt a se rezolva problema. Nu spun ca noi suntem perfecti, dar macar suntem corecti si intotdeauna vom recunoaste ca am gresit si vom incerca sa indreptam greseala. Mecanicii pe care ii avem noi au ani de experienta in spate la firme renumite si au fost testati de mine in decursul anilor. Daca dvs ne catalogati asa fara sa ne cunoasteti, eu chiar nu mai am ce sa spun pt ca imi dau seama ca orice as spune ar fi in van. In continuare noi va asteptam sa va returnam cei 100 ron pt a fi complet multumit.

Va doresc o zi buna.

Edited by Changing
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, dar va contraziceti singur prin ceea ce spuneti. Si vin si eu cu argumente: in prima faza spuneti ca preferati sa cumparati capac nou iar acum la sfarsit spuneti ca in continuare cautati strungar. Mecanicul nostru v-a spus clar atunci ca incearca sa rezolve problema, iar daca nu se va rezolva va trebuie capac nou. Problema s-a rezolvat atunci si stiti asta deoarece dupa ce ati stat o ora ca sa se incalzeasca motorul ati spus ca nu mai curge. Dar dupa cum va contraziceti mai sus nu ma astept sa recurgeti la solutii recomandate de producator si anume sa inlocuiti piesele. Si da, noi am incercat sa va ajutam si nu cum ar fi facut la reprezentanta si anume sa va dea un deviz care cu siguranta vi s-ar fi parut fabulos. Vi s-a spus asta si atunci: daca nu se rezolva asa trebuie piese noi. Si cateodata, daca vrei sa ajuti oamenii, trebuie sa umbli si cu scule pe care cei de la reprezentanta nu le folosesc pt ca acolo doar se schimba piese si nu se repara nimic. Corect era din partea dvs sa venii inapoi si sa spuneti ca nu s-a rezolvat si atunci vi se returnau cei 100 de ron si vi se facea o oferta pt ceea ce aveati nevoie pt a se rezolva problema. Nu spun ca noi suntem perfecti, dar macar suntem corecti si intotdeauna vom recunoaste ca am gresit si vom incerca sa indreptam greseala. Mecanicii pe care ii avem noi au ani de experienta in spate la firme renumite si au fost testati de mine in decursul anilor. Daca dvs ne catalogati asa fara sa ne cunoasteti, eu chiar nu mai am ce sa spun pt ca imi dau seama ca orice as spune ar fi in van. In continuare noi va asteptam sa va returnam cei 100 ron pt a fi complet multumit.

Va doresc o zi buna.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.