Jump to content

Zgomot ciudat la pornire


Recommended Posts

Salutare tuturor!!!

Motorul este un M47 100kw 136cp

de cand au venit caldurile am observat ca la pornire motorului acesta se aude mai ciudat 3-4 sec apoi revine la sunetul normal

sunet asemanator celui din video de mai jos

http://www.youtube.com/watch?v=gALwAFFoGHk&feature=related

mentionez ca asta iarna na facut asase auzea frumos de la prima cheie chiar si la -16grade, doar decand a venit fierbinteala afara a aparut

motorul merge in rest perfect ,trage f bine ,porneste la sfert,se aude si foarte frumos si rotund cu exceptia primelor secunde si sunetul e asemanator celui din video

dupa 4 sec parca se umple sunteul acela si apoi se aude frumos

uleiul e BMW 5w30

 

ma gandeam daca nu e prea subtire uleiul?

masina are 217000 km

 

As dori ajutor si sfaturi in special de la cei care cunosc sau au avut aceasta problema

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

ai verificat joja? ai destul ulei in ea? faza e ca 5w30 ii mai subtire...pt masina ta ar fi trebuit 5w40 ca-i mai vascos, ii pt motoarele cu multi km

 

da am verificat joja e aproape de maxim

mereu o verific pt ca mi se aprinde dupa pornire cam 7 secunde si semnul de la ulei cel cu galben cel pt nivel(palpaie circa 7 sec)dupa care nu mai apare deloc ...dar din cate am citit cred ca e dusa sonda din moment ce mereu cand verific uleiul e aproape de maxim ca nivel

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

mie imi facea asa iarna...primele 5 secunde se auzea zgomotul ala apoi inceta. eu zic ca-i de la ulei. ii prea subtire pt sezonul nostru de vara, cu temperaturile astea. 5w40 era mult mai indicat. dar eu zic sa nu-ti faci griji

 

am o intrebare: sunetul e de tacheti sau...?

tot 5w30 ai avut?si ai schimbat cu 5w40?

Link to comment
Share on other sites

eu am avut 10w40....nush de ce mi-au pus de asta, dar nu mi-a placut deloc uleiul asta. Cum a venit vara, am trecut la 5w40 si nu mai am nici o problema cu tzacanitul. Deci normal, iarna se baga 5w30 si vara 5w40. 5w30 ii semisintetic (poate or fi si full sintetice) si se foloseste la motore sub 100mii km. 5w40 ii recomandat pt motoarele peste 100mii km

 

zgomotul ala de la tachetii aia sau cum le zice se aude, pana urca uleiul sus

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

eu am avut 10w40....nush de ce mi-au pus de asta, dar nu mi-a placut deloc uleiul asta. Cum a venit vara, am trecut la 5w40 si nu mai am nici o problema cu tzacanitul. Deci normal, iarna se baga 5w30 si vara 5w40. 5w30 ii semisintetic (poate or fi si full sintetice) si se foloseste la motore sub 100mii km. 5w40 ii recomandat pt motoarele peste 100mii

 

poti verifica asta pe situl celor de la castrol

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salutare tuturor

revin cu problema mea din nou

Am schimbat uleiul care l-am avut 5w30 si am pus Castrol EDGE Turbo Diesel 5w40 crezand ca acela e prea subtire pt km, si temperaturile de la noi si sperand ca asta a fost problema

Dar problema nu a disparut!!!!

dupa pornire daca afara sunt chiar si 25 grade se aude circa 3 sec un zgomot identic cu cel din video dupa care dipare si motorul se aude normal

Daca merg cu el prin oras si o opresc si o pornes iar, nu face, numa daca o las oprita circa 20 min si chiar si dupa faca dor la prima cheie

Nu stiu ce ar putea fi mai ales ca dupa cele 3-4 sec motorul merge si mai ales se aude exemplar :wacko:

