Jump to content

Dilema mare 525 sau 530?


Recommended Posts

Doresc in urmatoarele saptamanai sa achizitionez un E60 2004 - 2005. Sunt intr-o dilema destul de mare cu privire la 525d sau 530d. Daca posesorii acestor modele ar putea sa imi dea niste sfaturi as aprecia gestul.(consum, taxe, costuri intretinere, fiablitate, putere, cuplu etc.)

 

Daca nu te superi, ce masina ai avut pana acum? Cred ca mi-ar fi mai usor sa-ti raspund! Oricum, daca nu-s alte impedimente, ia 530 fara sa te mai gandesti.

Merci

Link to comment
Share on other sites

ai sa te dai cu capul de pereti cu e60 ul.... daca esti pregatit financiar si cu nervi de otel sa verifici senzorii care o iau razna datorita drumurilor noastre , fulia arborelui motor, articulatie , diferite defectiuni la sistemul electric , ia-ti 530d sau de ce nu 535d [ tot aceeasi capacitate cilindrica are si consuma cu un litru mai mult ]. Iti recomand ca si bmw drifter sa te orientezi spre un e39 , nu stiu de ce am impresia ca e mai fiabila ca un e60 [ am avut in posesie ambele modele ]
Link to comment
Share on other sites

ai sa te dai cu capul de pereti cu e60 ul.... daca esti pregatit financiar si cu nervi de otel sa verifici senzorii care o iau razna datorita drumurilor noastre , fulia arborelui motor, articulatie , diferite defectiuni la sistemul electric , ia-ti 530d sau de ce nu 535d [ tot aceeasi capacitate cilindrica are si consuma cu un litru mai mult ]. Iti recomand ca si bmw drifter sa te orientezi spre un e39 , nu stiu de ce am impresia ca e mai fiabila ca un e60 [ am avut in posesie ambele modele ]

 

 

E prea mare diferenta de pret pentru 535d, iar E39 nu imi place. Cat despre seria 7 E38 nici pe gratis nu vreau :)

Link to comment
Share on other sites

E60 nu intra in categoria 500e/luna venit..poate 500E pe luna venit alocat masinii :thumbsup:

cam ai dreptate....pt ca, daca e sa adunam (strict ce "consuma masina"), fara reparatii majore combustibil+asigurari+impozite si taxe+revizii+spalat si curatat+cauciucuri se apropie de suma asta!

intr-adevar, nu faci in fiecare lune revizia, o faci luna asta, luna viitoare platesti rata la casco, cealalta impozitul, cealalta schimbi cauciurucile, si-apoi vine iar randul reviziei, etc! un cerc vicios

eu de exemplu, fac 3 revizii/an, cam in ianuarie, mai si octombrie, in martie-iunie-septembrie-decembrie platesc casco, in februarie impozitul, in octombrie rca-1an si tot asa......nu e luna in care sa nu aloc 400-500e pt masina! sau daca luna asta primeste doar motorina, sigur luna viitoare trebuie cumparate cauciucuri sau altceva! asta fara sa luam in calcul diverse chestii care se strica la ea!

repet, poate cu riscul de-a parea grandomana! e60 nu-i o masina pt oricine! pt cineva care castiga 1000e/luna toata familia, din care trebuie sa mai si traiasca, sa se mai si distreze, sa mai si manance, sa se mai imbrace, etc!

Link to comment
Share on other sites

cam ai dreptate....pt ca, daca e sa adunam (strict ce "consuma masina"), fara reparatii majore combustibil+asigurari+impozite si taxe+revizii+spalat si curatat+cauciucuri se apropie de suma asta!

intr-adevar, nu faci in fiecare lune revizia, o faci luna asta, luna viitoare platesti rata la casco, cealalta impozitul, cealalta schimbi cauciurucile, si-apoi vine iar randul reviziei, etc! un cerc vicios

eu de exemplu, fac 3 revizii/an, cam in ianuarie, mai si octombrie, in martie-iunie-septembrie-decembrie platesc casco, in februarie impozitul, in octombrie rca-1an si tot asa......nu e luna in care sa nu aloc 400-500e pt masina! sau daca luna asta primeste doar motorina, sigur luna viitoare trebuie cumparate cauciucuri sau altceva! asta fara sa luam in calcul diverse chestii care se strica la ea!

repet, poate cu riscul de-a parea grandomana! e60 nu-i o masina pt oricine! pt cineva care castiga 1000e/luna toata familia, din care trebuie sa mai si traiasca, sa se mai si distreze, sa mai si manance, sa se mai imbrace, etc!

