Jump to content

Intrebare cumparare BMW 540i


banateanul

  

80 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

Si nu in ultimul rand e important cum ma simt eu !!! Una e sa conduci un V8 cu aproape 300 CP si alta e sa conduci un puchinos frantzuzesc cu 60 CP ...

 

 

Cu asta sunt de acord. Dar cred ca ar fi corect sa recunosti ca asta ar fi primul si poate singurul motiv nu ultimul.

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat eu un 540 E 39 anul trecut in septemprie si l-am vandut anul asta in aprilie

Am mers toata iarna cu el fara probleme consumul fiind de 20% numai in oras am mers

Masina a fost foarte buna , baga caldura imediat si o pastreaza pe tot parcursul zilei

Am schimbat la ea doar 2 cauciucuri si niste consumabile nesemnificativ la pretul asta

Eu zic ca masina a meritat chiar daca au fost niste pierderi senzatia si comfortul este mare

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca masina asta o iei pentru orgoliul tau si nicidecum pentru afacere. Sunt prea multe discrepante majore in explicatiile tale.

 

Eu cand aleg unn constructor am in vedere mai multe aspecte:

1. Sa fie o firma cu traditie (nu cu oameni culesi de pe camp si invatati peste noapte de un maistru sa tina un trafalet); ma feresc de persoane fizice pentru ca nu ai nicio garantie.

2. Sa am recomandari de la alti clienti

3. Sa imi solicite un pret si un termen de executie avantajos.

 

Cu ce masina apare la intalnire este foarte putin important; spre deloc. Daca in schimb as vedea ca vine cu o masina de 4000 cmc as da o bulina neagra pentru ca nu investeste in lucruri ESENTIALE afacerii lui.

Masina in primul rand trebuie sa serveasca unui scop. Directorul de la Apolodor a mers multa vreme cu un jaf de masina si avea flota de camioane noi Mercedes si lucra cu mecanicii cot la cot.

Tu vrei sa sari la o masina personala de fitze (desi cum a subliniat multa lume o masina de 4000 cmc pe gaz si inmatriculata in bulgaria mai degraba denota incapacitate financiara decat potenta financiara)si sa ai scule de 1000 de euro.

Sanatos ar fi sa ai o afacere de 100.000-200.000 euro si o masina de 4.000 care sa serveasca scopului firmei (si aici o dacie papuc sau un microbuz este foarte potrivit).

 

Nu e nimic rau sa iei o masina de 4000 cmc sa o inmatriculezi in Bulgaria si sa te plimbi cu ea tantos in Timisoara.

Dar nu te iluziona ca asta o sa dea un mare impuls afacerii tale. Doar ego-ul tau va avea de castigat.

 

+1

 

ca masina de wk, as da imediat ~ 3500 e pe un 540i, ca masina de oras as alege frantuzescul de 60 cp :laugh:.

zicea cineva mai sus ca doar un amortizor este 900 lei. cam astea sunt preturile la e39, eu am dat undeva la 800/amortizor acum 2 ani.....

 

Ac amortizor pt 520i este 520ron

 

@Pt initiator,fitele le faci cand ti le permiti,o masina de 3000e tot o masina ieftina va fi fie ca vb de bmw,de impresionat nu vei impresiona pe nimeni,tocmai in fata clientului vei aparea drept figurant si cu tarife mari,apoi un 4.4L V8 iti va goli repede buzunarul,chiar si pe GPL.Iar o masina de 300cp trebuie sa fie ok din punct de vedere tehnic,nu cu amortizoare scurse,anvelope de ies sarmele,etc.

