Jump to content

Diferenta...motor 318is


Stefan_SNK

Recommended Posts

Dak nu ma insel is motoarele d p E30 si E36, eu am avut E36 318is si este super k motor, dak ai sanse sa ii pui si cutie sport sigur o sa innebuneshti de puterea motorului si cat de bine merge, tinand cont k p cutia originala de IS schimbi vitezele undeva p la 6000Rpm. DIn c am avut pot spune k este un motor super bun, shi consumul este la fel de tare (nu cred k sare de 10 in oras la mers normal) am numai pareri de bine despre acest motor.
Link to comment
Share on other sites

Dak nu ma insel is motoarele d p E30 si E36, eu am avut E36 318is si este super k motor, dak ai sanse sa ii pui si cutie sport sigur o sa innebuneshti de puterea motorului si cat de bine merge, tinand cont k p cutia originala de IS schimbi vitezele undeva p la 6000Rpm. DIn c am avut pot spune k este un motor super bun, shi consumul este la fel de tare (nu cred k sare de 10 in oras la mers normal) am numai pareri de bine despre acest motor.

148395[/snapback]

 

:blink: acum astept si eu masina cu noul motor IS :)

sper sa fiu la fel de multumit

Link to comment
Share on other sites

T astept cu povestiri, sa ne spui si noua cum ti se pare noul motor, ai idee s-a schimbat shi calc masinii sau softul masinii, sau doar s-a schimbat pur shi simplu

Si mai am o intrebare, care a fost combinatia (in caz k se poate spune), cei de la asigurari au facut asta sau u de capu tau, in urma accidentului ai avut de ales pt k erau la aceeasi bani ambele motoare. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Motorul este schimbat cu tot cu calculator pentru ca nu functioneaza cel de la 316

.Au mai fost schimbate cutia ..si tot modulul de evacuare.

Din pacate nu am avut de unde alege, motorul este de pe un coupe care a facut upgrade la un vanos 2.5, si l-am cumparat.

Reparatia este suportata din bugetul personal :blink: deci nu exista un asigurator.

Inainte ca motorul sa fie dat jos de pe coupe, am facut un test si merge impecabil (apreciat de mine, sunet, trepidatii... si puterea propriuzisa)

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

C an era cupeu-ul???? De restul chestiilor se ocupa aia de la service nu?? Cam cat ai ajuns motor+calc??? K as vrea si eu sa fac asta dar mai tarziu

148697[/snapback]

 

copue-ul 96 motorul avea vreo 270 000

motorul costa in jurul a 400 euro + motorul pe care il schimbi ( al meu trebuia demontat si stors + segmentat ).Asta a fost oferta pt mine

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Este bine man +k IS are 142Cp din fabrica iar 1,6 este cam micut, iar dif de consum nu o sa fie mare pt k plusul lu asta este k are 16V SHI REDUCE SHI CONSUMUL FARA SA FACA RABAT DE LA PUTERE, DIN CATE STIU Eu, sa ne spui si noua dupa c termina acolo cum a ieshit. Bafta multa shi multi Km parcursi fara evenimente
Link to comment
Share on other sites

copue-ul 96 motorul avea vreo 270 000

motorul costa in jurul a 400 euro + motorul pe care il schimbi ( al meu trebuia demontat si stors + segmentat ).Asta a fost oferta pt mine

148702[/snapback]

 

 

Motorul este intr-adevar OK din punct de vedere al consumului. Pot spune chiar economic dar sa nu te ashtepti sa rupi in doua strada ca sunt si motoare mai puternice...Cred ca pe langa 316 o sa fie o imbunatatire considerabila. Un 318is iti ia suta dupa specificatiile din fabrica in 10,5 secunde... O dacie solenta ia suta in 13 secunde.... Deci daca nu e motorul perfect ca standarde de fabrica si mai esti cu o persoana in masina iar langa tine e unul cu solenta singur , daca vrea sa te faca si stie cum s-o faca, din pacate , te face. Ti-o spun din proprie experienta....

 

Ti-ai schimbat si toba finala la ea? Mie mi-a ramas de pe 318 is o supertoba pe care vreau s-o vand. E un Magnum supersprint facuta special pt bmw 318is...

Daca esti interesat contacteaza-ma...

