Jump to content

Intrebare cumparare BMW 540i


banateanul

  

80 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

daca ii face 70 % preponderent in oras, cum se intampla de multe ori. da

 

Instalatia e extrem de ieftin in ROmania, chiar si pentru un V8

acum m-am prins. in oras e consumul mai mare.

si totusi raman la parerea mea, eu unul nu i-as pune gaz

 

 

@sly06 : poate masina electrica cu panouri solare..... :rolleyes:

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

daca stai in Bucuresti, la super consumul de capitala.. gen 18% la un 540I minin.. ce zici merita ?

pai cu banii de pe benzina pt. capitala imi iau masina de oras.

eu NU as tine 540 ca singura masina......\

mai ales in romania, unde este destul ca bucurestiul este plin de gropi si vai de mama lui, cand vrei sa pleci si in concediu cu aceeasi masina sa inceapa sa iti mai bata cine stie ce......

Link to comment
Share on other sites

aici vroiam sa ajung. daca vrei un 540i si stii ca vrei sa faci cu el aproximativ 10-15 mii km pe an, merita sa ii pui gaz?

In maxim 1 an ti-ai amortizat investitia in GPL. Eu zic ca merita. Prin oras sau la drum intins cand mergi linistit mergi pe gaz. Costa cu 40% mai putin si ai 90-95% din putere. Iar cand vrei sa mergi tare, cat poate masina.... trebuie doar sa apesi un buton si trece pe benzina. Simplu.

Link to comment
Share on other sites

la instalatiile noi mai ai buton de alegere? nu intra gazu singur?

oricum, sincer sa va spun, nu prea sunt documentat in ale gpl-ului :)

 

 

le: ca tot veni vb. de drum lung cu gpl, cam ce autonomie are o butelie daia?

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Ati inceput si aici discutia GPL ..........

 

 

Suteti cativa care nu intelegeti ca o instalatie moderna secventiala e cu totul altceva !! Are injector pentru piecare cilindru , porneste pe benzina schimba singura pe gaz .. se poate seta ca dupa o anumita turatie sa treaca automat pe benzina .

 

 

 

 

Si eu am in plan sa-mi pun GPL anu asta ! Nu are nici o legatura cat de mare sau mic e motorul , se pune GPL fara probleme !

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Nu merita gaz pe motoare mari. Si mi se pare si culmea prostiei ( stiu ca sunt destule prin vest, dar astia se nasc zgarciti, spre deosebire de romani :D ).

De ce prostie ? pentru ca oricum nici cu GPL mare economie nu faci, iar daca ai bani de SUV-uri sau balene cu motor de 5 litri atunci iti permiti sa-ti iei o a-2-a masina economica cu care sa mergi prin oras, si sa folosesti monstrul la drumuri lungi unde consuma rezonabil si ai nevoie de putere si comfort. Oricum pretul combustibilului e putin semnificativ in comparatie cu intretinerea unui 540i de vreo 13-15 ani. Mai greu cu dezmembrarile pentru ca nu sunt asa des intalnite, piesele costa de obicei mai mult ca la un 520, destul de complicat motorul, etc,etc. Gumele spate te tin daca ai grija mare maxim 20.000 km, etc.

 

O instalatie cat de cat costa 1500-2000 euro noua ( v8 injectoare multe , etc, etc).

In loc sa consume 17 benzina in oras consuma 21 gaz.

Benzina : 5.8 * 17 =98.6 RON

GPL : 3 * 20=60 RON

Adica scoti echivalentul GPL la 10 litri / 100 km, ceea ce nu e rau pentru un V8 dar nici super consum nu e.

 

Instalatia se amortizeaza in 22.000 km, care mi se par multi in Romania pentru V8 ( care de obicei e cam a -2-a masina).

 

Pe de alta parte eu daca as vedea pe cineva cu o namila de motor pe GPL mi s-ar parea cel putin penibil, indiferent ce zic unii dintre voi. Vrei sa faci economie cumpara un 520diesel ca tot la fel stai in el, vrei sa ai parte de senzatii si sa faci figuri artistice cu V8 atunci las-o cum a facut-o fabrica si bucura-te de ea.