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Asa este cand te iei dupa gura lumii. Dai bani aiurea si schimbi consumabile aiurea. Ce ai avut cu uleiul? Daca cineva iti spune sa pui 20w pentru ca motorul are peste 200ooo km, tu pui? Ce te faci cand treci de 400ooo?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Asa este cand te iei dupa gura lumii. Dai bani aiurea si schimbi consumabile aiurea. Ce ai avut cu uleiul? Daca cineva iti spune sa pui 20w pentru ca motorul are peste 200ooo km, tu pui? Ce te faci cand treci de 400ooo?

pai faza e ca nu am schimbat numa de gura lumi masina a avut 5w30 cand am luato si nu i-am facut nici un schimb de atunci....deci oricum era in plan unu sa ma asigur ca e ok ce e acolo...si in plus pt modelul meu am vazut ca si pe sit la Castrol imi e recomandat la motorul meu 5w40!

 

si de folos mi-ar fi acum niste pareri la cine chiar se stie putin mai ales ca am postat si identic cum se aude.....si nicidecum critici

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

My link Eu am benzinar si la fel face si la mine.

Asta cred ca e problema.

 

Ce mai stiu e ca la fiecare pornire dupa 5 sec se aprinde becul de la nivelul de ulei si sta circa 8 sec dupa care dispare!!

nu stiu daca are legatura cu tacanitul ala de 3sec dar din cate am intales senzoru ala se cam duce des!!!

de verificat verific nivelu mereu si e ok

referitor la video postat nu stiu daca sunteul vine tot din acea zona ca la aclea insa sunetul e Identic!!!!

 

Cum pot verifica piesa respectiva?

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Ce mai stiu e ca la fiecare pornire dupa 5 sec se aprinde becul de la nivelul de ulei si sta circa 8 sec dupa care dispare!!

nu stiu daca are legatura cu tacanitul ala de 3sec dar din cate am intales senzoru ala se cam duce des!!!

de verificat verific nivelu mereu si e ok

referitor la video postat nu stiu daca sunteul vine tot din acea zona ca la aclea insa sunetul e Identic!!!!

 

Cum pot verifica piesa respectiva?

De verificat nu prea poti.Piesa nu e scumpa (50ron aprox),problema e ca nimeni nu mi-a raspuns si nu stiu exact cum se schimba.La service nu m-as duce pt ca e destul de mult de lucru si o sa fie manopera destul de piperata.La mine cel putin,la fiecare pornire face asa dar pt 1-2 sec,in schimb nu-mi ramane aprins nici un bec.

Link to comment
Share on other sites

De verificat nu prea poti.Piesa nu e scumpa (50ron aprox),problema e ca nimeni nu mi-a raspuns si nu stiu exact cum se schimba.La service nu m-as duce pt ca e destul de mult de lucru si o sa fie manopera destul de piperata.La mine cel putin,la fiecare pornire face asa dar pt 1-2 sec,in schimb nu-mi ramane aprins nici un bec.

 

dar tu ai presiune buna la ulei?

ti-ai masurat presiunea...daca e legat de acest lucru piesa....

 

si faza cu tacanitu imi face la cald, la 13-16 grade afara nu se aude la prima pornire, numa dupa ce e motorul la 80 grade pe cand tu ai mereu

iar daca afara sunt peste 25 grade atunci se aude mereu la prima si dupa ce opresc la circa 20 min de stat oprit si pornit apoi iar face

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Presiunea e ok.Problema e ca supapa de care iti spun tine uleiul sus in rampa si nu lasa sa se scurga tot in baie special pentru porniri.

La frig si uleiul e mai "gros" si poate nu apuca sa se scurga tot pe langa supapa.Din cate am auzit la supapa asta ,si daca ai ceva mizerie acolo nu mai isi face treaba cum trebuie,inchide ,dar nu cum ar trebui.