 

poze:

 

http://www.edworthys.co.uk/product~ProdID~884906.htm

 

Pe toba scrie :

 

Magnum SUPERSPRINT E36 M42 CEE-EWG e1 4151

 

Poza care am gasit-o eu e cea mai apropiata de ce am eu... Am zis , in proportie de 98% toba ce se vede in imagine e cea pe care o am ...

 

 

Bafta si sa te bucuri de noul motor :blink: . Stiu cum e sa-ti schimbi motorul si sa fii nerabdator sa testezi mashina... :)

 

 

P.S. Si eu am lasat un motor 318 is si am pus un 2.5 .... De unde ai luat motorul ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Dak nu ma insel is motoarele d p E30 si E36, eu am avut E36 318is si este super k motor, dak ai sanse sa ii pui si cutie sport sigur o sa innebuneshti de puterea motorului si cat de bine merge, tinand cont k p cutia originala de IS schimbi vitezele undeva p la 6000Rpm. DIn c am avut pot spune k este un motor super bun, shi consumul este la fel de tare (nu cred k sare de 10 in oras la mers normal) am numai pareri de bine despre acest motor.

148395[/snapback]

 

 

Asha e ! Iti ia 10 in orash in forja pot spune.... In afara poate sa-ti mearga si la 6 la suta... :blink: E un motor economic... :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

:blink: motorul l-am luat de la un tip care si-a pus 2.5 :) nu stiu exact cum ii zice ...

 

Am tot kitul de evacuare de la motorul 318 IS luat de pe coupe... nu stiu exact dar... finalul este de inox.. si pare originala.

Daca nu voi fi multumit ...te voi contacta sa iau finala ta . Am ascultat :) cum suna...in filmuletul de pe youtube... ideea e ca ala cred ca este un EM :) la motor

Link to comment
Share on other sites

:blink: motorul l-am luat de la un tip care si-a pus 2.5 :) nu stiu exact cum ii zice ...

 

Am tot kitul de evacuare de la motorul 318 IS luat de pe coupe... nu stiu exact dar... finalul este de inox.. si pare originala.

Daca nu voi fi multumit ...te voi contacta sa iau finala ta . Am ascultat :) cum suna...in filmuletul de pe youtube... ideea e ca ala cred ca este un EM :D la motor

148885[/snapback]

 

 

Daca-mi permiti am sa-ti dau cateva sfaturi in legatura cu noua ta achizitie... ( doar daca-mi permiti :) )

 

Cel mai important ar fi sa fii foarte atent la ulei. Eu am distrus un 318 IS pt ca m-am luat dupa senzorul de ulei... Adica al e senzor de " ai terminat motorul si nu mai ai ulei deloc. Joja uscata "

 

Fii atent ca toate pierd ulei pe la oringurile de la buji sau pe la alte garnituri.

( Daca vrei garnituri am un set nou nout si-l dau ieftin.)

 

Oricum schimba toate filtrele, bujiile si macar uleiul de motor daca nu si cel de cutie. ( Nu se stie cat are uleiul vechi )

 

Motoarele de bmw 318is E36 sunt destul de vechi si forjate asha ca pune ulei mai mult decat jumatatea jojei. De preferat tine-l pe nivelul maxim sau putin peste (dar nu mult) pt ca altfel s-ar putea sa-ti cam bata in curand tachetii.

( sunt actionati hidraulic iar nivelul de ulei ii regleaza tachetii ). Nu exagera.

 

Nu se stie cu exactitate cat a stat motorul asha ca dupa ce-i schimbi toate pe el incearca sa faci macar un drum lung.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Motorul nu este cum ai spus u, chiar te contrazic fffff dur :blink: fratele meu a facut cu 318is un slk200, de la 160Km/h deja ia dat pref cu tot mertul luui, a resusit sa fac si un VW Golf IV 1,9 TDI asha ca motoarele de BMW is unice in lume, chir nu se poate compara in veci cu solenta, nici macar 1600 nu il face solenta oricat ar fii de bazat soferul solentei shi oricat chip shi oricat kerosen :) ar turna in rezervor nu ajunge la performanta BMW-ului
Link to comment
Share on other sites

