Jump to content

Problema frane


Recommended Posts

Poate a mai intalnit cineva problema mea:pornesc cu masina merg 100,500m toate ok,dupa 2,3 km se incing franele si cand suspend o roata nici nu o pot invarti! si pedala e f.tare,o ating putin si gata se opreste masina.ce poate fi??

se aude vreun zgomot in timp ce rulezi?

sa nu se blocheze etrierii, de aici si franele incinse.

ai putea sa o aerisesti, schimbi lichidul de frana si garniturile de la etrieri.

Link to comment
Share on other sites

Nu se aude niciun zgomot,am aerisit-o de vreo 2 ori da o sa o mai aerisesc,probabil mai are aer pe conducte,eu zic ca se exclude problema cu garniturile de la etrier din moment ce ea cand e rece franele is in perfecta stare,doar cand rulez face probleme!am sa o mai aerisesc de cateva ori,problema e ca toate rotile raman franate,nu doar 1,2!
Link to comment
Share on other sites

Poate a mai intalnit cineva problema mea:pornesc cu masina merg 100,500m toate ok,dupa 2,3 km se incing franele si cand suspend o roata nici nu o pot invarti! si pedala e f.tare,o ating putin si gata se opreste masina.ce poate fi??

 

Ori ai ceva electric, cum ar fi DSC-ul defect, senzori defecti, si actioneaza aiurea franele => mergi la o diagnoza

 

Ori ai o problema mecanica: garnituri, mizerie pe conducte dar incearca prima varianta sa nu cauti cai verzi pe pereti.

 

P.S. Pt problema ta, nu cred ca vei rezolva vreodata problema aerisind.

Link to comment
Share on other sites

am abs-ul aprins in bord,am sa merg la o diagnoza daca nu rezolv am sa scot toate mufele de la abs sa le dau cu wd 40 si dupa pun la loc poate rezolv ceva.

 

S-ar putea sa ai ceva senzor/cablu catre senzor dus. Incearca si ce ai zis la mufe dar oricum fa si diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca poate am gresit la modulul de abs cum am pus conductele de la frane,cine stie ce inseamna specificatiile alea h,v, adica,care e fata si care e spatele,stg dreapta si mai sunt inca 2 care ies de la pompa de frana,cine stie cum trebuie pus corect?
Link to comment
Share on other sites

Ahammm multzam,erau bine puse conductele,am scos pompa de frana sa o inlocuiesc cu una de la un 3000diesel dar nu s-a potrivit si am pus-o la loc,am facut pedale de cateva ori asa fara lichid,acum am pus la loc si nu mai raman rotile blocate,am mers cam 10 km si a tinut perfect frana,cu exceptia rotii stanga fata care nu am reusit deloc sa o aerisesc care da semne sa fie infundat ceva,oare care sa fi fost problema??
Link to comment
Share on other sites

nu mai bine mergi la un service sa iti faca o schimbare completa cu aparatul ala de flush, aerisita profesionist..? e un mil cu tot cu lichid..decat atat bataie de cap.. macar stii sigur ca nu e de la aerisit in caz ca nu iti rezolva problema.

Singur oricum nu ai cum sa faci aerisirea..chiar daca vrei, trebuie 2 persoane..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am reusit cu tatal meu el facea pedale eu aeriseam,am apasat toate pistonasele inapoi iar am aerisit si acum vad ca nu mai face figuri,am mers cu ea azi cam 10 km si doar o singura data am simtit ca a ramas putin franata am calcat din nou pedala si si-a revenit!
Link to comment
Share on other sites

Am reusit cu tatal meu el facea pedale eu aeriseam,am apasat toate pistonasele inapoi iar am aerisit si acum vad ca nu mai face figuri,am mers cu ea azi cam 10 km si doar o singura data am simtit ca a ramas putin franata am calcat din nou pedala si si-a revenit!

 

Nu pot sa te consider decat un scartar care imi pune viata in pericol.

Vorba lui DOMI pentru 100 de lei faceai o aerisire cum trebuie si aveai si lichidul schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa te consider decat un scartar care imi pune viata in pericol.

Vorba lui DOMI pentru 100 de lei faceai o aerisire cum trebuie si aveai si lichidul schimbat.

 

pai atunci hai sa inchidem forumu asta ca deh... niste scartari, in loc sa-si repare masinile la mecanici, cauta rezolvari din gura-n gura...

Link to comment
Share on other sites

Ahammm multzam,erau bine puse conductele,am scos pompa de frana sa o inlocuiesc cu una de la un 3000diesel dar nu s-a potrivit si am pus-o la loc,am facut pedale de cateva ori asa fara lichid,acum am pus la loc si nu mai raman rotile blocate,am mers cam 10 km si a tinut perfect frana,cu exceptia rotii stanga fata care nu am reusit deloc sa o aerisesc care da semne sa fie infundat ceva,oare care sa fi fost problema??

 

vezi in ce stare e etrierul. burduful de pe pistonas nu este rupt si sa fi intrat mizerie sa il blocheze sau sa aiba puncte de rugina? incearca sa dai la o parte burduful de pe pistonas cu pistonasul scos de jumate (AI GRIJA SA NU IL SCOTI DE TOT) si vezi daca nu e mizerie sau rugina

chestiile astea se intampla si din cauza ca nu se schimba lichidul de frana la timp. lichidul in timp isi pierde proprietatile si "manca" garniturile face condens, samd

fa un test de curios si la lichidul de frana :)

Link to comment
Share on other sites

pai atunci hai sa inchidem forumu asta ca deh... niste scartari, in loc sa-si repare masinile la mecanici, cauta rezolvari din gura-n gura...

 

Cand el iese cu masina pe strada si face probe de frane..scuza-ma dar atunci se numeste inconstienta si ma afecteaza pe mine si ar trebui si pe tine.

Eu cu franele, directia, etc...nu ma joc si nu fac probe pe strada.

Link to comment
Share on other sites

Deci mie franele imi tin f.bine doar ca unerori pedala de frana se apasa mai incet,uneori mai greu,si atunci cand se apasa greu mai raman putin franate rotile toate 4,uneori merg ok apas de mai multe ori frana si e ok,vreau sa scot etrierii sa scot pistonasele si sa dau cu smirghel fin pe pistonas in caz de are vreo problema,asa zic ca e cel mai bine,din cate am obs e problema mecanica la mine.
Link to comment
Share on other sites

Deci mie franele imi tin f.bine doar ca unerori pedala de frana se apasa mai incet,uneori mai greu,si atunci cand se apasa greu mai raman putin franate rotile toate 4,uneori merg ok apas de mai multe ori frana si e ok,vreau sa scot etrierii sa scot pistonasele si sa dau cu smirghel fin pe pistonas in caz de are vreo problema,asa zic ca e cel mai bine,din cate am obs e problema mecanica la mine.

 

 

nu cu smirghel. cu lemn de esenta moale !

Link to comment
Share on other sites

Daca pistonasele sunt blocate si ramane frana blocata MECANIC din cauza de garnituri,rugina etc. asta nu iti va apare in bord NICIODATA.

 

Din moment ce iti apare in bord, este cat se poate de evident ca un calculator vede ceva in neregula cu masina cum ar fi senzori, lipsa comunicatie senzori si asa mai departe.

 

Ce treaba sa aiba smirgelul cu un bec de ABS aprins in bord ??? :no:

 

O diagnoza este absolut necesara. Ce cauti la un E60 cu smirgel inainte de diagnoza nu stiu...

 

Incep sa cred ca si aici o dam in "disc de frana luat la strung" ca sa scapam de buza aia cauzata de uzura...

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.