 

Motorina nu o pun in calcul la costuri, fiind a2a masina voi facem maxim 25k km pe an. Iar la intretinere ma astept la costuri ceva mai mici, tinand cont ca de casco nu am nevoie(am avut si pentru mine nu este rentabil)fara reparatii majore si fara combustibil cred ca undeva la 2 000 de euro pe an va fi intretinerea masinii. Revizie, anvelope, becuri + alte consumabile.

Link to comment
Share on other sites

:drinks: .....pe sistemul asta si pt domnu' Jiji intretinerea la Maybach e mizilic, maruntii cat ii scapa din buzunar cand baga mana dupa telefon, daca ma intelegi....eu vb dpdv al unui roman cu venituri medii(sa zicem un 500E pe luna de persoana daca e cu familie). Astfel mie mi-ar fi greu sa intretin un E60, tie se pare ca ti-e un fleac pt 3 bmw-uri din care unul aproape nou dupa cum zici, tocmai de aceea nu cred ca pct tau de vedere e foarte obiectiv si relevant pt topicul acesta....pe sistemul acesta toata lumea ar trebui sa aiba numai Mercedes si Bmw in tzara asta, iar intretinerea la un E30 ar trebui sa fie mizilic, bani de cafea...

ce sa iti zic?ca cei care au bani ca Becali au si probleme si cheltuieli direct proportionale(cel putin) cu afacerile pe care le au...Si asa cum tu,poate muncesti destul de mult pt aia 500E asa si eu muncesc pt banii pe care ii fac.Asa ca,muncind pt ei,pot sa iti spun ca nu consider ca e un 'fleac' intretinerea masinilor in cauza.Dar,nici nu sunt un sarac besinos,care isi ia e60,e53 sau e65 doar ca sa moara dusmanii lui de ciuda si el n-are bani nici de spalatorie.

Asa cum tu spui ca,conform spuselor mele:'toata lumea ar trebui sa aiba numai Mercedes si Bmw in tzara asta' asa spun ca eu ca de aia avem preturile la masini sh asa cum le avem,de aia e plin Autovitul de cazane,de aia au succes samsarii pt ca foarte multi si-au luat masini ca sa fie 'jmecheri' si n-aveau o chifla in stomac,ci doar foarte mult parvenitism.. :aww:

Link to comment
Share on other sites

am avut 525 inainte acum am 530d e diferenta f mare ... se simte puterea lipsa... costurile de intretinere sunt cam aceleasi .. pana si problemele le-am avut asemanatoare... fulie, debitmetru, brate .. ceva de genul. consumul e acelasi .. chiar daca ai motorul de 2500 iti consuma la fel ...aceeasi greutate.
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi, astea sunt aberatii ! Daca si un e60 525d a ajuns sa consume 5-6.000 euro pe an...

 

Daca o intretii si repari in ...spatele blocului, suma e, intr-adevar,mare! Dar, daca intelegi ca fiecare tip/marca se intretine la reprezentanta, o sa vezi care sunt costurile reale!

Link to comment
Share on other sites

Daca o intretii si repari in ...spatele blocului, suma e, intr-adevar,mare! Dar, daca intelegi ca fiecare tip/marca se intretine la reprezentanta, o sa vezi care sunt costurile reale!

 

Costurile de intretinere ale unui 525d cred ca sunt undeva la 2000 de euro pe an, exclus combustibil si casco. Cel care a zis de 6000e pe an a incadrat in acest pret si motorina si casco.

