Jump to content

Probleme e36 318is M44


Recommended Posts

1,8IS M44 automat e36 coupe din 1995

 

Deci...la 120 km/h acceleratia nu mai exista ....iar motorul s-a oprit definitiv cand mai aveam doar 5km/h...deci s-a oprit singur, fara sa-l opresc eu...am dat la automat de cateva ori si nimic...motorul invartea ca si cum ai poliza ceva...nici decum ca un motor care are putere si invarte dar nu porneste.....

 

am verificat asa:

 

bobina= ok

fise/bujii = ok

scanteie = ok

baterie = ok

pompa benzina = ok

antigel = la nivel

ulei = la nivel

tester = fara erori ( nici la calculator, cip, etc)

nu se pune problema de catalizator infundat (chiar daca era infundat tot trebuia sa zica ceva)

benzina vine..si chiar daca ar veni mai putin decat normal tot ar trebuia sa schiteze ceva......

electromotorul pica deoarece invarte vibrochenul , distributia, axele, etc.....si oricum nu are nicio legatura cu acceletaria care a picat in mers..

 

am verificat calculatorul de apa = este perfect uscat

 

 

cand dau la automat invarte (incet) curele, distributie, axe cu came)....am desfacut capacul de la culbutori si am invartit de motor manual si totul pare normal in interiorul motorului.....precizez ca atunci cand s-a oprit nu a existat nicio bataie/sunet/etc....pur si simplu nu s-a mai turat deloc si a murit motorul

 

a mai ramas doar senzorul de pe volanta....dar stiu ca daca era asta cu probleme nu mai trebuia sa dea nici scanteie si nici benzina

 

imi este greu sa cred ca a sarit de la punct si a pierdut compresia atata timp cat nu s-a auzit nimic...

 

alte ide, pareri?.....vorba aia, mie mi-a mancat ficatii....am incercat sa-i iau compresia azi insa nu are putere sa invarta motorul (am incercat si cu baterie nou....)...

 

 

ideiiiii????

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

 

alte ide, pareri?.....vorba aia, mie mi-a mancat ficatii....am incercat sa-i iau compresia azi insa nu are putere sa invarta motorul (am incercat si cu baterie nou....)...

 

 

Aici trebuie sa aprofundezi. Sau e demarorul defect sau este o cauza mecanica in motor (sau anexe) care sa-l impiedice sa se invarta suficient de repede incat sa poata porni.

Link to comment
Share on other sites

pur si simplu dau la automat (motorul invarte) insa uleiul nu ajunge sus la axe ..am dat la automat si cu capacul de la culbutori scos si nu se vede ulei deloc...ma duc cu gandul si la pompa de ulei.....

 

este posibil sa fie si din motor (nu zic nu) dar trebuia sa faca un zgomot, sa se auda ceva, sa bata ceva, sa scartaie, etc....nu s-a auzit absolut nimic.....daca se indoiau supapele pe partea de evacuare si sa piarda compresia sau orice alta piesa trebuia sa se auda ca doar nu se indoaie/rup asa fara zgomot...

 

P.S. Demaroul defect?

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

Asta de cand a murit acceleratia sau cand dadeai la automat?

Statea la ralanti pana sa moara?

 

motorul a murit in mers.....la automat nu a mai pornit de duminica

 

nu man, nu am umblat la distributie...masina nu avea nici cea mai mica problema tehnica

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

Poate fi demarorul varza....

Dar de ce s-a oprit in mers ?

Incearca sa vezi de unde vine zgomotul ala....probabil ca demarorul invarte, dar altundeva e problema.

Ai fortzat-o inainte?

 

mers normal.....4-5000 ture....si oricum automata schimba atunci cand ii convine..motorul asta chiar nu a fost fortat si are km extrem de putini...

 

stiu ca urcam o panta...am accelerat-o si si-a dat inferioara si am simtit ca nu mai trage ...

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce...dar ma gandesc la distributie......

E doar o banuiala, bazata pe nimic....:)

 

si eu m-am gandit la distributie.....daia am si desfacut capacul de la culbutori...insa toate sunt la locul lor acolo...

 

lantul e intins cum trebuie, supapele inchid cand sunt in sarcina...etc...

Link to comment
Share on other sites

am vazut motorul la dezmembrat, pana la urma cum de a sarit distributia? nu fusese schimbata niciodata?

 

pai de ce sa fie schimbata la 137000 de km?????

 

sau mai bine zis, de ce sa umbli la un motor de 137000 de km care mergea IMPECABIL???

 

nu are treaba tensionatorul....

 

totul a fost pur ghinion...

