Jump to content

Achizitie E60 525d


danielsan

Recommended Posts

Salut

Vreau sa-mi achiztionez un E60 525d din 2006 si am o intrebare la cei care poseda deja un model asemanator , la ce numar de km crapa galeria de evacuare si ce probleme cunoscute mai sunt la acest model , masina are 133000 de km reali.

Multumesc pentru atentie :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

teoretic galeria se schimba la 80.000km dupa spusele unora, insa practic de cand am cumparat-o am ceva scurgeri la galerie fara ca nivelul de ulei pe joja sa scada vizibil si e mai bine sa o las asa dupa cum m-au sfatuit 2 din 3 mecanici oarecum buni.

nu asta e buba importanta a masinii pt ca clapetele sunt cele cu ax gros si nu cred ca se pot rupe, insa altele cum ar fi cutia automata poate pune probleme ,fulia,turbina, caseta directie,etc

daca nu ii cunosti istoricul real (nu o cumperi de la cineva de incredere) ar fi bine sa ii schimbi tot ce inseamna consumabil, respectiv: lichid servodirectie,frana,antigel,ulei motor,cutie,diferential,filtre..

eu asa am facut si n-am nici o problema cu ea,cutia schimba lin si nu zdruncina,motorul merge rotund singura reparatie fiind releul de bujii ce nu-si mai facea treaba la frig..

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

E o masina foarte ok e60. Insa, au si ele problemele lor

-galerie admisie ( se curata, si nu mai ai probleme deloc)

-galerie evacuare (se poate suda)

-bujii + releu bujii (trebuiesc schimbate , costa cu totul cam 700 ron)

-rar turbinele

-rar casete de directie, volante, dpf, fulii ...mai depinde si de noroc si exploatare :)

In rest nu au probleme majore...

Link to comment
Share on other sites

Salut

Vreau sa-mi achiztionez un E60 525d din 2006 si am o intrebare la cei care poseda deja un model asemanator , la ce numar de km crapa galeria de evacuare si ce probleme cunoscute mai sunt la acest model , masina are 133000 de km reali.

Multumesc pentru atentie :thumbsup:

ti-ai luat ceva pana la urma?

Link to comment
Share on other sites

teoretic galeria se schimba la 80.000km dupa spusele unora, insa practic de cand am cumparat-o am ceva scurgeri la galerie fara ca nivelul de ulei pe joja sa scada vizibil si e mai bine sa o las asa dupa cum m-au sfatuit 2 din 3 mecanici oarecum buni.

nu asta e buba importanta a masinii pt ca clapetele sunt cele cu ax gros si nu cred ca se pot rupe, insa altele cum ar fi cutia automata poate pune probleme ,fulia,turbina, caseta directie,etc

daca nu ii cunosti istoricul real (nu o cumperi de la cineva de incredere) ar fi bine sa ii schimbi tot ce inseamna consumabil, respectiv: lichid servodirectie,frana,antigel,ulei motor,cutie,diferential,filtre..

eu asa am facut si n-am nici o problema cu ea,cutia schimba lin si nu zdruncina,motorul merge rotund singura reparatie fiind releul de bujii ce nu-si mai facea treaba la frig..

danielsan intrebase de galeria de evacuare, nu de cea de admisie.

Cea de evacuare nu are un anumit interval in care crapa. E posibil sa crape sau nu.

 

ti-ai luat ceva pana la urma?

Asa repede? In 3 zile?

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am luat nimic , am vazut 3-4 masini in Buc si mi s-a luat , cand le-am verificat toate aveau peste 200.000 km , m-as duce in Germania sa-mi iau de acolo dar nu dispun decat de maxim 15.000 si nu mai raman bani de inmatriculare in jegul de tara in care traim.
Link to comment
Share on other sites

Galeria de evacuare poate sa crape sau nu.Se pare ca cele dupa 2006 nu mai crapa.Galeria de admisie e ok.La e 39 erau probleme.Mai cauta in tara poate nimeresti ceva ok cu km reali si bine intretinuta.Si DE este o obtiune dar incerca sa cumperi de la reprezentante BMW
Link to comment
Share on other sites

