Jump to content

Noul seria 1 2012


AlinMotru90

Recommended Posts

Nu s-a schimbat aspectul specific seriei,insa ce pot sa spun...frumoasa in fata,si draguta in partea din spate,iar interiorul e superb fata de actuala generatie. Rosul ala in interior chiar da bine,pt ca se asorteaza cu cusatura de pe int volanului si cu alte mici "briz-brizuri. Per general,o masina frumoasa.

Ceva informatii despre motorizari?

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi place ca au revenit la un stil uitat...

Aceasi fata pusa pe diferite modele.... noua serie 5 la fel arata grila, faruri, capota, x1, seria 1, poate si altele.

Nu mai exista individualitate.... cam ca la audi.

 

 

Erau vremuri in care nu vedea nicio asemanare intre seria 3 si 5, asta ca exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi place ca au revenit la un stil uitat...

Aceasi fata pusa pe diferite modele.... noua serie 5 la fel arata grila, faruri, capota, x1, seria 1, poate si altele.

Nu mai exista individualitate.... cam ca la audi.

 

 

Erau vremuri in care nu vedea nicio asemanare intre seria 3 si 5, asta ca exemplu.

Oare sa-i copieze pe cei de la VAG cu audi si vw?! :nea: . O singura asemanare mai pronuntata am observat la bmw,si anume cea dintre X1 si noul X3.

App de vremuri colegu',pai hai sa vedem diferentele sa asemanarile dintre e34(seria5) si e32(seria 7)...pai alea erau ca doua picaturi de apa :wink: ;chiar si e39 cu e38 se aseamana destul de mult. :)

Link to comment
Share on other sites

Pai asta am spus, revin la vremurile aiurea in care erau asemanari clare intre modele, de exemplu e34 nu era decat un e30 mai mare vazut din fata... e32 la fel fata de e34.

 

Dar intre e36-e39, sau e46-e39, nu au existat asemanari.

Link to comment
Share on other sites

Mie ĂŽmi place cum aratĂŁ seria 1 asta prezentatĂŁ aici.

Cât despre design În general, eu zic cã nu e cazul sã ne facem probleme.

Eu mĂŁ bucur cĂŁ se reĂŽntorc la formele de prin 2000.

Oricât de criticat a fost bangle, a realizat un seria 5 ce a depãºit estimãrile celor de la vânzãri.

ÂŞi, chiar dacĂŁ viziunea lui a avut partea ei de critici, a avut Âşi pĂŁrĂži bune, una dintre ele fiind faptul cĂŁ cineva a pus piciorul ĂŽn prag Âşi a zis "aÂşa nu!".

Eu cred cã bmw este Într-o continuã cãutare a sinelui estetic, ceea ce are atât pãrÞi bune, cât ºi rele.

Personal, mĂŁ bucur cĂŁ a fost schimbat macazul Âşi s-a ieÂşit de pe magistrala bangle.

Modele noi sunt chiar frumoase, dupĂŁ pĂŁrerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Fata este ok, insa spatele...uhhh, uratel foc. Seamana cu spate de Polo sau ceva din gama VAG. Prea mult spatiu drept si liber intre triple. Ma incanta faptul ca au revenit la stilul cu acea consola centrala indreptata spre sofer. Insa avand in vedere F10-le, X1, 6-le nou si alte cateva proiecte care arata foarte bine, ma asteptam la mult mai mult de la seria 1. Da impresia ca(cel putin exteriorul) a fost facut pe graba.
Link to comment
Share on other sites

La startul vanzarilor:

 

BMW 118i: Four-cylinder in-line petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS variable valve control,

capacity: 1, 598 cc, output: 125 kW/170 hp at 4,800 rpm,

maximum torque: 250 Nm at 1,500 – 4,500 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 7.4 seconds,

maximum speed: 225 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 5.8 – 5.9 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 134 – 137 g/km, emissions standard: EU5.

 

BMW 116i: Four-cylinder in-line petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS variable valve control,

capacity: 1,598 cc, output: 100 kW/136 hp at 4, 400 rpm,

maximum torque: 220 Nm at 1,350 – 4, 300 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 8.5 seconds,

maximum speed: 210 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 5.5 – 5.7 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 129 – 132 g/km, emissions standard: EU5.

 

 

BMW 120d: Four-cylinder in-line diesel engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,800 bar),

capacity: 1,955 cc, output: 135 kW/184 hp at 4, 000 rpm,

maximum torque: 380 Nm at 1,750 – 2, 750 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 7.2 seconds,

maximum speed: 228 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 4.5 – 4.6 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 119 – 122 g/km, emissions standard: EU5.

 

BMW 118d: Four-cylinder in-line diesel engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail, magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,600 bar),

capacity: 1,955 cc, output: 105 kW/143 hp at 4,000 rpm,

max. torque: 320 Nm at 1,750 – 2, 500 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 8.9 seconds,

maximum speed: 212 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 4.4 – 4.5 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 115 – 118 g/km, emissions standard: EU5.

 

BMW 116d: Four-cylinder in-line diesel engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger with common-rail, magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,600 bar),

capacity: 1,955 cc, output: 85 kW/116 hp at 4,000 rpm,

maximum torque: 260 Nm at 1,750 – 2,500 rpm,

acceleration [0 – 100 km/h]: 10.3 seconds,

maximum speed: 200 km/h,

combined-cycle fuel consumption*: 4.3 – 4.5 litres/100 kilometres,

CO2 emissions*: 114 – 117 g/km, emissions standard: EU5.

 

 

 

 

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

ca design este mult peste seria1 anterior,iar asta e un pas inainte

 

ca si motorizari,suna foarte bine.raportul performante-consum este excelent

 

sa vedem cat de fiabile vor fi noile motorizari turbo pe benzina

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi place spatele, mai exact bara spate, e nelucrata. E totusi BMW, ar fi trebuit ceva mai multa atentie, ceva detalii, bara aia e doar o bucata de plastic, arata a golf. Bandoul ala clasic pe bara, avea efectu lui, dadea o nota de particularitate, nu parea ca asta a noua, "cheap".

Alt aspect, fata e prea "sharky", nu se leaga cu notiunea de seria 1, cea mai mica surioara a BMW-urilor, care ar trebui s afie un pic mai dragutzica sa-i zic asa. Personal intotdeauna am considerat ca in seria 1 compact, ii sta mai bine unei domnisoare decat unui domnisor :).

O alta chestie care da bine pe seria 7 dar nu pe seria 1 e aripioara aia de rechin.

Link to comment
Share on other sites

...vremurile aiurea in care erau asemanari clare intre modele, de exemplu e34 nu era decat un e30 mai mare vazut din fata... e32 la fel fata de e34.

 

 

 

 

 

asta e parerea ta

 

alea au fost unele dintre cele mai reusite modele bmw si din punct de vedere al designului nu prea am auzit sa se planga nimeni cum se intampla cu cele contemporane

 

iar daca au semanat intre ele,asta nu putea decat sa dea o nota distinctiva modelelor marcii in ansamblu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.