Jump to content

problema turbo


adyta

Recommended Posts

Salutare

 

Eu am tot un e90 320d cu motor M47N turbina Mitsubishi actuator electronic. Sunt foarte interesat sa stiu daca a inlocuit cineva turbina stoc Mitsubishi cu una Garret luate de pe e60 cu motor M47N , am discutat cu un domn din Suceava care reconditioneaza turbine si mi-a zis ca poate sa imi monteze o turbina Garret de pe un e60 cu motor M47N pe motorul meu. Iar pe genul asta de turbina (Garret) poate face si un Upgrade care consta in montarea unui ax central cu Ball Baring (din ceramica) si a paletelor de la turbina din Titanium . Este cineva care a facut o astfel de modificare????

 

nu cred ca a indraznit cineva blush.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
am un e46 320d 150 cp din 2004 recent achizitionat si sunt curios daca trebuie sa ma pregatesc cu o turbina. Daca accelerez masina pe loc nu se aude nimic suspect. Din mers se aude suierand, dar numai dupa 2300-2500 RPM. Pana la 2500 turatii masina trage mai greu in orice viteza as fi. Vechiul proprietar zice ca abia a schimbat turbosuflanta cu una reconditionata. Sa ma astept sa cedeze turbo in viitorul apropiat? Edited by gabieduard
Link to comment
Share on other sites

am un e46 320d 150 cp din 2004 recent achizitionat si sunt curios daca trebuie sa ma pregatesc cu o turbina. Daca accelerez masina pe loc nu se aude nimic suspect. Din mers se aude suierand, dar numai dupa 2300-2500 RPM. Pana la 2500 turatii masina trage mai greu in orice viteza as fi. Vechiul proprietar zice ca abia a schimbat turbosuflanta cu una reconditionata. Sa ma astept sa cedeze turbo in viitorul apropiat?

 

Este tipic E46 sunetul acela...ma refer la e46 320d 150 ps....sa nu fie exagerat bineinteles.

 

Sunetul mai persista si cand ii cald uleiul?

 

Problema cu turatiiile sar putea sa fie de la unitatea de vaccum de pe turbo....incearca sa cureti tija..poate nu lucreaza bine.Normal turbo porneste de la 1700 RPM...se pare ca la tine porneste mai greu se poate sa fie si de la carterul de aerisire.

 

 

Eu am exact acelasi model..il conduce sotia si face la fel...merge de 80.000km cu el asa si nu are nimica.Si la problema cu trasul cam tot asa ii..

 

Cati kilometri are masina?

Link to comment
Share on other sites

Este sunetul firesc datorita uzurii.. Nu cred ca este inca momentul sa te gandesti la una noua. Si la mine la e46 asa face de cand o am si inca isi face treaba bine. Legat de "trasul greu" pana la 2500 rpm, mai ai clapetele la galeria de admisie?
Link to comment
Share on other sites

Este sunetul firesc datorita uzurii.. Nu cred ca este inca momentul sa te gandesti la una noua. Si la mine la e46 asa face de cand o am si inca isi face treaba bine. Legat de "trasul greu" pana la 2500 rpm, mai ai clapetele la galeria de admisie?

sincer si eu sunt curios daca le am si ma gandeam sa comand setul ala de dopuri si sa desfac admisia. Din ce am citit pe forumuri masina se comporta ca si cum nu ar avea.. La mers lejer.. nefugarita are consum mediu de 9l/100, frana de motor greu sesizabila si e cam galagioasa la turatii mici. Daca e mai rece scoate fum la pornire 2-3 secunde, in rest nu scoate fum, nu consuma ulei. Pot sa verific in vreun mod, fara sa desfac galeria si sa ma asigur daca sunt scoase clapetele?

 

Verifica in primul rand conductele de aer, daca ai o pierdere pe undeva, turbina va incerca sa compenseze lipsa de aer prin cresterea turatiei.

Am sa merg zilele astea la un mecanic sa schimb si uleiul si filtrele si am sa il rog sa verifice si conductele. Thanks!

Edited by gabieduard
Link to comment
Share on other sites

Nu. Doar fizic sau intrebi fostul proprietar. Poate de asemenea fi si actuatorul turbinei.

Am cumparat-o de la un dealer in Anglia. Nu cred ca ii stie istoricul.Mi-a zis doar ca a luat-o ca part exchange si ca scoatea mult fum si a trebuit sa ii inlocuiasca turbina cu una reconditionata. Si ce e drept nu scoate fum deloc acum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am schimbat uleiul si filtrele si am rugat mecanicul sa se uite putin la turbosuflanta sa vada daca intr-adevar a fost schimbata. Si e curata, lucioasa.. pare sa se fi umblat la ea de curand. In schimb am vazut ca are un joc destul de mare conducta metalica ce duce la intercooler si inca o conducta de cauciuc, improvizata aflata sub filtrul de aer. Mecanicul zice ca e cel mai probabil de aici sa fie suieratul si nu de la turbo. Am sa caut zilele astea sa inlocuiesc amandoua conductele si revin cu amanunte
Link to comment
Share on other sites

Este sunetul firesc datorita uzurii.. Nu cred ca este inca momentul sa te gandesti la una noua. Si la mine la e46 asa face de cand o am si inca isi face treaba bine. Legat de "trasul greu" pana la 2500 rpm, mai ai clapetele la galeria de admisie?

Mergi fara probleme asa....la motorul tau de 150 ps este normal sa faca asa.-..cel de 136 de ps are alt turbo..mai slab....mai ales ca proprietarul a pus turbina reconditionata....are si multi km este clar sa numai fie tot etans ca si la 0 km....fara frica poti sa conduci.

Link to comment
Share on other sites

Asta am acum, dar inainte de ea a fost E46 :). Si ar fi pacat daca mai stiu cate ceva legat de ea sa nu impartasesc, nu? :). Acum am vazut ca vorbeam (scriam) la prezent... ce inseamna prima dragoste... ;) Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mergi fara probleme asa....la motorul tau de 150 ps este normal sa faca asa.-..cel de 136 de ps are alt turbo..mai slab....mai ales ca proprietarul a pus turbina reconditionata....are si multi km este clar sa numai fie tot etans ca si la 0 km....fara frica poti sa conduci.

 

am desfacut conducta care duce de la filtrul de aer la turbina si am obs ca axul turbinei nu are nici un pic de joc.. deci merg linistit.

Insa am intampinat alta problema... Am anulat clapetele de pe galeria de admisie, am schimbat epuratorul de gaze, am curatat EGR si apoi dupa montare tot la loc nu mai pornea masina. Invartea electromotorul de parca nu mai avea motorul compresie. Si nu mi-a pornit pana ce nu am scos vacuumul la EGR. Acum, cu egr anulat merge masina mult mai bine insa am becul Check Engine aprins in bord. daca ii conectez inapoi vacuumul la EGR masina porneste insa nu se accelereaza deloc, nici la relanti.. E vreo problema daca merg asa cu ea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.