 

Nu inteleg logica ta,cum adica "e ieftin proprietarul" de masina diesel,iar ala cu masina inmatriculata la Bg destept ?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine pentru business e sa apari intr-o masina neutra, gen Mondeo, Passat, un seria 3 dar cat mai noua sa nu curga tablele de pe ea. Nu da bine in nici un caz sa apari cu V8-ul nicaieri in lume, cu atat mai mult in Romania, unde nivelul de trai e asa cum e. Lasand la o parte ca e39 ala e vechi de peste 10 ani si singura sansa sa dea bine, e sa pari pasionat, adica masina sa fie perfect intretinuta. Alfel se uita lumea urat, si asta ti-o zic din experienta proprie. Sunt firme cu rulaj de zeci de milioane de euro pe saptamana si directorul merge cu vreun Volvo, Passat sau 318 obosit. Plus ca nu prea e placut sa opresti la fiecare 250-300 km sa faci plinul, mai ales cand ai treaba si te grabesti.
Link to comment
Share on other sites

 

Si nu in ultimul rand e important cum ma simt eu !!! Una e sa conduci un V8 cu aproape 300 CP si alta e sa conduci un puchinos frantzuzesc cu 60 CP ...

Sa fiu sincer cu tine eu cand vad masini DIESEL imi spune cat de ieftin e proprietarul ... poti sa spui tu ce doresti ... asta ii realitatea, DIESEL - SGARIE BRANZA !

 

Si Bulgaria nu inseamna ca esti dubios deloc, inseamna ca esti DESTEPT si nu lasi guvernul asta hotz si mafiot sa itzi bage p**a adanc !

 

 

asta cum vine?

vrei sa pari ceea ce nu esti?

 

o sa dea bine masina inscrisa pe bulgaria...mai ales in bussines :thumbsup:

cum ai spus ... important este cum te simti tu! bafta!

Link to comment
Share on other sites

in 96 fratele meu avea o moara si mergea cu un e34 535TDS la intalniri.. pe vremea aia masina era senzatie.. practic era anul cand abia aparuse e39, deci era ultimult racnet.

Se uitau toti cioras la el si incercau tot timpul sa scoata super pret.. ca "avea de unde.."

Asa ca a trecut pe o solenza imediat..

Link to comment
Share on other sites

in 96 fratele meu avea o moara si mergea cu un e34 535TDS la intalniri.. pe vremea aia masina era senzatie.. practic era anul cand abia aparuse e39, deci era ultimult racnet.

Se uitau toti cioras la el si incercau tot timpul sa scoata super pret.. ca "avea de unde.."

Asa ca a trecut pe o solenza imediat..

 

 

unii inca mai merg cu sacul la ... pomul laudat! :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Sa fiu sincer cu tine eu cand vad masini DIESEL imi spune cat de ieftin e proprietarul ... poti sa spui tu ce doresti ... asta ii realitatea, DIESEL - SGARIE BRANZA !

 

Deci tu care vrei sa cumperi o masina mai ieftina decat un logan, pentru a-ti impresiona clientii, vii cu astfel de dude ???

 

WOW !

 

P.S. Sunt aici pe forum masini diesel la care numai casco pe an, costa peste cat dai tu pe masina asta...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti!

Sunt relativ nou pe forum, dar asta nu ma impiedica sa-mi dau si eu cu parerea...

1) - se merita sa-si cumpere omul un BMW 540i?!,...parerea mea: DA!

2) - merita sa pui o instalatie GPL pe un asa motor?!,...aici as avea ceva mai mult de comentat: posed un e36 320i- 290.000 Km cu instalatie GPL (secventiala Landi Renzo / 6 cil) si vreau sa spun ca exista diferente "izbitor" de mari intre cei 2 carburanti (benzina si GPL) :smile:,...

-una dintre diferente fiind pretul de achizitie de la pompa si anume 1 litru benzina = 5.8 Lei; 1 litru GPL = 2.85 Lei

-o alta diferenta fiind consumul real calculat de mine si anume: 100 Km mers numai cu benzina = un consum mixt de 11 litri(in localitati circulat cu 50-70 Km/h, in afara localitatii 120-140 Km/h acolo unde traficul permitea)... si ... 100 Km mers numai cu GPL = un consum mixt de 12.5 litri in aceleasi conditii, rezultand o "gaura" in buzunarul meu de 63,80 Lei/100 Km cand merg pe benzina si 35,63 Lei/100 Km atunci cand merg pe GPL,...concluziile le tragem singuri!