La 15.000 e imposibil sa nu gasesti 525 2006. Eu am dat 13.500 acum 1 an pe ea. La banii tai , 15.000e, eu m-as orienta spre modelul 2008, 520d. Consuma foarte putin, e motor de generatie mai noua,... Te incadrezi in bani, e euro 5, taxa 2-3 sute euro. Nu te mira ca are 200.000 km. TOATE masinile din afara au km multi. Doar cele foarte scumpe au km putini.. crezi ca nemtii sunt fraieri...sa le dea de pomana. Vezi ca in cluj aduc multi, cere seria se sasiu, verifica-le. Eu din cluj am luat-o si sunt multumit de masina, indiferent de nr de km :):heart:, imi place f mult. Bafta la ales , si nu te grabi.
Link to comment
Share on other sites

La 15.000 e imposibil sa nu gasesti 525 2006. Eu am dat 13.500 acum 1 an pe ea. La banii tai , 15.000e, eu m-as orienta spre modelul 2008, 520d. Consuma foarte putin, e motor de generatie mai noua,... Te incadrezi in bani, e euro 5, taxa 2-3 sute euro. Nu te mira ca are 200.000 km. TOATE masinile din afara au km multi. Doar cele foarte scumpe au km putini.. crezi ca nemtii sunt fraieri...sa le dea de pomana. Vezi ca in cluj aduc multi, cere seria se sasiu, verifica-le. Eu din cluj am luat-o si sunt multumit de masina, indiferent de nr de km :):heart:, imi place f mult. Bafta la ales , si nu te grabi.

 

Pe ala din 2008 voi puteti sa-l gasiti si "full", ba chiar si cu MAXIM 49 999 km :) Doamne Dumnezeule MARE :) E bine c-ai luat-o de la Cluj, de la Boldy sau de la vreun prieten ?:) :) OMG :)

Link to comment
Share on other sites

si eu am un 525 D din 2006 si nu am probleme cu ea, galeria de evacuare am dat-o jos sa o verific, am curatat-o si e totul ok, intradevar au fost ceva scursuri pe moror, scursurile alea sunt vapori de ulei, stai fara nici o grija. eu recomand sa-ti iei facelift dupa 2007 este mult mai bine optimizata. consum, putere, intretinere tot ce vrei. si iti recomand 535 bi-turbo. imi pare rau acum sincer ca nu mi-am luat 535, si regret foarte mult ca am bagat foarte multi bani in asta, peste 8 mii de euro. la modelul facelift poti sa-i pui sistem audio, necesita doar pachet M si o pereche de jante frumoase...

 

Nu conteaza cati km are masina dak este exploatata corect. distributia masinii este garantata 600 de mii de km...

bineinteles dak iti achizitionezi asa ceva din punctul meu de vedere fai o revizie generala... schimba tot pentru siguranta ta.

daca nu ii faci astea e posibil sa iti cada pe rand... si daca vezi ca-ti cade azi una maine alta incepi sa te indoiesti de ea... dasta este bine sa ii faci o revizie completa cand o iei...

recomand calduros 535, pentru 1000, 1500 de lei la impozit pe an nu are rost sa nu-ti iei asa ceva.

 

vei mai avea plecari de la semafor primul.... vei vrea sa te mai intreci pe autostrada cu cate unu si dak te enerveaza putin la 535 decat apesi putin si lasi in urma.... VEZI SA FIE HIDRAMATA. nu-ti lua manuala... care mai este farmecul... prestanta masinii, este masina de lux, intra in clasa limuzina si trebuie sa-ti dea un confort max.

 

535D hidramat dupa 2008 ! dak iti vei lua asa ceva o sa fi extrem de multumit asculta-ma ce-ti spun.

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am luat nimic , am vazut 3-4 masini in Buc si mi s-a luat , cand le-am verificat toate aveau peste 200.000 km , m-as duce in Germania sa-mi iau de acolo dar nu dispun decat de maxim 15.000 si nu mai raman bani de inmatriculare in jegul de tara in care traim.

vrei sa fie neaparat 525?se discuta pe topicul dedicat de 530-ul de la Zalau...masina pare in mintile ei,la dotari nu ai ce sa comentezi si cred ca poti sa o scoti in 16-16, :rolleyes: 200E.

