Jump to content

intrebare VOLANT bmw e46 320d


lexu

Recommended Posts

salut,

 

Am aflat recent ca este nevoie sa imi schimb volanta si kit-ul de ambreiaj la 3-arul meu. Toate "bune si frumoase", m-am pus pe cautat si am primit o oferta avantajoasa (zic eu ) insa am anumite intrebari si anume:

1.am vazut ca pentru kit-ul de ambreiaj sunt 2 variante si anume: Sachs sau LUK. Acum eu nu stiu care varianta e mai buna insa am optat pentru LUK deoarece aproape toate ofertele primite au fost pe LUK. Daca sachs e mai ok va rog sa imi spuneti deoarece sunt dispus sa platesc mai mult daca e mai scump dar vreau sa iau ceva de calitate si sa ma tina.

2.pentru volanta am primit oferta pe LUK sau oe.Acum eu nu stiu daca bmw produce direct volante, poate cunoasteti voi.Diferenta de pret este intre cele 2 este destul de mica deci eu sunt de parere sa raman pe varianta oe insa un asa-zis mecanic mi-a spus ca BMW vine de pe portile fabricii echipat cu volata LUK(nici asta nu stiu cat este de adevarat pentru ca nu cunosc). Si aici daca aveti anumite preferinte sau cunoasteti diferente intre calitatea acestora va rog sa imi spuneti.

 

orice sfat pentru mine este util intrucat eu nu ma pricep si ma ajuta in luarea unei decizii.

 

sper sa nu va fi plictisit cu problema mea,

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Cum se comporta masina de vrei sa o schimbi? Chiar nu mai duce?

 

@blitz-multumesc

 

@p3tric-masina trepideaza la plecarea de pe loc, la oprirea motorului face un sgomot metalic+trepidatie si in momentul in care apas ambreiajul la jumatatea curesei pedalei, la fel se aude un zgomot metalic(frecare fier pe fier) dar atunci cand apas pedala definitiv nu se mai aude nimic.

Link to comment
Share on other sites

@blitz-multumesc

 

@p3tric-masina trepideaza la plecarea de pe loc, la oprirea motorului face un sgomot metalic+trepidatie si in momentul in care apas ambreiajul la jumatatea curesei pedalei, la fel se aude un zgomot metalic(frecare fier pe fier) dar atunci cand apas pedala definitiv nu se mai aude nimic.

 

Daca trepideaza la plecarea de pe loc ai grija sa nu fie si turbina dusa! Ai observat daca a scazut cumva din puterea motorului care o aveai initial trepidatiei?

De obicei cand se duce ambreiajul intra greu in viteza, paraie sau nu mai intra deloc in viteza...

Link to comment
Share on other sites

Daca trepideaza la plecarea de pe loc ai grija sa nu fie si turbina dusa! Ai observat daca a scazut cumva din puterea motorului care o aveai initial trepidatiei?

De obicei cand se duce ambreiajul intra greu in viteza, paraie sau nu mai intra deloc in viteza...

 

nu a scazut puterea motorului ca sa zic asa, insa nu cred sa fie si turbina desi la km pe care ii nu ar fi nicio surpriza.

 

in viteza intra normal, nicio diferenta, sunt convins ca problema este undeva ori din ambreiaj ori volanta(lucru confirmat de mecanic) insa daca schimb volanta schimb si kit-ul pt ca poate sa cada apoi si iar trebuie platita manopera.

Link to comment
Share on other sites

Daca trepideaza la plecarea de pe loc ai grija sa nu fie si turbina dusa! Ai observat daca a scazut cumva din puterea motorului care o aveai initial trepidatiei?

De obicei cand se duce ambreiajul intra greu in viteza, paraie sau nu mai intra deloc in viteza...

 

daca ii trepideaza la plecare turbina nu are nicio legatura, nici macar nu intra la turatia aceea, e volanta, daca tot desfaci ia si kit-ul de ambreiaj, dupa simptomele descrise de tine cam astea sunt vinovate...

Link to comment
Share on other sites

Sa ne spui si noua dupa ce le schimbi, care au fost preturile si daca problema s-a remediat.

Am avut si eu odata problema cu trepidatul asta la plecare timp de cateva luni si m-am suparat rau de tot pe masina cumulat si cu alte probleme care le aveam la momentul respectiv si i-am dat in tromba de i-au sarit capacele!!! Schimbam treptele intre 3 si 4 mii de rpm.

Am constatat cu stupoare la cateva zile dupa, ca de fapt nu mai are trepidatiile acelea. Ma gandeam ca este doar ceva temporar si-si va reveni la "proastele obiceiuri" dar se pare ca nici pana acum nu a mai facut figuri...

Chestia asta s-a intamplat anul trecut in primavara.

Link to comment
Share on other sites

Sa ne spui si noua dupa ce le schimbi, care au fost preturile si daca problema s-a remediat.

Am avut si eu odata problema cu trepidatul asta la plecare timp de cateva luni si m-am suparat rau de tot pe masina cumulat si cu alte probleme care le aveam la momentul respectiv si i-am dat in tromba de i-au sarit capacele!!! Schimbam treptele intre 3 si 4 mii de rpm.

Am constatat cu stupoare la cateva zile dupa, ca de fapt nu mai are trepidatiile acelea. Ma gandeam ca este doar ceva temporar si-si va reveni la "proastele obiceiuri" dar se pare ca nici pana acum nu a mai facut figuri...

Chestia asta s-a intamplat anul trecut in primavara.

interesant ai scapat de problema..

Link to comment
Share on other sites

Sa ne spui si noua dupa ce le schimbi, care au fost preturile si daca problema s-a remediat.