Motorul nu este cum ai spus u, chiar te contrazic fffff dur  :blink:  fratele meu a facut cu 318is un slk200, de la 160Km/h deja ia dat pref cu tot mertul luui, a resusit sa fac si un VW Golf IV 1,9 TDI asha ca motoarele de BMW is unice in lume, chir nu se poate compara in veci cu solenta, nici macar  1600 nu il face solenta oricat ar fii de bazat soferul solentei shi oricat chip shi oricat kerosen  :)  ar turna in rezervor nu ajunge la performanta BMW-ului

149176[/snapback]

 

 

Ca mare masina o fii SLK-ul ala de care zici... sau golful ala. Oricum... ma contrazici tu pana nu mai poti ca datele date de producator vorbesc de la sine...

318is ia suta in 10,5 cand e noua iar solenta in 13 secunde...

 

Daca erai mai atent la ce am scris vedeai ca am zis ca daca in solenta e doar soferul iar in BMW inca o persoana...

 

Acum spune-ne ca 318is-ul tau lua suta in 7 secunde ca era nu-stu-cine mare sofer la volan ... sau ca-i facuse-i farmece

Asa ca... ce mai.... Datele vorbesc de la sine....Bye bye

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Daca-mi permiti am sa-ti dau cateva sfaturi in legatura cu noua ta achizitie... ( doar daca-mi permiti :blink: )

 

Cel mai important ar fi sa fii foarte atent la ulei. Eu am distrus un 318 IS pt ca m-am luat dupa senzorul de ulei... Adica al e senzor de " ai terminat motorul si nu mai ai ulei deloc. Joja uscata "

 

Fii atent ca toate pierd ulei pe la oringurile de la buji sau pe la alte garnituri.

( Daca vrei garnituri am un set nou nout si-l dau ieftin.)

 

Oricum schimba toate filtrele, bujiile si macar uleiul de motor daca nu si cel de cutie. ( Nu se stie cat are uleiul vechi )

 

Motoarele de bmw 318is E36 sunt destul de vechi si forjate asha ca pune ulei mai mult decat jumatatea jojei. De preferat tine-l pe nivelul maxim sau putin peste (dar nu mult) pt ca altfel s-ar putea sa-ti cam bata in curand tachetii.

( sunt actionati hidraulic iar nivelul de ulei ii regleaza tachetii ). Nu exagera.

 

Nu se stie cu exactitate cat a stat motorul asha ca dupa ce-i schimbi toate pe el incearca sa faci macar un drum lung.

 

Bafta

149150[/snapback]

 

o sa tin cont ..si o sa discut si cu tipul care il monteaza sa vedem ce poate el spune despre asta

Link to comment
Share on other sites

Salutare, la reparatia masinii am fost nevoit sa schimb motorul de la 316i la 318is.

Motoarele is sunt de doua tipuri M42 si M44.

Care este diferenta intre ele?

148058[/snapback]

 

 

Coupe-ul zici ca era din 1996, asta inseamna aproape sigur ca ai un motor M44, care de altfel e si preferatul meu. Felicitari pt. achizitia facuta. :blink:

 

M44 acelasi nr. de cai putere dar are cuplu maxim mai mare (185Nm fata de 175Nm parca).

 

Alte diferente

-Cilindreea este marita la M44...1895cc fata de 1795cc la M42.

-Calc. de injectie la M42 este Bosch M1.7 iar la M44 este Bosch M5.2. Ultimul are si OBD-2

-etc...

 

La M42 parca era o problema cu tensionatorul de la lantul de distributie.

 

Daca zici ca motorul are 270.000 kM ar fi bine sa-i schimbi sonda lambda, cu siguranta nu mai raspunde cum ar trebui din cauza depunerilor.

 

Alta modificare necostisitoare pe care ai putea s-o faci este sa-ti modezi cutia de la filtru de aer. Mai multe detalii gasesti la :

 

http://www.mz3.net/articles/149.html

 

ATENTIE! Sa nu pui niciodata mai mult ulei decat niv. maxim aratat de joja, presiunea excesiva iti aduce alte probleme. Tachetii se regleaza in functie de presiuna uleiului, nu in functie de nivel. Bine, daca nu mai ai ulei, nu mai ai nici presiune :)

 

Bafta in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.