Jump to content

E34 525TDS nu vede cheea.


Recommended Posts

Salutare.

 

Am o problema foarte curioasa si vreau sa stiu o parere. Masina BMW 525TDS din 95, a fost dusa in service pt a monta doua becuri anticeata. Masina a fost dusa cu motorul ei pe rotile ei dar cand sa o iau nu mai pot porni. mesterii au spus ca e problema cu cheea, ceva de la bateria descarcata cica pierde codurile, o explicatie foarte vaga. Poate sa-mi spuna cineva daca exista asa ceva si ce putea pati masina mea?

 

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

pare sa fie o problema de la contactele terminale facute la baterie, is curate ? ia o perie de sarma si le freaca bine bine, si apoi strage cum trebe suruburile de contact, ai lumini in cabina ori nimic nu merge ?

Merge totul pe masina si bateria am schimbat alta noua, contactele perfecte curate. Becurile se aprind in bord dar efectiv nu citeste chipul de pe chee. Ei am pus cheea la calculator si cica nu o citeste de loc. Alta chee nu am sa verific daca porneste, dar masina a intrat singura in service si mergea perfect. Asta mi se pare foarte dubios.

Link to comment
Share on other sites

Poti incerca o reinitializare, dar ea e diferita in functie de modelul de cheie si pe unde ai senzorul ala. la e34 au fost vreo 3 modele de EWS..

In mod normal, daca maisna e din 95, ai cheia aia cu 2 butoane, pentru lock/unlock,

Trebuie sa intri in masina, cu usile inchise, inchiderea centralizata pe inchis (usile blocate) bagi cheia in contact o invarti pana la 1 apoi inapoi la o, si urmeaza partea mai complicata.

Cu cheia in pozitia 0, apesi pe unlock si tinand butonul de unlock apasat, apesi rapid pe LOCk de 3 ori, apoi dai drumul la unlock Totul trebuie sa dureze 10sec maxim. Daca procedura a reusit, iti clipoceste ledul de pe ea si usile se deblocheaza.

Daca ai ambele chei de reinitializat trebuie sa le faci pe amandoua in interval de 30 de secunde.

Daca e model 95 si asftel de cheie ar trebuii sa mearga. La 92/93 si la 94 e alta manerie..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Poti incerca o reinitializare, dar ea e diferita in functie de modelul de cheie si pe unde ai senzorul ala. la e34 au fost vreo 3 modele de EWS..

In mod normal, daca maisna e din 95, ai cheia aia cu 2 butoane, pentru lock/unlock,

Trebuie sa intri in masina, cu usile inchise, inchiderea centralizata pe inchis (usile blocate) bagi cheia in contact o invarti pana la 1 apoi inapoi la o, si urmeaza partea mai complicata.

Cu cheia in pozitia 0, apesi pe unlock si tinand butonul de unlock apasat, apesi rapid pe LOCk de 3 ori, apoi dai drumul la unlock Totul trebuie sa dureze 10sec maxim. Daca procedura a reusit, iti clipoceste ledul de pe ea si usile se deblocheaza.

Daca ai ambele chei de reinitializat trebuie sa le faci pe amandoua in interval de 30 de secunde.

Daca e model 95 si asftel de cheie ar trebuii sa mearga. La 92/93 si la 94 e alta manerie..

 

Foarte interesant asta cu initierea. La mine cheea cand am luat-o din germania avea doar una singura si un buton pe ea care e o lanterna, nu are lock si unlock. Posibil sa nu fi fost toate echipate cu asa ceva? Poti sa-mi spui daca se poate initia cheea simpla fara butoane?

Link to comment
Share on other sites

asta incerc sa iti explic.. daca ai avut bateria scoasa de pe masina si a stat mai mult fara curent e posibil sa trebuiasca reinitializata. Problema e ca au fost vreo 3 tipuri de EWS si toate sunt cu procedura lor.Mai am o procedura de initializat, poate se potriveste la tine

key.JPG

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

asta incerc sa iti explic.. daca ai avut bateria scoasa de pe masina si a stat mai mult fara curent e posibil sa trebuiasca reinitializata. Problema e ca au fost vreo 3 tipuri de EWS si toate sunt cu procedura lor.Mai am o procedura de initializat, poate se potriveste la tine

Nu ai idee de unde sa iau procedura de initializare pt chee fara butoane? La mine nu are nici LED si nici butoane :(.