 

P.S. Chiar daca e in toate mintile, e39-le ala consuma mult mai mult ca motoarele mari relativ noi cu valvtronic.(n62) si cred ca in Bucuresti o sa scazi sub 20 doar noapte. Afara posibil sa scoti 10-11 l/100 km.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

in vest 540I o fi a doua masina, dar nu in Est..

 

Pai daca e singura masina atunci ai 2 optiuni :

 

1. Iti faci calculul la cati km faci pe an , vezi cat bagi benzina pe luna si cumperi doar daca banii respectivi sunt bani de bomboane pentru cumparator. ( peste asta vine intretinerea , reparatii , gume , impozite, etc).

Adica in cifre concrete : Daca nu te deranjeaza sa dai 600 euro pe combustibil pe 2000 km (gen dus-intors Bucuresti - Viena) atunci inseamna ca iti permiti sa mergi cu ea.

Dar la cine sunt bani de bomboane 200-300 euro pe luna pentru benzina , nu isi cumpara masina de 3000 euro. Din comoditate , pentru ca indiferent cat de bine ar fi intretinuta tot mai pica una alta si trebuie sa alergi prin service-uri sau dupa piese.

2. O cumperi ii faci plinul , o alergi 250 km in oras si observi ca a intrat pe rosu. O bagi in parcare si mai bagi 10 litri la salariul viitor.:D

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

putini stiu cat costa sa intretii o masina de varsta asta..

Mai ales daca esti tipicar si perfectionist..

ieri am facut un calcul la a mea.. benzina pe 30k km +ulei filtre, asigurare si impozit anual + un rand de gume (optimist ca alea de vara cel putin nu duc mai mult de 20k), dar combinat cu alea de iarna, in princpiu cam asta e media un rand de gume pe an.. ma duc undeva in 5700 euro/an :)

asta daca nu schimb macar o bucsa la ea, sau o placuta de frana, sau o pereche de stergatoare.. :)

 

Restul nici nu stiu cat dracului costa.. dar daca ma apuc sa adun maldarul de facturi de piese... :) o dam in altele. :) si imi stric seara.. :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

E sistemul extraordinar de tampit de impozitare in Romania si nu ai loc de intors.

 

Daca faci sub 10.000 km pe an n-are rost sa platesti 1500 euro doar impozit sau cat o fi acum, doar sa o tii in parcare si sa te fatai de 2 ori pe luna cu ea.

Daca faci peste 20.000 km deja te costa benzina vreo 2700 euro pe an. Deci te duce la minim 4200 euro (fara asigurare si 10l /100 km mediu) pe an si intretinere.In aceleasi conditii un 520d e (40 euro impozit + 1933 euro motorina la 7l /100 km). Costa V8-ul mai mult decat dublu in conditia in care masina este aceeasi doar motorizarea difera. Deci trebuie sa fii pasionat tare, sau ai ai 5000 euro bani de bomboane pe an.

Link to comment
Share on other sites

Baietii va multumesc mult pentru postari, eu am in plan sa fac cam 35-40 de km pe zi ( oras si afara ) am firma mea mica de renovari si lucrez cu clienti si am nevoie de o masina care sa nu ma faca re ris, stiu... stiu ca am sa starnesc zimbete dar desi lucrez cu mainile toata ziua, clientii prefera oamenii care au suces, adica nu vin la o intalnire pentru evaluarea lucrarii intr-o masina nenorocita ( o Dacia Papuc ori te miri ce ... rablagita si care curg tablele de pe ea ) Am nevoie sa fiu la acelasi nivel cu clientul ori putin mai sus ca sa primesc pretul corect la o lucrare... asta ii unul din motive... si apoi sint indragostit de BMWuri foarte tare, imi plac masinile astea mai mult decat oricat ... cu o linia 3 arata bine, dar am familie si copii, cind mai iesim cu totii in oras nu vreau sa am probleme unde punem tot harnasamentul necesar... sper ca ma intelegeti... nu is manelist, si nu vreau sa rup gura targului ... pur si simplu vreau sa raman in business si sa imi acopar necesarul familiei fara cheltuieli inutile. Edited by banateanul
Link to comment
Share on other sites

Daca te iei dupa parerea fiecaruia de aici nu ajungi la nici o concluzie :frantics: :frantics: :frantics:

 

Cumpara masina daca gasesti una buna si gata ! Cu 500 e o inscri la bulgari cu toate actele pe numele tau !