 

garnitura de plastic de la unul dintre pinioanele de sus (cel din dreapta) de la distributie, s-a rupt pe jumatate si a sarit in celalalt pinion exact intre zimti si lant iar lantul nu a mai calcat pe zimti si pe plastic sarind de la punct cativa zimti (4-5) iar de aici au dat in supapele de la evacuare pe care le-a indoit (toate ) .....supape indoite = compresie pierduta, motor varza.....

 

si pana la urma uite ca pica si motoarele cu distributie pe lant.......repet, la mine a fost ghinion pur deoarece plasticul ala a sarit exact unde nu a trebuit...

 

 

daca era un motor m43 sau m50 sau m52 cu un singur pinion sus nu ajungeam aici...insa 1,8is m44 sau m42 sunt in 16 valve cu 2 pinioane sus...

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF71&mospid=47429&btnr=11_1339&hg=11&fg=25

 

imaginea asta din link m-a facut sa cred ca nu are 2 pinioane sus....si oricum la m52 vad ca pinionul din dreapta este altfel nu ca la m44 cu garnitura curului pe el....

 

am atasat si o poza in care se vede lipsa garniturii...

 

p.s. la motoarele astea in 6 momentan imi cam prind urechiile momentan...nici nu stiam ca are 2 lanturi ...

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

Ghinion de acord dar si design prost.

 

M42 care e mai vechi nu are nici un fel de garnitura din plastic pe pinioane:

 

http://i84.photobucket.com/albums/k28/Nick_R_23/GEDC0072.jpg

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

salut baieti.. am o problema la un ,320d din 2004 ,atunci cand ancerc sai dau sa lpec un pic mai repede cam la 3 mii mi se aprinde martoru de la buji ,si mi de opreste motoru .anainte cu 2 zile mi se aprindea da ami loa din putere . va roga sa ma ajutati, daca ati auzit pe la cineva ce sai fac? multumesc
Link to comment
Share on other sites

salut baieti.. am o problema la un ,320d din 2004 ,atunci cand ancerc sai dau sa lpec un pic mai repede cam la 3 mii mi se aprinde martoru de la buji ,si mi de opreste motoru .anainte cu 2 zile mi se aprindea da ami loa din putere . va roga sa ma ajutati, daca ati auzit pe la cineva ce sai fac? multumesc

 

Ai avea mai multe optiuni, dar cel mai important lucru ar fi sa deschizi un topic in sectiunea potrivita. :excl:

Link to comment
Share on other sites

1,8IS M44 automat e36 coupe din 1995

 

Deci...la 120 km/h acceleratia nu mai exista ....iar motorul s-a oprit definitiv cand mai aveam doar 5km/h...deci s-a oprit singur, fara sa-l opresc eu...am dat la automat de cateva ori si nimic...motorul invartea ca si cum ai poliza ceva...nici decum ca un motor care are putere si invarte dar nu porneste.....

 

am verificat asa:

 

bobina= ok

fise/bujii = ok

scanteie = ok

baterie = ok

pompa benzina = ok

antigel = la nivel

ulei = la nivel

tester = fara erori ( nici la calculator, cip, etc)

nu se pune problema de catalizator infundat (chiar daca era infundat tot trebuia sa zica ceva)

benzina vine..si chiar daca ar veni mai putin decat normal tot ar trebuia sa schiteze ceva......

electromotorul pica deoarece invarte vibrochenul , distributia, axele, etc.....si oricum nu are nicio legatura cu acceletaria care a picat in mers..

 

am verificat calculatorul de apa = este perfect uscat

 

 

cand dau la automat invarte (incet) curele, distributie, axe cu came)....am desfacut capacul de la culbutori si am invartit de motor manual si totul pare normal in interiorul motorului.....precizez ca atunci cand s-a oprit nu a existat nicio bataie/sunet/etc....pur si simplu nu s-a mai turat deloc si a murit motorul

 

a mai ramas doar senzorul de pe volanta....dar stiu ca daca era asta cu probleme nu mai trebuia sa dea nici scanteie si nici benzina

 

imi este greu sa cred ca a sarit de la punct si a pierdut compresia atata timp cat nu s-a auzit nimic...

 

alte ide, pareri?.....vorba aia, mie mi-a mancat ficatii....am incercat sa-i iau compresia azi insa nu are putere sa invarta motorul (am incercat si cu baterie nou....)...

 

 

ideiiiii????

incearca si porneste masina trasa,sa te ajute cineva sa o tragi,iar in cazul in care porneste inseamna ca electromotorul e varza si nu mai are putere sa invarta motorul,incearca

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.