Jump to content

Clancanit / bataie pe spate


Recommended Posts

Salutare.

Am masina asta (e46 din 2000) de o luna si ceva si inca de la inceput am auzit acest sunet insa l-am ignorat. Acum a inceput sa ma enerveze.

Cum se manifesta: Daca sunt la semafor si am avut piciorul pe frana, dupa ce eliberez frana, calc ambreajul si cuplez a-ntaia iar imediat dupa aud o bataie si simt o mica smucitura din zona puntii spate. Ca sa ma fac mai bine inteles, se aude un fel de dâng. Si nu este becali :D

In schimb, daca in loc sa plec de pe loc, aduc iar la punctul mort si cuplez iar, nu mai face asa.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat, ceva.

Din ce am citit pe forum, poate fi vorba de acel centering sleeve?

Edited by love4cars
Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude "dang"-ul ala cand bag treapta 1. faza e ca la mine se mai aude si un clinchet cand plec de pe loc. uite aici ca sa iti faci o idee:

Inca n-am reusit sa merg la mecanic sa vad care-i problema. Dangul respectiv poate o fi si de la suportul de toba, pt ca la mine unul din ei ii rupt, cel central

Link to comment
Share on other sites

E46 mai este cunoscut si pentru problema aceea destul de grava , cand se rupe caroseria de prinderea de sasiu sau ceva de genul , nu ca asta ar fi aici dar poate fi o varianta , ceea ce nu doresc la nimeni .
Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu poate fi si toba insa simt smucitura ca efect al cuplarii treptei de viteaza.

Ceva asemanator dar la scara mult mai mare, observ la camioanele vechi, unde se unde caraitul ala si dupa ce intra in viteza, chiar daca ambreajul nu este eliberat, se "scurge" cuplu pe undeva. Poate fi ceva din ambreaj?

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru link. Aia pare a fi si problema mea.

La o cautare pe net am gasit:

 

SUBJECT

E46 GM5 Transmission "Clunk" Noise

 

 

MODEL

E46 - 323iA, 328iA produced from 05/98 up to 03/00 with A5S360R (GM5) Transmission

 

 

SITUATION

A "Clunk Noise" is heard/felt during situations of load reversal. The situation can occur during downshifts, release of accelerator pedal at 20-30mph with 2000-2500 rpm or in reverse at 3000 rpm and accelerator pedal released.

 

This concern involves E46 vehicles with M52TU engines, fitted with transmission A5S360R until transmission serial number 162728.

 

CAUSE

Excessive axial clearance between transmission output shaft and transmission output flange.

 

Pana si tutorial despre cum se preocedeaza.

Sper sa fie de folos si pentru altii.

Edited by love4cars
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Intre timp am schimbat bucsele acelea si masina face la fel.

Din pacate mecanicul care le-a schimbat, desi el a pus diagnosticul si pe urma a vazut ca nu alea sunt de vina, nu s-a mai uitat sa vada de unde vine sunetul acela :(

Practic am dat banii sa inlocuiesc trei bucse care pareau la fel de bune ca unele noi.

Edited by love4cars
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.