Si totusi nu imi vine sa cred. Deoarece masina a stat 2 luni fara baterie efectiv si dupa aia a pornit a mers 2 luni 2 zile in service si nu vede cheea. Mi se pare foarte ciudat faptul acesta :-??. Oare poate sa exista ceva sau mesterii au vrajit ceva pe acolo :-??

 

Multam pt informatie, chiar nu stiam de asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg, cum sa nu aibe butoane ? Nu ai cheie cu infrarosu, nu poti deschide usa din telecomanda ?

 

fa si tu o poza la cheie sa ne lamurim, e imposibil sa nu ai butoane pe ea si telecomanda daca masina chiar e din 95.

Cand pui contactul se aprinde ceva in bord ? iti face check control dar nu invarte sau cum ?

Poate ti-au ars modulul EWS ... schimba si bateriile din cheie..

Link to comment
Share on other sites

Probabil nu o recunoaste, nu stie ce este.

Pai asta eu am inteles ca nu intelege, dar cum sa rezolv cazul si de la ce nu o vede macar? Sa stiu cine plateste reparatia.

 

nu inteleg, cum sa nu aibe butoane ? Nu ai cheie cu infrarosu, nu poti deschide usa din telecomanda ?

 

fa si tu o poza la cheie sa ne lamurim, e imposibil sa nu ai butoane pe ea si telecomanda daca masina chiar e din 95.

Cand pui contactul se aprinde ceva in bord ? iti face check control dar nu invarte sau cum ?

Poate ti-au ars modulul EWS ... schimba si bateriile din cheie..

 

E chee simpla de la BMW cu emblema in mijloc si e buton intradevar, doar ca nu descuie si incuie, e simpla lanterna, ca in poza. Lumineaza sa vada unde bagi cheea. Si nu mai am nici o camanda la ea. Masina in acte e din 08.1995 si am doar o chee. Cand pun contactul se aprind toate becurile in bord, face check control, doar ca nu invirte motorul. Momentan cheea e la ei in service, si bateria tot am schimbat si ajuta. :(

Si cum sa verific daca au ars modulul EWS?

post-29241-0-53960900-1308133072_thumb.jpg

Edited by Denesska
Link to comment
Share on other sites

Inainte de toate as verifica sigurantele ( fusele ) de la modulul EWS daca sunt intacte, posibil sa se fi ars de la ce au incercat ei sa faca ca sa porneasca masina, tu nu ai de unde sa stii tot... ptr. ca nu ai stat cu ei tot timpul banuiesc.

 

uite aici o lista de diagrame electrice pentru modelul tau

 

http://download.golgofa.ru/valera/ETM/bmw_e34_520_low_ETM/0100.0/index.html

Edited by banateanul
Link to comment
Share on other sites

Inainte de toate as verifica sigurantele ( fusele ) de la modulul EWS daca sunt intacte, posibil sa se fi ars de la ce au incercat ei sa faca ca sa porneasca masina, tu nu ai de unde sa stii tot... ptr. ca nu ai stat cu ei tot timpul banuiesc.

Care e modulul EWS si cum trebue sa arate in mod normal, poate ai o poza pe unde sa vad unde sa il caut si ce anume trebue sa vad la el. Nu prea ma pricep in domeniul dat. :D, dar sper sa ma descurc cu ajutorul tau. daca ai un ID de mess sa vb mai simplu.

Link to comment
Share on other sites

Care e modulul EWS si cum trebue sa arate in mod normal, poate ai o poza pe unde sa vad unde sa il caut si ce anume trebue sa vad la el. Nu prea ma pricep in domeniul dat. :D, dar sper sa ma descurc cu ajutorul tau. daca ai un ID de mess sa vb mai simplu.

vezi in imagini

post-29483-0-60363500-1308133899_thumb.jpg

post-29483-0-39738700-1308133910_thumb.jpg

post-29483-0-72997700-1308133921_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.