Jump to content

coduri piese de origine


"ZIGZAG"

Recommended Posts

Tocmai m-am intors de la Arian Motors, unde i-am facut un test motor. Totul functioneaza in parametrii normali, dar dupa ce am plecat de acolo acul care indica temperatura motorului a depasit jumatatea (initial statea pe semnul care indica termometrul ala, sau cum s-o numi...). Am crezut ca am aer in instalatie, asa ca am aerisit putin instalatia. Cand am oprit motorul , acul indicator a coborat putin sacadat si s-a oprit pe zona albastra, nu pana in capat cum e normal.

Credeti ca e o coincidenta sau nu?

Am facut si o poza:

150023[/snapback]

 

Salut!

Eu am patit ceva cam in genul la ce ai patit tu de vreo cateva ori si imi forta "dopul" de la radiator, "mancandu-mi" garnitura si pierzand lichid, dar din ce in ce mai mult, oana cand a inceput sa treaca de mijloc si foarte repede la rosu. m-a si oparit o data cand dupa ce am lasat-o cam 25 min. am incercat sa deschid busonul.

La intoarcerea in tara am descoperit ca o teava de plastic situata cam intre motor si incinta masinii era sparta (pe acolo pierdea) si am mai descoperit ca era ciupita si garnitura de _chiulasa_.

Mai poate fi si vascul! L-am inlocuit tot dupa simptome asemanatoare (se rupsese elicea exact de la insurubare.

Le-am inlocuit si totul a fost ok.

Ai grija cu aerisirea ca eu am rupt vreo doua dopuri mici de plastic (acela mic cu semn in cruce pe el nu busonul mare al radiatorului).

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Eu am patit ceva cam in genul la ce ai patit tu de vreo cateva ori si imi forta "dopul" de la radiator, "mancandu-mi" garnitura si pierzand lichid, dar din ce in ce mai mult, oana cand a inceput sa treaca de mijloc si foarte repede la rosu. m-a si oparit o data cand dupa ce am lasat-o cam 25 min. am incercat sa deschid busonul.

La intoarcerea in tara am descoperit ca o teava de plastic situata cam intre motor si incinta masinii era sparta (pe acolo pierdea) si am mai descoperit ca era ciupita si garnitura de _chiulasa_.

Mai poate fi si vascul! L-am inlocuit tot dupa simptome asemanatoare (se rupsese elicea exact de la insurubare.

Le-am inlocuit si totul a fost ok.

Ai grija cu aerisirea ca eu am rupt vreo doua dopuri mici de plastic (acela mic cu semn in cruce pe el nu busonul mare al radiatorului).

150122[/snapback]

 

Am sa verific, dar nu am observat sa piarda lichid, oricum am sa ma uit mai atent

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.