Am avut si eu odata problema cu trepidatul asta la plecare timp de cateva luni si m-am suparat rau de tot pe masina cumulat si cu alte probleme care le aveam la momentul respectiv si i-am dat in tromba de i-au sarit capacele!!! Schimbam treptele intre 3 si 4 mii de rpm.

Am constatat cu stupoare la cateva zile dupa, ca de fapt nu mai are trepidatiile acelea. Ma gandeam ca este doar ceva temporar si-si va reveni la "proastele obiceiuri" dar se pare ca nici pana acum nu a mai facut figuri...

Chestia asta s-a intamplat anul trecut in primavara.

 

sigur, am sa va tin la curent, deocamdata nu am nici timp si nici resursele necerare sa fac operatiunea, cred ca undeva pe la inceputul lunii iulie, pana atunci evit cat mai mult sa circul cu ea.

 

la mine cu siguranta nu asta este rezolvarea problemei fie ea si de moment fiindca e evident ca ceva nu este in regula(cu toate ca nu ma pricep la mecanica) si imi dau seama capot provoca si alte 'stricaciuni'.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum i-am sfatuit si pe altii si s-a rezolvat te sfatuiesc si pe tine, prima oara schimba tampoanele la motor si cutie de viteze ABIA apoi te gandesti la ambreiaj si volanta. La foarte multi prin schimbarea tampoanelor s-a rezolvat trepidatia la plecarea de pe loc

 

multumesc pentru sfat insa problema mea(referitor la zgomotul metalic la apasarea ambreiajului) este 100% legata de ambreiaj si/sau volanta, acum ca si tampoanele de la motor poate sunt imbatranite o sa se faca o verificare la momentul respectiv.legat de trepidatia la plecarea de pe loc am sa vad daca va mai aparea dupa schimbarea pieselor.

Link to comment
Share on other sites

In ultimul caz volanta pentru ca este cea mai costisitoare

 

sa speram insa dupa spusele mecanicului cam asta ar fi vinovata si nu prea am cum sa scap.asta este, totusi e o masina cu ceva km unde este inevitabil sa nu apara cheltuieli ceva mai mari.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut,ai rezolvat cu problema ta? am si eu tot un bmw e46 320d si azi...am facut un drum de 30 km ,nu zic ca aveam o problema mai veche,cand apasam ambreiaju simteam ca freaca ceva fier pe fier,nu stiu de la ce o fi fost,dar nu mi s-a parut ceva foarte grav,dar azi dupa acel drum de 30 km in care nu mi s-a intamplat nimic cand am dat sa plec,am bagat masina intr-a 1-a si imediat cum treceam de 1100-1200 rpm imi accelera pe gol,daca stiti cumva ce ar putea sa aiba,am inteles ca ar fi placa de presiune dusa si rulmentul sau ceva de genu,pentru ca la discu de ambreiaj nu am avut probleme cu patinatu.Daca poti sa imi zici si mie cat te-au costat si ce firma ai ales,eventual si un site de unde as putea sa comand.Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Salut,ai rezolvat cu problema ta? am si eu tot un bmw e46 320d si azi...am facut un drum de 30 km ,nu zic ca aveam o problema mai veche,cand apasam ambreiaju simteam ca freaca ceva fier pe fier,nu stiu de la ce o fi fost,dar nu mi s-a parut ceva foarte grav,dar azi dupa acel drum de 30 km in care nu mi s-a intamplat nimic cand am dat sa plec,am bagat masina intr-a 1-a si imediat cum treceam de 1100-1200 rpm imi accelera pe gol,daca stiti cumva ce ar putea sa aiba,am inteles ca ar fi placa de presiune dusa si rulmentul sau ceva de genu,pentru ca la discu de ambreiaj nu am avut probleme cu patinatu.Daca poti sa imi zici si mie cat te-au costat si ce firma ai ales,eventual si un site de unde as putea sa comand.Multumesc!

Salut,

 

Sper sa te mai pot ajuta cu info, pentru ca eu am schimbat volanta + kit ambreiaj acum 2 ani

 

Deci, la mine erau urmatoarele simptome: la apasarea ambreiajului, se auzea acel zgomot metalic care din cate am inteles era rulmentul de presiune, diferenta fata de problema ta era ca mie nu imi 'patina' ambreiajul

In situatia de fata, recomandarea mea este sa schimbi kit-ul ambreiaj(placa presiune, rulment, disc). Daca vrei, poti schimba si volanta,insa eu nu stiu care sunt simptomele unei volante defecte si spun asta pentru ca eu am schimbat la momentul respectiv si volanta crezand ca acea vibratie la oprirea motorului era doatorata volantei insa si cu cea noua, problema nu a fost rezolvata, ulterior am aflat ca acea problema era de la fulia de la vibrochen.

Deci in situatia mea s-a vazut o imbunatatire dupa schimbarea kitului la cursa pedelei de ambreiaj, adica se apasa mult mai usor, nu mai scartaia pedala(fiindca pe langa acel zgomot metalic mai aveam si un scartait ca de arc intins) si cupla mult mai de jos.

 

Ca si costuri parca au fost asa: volanta 900 ron si kit 1200 ron + 100 eur montaj, sper sa nu gresesc. ca si firma am ales LUK si volanta si kit,iti trimit pe privat numele lui, nu vreau sa se considere reclama

PS: masina am vandut-o unei cunostinte si nu a mai avut nicio problema pe partea asta pana in prezent

Edited by lexu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
buna am si eu o problema cu un bmw e 46 318 i valvetronic uneori la pornirea de pe loc s au la mersul inapoi la eliberarea ambreiajului imi trepideaza sub masina ceva dar si la unele turatii mai ales la frina de motor si citeodata cind opresc motorul se scutura usor dar si in relanti parca vibreaza usor schimbatorul de viteze
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.