Jump to content

Probleme dupa impact frontal


dj_rzn

Recommended Posts

Am o intrebare, dupa un impact frontal in care au sarit airbag-urile frontale stanga + dreapta, cam ce ar trebui inlocuit in afara de airbag-uri?

 

Trebuie cumva schimbat calculatorul de airbaguri? Trebuie schimbate capsele de la centuri? Ce trebuie facut cu calculatorul masinii, resetat, reprogramat?

Edited by dj_rzn
Link to comment
Share on other sites

In general, calculatorul de airbag, e garantat sa reziste la 2-3 accidente.

Dupa un accident, de obicei dealerul il schimba...:)

Daca ai avut un impact frontal, ar trebui sa schimbi airbagurile explodate, pretensionatorii si s-ar putea sa strebuiasca schimbat si senzorul de crash din fata...daca il ai.

Apoi...vezi ce erori iti da pe tester....

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

in cazul in care ai facut accident ( Doamne fereste ) trebuie sa schimbi airbag-urile ( sa aiba aceleasi coduri ca cele care le aveai ca altfel nu scapi de eroarea din bord) ai nevoie de centurile de siguranta, vezi ca intre scaun vei observa centura care are ca un piston, in momentul impactului ala se trage si trage centura sa ti-o blocheze pe tine....

 

 

 

 

eu am probleme cu modulul de airgbag (airbag gateway central care se afla sub torpedou) pur si simplu in mers mi s-a aprins in bord eroarea si am fost la o gramada de baieti si la bavaria si uni mi-au zis de plasa de sub scaunul pasagerului si la bavaria mi-a zis de acel modul... sunt oarecum in dubii pentru ca plasa de sub scaun are rolul de cantar si iti indica dak cineva sta sau nu sta pe scaun ceea ce-mi functioneaza corect. la toate testerele nu mi-au aratat ca este problema la plasa... poate sa nu apara nu stiu... la bavaria mi-a zis ca e problema cu acel modul care este ff scump cam 1000 de euro. nu stiu cum sa rezolv aceasta problema... de aproape 1 an stau cu eroarea in bord.... si nu ii dau de cap :(

 

BTW nu am facut nici un accident!

Edited by Passion
Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare, dupa un impact frontal in care au sarit airbag-urile frontale stanga + dreapta, cam ce ar trebui inlocuit in afara de airbag-uri?

 

Ma gandesc la bara, tragger, radiatoare, o roaba de plasticaraie..

Si dupa aia ajungi la airbag-uri.

Link to comment
Share on other sites

Are cineva idee pe unde sunt senzorii de accident?

senzorii de accident sunt intre buretele tampon si bara masinii. daca iti pui vreo data bara de M sau o dai jos se vede acolo senzorul de impact. nu mai stiu sigur daca sunt 2 sau 1... dar eu zic ca sunt 2.

 

 

 

Aia cu plasa poate fi de la un simplu contact imperfect.

Pune un cod de la modulul ala de 1000 EURO

Sigur gasesti SH...daca e ala...dar m-as mira.

este modulul central de airbag ce se afla sub torpedou, cel cu fibra optica in el.

Edited by Passion
Link to comment
Share on other sites

Senzorii de impact sint in masina. 2 sub scaunele fata si al treilea in modulul de airbag-uri.

te inseli, sau poate ca nu sti despre ce se vorbeste. imposibil sa fie acolo. aia sunt alti senzori sau cine ti-a zis tie te-a mintit. mai uita-te si tu la impact test drive sa vezi ca in momentul impactului fiind bara din fata deformata (fiind accindet frontal) atunci sare airbag-ul sau nu ai vazut filmuletul ala cand omu sta la semafor si claxoneaza baba ca se misca greu si ii da cu ciomagu in bara din fata si ii sare airbagul??? daca sti ceva sigur ajuta dak nu... nu scoate perle sa duci in eroare lumea....

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspunsuri baieti, tind sa cred ca la baterie nu are capsa pentru ca partea electrica mai mergea cu toate ca avea un scurt pe undeva si a descarcat toata bateria.

Senzorii de accident am sa-i caut poate dau de ei, prin bara fata sau ce a mai ramas din ea.

Link to comment
Share on other sites

te inseli, sau poate ca nu sti despre ce se vorbeste. imposibil sa fie acolo. aia sunt alti senzori sau cine ti-a zis tie te-a mintit. mai uita-te si tu la impact test drive sa vezi ca in momentul impactului fiind bara din fata deformata (fiind accindet frontal) atunci sare airbag-ul sau nu ai vazut filmuletul ala cand omu sta la semafor si claxoneaza baba ca se misca greu si ii da cu ciomagu in bara din fata si ii sare airbagul??? daca sti ceva sigur ajuta dak nu... nu scoate perle sa duci in eroare lumea....

