Jump to content

Problema motor e46 318i 2.0l 143CP n42


Recommended Posts

nimic ?

 

 

Salut, Mirosul de ulei ars in habitaclu vine de la o pierdere de ulei in spatele motorului care da pe evacuare: capacul de tacheti sau O-ring-ul pompei vacuum.

Daca e de la capac ar trebui sa se vada ulei si in stanga motorului cum te uiti la el( am eu o garnitura pusa si data jos dupa 1 luna daca vrei sa o incerci + alte cateva O-ring-uri si garnituri - m-a pacalit cineva ca e ciupita sau nu e pusa bine dar dupa a 2a schimbare situatia era acceasi si nu am observat nimic dubios la garnitura).

Pana la urma am schimbat iar si O-ring-ul de la vacuum si abia atunci am scapat de ulei ars/ miros.

Pentru verificare poti da suportul filtrului de polen jos, si verifici cu mana in jurul pompei vacuum; la mine era uscat deasupra pompei unde vine capacul de tacheti si aveam ulei ars sub pompa vacuum.

Sa ma asigur am spalat bine cu un spray si am infasurat o carpa pe pompa vacuum. Dupa 1 zi carpa era murdara de ulei sub pompa dar nu s-a mai dus pe evacuare sa scoata fum/miros.

 

Cat despre distributie daca e intinzatorul dus sau vreo patina se aude ceva ca si cum ar batea in capac. Daca e de la vanos se mai si aude un clancanit metalic. La mine dupa 2-3 luni de simptome o simteam ca pleaca in suturi de pe loc nu mai era distributia ok si am schimbat tot.

 

Recomand sa cauti un mecanic bun care sa aiba trusa de cale sau sa poata face rost de ea, schimbi garnitura de la capac si daca tot il dai jos va uitati daca sta lantul intins e ok, daca nu le iei pe rand intrinzator, patine (la mine erau crapate se puteau rupe oricand), merita si lantul si un pinion mic de la vibrochen schimbate daca tot platesti manopera.

Link to comment
Share on other sites

Ciao, merci mult de tot de sfaturi si informatii. Masina am luat-o de 3 luni. Are 224.000 km, trage ok nu am probleme si merge bine. Am desfacut si eu capacul de ulei sa vad daca se aude acel zgomot insa nu e ca la cei de pe acest post. Si sincer nu imi dau seama daca am problema sau nu.

Eventual daca as filma si as pune aici poate mi-ati putea spune.

 

Cat despre miros...ma gandesc ca e ce spui, in stanga motorului am observat ceva ulei, nu din abundenta ci doar transpirat.

 

Merci mult si am sa postez un filmulet sa va fati seama.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut stie cineva la ce km se umbla la distributie la un 318i 143cp?eu am 158000 e mult putin? trebuie sa-mi fac griji?

 

 

Poti schimba intinzatorul cu modelul revizuit si stai linistit...citeste topicul de la inceput ca au scris colegi ce trebuie sa ai in vedere la acest motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

va salut , am si eu o intrebare legat de schimbatul lantului si patinei , cat se demonteaza din motor ( capacul culbutori...) ?

am si eu o problema foarte ciudata la motor : misfire cilindru 3 (la ralanti cand scot bobina 3 face un pic mai urat ) dar cand nu am eccentricshaft conectat scot si bag pe rand bobinele si sunetul nu se schimba.

am si eu un sunet de lovitura in fata la buson si cred ca este lantul de vina,

cand o bobina se strica poate deregla lantul si vanosurile?

 

va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.