Jump to content

Mi s-a aprins martorul luminos pt baterie


Catalin BMW

Recommended Posts

In seara asta am avut putina treaba in oras si cum ploua de rupe s-au mai format baltoace pe sosea,si cand am trecut cu masina prin baltoacele respective am observat ca dadea sa se aprinda martorul pt baterie;nu s-a aprins la maxim,avea o intensitate slaba,,iar cum am trecut de apa s-a stins. Viteza nu aveam (in jur de 25-30km/h),deci eram cu a II-a pe la 2500rpm,si cum acceleram prin baltoaca respectiva,cum dadea sa se aprinda mai mult dupa care -cum am mai spus- s-a stins imediat dupa ce am trecut de apa.

 

Si inca o problema:cand am trecut prin baltoaca aia,mi s-a auzit si un scartait destul de puternic(ca si cum ar fi scartait curelele pe fulii) urmat in acelasi timp de o infranare a masinii destul de sesizabila. La fel si aici,dupa ce am trecut de baltoaca nu s-a mai auzit nimic si nu s-a mai infranat.

La faza cu bateria,ma gandesc ca nu cumva sa intre apa pe la vreun contact ceva,insa treaba cu scartaitul de unde o fi?sa fie chiar de la fulii,adica apa sa aiba vreo legatura cu curelele/fuliile? :scratchchin:

Idei,pareri ceva? :mellow:

 

P.S. Mentionez ca nu am scut de protectie dedesubt la motor. :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Mai sa dea dracii in el,dar numai nou cere?! la "seconda mano" ce-are?

Nu pe bune,e in scurt? ma gandesc ca daca ar fi in scurt ar fi ramas aprins becul permanent dar nu s-a intamplat. Si chiar daca ar fi in scurt,ce anume sa se fi ars la el,oare nu se poate repara? sa fi facut scurt-circuit bobina?!?! nu cred :nea:

Link to comment
Share on other sites

Probabil aluneca curea pe fulie din cauza ca e uda si pierde aderenta. Poti verifica, arunci apa pe curea de alternator cu motor pornit :)

Cauza: sau curea e tensionat slab, sau e imbatranita, sau poate chiar era bun de ceva scut ala de zici ce iti lipseste.

Link to comment
Share on other sites

Probabil aluneca curea pe fulie din cauza ca e uda si pierde aderenta. Poti verifica, arunci apa pe curea de alternator cu motor pornit :)

Cauza: sau curea e tensionat slab, sau e imbatranita, sau poate chiar era bun de ceva scut ala de zici ce iti lipseste.

E posibil sa fie din cauza apei,inbatranita sau slaba in nici-un caz,pt ca doar ce le-am schimbat pe amandoua + rola intinzatoare + pompa de apa.

 

Daca nu ti-a ramas becul aprins a fost ceva temporar, deci ai scapat...cum sa nu ai scuturile alea de plastic pe dedesupt ? sunt bune si pt apa si pt mocirla si pentru pietricele si aerodinamica.

Din fericire nu mi-a ramas aprins becul,cat despre scuturi chiar nu am,in afara de aparatorile din dreptul rotilor nimic altceva; din cate stiam,exista un scut ce acoperea zona motorului,in special baia de ulei...e adevarat?

Link to comment
Share on other sites

In seara asta am avut putina treaba in oras si cum ploua de rupe s-au mai format baltoace pe sosea,si cand am trecut cu masina prin baltoacele respective am observat ca dadea sa se aprinda martorul pt baterie;nu s-a aprins la maxim,avea o intensitate slaba,,iar cum am trecut de apa s-a stins. Viteza nu aveam (in jur de 25-30km/h),deci eram cu a II-a pe la 2500rpm,si cum acceleram prin baltoaca respectiva,cum dadea sa se aprinda mai mult dupa care -cum am mai spus- s-a stins imediat dupa ce am trecut de apa.

 

Si inca o problema:cand am trecut prin baltoaca aia,mi s-a auzit si un scartait destul de puternic(ca si cum ar fi scartait curelele pe fulii) urmat in acelasi timp de o infranare a masinii destul de sesizabila. La fel si aici,dupa ce am trecut de baltoaca nu s-a mai auzit nimic si nu s-a mai infranat.

La faza cu bateria,ma gandesc ca nu cumva sa intre apa pe la vreun contact ceva,insa treaba cu scartaitul de unde o fi?sa fie chiar de la fulii,adica apa sa aiba vreo legatura cu curelele/fuliile? :scratchchin:

Idei,pareri ceva? :mellow:

 

P.S. Mentionez ca nu am scut de protectie dedesubt la motor. :bashwall:

 

 

nu e nici o problema, daca ti s-a stins dupa aia becul de la baterie. verifica totusi tensiunea de incarcare sau fa un test de incarcare si de baterie, pentru linistea ta. becul ti s-a aprins din cauza ca a patinat cureaua.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat vreo 3-4 alternatoare in 6 ani de cand am masina. Asta de este acum pe masina (Valeo 105A) vad ca nu mai comenteaza nimic de vre-un an de cand i-am cumparat releu nou.

Cam asta este problema cu alternatoarele la BMW... sunt puse destul de jos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.