Link to comment
Share on other sites

ce sa iti zic?ca cei care au bani ca Becali au si probleme si cheltuieli direct proportionale(cel putin) cu afacerile pe care le au...Si asa cum tu,poate muncesti destul de mult pt aia 500E asa si eu muncesc pt banii pe care ii fac.Asa ca,muncind pt ei,pot sa iti spun ca nu consider ca e un 'fleac' intretinerea masinilor in cauza.Dar,nici nu sunt un sarac besinos,care isi ia e60,e53 sau e65 doar ca sa moara dusmanii lui de ciuda si el n-are bani nici de spalatorie.

Asa cum tu spui ca,conform spuselor mele:'toata lumea ar trebui sa aiba numai Mercedes si Bmw in tzara asta' asa spun ca eu ca de aia avem preturile la masini sh asa cum le avem,de aia e plin Autovitul de cazane,de aia au succes samsarii pt ca foarte multi si-au luat masini ca sa fie 'jmecheri' si n-aveau o chifla in stomac,ci doar foarte mult parvenitism.. :aww:

 

Ehe cred ca si tu ai vrea sa ai bilantul domnului patron posesor de Maybach mai sus mentionat, sa mor eu daca nu as da 98mil E pe luna la stat daca as avea incasari de 100 mil E B) .....la fel si tu si peste 99% dintre romani as zice eu!

Stii cumn e si cu munca asta, pt bilantul de mai sus jur ca si eu mi-as fura din timp 12h pe zi timp de vo 6 luni, chiar mi-as freca nevii un pic si rupe si spatele, dar nu-i loc nici de isistam....pt asa afaceri in tzara asta iti trebuie mai multe chestii decat cele pe care ti le cere un nomenclator sa le ai puse la punct, si astfel pt asa ceva ti-e interzis din start accesul!

 

Dar sa revenim la intretinerea la E60, care dupa parerea mea, si a multora de pe-aici dupa cum vad e apasatoare sau chiar imposibila pt minim 80% din soferii romani!

Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi, astea sunt aberatii ! Daca si un e60 525d a ajuns sa consume 5-6.000 euro pe an...

 

Nu chiar dar daca faci un 20miikm pe an cu 530d automat costurile sunt cam astea:

- consumabile: gume, placute frana, uleiuri(motor, cutie, grup) si filtre(de particule, de polen, de combustibil, de aer) bineinteles originale cam 1000E asta cu manopera nu la reprezentanta

- 20-30 spalari(ca doar nu-i spala 5-er de 4 ani cugaleata in strada), mai un polish cine stie, schimbat mai un bec, mai un mizilic, impozit+asigurare inca vo 1000E

- iar la cei 20mii km daca sa zicem ca-i faci la un consum de 8% numai, mai dai inca 2000E pe motorina...

Deci am ajuns la 4000E/an cost de intretinere!!!!!!!! Sau tinand cont ca faci cu banii astia 20mii km, rezulta 1E la 5km, deci aprox 1Ron/km! ....asta ca o concluzie!

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca daca un E60 de 5-6 ani consuma un 5-600Eur pe luna atunci nu renteaza masina in conditiile in care mai dai pe masina un 15-16k. Mai bine te duci si dai banii astia avans si iti iei fie un 520d nou ori te indrepti catre alta marca, dar masina noua pentru ca cel putin ai garantie si in afara de combustibil nu ai alte cheltuieli, atunci devine mult mai rentabila afacerea. Nu vad rostul, sincer, in a da 15-16k pe o masina de 5-6 poate 7 ani si in 2 ani sa bag in ea inca atat, inseamna ca arunc banii pe fereastra doar de dragul emblemei. La un Audi A4 din 2009 cu motor de 2.7D rata este in jur de 800Eur cu tot cu Casco la un avans de 10k, si cam la aceeasi suma(45-50k) iei si 520d nou, asa ca avantajul este al masinii noi pe termen lung chiar daca la prima vedere pare sa fie invers in conditiile in care spuneti ca investiti cam 5-6k/an intr-un E60. Datele de mai sus erau valabile in 2009 la achizitia A4-ului, insa la un 2.0d ajungeam deja la o rata si mai mica iar un F10 520d nu ajunge la 50k ori la un avans constituit din pretul unui E60 sh de 15-16k te apropii bine de o rata de 6-700Eur/luna si 5 ani cat este garantia nu prea ai ce sa cheltui. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Nu chiar dar daca faci un 20miikm pe an cu 530d automat costurile sunt cam astea:

