Jump to content

Martor DSC aprins


Recommended Posts

Buna ziua! Am un BMW 318D E90, si de doua zile mi s-a aprins in bord martorul de la DSC cand am pornit masina.Am fost la tester si mi-au spus ca ar putea fi unitatea hidraulica sau unitatea electrica a ABS-ului.Daca mai sunt persoane care s-au confruntat cu o astfel de problema, va rog sa imi spuneti cum a'ti rezolvat-o, din cate am inteles e cam costisitoare reparatia.

Va multumesc! Astept pareri.

Link to comment
Share on other sites

daca ai fost la tester nu inteleg cum de nu ti-a zis clar ce este..daca aveai senzor abs trebuia sa iti zica in tester, poti desface sa te uiti la placutele de frana daca sunt terminate si sa le schimbi in acest caz plus senzorul
Link to comment
Share on other sites

n-are ce sa vada la placute, trebuie schimbate, s-a tocit senzorul. Fa in ordinea aia si vezi ce se intampla. Neaparat tester

am fost la tester, si a iesit eroarea5e20, care ar fi de la unitatea hidraulica, nu a iesit nici un senzor, sau ceva legat de placute.

Link to comment
Share on other sites

nu am reprezentanta bmw la mine in oras,si am fost la skoda care au un tester de la bosch

 

Am mai fost si am bagat-o pe alt tester care le-au iesit cam la fel adica unitatea de la abs dusa dar nu ii specifica ce anume din ea adica unitatea hidraulica sau unitatea electrica.

Am cautat pe multe din forumurile din romania buba aceasta dar nu prea am gasit doar cateva cazuri apoi am cautat de forumurile celod din Anglia si am gasit la foarte multe persoane problema pe care o am si eu. Majoritatea din ei au postat ca problema lor ar fi de la unitatea hidraulica. Am sunat si la o reprezentanta din Romania si i-am intrebat pretul la fiecare din componentele unitatii dar ei nu aduc pe bucati doar completa si pretul pe care mi l-au spus m-a cam speriat apoi i-am intrebat si de un chit de reparare gasind tot pe forumurile celor din UK si mi-au spus ca ar fi un chit de reparare care ar ajunge cam la jumatatea pretului unitatii complete care e la fel de mult fata de cum am gasit eu la cei din ANGLIA.

Oricum mi-am facut o programare la BMW sa o bag si pe tester-ul lor pe maine si apoi va anunt concret ceea ce mi-au gasit la masina. Va multumesc pt pareri.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Dupa cum am spus ma tin de cuvand. Am bagat-o pe un tester original BMW si ia dat ca ar fi dus senzorul de la unitatea electrica. Acum sa vedem cum o sa imi remedieze problema pt ca la seria asta e90 senzorul e in interiorul unitatii si nu ca la modele de dinaintea asta adica la e46 care erau in afara si erau f simple de schimbat. va mai tin la curent. Va multumesc pt idei. O seara buna
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 months later...
Am fost la service sa schimb 2 brate si bieletele pe spate, nu am reusit deoarece nu au putut sa desfaca suruburile alea de convergenta, am dat comanda de ele si abia joia viitoare vin. Insa in drum spre casa mi s-a aprins DSC+ABS exact ca in poza, asta dupa ce am facut deja cam 40 de km de la service. Si bateria e moarta. Se poate sa fie si de la baterie? Mi-e ciuda de mor, n-am avut nicio eroare pana acum si dintr-o data s-a aprins...De tras trage bine, nu imi taie gazul, nu accelereaza mai lent..
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat putin la roata stanga spate si am observat ceva ciudat...

IMG_2154.jpg

IMG_2161.jpg

IMG_2162.jpg

Nu cumva e ceva iesit la mecanismul de directie? Ma refer la "bratul"acela cu capat gri, pe partea cealalta nu pare a fi la fel...(unghiul in care este parcata nu ma lasa sa ma uit forte bine si pe partea dreapta)

Link to comment
Share on other sites

Bratul acela este bieleta antiruliu, importanta pentru stabilitatea masinii in special in curbe si drumuri cu denivelari.. si "leaga" intre ele cele doua fuzete (..parte a suspensiei), pe fiecare din laturile masinii prin ceea ce se numeste bara stabilizoare.

 

Nu m-as ingrijora decat daca cei care iti fac aliniamentul iti spun sa le schimbi, sau poate daca tu vezi/observi ca acele "nuci" ale fiecarei bielete au joc.

 

E firesc ca, daca parchezi in loc denivelat, unghiul facut de bara stabilizoare cu bieleta sa fie diferit de cealalta parte.

 

:offtopic:

Cand ai masurat ultima oara grosimea discurilor de frana? Seamana foarte mult cu discurile de frana inainte sa le schimb. :zorro:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Salutare,am și eu o problemă cu al meu BMW e 91 320D 

când îi pun contactul dacă îmi rămâne martorul dsc aprins în bord învârte și nu pornește,la un moment dat după ce pun contactul de multe ori se aude turbina ca deschide și pornește sfert ,se sting și dsc cad deschide turbina 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.