Mentionez ca nu exista diferente de putere, iar daca intradevar acestea chiar exista(dupa cum spun unii)...nu le simtim ...sa-mi spuna mie cineva ca masina este "impinsa" de 145 CP in loc de 150CP,...oare simte el acest lucru...M-as mira! Un coleg de forum a amintit ceva mai devreme ca nu mai sunt acele instalatii GPL care erau puse odata pe Dacia,...Asa este...instalatiile GPL montate in zilele noastre pe aceste tipuri de motoare sunt instalatii secventiale, au atatea injectoare cate pistoane are masina, au un calculator...etc, etc... si ca sa "intaresc" cele spuse, ...de cele mai multe ori(dupa parerea mea), motorul merge mai bine atunci cand este "trecut" pe GPL decat atunci cand merge pe benzina in sensul ca merge mai silentios... parca "mai rotund".

Concluzia mea finala: DA, se merita sa achizitionezi un 540i - bineinteles dotat cu GPL(dar unul de calitate - Landi Renzo, BRC)

In rest nu comentez ce vrea sa faca omul cu ea, ... ca vrea sa vina la intalnirea stabilita cu potentialul client,... ca vrea adrenalina...

Link to comment
Share on other sites

Sunt partial de acord cu cei care sustin pe acest topic faptul ca o masina inmatriculata pe Bulgaria nu denota neaparat o afacere prospera dar acum sa fim un pic mai realisti: cand mergi la o intalnire nu conteaza asa mult masina din care cobori, ce fel de placute de inmatriculare are (atata timp cat nu sunt false si intalnirea nu este cu politia); cum conduci masina respectiva, cum o intretii si unde o inmatriculezi tine de fiecare, de imprejurarile in care se afla si de preferintele fiecaruia. Dupa parerea mea conteaza in primul rand un aspect fizic curat, ingrijit, atitudine si limbaj, toate acestea adecvate scopului intalnirii respective.

Am intalnit in urma cu ceva timp un inginer coborand din duba unei Dacii Papuc unde statea cu muncitorii dar in momentul in care omul mi-a strans mana era demn, avea o atitudine verticala, un limbaj ferm, hotarat si concis scopului intalnirii. Pentru mine nu a contat masina din care a coborat, nu a contat ca era imbracat in salopeta si muncea cot la cot cu angajatii. A contat modul lui profesionist de a se prezenta la acea intalnire, limbajul folosit si profesionalitatea de care a dat dovada atat pe parcursul cat si la finalul lucrarii respective.

Link to comment
Share on other sites

bai dar lasati omul sa si ia v8 daca asta isi doreste...

 

eu unul i as pune si carlig si as merge cu remorca plina de scule dupa mine.si pe masina inscriptionat sc dorel srl..reparatii etc

 

aici ii inteleg pe americani,cu v8 urile lor big block,2 locuri si bena in spate....doar ca la ei benzina se masoara in galoane :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Deci tu care vrei sa cumperi o masina mai ieftina decat un logan, pentru a-ti impresiona clientii, vii cu astfel de dude ???

 

WOW !

 

P.S. Sunt aici pe forum masini diesel la care numai casco pe an, costa peste cat dai tu pe masina asta...

Treaba sta cam asa :

Un Logan nou iesit de pe poarta fabricii nu arata si nu are performantele si optiunile pe care le are un 540i de 10 ani vechime.

