Jump to content

coduri piese de origine


"ZIGZAG"

Recommended Posts

asa am patit si eu cu aceeasi piesa pt bara M5.

 

imaginea de pe real oem nu corespunde cu aspectul real al piesei.

147587[/snapback]

Corect, si cum ai rezolvat-o?

 

Ps. Astia de la AB au comandat de 2 ori pana acum piesa ca sa constate cand a venit ca nu se potriveste!! :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

la mine a venit corect abia a 3-a oara si numai la insistentele mele. nu mai voiau sa o aduca pt ca nu semana cu ce aveam nevoie, dar am hotarat sa risc si spre marea mea bucurie s-a potrivit.

 

sunt mai multe piese M care in desen sunt reprezentate exact ca cele de serie. eu am mers pe varianta de a comanda dupa cod, fara sa tin seama de cum arata in imagine. eram disperat.

 

real oem nu e singurul loc unde apar erorile astea, se pare ca in toate programele de piese e la fel.

Link to comment
Share on other sites

am cautat pe realOEM urmatoarele piese :

-valva PCV

-valva admisie (ar trebui sa fie situata pe langa valva PCV)

-furtun vapori ulei (tot prin aceeasi zona)

 

sa fie ale naibii daca le gasesc..... am nevoie de ajutor..... am nevoie de coduri....

147574[/snapback]

 

Salut!

Am si eu un prieten care are un e46 318i si are probleme cu ea in relanti. De aceea cautai tu aceste piese?? Stiti vreo rezolvare pentru fluctuatii ale motorului sub 1000 de ture?

Multumes anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu un prieten care are un e46 318i si are probleme cu ea in relanti. De aceea cautai tu aceste piese?? Stiti vreo rezolvare pentru fluctuatii ale motorului sub 1000 de ture?

Multumes anticipat.

148743[/snapback]

la un e34 nu gasesc computeru de clima :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu un prieten care are un e46 318i si are probleme cu ea in relanti. De aceea cautai tu aceste piese?? Stiti vreo rezolvare pentru fluctuatii ale motorului sub 1000 de ture?

Multumes anticipat.

148743[/snapback]

 

debitmetru? furtun fisurat(aer fals)?

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu un prieten care are un e46 318i si are probleme cu ea in relanti. De aceea cautai tu aceste piese?? Stiti vreo rezolvare pentru fluctuatii ale motorului sub 1000 de ture?

Multumes anticipat.

148743[/snapback]

 

e celebra valva PCV pe care o gasesti acolo unde scrie in linkul pe care l-am postat mai sus... cel mai sanatos e sa faca o vizita la Bavaria Automobile si sa cumpere una (e vreo 40 Euro) si sa o schimbe... In general problema provine de la elementele de prindere ale valvei de corpul motorului... Prinderea se face cu niste elemente metalice pe cand Valva e din plastic si in timp cedeaza legatura intre prindere si corpul valvei... deasemenea membrana din interiorul valvei se deterioreaza datorita temperaturilor si gazelor care trec pe acolo... efectiv plasticul e casant... verifica deasemenea si existenta altor scapari de presiune sau zgomote de aer...

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu un prieten care are un e46 318i si are probleme cu ea in relanti. De aceea cautai tu aceste piese?? Stiti vreo rezolvare pentru fluctuatii ale motorului sub 1000 de ture?

Multumes anticipat.

148743[/snapback]

 

Da.

la mine inca nu oscileaza relantiul decat foarte rar, dar fasaie si asta se pare ca ar fi primul semn ca este pe duca

valva pcv si furtunul vapori ulei(intra in valva pcv)

valva admisie pt ca face un zgomot ciudat(vibreaza cand scade turatia motorului) si este deranjant.

am cumparat de la Filaret: - v. PCV-45euro

- furtun vapori-26euro

 

v. admisie(140euro)- sa mai astepte , ca parca nu mai este deranjant zgomotul la pretul asta........

 

maine ma duc la service sa le montez si spun care e diferenta

Link to comment
Share on other sites

e celebra valva PCV pe care o gasesti acolo unde scrie in linkul pe care l-am postat mai sus... cel mai sanatos e sa faca o vizita la Bavaria Automobile si sa cumpere una (e vreo 40 Euro) si sa o schimbe... In general problema provine de la elementele de prindere ale valvei de corpul motorului... Prinderea se face cu niste elemente metalice pe cand Valva e din plastic si in timp cedeaza legatura intre prindere si corpul valvei... deasemenea membrana din interiorul valvei se deterioreaza datorita temperaturilor si gazelor care trec pe acolo... efectiv plasticul e casant... verifica deasemenea si existenta altor scapari de presiune sau zgomote de aer...