- consumabile: gume, placute frana, uleiuri(motor, cutie, grup) si filtre(de particule, de polen, de combustibil, de aer) bineinteles originale cam 1000E asta cu manopera nu la reprezentanta

- 20-30 spalari(ca doar nu-i spala 5-er de 4 ani cugaleata in strada), mai un polish cine stie, schimbat mai un bec, mai un mizilic, impozit+asigurare inca vo 1000E

- iar la cei 20mii km daca sa zicem ca-i faci la un consum de 8% numai, mai dai inca 2000E pe motorina...

Deci am ajuns la 4000E/an cost de intretinere!!!!!!!! Sau tinand cont ca faci cu banii astia 20mii km, rezulta 1E la 5km, deci aprox 1Ron/km! ....asta ca o concluzie!

 

Nu mi se pare corect sa pui si costul de motorina in intertinerea masinii, cum am mai spus un E60 te costa aproximativ 2000 de euro pe an, doar intretinerea si asta fara reparatii majore

Link to comment
Share on other sites

Nu mi se pare corect sa pui si costul de motorina in intertinerea masinii, cum am mai spus un E60 te costa aproximativ 2000 de euro pe an, doar intretinerea si asta fara reparatii majore

eu am pus si motorina, si impozit (1000 lei cu rovigneta cu tot), si asigurari (vreo 1000e), si revizii, si tot numai pt a putea sa-ti faci un calcul! sa stii la ce te inhami!

uite, pe mine, momentan, ma bate gandul sa-mi mai iau una micuta, de oras, pt ca eu, intr-o zi normala fac 80-100km in oras, si, in afara faptului ca mi-e destul de greu cu parcarile, o mai si gasesc zgariata, atinsa, o si "chinui" pornit-oprit, 1-2-R. calculez acum cat ar fi de "rentabil" sa tin 2 masini numai pt mine, cat as consuma cu ambele, cat ar fi impozitele, asigurarile, tot! sa vad daca mi le permit.

oricum, e60-ul e o masina frumosa, si n-as vrea sa intelegi ca-i o masina proasta sau exagerat de scumpa!

Link to comment
Share on other sites

e posibil dupa ce o cumperi sa bagi niste sume frumusele sa o pui la punct, dar apoi lucrurile ar trebui sa se linisteasca. Bineinteles daca continui sa bagi anual cate 2000 de euro in reparatii e cam nasol.

Gume, si revizii faci la orice masina..

Link to comment
Share on other sites

Daca o intretii si repari in ...spatele blocului, suma e, intr-adevar,mare! Dar, daca intelegi ca fiecare tip/marca se intretine la reprezentanta, o sa vezi care sunt costurile reale!

 

Nu stiu de unde ai dedus tu ca ma refeream la reparat in spatele blocui-lui ?!

 

Service-uri bune sunt si unele mai mici, nu trebuie sa le umpli neaparat buzunarele celor de la reprezentanta atata timp cat masina nu mai are garantie. Costurile reale nu sunt, dupa parerea mea, nici pe departe cele de la reprezentanta unde practica adaosuri fantastice. Asigurarile si combustibilul nu au ce cauta in calculul costurilor fiindca le platesti indiferent de marca. Daca din cei 6.000 euro scazi 2500 asigurari si combustibil iti raman 3500 pe revizii si reparatii intr-un an la un e60 525d, suma care mi se pare nerealista. Inseamna ca masina aia se strica in fiecare luna. Ori e masina respectiva cazan, ori e60-ul e o masina cu foarte multe probleme.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma ocup de service-ul la doua e60 525d si 530d.Proprietari sunt prieteni mei cei mai buni.

