Jump to content

Probleme Turbina


st.neeo

Recommended Posts

De mai mult timp am observat la motor niste scurgeri de ulei (sa zicem ca de cand am luat masina , aproximativ 2 ani), de la service mi sa spus ca e pe duca turbina , asta fiind acum 2 ani ,nu am avut nici o problema , si sincer nu o iert , ii dau pana iese untul din ea (las motoru la fiecare chei de dimineata sa meraga cateva minute iarna , si respectiv parox. un minut vara)o conduc dar nu imi bag joc de ea.NU postam nici un topic in cazu in care nu se intampla ceva cu ea, si anume acum o saptamana in tip ce mergeam a inceput sa nu mai traga masina , nefiind experd pot sa zic doar ca nu mai intra turbina , nu se mai simtea prezenta ei atat la putere cat si la sunet (de la urmatoarea pornire masina nu a mai avut probleme , turbina merge perfect)Cei de la service sunt 100% siguri ca este turbina, din cauza uleiului prin tubulatura de aer de la turbina.Am uitat sa precizez ca cu o saptamana inainte am fost in service pt schimburile de ulei... etc , si intrebandu-l pe mecanic am aflat ca trebuie schimbat si epuratorul (era una din posibilele cauze , de la care puteau fi scurgerile)si am spalat si motorul.La intrevederea cu mecanicu am aflat ca turbina e pe duca si ca trebuie sa o schimb sau sa o reconditionez , el recomandandu-mi schimbul de turbina.

Am citi mai tot ce se putea citi , si am ramas rau in ceata.Unii spun ca , Garrett nu mai fabrica de ceva vreme turbosuflante si ca se gasesc doar roconditionate , iar eu numai de garrett dau pe internet.Mai sunt cele Mitubishi , care am inteles ca sunt cam proaste... si tot asa.

Un alt factor este si pretul exorbitan 1600 euro doar turbina plus schib ulei filtre.... manopera..etc. 1900-2000 euro La Reprezentanta BMW Brasov (pretul turbinei de la reprezentanta in comparatie cu preturile de pe internet nu esta mare).

Vreau pareri in legatura cu cazul meu:

1.Sa reconditionez turbina (ma costa undeva la 500 euro cu curatat cu tot), sau

2.Sa cumpar alta noua (ce firma sugerati, si de la cine?)Eu pe ea nu dau nici mort 2000euro

Precizez ca masina este in stare perfecta de funcionare.

despre masina

BMW 320 d e90 2005 berlina 163 caluti , Turina electrica

despre mine

Locuiesc in Brasov

 

Scuze de roman dar am vrut sa fiu cat mai explicit

 

Astept Pareri

mersi.

Link to comment
Share on other sites

sal,am si eu o problema cu un vuiet la motor bmw e 90...sa incep cu inceputul,in ianuarie s-a aprins eroare filtru particule,am incercat cateva regenerari dar fara succes.Precizez ca dupa 4000 de turatii nu se mai tura desi turbo se auzea.acum cateva zile fiind in service pt schimbarea volantei fratele meu a dat jos filtrul de particule si la spalat cu mai multe solutii.Dupa terminarea reparatiilor dupa cateva ture parca dintr-o data sia dat drumul ....a inceput sa mearga pana in 5000 de ture,dar a aparut un suierat la turbina,,se aude si la relanti si cand se accelereaza se aude mai tare...am puso pe test..partea buna ii ca filtrul isi face treaba 3.9 mbar iar cand era infundat imi arata 100 si ceva mbar,,mia spus baiatul ca asa arata cand ii noua 3.9,,,si presiunea la turbina ii buna doar ca se aude acel vuiet,desi ea merge super acum ca niciodata...se poate repara ,,de la ce se aude acel vuiet?mai pot sa merg asa cu ea? astept raspunsuri si multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

sal,am si eu o problema cu un vuiet la motor bmw e 90...sa incep cu inceputul,in ianuarie s-a aprins eroare filtru particule,am incercat cateva regenerari dar fara succes.Precizez ca dupa 4000 de turatii nu se mai tura desi turbo se auzea.acum cateva zile fiind in service pt schimbarea volantei fratele meu a dat jos filtrul de particule si la spalat cu mai multe solutii.Dupa terminarea reparatiilor dupa cateva ture parca dintr-o data sia dat drumul ....a inceput sa mearga pana in 5000 de ture,dar a aparut un suierat la turbina,,se aude si la relanti si cand se accelereaza se aude mai tare...am puso pe test..partea buna ii ca filtrul isi face treaba 3.9 mbar iar cand era infundat imi arata 100 si ceva mbar,,mia spus baiatul ca asa arata cand ii noua 3.9,,,si presiunea la turbina ii buna doar ca se aude acel vuiet,desi ea merge super acum ca niciodata...se poate repara ,,de la ce se aude acel vuiet?mai pot sa merg asa cu ea? astept raspunsuri si multumesc anticipat

acel vuiet cum ii zici si la mine se aude de cand am luat masina..am 70k de cand am luat-o si tot suiera, chiar nu ma deranjeaza atata timp cat merge

Link to comment
Share on other sites

acel vuiet cum ii zici si la mine se aude de cand am luat masina..am 70k de cand am luat-o si tot suiera, chiar nu ma deranjeaza atata timp cat merge

aha..eu nu am decat vreo 300 de mii km :rolleyes: :frantics: ...asta e merg cu ea asa pana pica

Link to comment
Share on other sites

Reconditioneaz-o.

 

pai pana la urma cred ca asta o sa si fac,

o sa merg la bmw brasov sa fac o diagnoza si sa vad ce zic aia, ca poate lor pe calculator nu o sa le dea nici o problema , si atunci daca o0 sa pice o sa le-o dau in cap lor , daca este o problema minoro m-am scos daca nu o reconditionez.

mersi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.