Link to comment
Share on other sites

si eu am un 525 D din 2006 si nu am probleme cu ea, galeria de evacuare am dat-o jos sa o verific, am curatat-o si e totul ok, intradevar au fost ceva scursuri pe moror, scursurile alea sunt vapori de ulei, stai fara nici o grija. eu recomand sa-ti iei facelift dupa 2007 este mult mai bine optimizata. consum, putere, intretinere tot ce vrei. si iti recomand 535 bi-turbo. imi pare rau acum sincer ca nu mi-am luat 535, si regret foarte mult ca am bagat foarte multi bani in asta, peste 8 mii de euro. la modelul facelift poti sa-i pui sistem audio, necesita doar pachet M si o pereche de jante frumoase...

 

Nu conteaza cati km are masina dak este exploatata corect. distributia masinii este garantata 600 de mii de km...

bineinteles dak iti achizitionezi asa ceva din punctul meu de vedere fai o revizie generala... schimba tot pentru siguranta ta.

daca nu ii faci astea e posibil sa iti cada pe rand... si daca vezi ca-ti cade azi una maine alta incepi sa te indoiesti de ea... dasta este bine sa ii faci o revizie completa cand o iei...

recomand calduros 535, pentru 1000, 1500 de lei la impozit pe an nu are rost sa nu-ti iei asa ceva.

 

vei mai avea plecari de la semafor primul.... vei vrea sa te mai intreci pe autostrada cu cate unu si dak te enerveaza putin la 535 decat apesi putin si lasi in urma.... VEZI SA FIE HIDRAMATA. nu-ti lua manuala... care mai este farmecul... prestanta masinii, este masina de lux, intra in clasa limuzina si trebuie sa-ti dea un confort max.

 

535D hidramat dupa 2008 ! dak iti vei lua asa ceva o sa fi extrem de multumit asculta-ma ce-ti spun.

In ce ai bagat peste 8k eur ?

Link to comment
Share on other sites

In ce ai bagat peste 8k eur ?

jante + cauciucuri pe 19, stopuri facelift, pachet m vopsit, galerie de admisie, bujii, interior piele, discuri de frana, placute de frana, filtre, ulei, bateria pe gel si multe lucruri mici. se aduna...

 

BMW SERIA 5 E60 DIESEL 535 bi-turbo Hidramata cu un cip tunning optional, un pachet M cu o dubla admisie cu sebring pe tobe si ceva optiuni pe masina, ESTE MASINA PERFECTA. Cred ca o sa fac schimb cat de curand. sa dau 525 plus diferenta pe 535 !

Link to comment
Share on other sites

Uita-te pe autovit, de exemplu. gasesti foarte multe, in general 520d 2008, la pretul de 15-16 mii negociabil , sunt vreo 20 de masini seria 5, sa tot alegi...ti-am zis , sa nu te astepti la ele cu km sub 150-200 de mii, si cu totate astea nu mi se par multi, stai linistit. Altii au la alea de prin 2004 2005 150.000 km :)...astea sunt 2008, merse 3 ani acolo , mai mult de 250.000 nu cred ca are nici cea mai vazuta dintre ele.., si eu as prefera anul cat mai nou, in ciuda faptului ca cele motorizate cu 2.0d, sunt mai chele asa la dotari.
Link to comment
Share on other sites

Am gasit pana la urma masina care-mi place , un E60 steptronic din 08-2005 cu 143.000 , primul propietar in Rom din 2008 , factura de vanzare- cumparare din Ger pe care sunt trecuti km la data vanzarii , carte service care corespunde cu baza de date BMW service , dar am si eu cateva intrebari legate de cutia steptronic avand in vedere ca este, sau va fi :thumbsup: prima masina cu transmisie automata din viata mea.

 

1 Sunt fiabile cutiile steptronic

2 Cutia schimba lin , fara socuri , cand selectezi D si ridici piciorul de pe frana masina pleaca usor , dar daca apas frana mai tare masina ramane pe loc schimbatorul fiind tot in D masina nu se mai misca , este normal ? nu stiu daca m-am facut inteles :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.