-Intretinere + revizii sunt egale.

-530d are jante pe 17 si este cam rigida , senzatioe de disconfort in oras.

-530d consum mai mare in oras cred ca aproximativ 2 l(ajunge si la 14% in oras)

-530d impozit mare 2200ron fata de 9500 ron 525d

-530d asigurare RCA aproximativ la fel

-530d putere mai mare sesizabila cuplu mult mai bun

-schimbat baia de la cutie de viteze automata la amandoua(sunt de plastic si se fizureaza,pierde uleiul)cam la acelasi nr.de km 175000 km

-530d trebuie schimbata galeria de evacuare s-a fisurat si baga gaze in interior(si la 525d a inceput sa dea putin gaz)cred ca este o problema comuna (galeriile de evacuare sunt la fel)

-525d este mai confortabila in oras datorita jentilor pe 16

Concluzia mea este ca daca nu te enerveaza bani platiti in plus la asigurare si consum etc.sa alegi masina in functie de starea tehnica si optionale.

Revizia nu trebuie sa coste mai mult de 650 ron

9 l ulei BMW 5w30

filtru aer MANN

filtru ulei MANN

filtru combustibil MANN

Servicele acesta se afla in Pitesti,este nou cu mecanic specializat pentru BMW

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Daca o intretii si repari in ...spatele blocului, suma e, intr-adevar,mare! Dar, daca intelegi ca fiecare tip/marca se intretine la reprezentanta, o sa vezi care sunt costurile reale!

 

Pe bune,daca nu as fi avut intretinere moka 5 ani o reparam/inlocuiam filtrele oriunde numai la reprezentanta nu m-as fi dus.

 

Nu chiar dar daca faci un 20miikm pe an cu 530d automat costurile sunt cam astea:

- consumabile: gume, placute frana, uleiuri(motor, cutie, grup) si filtre(de particule, de polen, de combustibil, de aer) bineinteles originale cam 1000E asta cu manopera nu la reprezentanta

- 20-30 spalari(ca doar nu-i spala 5-er de 4 ani cugaleata in strada), mai un polish cine stie, schimbat mai un bec, mai un mizilic, impozit+asigurare inca vo 1000E

- iar la cei 20mii km daca sa zicem ca-i faci la un consum de 8% numai, mai dai inca 2000E pe motorina...

Deci am ajuns la 4000E/an cost de intretinere!!!!!!!! Sau tinand cont ca faci cu banii astia 20mii km, rezulta 1E la 5km, deci aprox 1Ron/km! ....asta ca o concluzie!

 

Nu schimbi gume,ulei cutie,filtru particule in fiecare an.

 

Motorina nu se pune,unii fac 10k km,altii 40k km irelevant.

 

cam ai dreptate....pt ca, daca e sa adunam (strict ce "consuma masina"), fara reparatii majore combustibil+asigurari+impozite si taxe+revizii+spalat si curatat+cauciucuri se apropie de suma asta!

intr-adevar, nu faci in fiecare lune revizia, o faci luna asta, luna viitoare platesti rata la casco, cealalta impozitul, cealalta schimbi cauciurucile, si-apoi vine iar randul reviziei, etc! un cerc vicios

eu de exemplu, fac 3 revizii/an, cam in ianuarie, mai si octombrie, in martie-iunie-septembrie-decembrie platesc casco, in februarie impozitul, in octombrie rca-1an si tot asa......nu e luna in care sa nu aloc 400-500e pt masina! sau daca luna asta primeste doar motorina, sigur luna viitoare trebuie cumparate cauciucuri sau altceva! asta fara sa luam in calcul diverse chestii care se strica la ea!

repet, poate cu riscul de-a parea grandomana! e60 nu-i o masina pt oricine! pt cineva care castiga 1000e/luna toata familia, din care trebuie sa mai si traiasca, sa se mai si distreze, sa mai si manance, sa se mai imbrace, etc!

 

Da cati km faci intre ianuarie si mai de faci o revizie ?

Al dracu' casco, da cat e ? 800-1000e in 4 rate = 200-250e rata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.