 

Dac pui GPL vaezi inainte cat te costa instalatia , eu pentru 6 cilindrii nu am gasit decat de la 38 mil in sus !

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

... sper ca ma intelegeti... nu is manelist, si nu vreau sa rup gura targului ... pur si simplu vreau sa raman in business si sa imi acopar necesarul familiei fara cheltuieli inutile.

 

Pai din start nu ai ce face cu o asemenea masina.Daca faci un calcul simplu pretul masinii 3450+RCA+instalatie gaz+(cheltuieli neprevazute) sari lejer de 6000 E ,ca sa nu mai zic intretinerea iar la banii astia gasesti lejer alte masini mari de familie cu motorizari decente,inscrise,impozit mic,consum mic,etc.. + ca masina asta este cam depasita din mai toate punctele de vedere.

 

clientii prefera oamenii care au suces, adica nu vin la o intalnire pentru evaluarea lucrarii intr-o masina nenorocita ( o Dacia Papuc ori te miri ce ... rablagita si care curg tablele de pe ea ) Am nevoie sa fiu la acelasi nivel cu clientul ori putin mai sus ca sa primesc pretul corect la o lucrare...

 

Fara suparare dar tu ai o problema de mentalitate,adica daca ai o masina de 3mii si ceva de E inseamna ca ai succes? tu chiar crezi ca dai clientii pe spate daca apari cu o astfel de masina?Ba din contra,o sa pari chiar dubios.O firma sau o echipa de mesteri seriosi nu sunt apelati in functie de masini ci dupa recomandari,vocabular,pricepere,seriozitate,amabilitate,aspect fizic ingrijit,etc...nu impresionezi pe nimeni ca apari tu cu ditamai V8-ul cu numere de bulgaria...

Link to comment
Share on other sites

THX-1 ai si tu dreptate in felul tau, dar ce ai vrea sa conduc ? un Peugeot pe lease cu 2 usi si cilindreea de 1100 cmc ? aia o sa ma reprezinte ? si cand ma cobor din cutia aia de chibrite pe care dau 250 de Euro pe luna ... ce o sa zica clientul ? ie-te-te la el ... ii un prapadit...

mai bine iau o masina care e cu piele inauntru are 8 cilindri, are o tinuta de drum frumoasa, chiar daca e putin mai veche, masina are inca o alura moderna, lumea stie de BMW ca e o masina scumpa, si de altfel cand a fost noua asta a costat cam 45000 de Euro !!! as fi curios cati la care le instalez si le renovez stiu ca eu am dat pe masina mea 3450 Euro ?... si asa e sub pretul pietei .. care ar fi pe la 4600 Euro daca nu ma insel, putina lume are idee ca e masina de 10000 de euro ori de 3000 de euro iti spun eu ... majoritatea is habarnisti ! Sa vada emblema pe capota asta e important.

 

Si nu in ultimul rand e important cum ma simt eu !!! Una e sa conduci un V8 cu aproape 300 CP si alta e sa conduci un puchinos frantzuzesc cu 60 CP ...

Sa fiu sincer cu tine eu cand vad masini DIESEL imi spune cat de ieftin e proprietarul ... poti sa spui tu ce doresti ... asta ii realitatea, DIESEL - SGARIE BRANZA !

 

Si Bulgaria nu inseamna ca esti dubios deloc, inseamna ca esti DESTEPT si nu lasi guvernul asta hotz si mafiot sa itzi bage p**a adanc !

Edited by banateanul
Link to comment
Share on other sites

Sa fiu sincer cu tine eu cand vad masini DIESEL imi spune cat de ieftin e proprietarul ... poti sa spui tu ce doresti ... asta ii realitatea, DIESEL - SGARIE BRANZA !

 

Si Bulgaria nu inseamna ca esti dubios deloc, inseamna ca esti DESTEPT si nu lasi guvernul asta hotz si mafiot sa itzi bage p**a adanc !