Edited by Mad318
Link to comment
Share on other sites

pai faza e ca nu am schimbat numa de gura lumi masina a avut 5w30 cand am luato si nu i-am facut nici un schimb de atunci....deci oricum era in plan unu sa ma asigur ca e ok ce e acolo...si in plus pt modelul meu am vazut ca si pe sit la Castrol imi e recomandat la motorul meu 5w40!

 

si de folos mi-ar fi acum niste pareri la cine chiar se stie putin mai ales ca am postat si identic cum se aude.....si nicidecum critici

 

Nu te-am criticat cu rea vointa, a fost o critica constructiva, din care ar trebui sa intelegi mesajul. Daca taceam, poate era mai bine, iar tu poti sa pui in motor ulei din friteuza, daca tie ti se pare ca ar suna motorul mai bine.

 

Daca este sa ne luam dupa manualul masinii, indicat este ulei 10w40. Asta recomanda producatorul masinii. Ca eu nu am tinut niciodata cont de ceea ce scrie si am pus 5w30, 5w40 sau 0w30, este problema mea; motorul are 396ooo km si merge "uns". Uleiul urca rapid, consumul este in limite normale etc.

 

 

Spui ca ti se aprinde martorul de ulei in bord, dar nu mentionezi daca pe galben sau pe rosu. Eu tind sa cred ca sta putin pe rosu, timp in care motorul face acel zgomot. Am dreptate?

 

 

 

 

PS La motorul din clipul postat de tine, eu tind sa cred ca rasufla un injector.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu te-am criticat cu rea vointa, a fost o critica constructiva, din care ar trebui sa intelegi mesajul. Daca taceam, poate era mai bine, iar tu poti sa pui in motor ulei din friteuza, daca tie ti se pare ca ar suna motorul mai bine.

 

Daca este sa ne luam dupa manualul masinii, indicat este ulei 10w40. Asta recomanda producatorul masinii. Ca eu nu am tinut niciodata cont de ceea ce scrie si am pus 5w30, 5w40 sau 0w30, este problema mea; motorul are 396ooo km si merge "uns". Uleiul urca rapid, consumul este in limite normale etc.

 

 

Spui ca ti se aprinde martorul de ulei in bord, dar nu mentionezi daca pe galben sau pe rosu. Eu tind sa cred ca sta putin pe rosu, timp in care motorul face acel zgomot. Am dreptate?

 

 

 

 

PS La motorul din clipul postat de tine, eu tind sa cred ca rasufla un injector.

 

Pai legat de ulei am bagat exact ce este specificat si recomandat adika 5w40 la modelul meu,5w30 am vazut ca e recomandat la 320fl 150cp

Legat de martoru de ulei credeam ca sti deja ca cel de nivel de ulei e galben si cel de presiune e rosu!

Am scris destul de citet: ''Ce mai stiu e ca la fiecare pornire dupa 5 sec se aprinde becul de la nivelul de ulei si sta circa 8 sec dupa care dispare!! ''

si legat de acel senzor de nivel s-au facut multe topicuri ca e cam problema la multe E46 ca se cam duce repede si da eroarea respectiva cu aprinsu in bord cateva secunde

eu verific mereu nivelu pe joja si e ok

 

 

si daca am presupune ca e un injector,acesta tacane 3 sec doar la cald?

la rece de ce nu face?sau cand ai dau 4000 ture...

totul e legat de pornitul la cald sau pe motorul cald dupa minim 20 minute de stationare

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

ciudat acel zgomot. nu va mai amagiti ca nu e de la ulei ...

verifica daca ai stransa evacuarea pe turbina asa cum trebuie fara sa se miste de la vibratii.

de asemenea e posibil ca acel zgomot sa vina de la distributie. poti verifica lant si patine.