148800[/snapback]

 

Multumesc pentru raspuns!

Esti super tare!!!

Oare au pe stoc valva asta la Bavaria? Si la mine la E36 facea cand am luat-u si dupa ce am adus-o la zi cu curatat injectoare, inlocuit filtru de benzina, alimentat cu benzina 100 OMV, cu spalat motor la fiecare schimb si cu ulei bun nu-mi face decat foarte putin(o data cu vreo 2-3mm in jos si in sus) atunci cand ies de pe autostrada si intru in oras.

Link to comment
Share on other sites

Da.

la mine inca nu oscileaza relantiul decat foarte rar, dar fasaie si asta se pare ca ar fi primul semn ca este pe duca

valva pcv si furtunul vapori ulei(intra in valva pcv)

valva admisie pt ca face un zgomot ciudat(vibreaza cand scade turatia motorului) si este deranjant.

am cumparat de la Filaret: - v. PCV-45euro

                                      - furtun vapori-26euro

 

v. admisie(140euro)- sa mai astepte , ca parca nu mai este deranjant zgomotul la pretul asta........

 

maine ma duc la service sa le montez si spun care e diferenta

148810[/snapback]

 

Multumesc pentru raspuns!

Iti doresc multa bafta! Sa-ti mearga brici!

Iar daca totul decurge normal, iti propun sa postezi la FFF Important pentru ca am inteles ca foarte multi au aceasta problema si nu-i dau de cap! Poate o fi si de la debitmetre asa cum a precizat altcineva mai devreme.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns!

Iti doresc multa bafta! Sa-ti mearga brici!

Iar daca totul decurge normal, iti propun sa postezi la FFF Important pentru ca am inteles ca foarte multi au aceasta problema si nu-i dau de cap! Poate o fi si de la debitmetre asa cum a precizat altcineva mai devreme.

148812[/snapback]

 

am primit deja mesajul cu curatarea!

eu stiu un service cu produse de curatat tot sistemul de admisie, sistemul de carburatie, sistemul de AC, detergent de motor. M-am gandit ca ar fi util mai ales pentru cineva care isi ia o masina SH si pentru acea piesa de relanti cu care am vazut ca se confrunta multi la BMW E36.

Link to comment
Share on other sites

am primit deja mesajul cu curatarea!

eu stiu un service cu produse de curatat tot sistemul de admisie, sistemul de carburatie, sistemul de AC, detergent de motor. M-am gandit ca ar fi util mai ales pentru cineva care isi ia o masina SH si pentru acea piesa de relanti cu care am vazut ca se confrunta multi la BMW E36.

148817[/snapback]

 

unde e serviceul asta ca as baga si eu o curatare de injectioare si eventual admisia...

Link to comment
Share on other sites

Da.

la mine inca nu oscileaza relantiul decat foarte rar, dar fasaie si asta se pare ca ar fi primul semn ca este pe duca

valva pcv si furtunul vapori ulei(intra in valva pcv)

valva admisie pt ca face un zgomot ciudat(vibreaza cand scade turatia motorului) si este deranjant.

am cumparat de la Filaret: - v. PCV-45euro

                                      - furtun vapori-26euro

 

v. admisie(140euro)- sa mai astepte , ca parca nu mai este deranjant zgomotul la pretul asta........

 

maine ma duc la service sa le montez si spun care e diferenta

148810[/snapback]

 

nu am ajuns la service sa le montez din lipsa de timp, dar dupa ce le schimb am sa postez.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai m-am intors de la Arian Motors, unde i-am facut un test motor. Totul functioneaza in parametrii normali, dar dupa ce am plecat de acolo acul care indica temperatura motorului a depasit jumatatea (initial statea pe semnul care indica termometrul ala, sau cum s-o numi...). Am crezut ca am aer in instalatie, asa ca am aerisit putin instalatia. Cand am oprit motorul , acul indicator a coborat putin sacadat si s-a oprit pe zona albastra, nu pana in capat cum e normal.

Credeti ca e o coincidenta sau nu?

Am facut si o poza:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.