Doi la mana, eu muncesc pentru banii astia pe care ii fac, nu pacalesc clientii ori te miri ce s-a mai spus pe threadul asta, si de asemenea nici nu am primit banii de la parinti ... nu sunt copil de beizadea de Bucureshti... unde tata si mama au functii in guvernul hotz si corupt si care primesc cadou cate "25000" de euro sa mearga copilu' sa isi ia mashina de la Germania ! Cati nu sunt pe forum asa ? Va spun eu ... nu sunt putini in situatia asta. Si aia au gura cea mai mare... "ia te uita vrea sa rupa gura targului cu o masina de 3000 de euro" ... astia is cei care fac coada la D&G cu blugii taiatzi si cu ochelarii de soare si cu gelul in par la freza cu creasta ... nu eu...

Eu is om muncitor uite aicea nishte poze sa ma vezi in ce conditii lucrez

post-29483-0-01670700-1307717956_thumb.jpg

post-29483-0-90599900-1307717963_thumb.jpg

post-29483-0-30159700-1307717972_thumb.jpg

post-29483-0-73017100-1307717980_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sunt partial de acord cu cei care sustin pe acest topic faptul ca o masina inmatriculata pe Bulgaria nu denota neaparat o afacere prospera dar acum sa fim un pic mai realisti: cand mergi la o intalnire nu conteaza asa mult masina din care cobori, ce fel de placute de inmatriculare are (atata timp cat nu sunt false si intalnirea nu este cu politia); cum conduci masina respectiva, cum o intretii si unde o inmatriculezi tine de fiecare, de imprejurarile in care se afla si de preferintele fiecaruia. Dupa parerea mea conteaza in primul rand un aspect fizic curat, ingrijit, atitudine si limbaj, toate acestea adecvate scopului intalnirii respective.

Am intalnit in urma cu ceva timp un inginer coborand din duba unei Dacii Papuc unde statea cu muncitorii dar in momentul in care omul mi-a strans mana era demn, avea o atitudine verticala, un limbaj ferm, hotarat si concis scopului intalnirii. Pentru mine nu a contat masina din care a coborat, nu a contat ca era imbracat in salopeta si muncea cot la cot cu angajatii. A contat modul lui profesionist de a se prezenta la acea intalnire, limbajul folosit si profesionalitatea de care a dat dovada atat pe parcursul cat si la finalul lucrarii respective.

 

 

probabil unii vor sa compenseze lipsa unor abilitati de bussinesman cu ... achizitia unui bolid, ... un ceas de firma, un costum D&G ...sau alea-alea.

 

asta am gasit-o amu:

http://www.cuplari.ro/articol-psihologia-pulii-657.html

 

revenind la cazul impricinatului:

cati din romanii cu masini inscrise pe bulgaria sunt si proprietari in acte?

daca tot nu vrea sa plateasca taxe statului roman... de ce nu isi inscrie firma intr-un paradis fiscal?

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca esti un mare frustat, plin de superficialitate. Argumente:

1) Vrei sa pari ceea ce nu esti, cumparand o masina care "impune respect". Fie vorba intre noi, masina aleasa de tine impune mai degraba mila si compasiune decat respect

2) Asa veche cum este, acel 540i are niste costuri de intretinere imense, satisfactia ta de a fi superior celui pentru care efectuezi o lucrare de renovare nu va fi deloc ieftina.

3) Un om civilizat nu te va angaja pentru ca ai v8 si impui respect, te va angaja pentru lucrarile tale, recomandarile samd. Un ford mondeo, vw passat etc s-ar descurca la fel de bine, ba chiar te-ar face sa pari mai cinstit.

4) Exemplul tau descrie destul de bine societatea in care traim. Oricat de mult ai incerca sa reduci cheltuielile de intretinere ale unui 540i, daca afacerea ta de renovari are un singur angajat (pe tine), masina respectiva te depaseste total dpdv financiar.