Link to comment
Share on other sites

ciudat acel zgomot. nu va mai amagiti ca nu e de la ulei ...

verifica daca ai stransa evacuarea pe turbina asa cum trebuie fara sa se miste de la vibratii.

de asemenea e posibil ca acel zgomot sa vina de la distributie. poti verifica lant si patine.

cel mai probabil e vorba de pompa de ulei... sunetul dureaza pana iti urca uleiu... incearca sa o schimbi pana nu ti se strica altceva

Link to comment
Share on other sites

Pai legat de ulei am bagat exact ce este specificat si recomandat adika 5w40 la modelul meu,5w30 am vazut ca e recomandat la 320fl 150cp

Legat de martoru de ulei credeam ca sti deja ca cel de nivel de ulei e galben si cel de presiune e rosu!

Am scris destul de citet: ''Ce mai stiu e ca la fiecare pornire dupa 5 sec se aprinde becul de la nivelul de ulei si sta circa 8 sec dupa care dispare!! ''

si legat de acel senzor de nivel s-au facut multe topicuri ca e cam problema la multe E46 ca se cam duce repede si da eroarea respectiva cu aprinsu in bord cateva secunde

eu verific mereu nivelu pe joja si e ok

 

 

si daca am presupune ca e un injector,acesta tacane 3 sec doar la cald?

la rece de ce nu face?sau cand ai dau 4000 ture...

totul e legat de pornitul la cald sau pe motorul cald dupa minim 20 minute de stationare

 

 

 

 

Nu stiu cine recomanda si nici nu ma intereseaza recomandarile pur comerciale, eu ti-am spus ceea ce scrie in cartea masinii, pe care probabil ca nu ai achizitionat-o odata cu aceasta.

 

 

Tu ai doi martori sau unul si acelasi, care se aprinde cand in galben, cand in rosu?

 

Nu am presupus ca la tine este de vina vreun injector, am presupus ca zgomotul din filmuletul postat de tine poate proveni de la asa ceva. Si, dupa cum observi, nu dispare dupa 3 secunde.

 

 

 

 

Edit<: Vad ca se mai gandesc colegi la uleiul care nu urca din cauza pompei....

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cine recomanda si nici nu ma intereseaza recomandarile pur comerciale, eu ti-am spus ceea ce scrie in cartea masinii, pe care probabil ca nu ai achizitionat-o odata cu aceasta.

 

 

Tu ai doi martori sau unul si acelasi, care se aprinde cand in galben, cand in rosu?

 

Nu am presupus ca la tine este de vina vreun injector, am presupus ca zgomotul din filmuletul postat de tine poate proveni de la asa ceva. Si, dupa cum observi, nu dispare dupa 3 secunde.

 

 

 

 

Edit<: Vad ca se mai gandesc colegi la uleiul care nu urca din cauza pompei....

 

 

Am 2 martori unul rosu care se stinge imediat dupa ce pornesc iar celalalt de culoare galbena care imi apare la circa 5 secunde dupa ce am pornit masina si sta 8 secunde aprins indicand nivelul de ulei din baie scazut ceea ce la mine nu e cazu pentru ca mereu il verific ...cum am mai amintit senzorul acela care indica nivelu cel cu galben se strica deseori si atunci se aprinde aiurea

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

revin cu problema inca nu am reusit sai dau de capat

cum a venit vara acuma iar face sunetu ala 2-3 secunde doar la prima cheie dupa ce masina sta min 15 min oprita

cand e mai frig afara 17-18 grade face asa la prima cheie numa daca o las cam 2 ore

cand sunt asa temperaturi mari ca acuma face cam dupa 15 min

ciudat de ce numa la prima cheie si apoi trebe so las min 15 min sa se auda iara,pentru ca daca ai dau cheie dupa cheie dupa acea prima cheie in care face nu se mai aude

daca ar fi de la injector ma gandesc ca acesta s-ar auzi mereu nu doar la prima cheie si numa lasata atata

 

 

e posibil sa fie si de la piesa nr 5?

piesa 5

 

am aflat ca tine uleiul in rampa

sau sa am sorbul infundat?si sa limitze jetul de ulei aruncat

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.