 

N-ai nici o treaba cu realitatea, e doar imaginatia ta. Senzorii sunt asa cum spune Calin78.

 

Mersi de raspunsuri baieti, tind sa cred ca la baterie nu are capsa pentru ca partea electrica mai mergea cu toate ca avea un scurt pe undeva si a descarcat toata bateria.

Senzorii de accident am sa-i caut poate dau de ei, prin bara fata sau ce a mai ramas din ea.

 

Se intrerupe doar alimentarea motorului, in interior iti va functiona totul. Pai gandeste-te ca trebuie totusi sa poti da geamul electric in jos in caz ca ramai imobilizat in masina, ideea e doar sa nu se produca vreun incendiu.

Link to comment
Share on other sites

te inseli, sau poate ca nu sti despre ce se vorbeste. imposibil sa fie acolo. aia sunt alti senzori sau cine ti-a zis tie te-a mintit. mai uita-te si tu la impact test drive sa vezi ca in momentul impactului fiind bara din fata deformata (fiind accindet frontal) atunci sare airbag-ul sau nu ai vazut filmuletul ala cand omu sta la semafor si claxoneaza baba ca se misca greu si ii da cu ciomagu in bara din fata si ii sare airbagul??? daca sti ceva sigur ajuta dak nu... nu scoate perle sa duci in eroare lumea....

 

Ai dreptate mai ales cu clipul cu baba cand loveste cu poseta semnul mercedes de pe capota. Mai mult ca sigur cei de la merc au pus senzorul chiar in sigla de pe capota.

Daca tu asa crezi e treaba ta. Si sigur nu ma mintit cine mi-a spus.

Link to comment
Share on other sites

N-ai nici o treaba cu realitatea, e doar imaginatia ta. Senzorii sunt asa cum spune Calin78.

 

 

Ai dreptate mai ales cu clipul cu baba cand loveste cu poseta semnul mercedes de pe capota. Mai mult ca sigur cei de la merc au pus senzorul chiar in sigla de pe capota.

Daca tu asa crezi e treaba ta. Si sigur nu ma mintit cine mi-a spus.

 

Ok sa spunem ca sunt eu ala care nu cunosc dar explicati-mi si mie ce sunt cu senzorii aia de impact intre buretele absorbant si bara fara? aia nu sunt senzori de impact? airbag-urile nu sar in momentul in care senzorul este atins ?

Link to comment
Share on other sites

Senzorii de impact masoara decelerarea, si nu declansaza airbag-urile pe principiul de deformare. Daca erau pusi in bara ti-ar sari airbag-urile chiar si la un accident usor, ceea ce nu e normal. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Exista si in fata senzor(i) de crash.

Se numeste ECS(Early Crash Sensor)

Varianta asta cu senzorii din sau de sub scaune nu o cunosc.

De mentionat ca senzorul din fata e pentru impact frontal, cei din usi sunt pt impact lateral...sa stie si masina ce airbaguri "trigeruieste".

ECS sigur e senzor de acceleratie, cei din usi pot fi si de presiune...

Depinde de producator, an etc...

Link to comment
Share on other sites

Ok sa spunem ca sunt eu ala care nu cunosc dar explicati-mi si mie ce sunt cu senzorii aia de impact intre buretele absorbant si bara fara? aia nu sunt senzori de impact? airbag-urile nu sar in momentul in care senzorul este atins ?

 

Pai pe considerentul asta, ar sari airbagurile si daca ti-ar da unul cu piciorul mai tare in bara, nu? Chiar m-am uitat in realoem sa vad ce senzori spui tu ca sunt in fata la E60 si nu i-am gasit.

 

In principiu depinde de model, unele au senzorii, dar nu in fata la bara, ci undeva pe la jumatatea capotei sa zic asa, la E34. E46 nu are senzori in fata chiar deloc, E39 si E53 la fel. Senzorii de impact sunt chiar in computerul de airbag la modelele astea. La E60 si modelele noi au senzori in bara etc. Am observat ca mai sunt si care confunda airbagurile din interior, spre exemplu cel cortina care e unul singur din fata pana in spate la E60, tot asa cineva aici pe forum sustinea ca sunt de fapt doua airbaguri, unul in stalpul de la parbriz altul in stalpul de la luneta. Ma rog, un model nu e la fel cu altul, se schimba multe de la o generatie la alta.

Link to comment
Share on other sites

WLF:

Un calculator de airbag nu se bazeaza pe o singura sursa de informatie, atunci cand ia hotararea sa declanseze un AB.

De aceea exista mai multi senzori, atat externi cat si interni, care trebuie sa spuna toti acelasi lucru.

Pe principiul daca un om iti spune ca esti beat, ignora-l, daca iti spun mai multi....du-te si te culca..:))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.