 

E cam acelasi lucru dupa logica ta, adica daca esti un cheltuitor de ce nu o inscrii pe RO? La fel si restul, de ce sa dea atatia bani in plus pe benzina cand pot sa dea mai putin pe motorina. Problema e de cuplu, la diesel il ai si la 525 iar daac vrei si de la benzina zvac iti trebuie motor de 4000 +. Mafioti nu sunt si cei cu benzinariile? Sau sunt alti mafioti?

Link to comment
Share on other sites

THX-1 ai si tu dreptate in felul tau, dar ce ai vrea sa conduc ? un Peugeot pe lease cu 2 usi si cilindreea de 1100 cmc ? aia o sa ma reprezinte ? si cand ma cobor din cutia aia de chibrite pe care dau 250 de Euro pe luna ... ce o sa zica clientul ? ie-te-te la el ... ii un prapadit...

 

 

daca tu crezi ca vei putea obtine mai mult de la clienti sau ca te vor respecta mai mult te inseli . Daca te-as chema eu la o lucrare si ai aparea cu vreo balena de asta din start as considera ca ai figuri in cap si tarife mari . Nu asa creezi o imagine a calitatii , daca apari cu vreun BMW si daca e inscris si pe bg chiar nu transmite nimic . tipic romanesc , vrei un pic de showoff in fata clientilor , daca dai de unul ca mine ai doar de pierdut :D

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca masina asta o iei pentru orgoliul tau si nicidecum pentru afacere. Sunt prea multe discrepante majore in explicatiile tale.

 

Eu cand aleg unn constructor am in vedere mai multe aspecte:

1. Sa fie o firma cu traditie (nu cu oameni culesi de pe camp si invatati peste noapte de un maistru sa tina un trafalet); ma feresc de persoane fizice pentru ca nu ai nicio garantie.

2. Sa am recomandari de la alti clienti

3. Sa imi solicite un pret si un termen de executie avantajos.

 

Cu ce masina apare la intalnire este foarte putin important; spre deloc. Daca in schimb as vedea ca vine cu o masina de 4000 cmc as da o bulina neagra pentru ca nu investeste in lucruri ESENTIALE afacerii lui.

Masina in primul rand trebuie sa serveasca unui scop. Directorul de la Apolodor a mers multa vreme cu un jaf de masina si avea flota de camioane noi Mercedes si lucra cu mecanicii cot la cot.

Tu vrei sa sari la o masina personala de fitze (desi cum a subliniat multa lume o masina de 4000 cmc pe gaz si inmatriculata in bulgaria mai degraba denota incapacitate financiara decat potenta financiara)si sa ai scule de 1000 de euro.

Sanatos ar fi sa ai o afacere de 100.000-200.000 euro si o masina de 4.000 care sa serveasca scopului firmei (si aici o dacie papuc sau un microbuz este foarte potrivit).

 

Nu e nimic rau sa iei o masina de 4000 cmc sa o inmatriculezi in Bulgaria si sa te plimbi cu ea tantos in Timisoara.

Dar nu te iluziona ca asta o sa dea un mare impuls afacerii tale. Doar ego-ul tau va avea de castigat.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

da... ai dreptate, bmw-ul ala a costat 45.000 euro, dar cand era nou.

 

tu apari acum cu el dupa x ani... e clar ca l-ai luat sh... daca ti-ai lua unul nou, asta da. asa... nu stiu cat de impresionati ar fi clientii.

 

si dupa cum spunea cineva (mai ales ca am iesit proaspat din renovare cu "mesteri"), e mult mai important sa mearga vorba ca lucrezi frumos, rapid si curat, ca strangi tu toata mizeria dupa, ca nu dai cu trafaletul pe rama de la termopan desi ti-am luat 5 role de hartie, ca nu cari toata mizeria prin casa iesind din sfert in sfert de ora la tigara, ca nu intarzii si asa mai departe.

 

asta conteaza, nu ca te dai jos dintr-un logan curat, nou si pentru care platesti rate sau dintr-un BMW de 10 ani.

 

DAR, totul se rezuma de fapt la clientela ta si la tine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.