Cu scuzele de rigoare pentru afirmatiile de mai sus, iti sugerez sa renunti la aceasta idee ridicola si sa te orientezi catre o masina accesibila tie din toate punctele de vedere (impozit, rca, intretinere, consum etc). Sa fii sanatos si bafta! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

probabil unii vor sa compenseze lipsa unor abilitati de bussinesman cu ... achizitia unui bolid, ... un ceas de firma, un costum D&G ...sau alea-alea.

 

asta am gasit-o amu:

http://www.cuplari.ro/articol-psihologia-pulii-657.html

 

revenind la cazul impricinatului:

cati din romanii cu masini inscrise pe bulgaria sunt si proprietari in acte?

daca tot nu vrea sa plateasca taxe statului roman... de ce nu isi inscrie firma intr-un paradis fiscal?

daca ar fi sa ne luam dupa "psihologia pulii" atunci ce sa mai zic de tine ... care dupa cum zice profilul tau conduci un E38 ...adica un model din seria 7 !!!

He he ... e interesant cine e primul care arunca cu piatra...

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa ne luam dupa "psihologia pulii" atunci ce sa mai zic de tine ... care dupa cum zice profilul tau conduci un E38 ...adica un model din seria 7 !!!

He he ... e interesant cine e primul care arunca cu piatra...

 

Daca tot ar fi sa ne luam dupa "psihologia pulii" ar insemna ca toti cei care au solenza/logan/trabant etc au cel putin 20cm in dotare, iar cei care merg cu tramvaiul sunt adevarati actori de filme porno :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa-ti iei V8 ia-ti V8 dar nu te minti ca e pentru afacere , ca nu e.Cati dintre clientii tai crezi ca stiu de 540i , ei vad un E39 pe Bg si atat .Nu o sa regreti alegerea facuta , e o super masina.

 

Si o sa creada ca esti vreun rupt in cur, care vrea sa pare ce nu e, care a strans bani sa isi ia o masina, dar nu isi permite sa o tina inmatriculata in tara, ci apeleaza la vecinii bulgari, la care vesnic va curge lapte si miere..Tare sunt curios ce s-ar intampla daca de la anul ar tripa si bulgarii taxele si impozitele auto sau daca statul roman ar interzice circulatia masinilor inscrise in Bulgaria cetatenilor romani pe o perioada mai mare, spre exemplu, de 3 luni. :console:

Link to comment
Share on other sites

Si o sa creada ca esti vreun rupt in cur, care vrea sa pare ce nu e, care a strans bani sa isi ia o masina, dar nu isi permite sa o tina inmatriculata in tara, ci apeleaza la vecinii bulgari, la care vesnic va curge lapte si miere..Tare sunt curios ce s-ar intampla daca de la anul ar tripa si bulgarii taxele si impozitele auto sau daca statul roman ar interzice circulatia masinilor inscrise in Bulgaria cetatenilor romani pe o perioada mai mare, spre exemplu, de 3 luni. :console:

ce sa mai spun ... cati romani nu stiu care au masini inmatriculate in Romania si lucreaza in Italia ? stii de ce ? pai ca sa nu plateasca o asigurare Casco ptr. ca acolo ii la 2500-3000 de Euro pe an ... asa ca le tzin cu numere romanesti.

Link to comment
Share on other sites

ce sa mai spun ... cati romani nu stiu care au masini inmatriculate in Romania si lucreaza in Italia ? stii de ce ? pai ca sa nu plateasca o asigurare Casco ptr. ca acolo ii la 2500-3000 de Euro pe an ... asa ca le tzin cu numere romanesti.

 

Romanii care lucreaza in Italia au masinile inmatriculate in ROmania pentru ca asta e tara lor, iar legislatia italiana le permite sa stea cat vor cu masina inmatriculata in alta tara. Se poate face polita Casco cu acoperire europeana, diferenta de pret e infirma fata de cea standard, m-as mira insa ca majoritatea romanilor care lucreaza in Italia si detin masini inmatriculate in Romania sa aiba orice fel de polita Casco.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.