Jump to content

Dilema mare 525 sau 530?


Recommended Posts

nu iei nici macar producator, alea de e34 de orice firma, gen ATE, textar, Jurid, sunt de la 44 de euro in sus, nu vorbesc de OEM aici, e60 binisor mai scumpe probabil.

Asta ca sa nu intram la discuri. Nu mai vorbesc ca pe e60 poti avea ceva optiuni, gen Dynamic drive si altele, si in moemntul ala joaca de amortizaorele si alte elemente devine mult mult mai scumpa..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cele mai ieftine placute,nu stiu cat de bune sunt,costa 105ron,sunt Febi,pt punte spate.Pt fata costa 121ron,sunt starline (ac poveste,nu stiu cat de bune sunt),insa exista.

 

sincer eu nu am vazut pe piata sub 40 de euro. Nicaieri. Probabil sunt contrafacute. E adevarat ca Febi din ce am vazut sunt printre cele mai ieftine, dar si alea tot la un 40 de euro bat.

Poate gasesti o oferta cumva, ceva extraordinar, si le iei cu 32 sa zicem.. dar tot nu le iei cu 40 de ROn cum se spunea mai sus...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

preturile sunt de pe autokarma.ro,din cate vad cam ac sunt preturile si la alte mag.

Sunt tot felul de "facaturi" din Turcia sau China (sau pe vreun vapor care venea de acolo!!). Daca tii la masina, la viata ta si a pasagerilor, la ceilalti participanti la trafic, NU montezi asemenea piese pe masina! E drept ca sunt unii care cumpara, dar ...

Link to comment
Share on other sites

e fff ieftina intretinerea la bmw daca nu circuli cu el.

de curiozitate, cam la cati km schimbati bielete, bucse, brate, curele, role intinzatoare, telescoape ...?

si sa nu mai pomenim de o multitudine de senzori ... care la o masina sh ...

 

multi doar completeaza antigelul, lichidul de frana, lichidul de la servodirectie...

 

cu un venit lunar de 500 de euro ... nu cred ca se poate intretine un e60 asa cum ar trebui.

Link to comment
Share on other sites

Sunt tot felul de "facaturi" din Turcia sau China (sau pe vreun vapor care venea de acolo!!). Daca tii la masina, la viata ta si a pasagerilor, la ceilalti participanti la trafic, NU montezi asemenea piese pe masina! E drept ca sunt unii care cumpara, dar ...

 

autokarma,ingaraj sunt magazine mari,in niciun caz nu este vb de o taraba din vitan.

 

e fff ieftina intretinerea la bmw daca nu circuli cu el.

de curiozitate, cam la cati km schimbati bielete, bucse, brate, curele, role intinzatoare, telescoape ...?

si sa nu mai pomenim de o multitudine de senzori ... care la o masina sh ...

 

multi doar completeaza antigelul, lichidul de frana, lichidul de la servodirectie...

 

cu un venit lunar de 500 de euro ... nu cred ca se poate intretine un e60 asa cum ar trebui.

 

era vb de 500e/luna venit dedicat pt masina.

Link to comment
Share on other sites

Pot fi si 500/luna, pot fi mai putini. Depinde de noroc cand alegi masina! E foarte ciuata o anumita atitudine: multi fug de reprezentanta pentru motive de pret, dar toti cauta masini ingrijite la reprezentanta!!! Nu-i ciudat? Am recomandat multor colegi sa-si rezolve diferite probleme la reprezentanta si sa-si faca service-ul tot acolo. M-au "refuzat" din cauza pretului, cred. Dar, la cumpararea unuei masini sh, toti cauta masini ingrijite ACOLO si cu carte service "la zi"! :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Pot fi si 500/luna, pot fi mai putini. Depinde de noroc cand alegi masina! E foarte ciuata o anumita atitudine: multi fug de reprezentanta pentru motive de pret, dar toti cauta masini ingrijite la reprezentanta!!! Nu-i ciudat? Am recomandat multor colegi sa-si rezolve diferite probleme la reprezentanta si sa-si faca service-ul tot acolo. M-au "refuzat" din cauza pretului, cred. Dar, la cumpararea unuei masini sh, toti cauta masini ingrijite ACOLO si cu carte service "la zi"! :thumbsup:

 

unele piese sunt mai ieftine la reprezentanta. :thumbsup:

despre manopera ... cat va mai tine cu preturile de dumping practicate de garajele de cartier?

 

Mie mi-a disparut turbo peste noapte la reprezentanta,de ce m-as duce cu un sh acolo ?

 

cum adica ... ti-a disparut turbo?

Link to comment
Share on other sites

In cazul meu merg la reprezentanta doar cand consider ca sunt mai buni la ce operatiune am de facut la momentul respectiv.Am fost cu e60 ptr,schimbat baia si uleiul la cv automata.Nu am ce sa reprosez s-a lucrat ca la carte cu TIS-ul in fata.Am stat si langa masina iar responsabilul de service ma stie ca sunt pasionat de BMW si nu a comentat nimic.La inceput m-au intrebat daca vreau sa fac o diagnoza dar i-am spus ca vreau sa fac doar aceasta operatiune si atat(a fost cel mai ieftin) Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

@bmwdrifter,ai avut in viata ta o anvelopa noua mai rasarita pe orice masina,nu bmw ? te-ai suit intr-un bmw mai rasarit sa vezi la cati km se fac reviziile ? tu vb doar din basme si doar de dragul de a vb, cum sa schimbi uleiul la cutie la fiecare 30k km :hyper: ,cum sa schimbi uleiul la motor la nici 7k km ? ce legatura are DPF-ul cu praful din ro :turned: ? pe bune trebuie sa ai pb serioase sa dai 1500e doar de dragul de a il schimba.

 

 

Sincer tu poti merge sa-ti cumperi tractor din '70......alta masina nu vad ca ai putea sa n-o strici in 3-4 ani! Eu am scris aici ce trebuie sa faci la o masina noua, recte E60 in cazul de fatza(525d,530d) daca vrei sa nu ai probleme majore si sa te poti bizui pe ea la un drum si de Spania!

PS: Spre informarea ta am reparat peste 500BMW-uri in ultimii 5 ani cu diferite probleme, mai mici si mai mari, dintre care cateva zeci erau E60-uri...asa ca, crede-ma ca le stiu bug-urile la toate modelele care le mai vezi pe strada inafara de F-uri asa ca n-are rost sa ma iei tu pe mine cu gushterisme.....si de detinut cateva bune, inclusiv 750i E38 :blush:

 

Cele mai ieftine placute,nu stiu cat de bune sunt,costa 105ron,sunt Febi,pt punte spate.Pt fata costa 121ron,sunt starline (ac poveste,nu stiu cat de bune sunt),insa exista.

 

Normal, daca pui toate gunoaiele de piese stralucitoare numa ca-s noi, chiar daca is facute in Turcia de chinezi subnutriti, si pe urma o sa plangi ca tre sa schimbi si discuri curand, sau mai rau ca nu-ti prind calumea franele, asa iesi sub cost de logan cu multe tipuri de Bmw, da asa e si valoarea masinii, deci sa nu ne mai miram de ce un E39 de ex e mai ieftin aici decat in Germania!

Am vazut de curand placute de frana turcisme pt Porsche Cayenne S uzate si daca nu imi zicea cineva ca-s de pe un Porsche, eu credeam ca-s de pe ceva vechitura de jeep, asa de rau aratau, si nu era scris mai nimic pe ele decat niste cifre, nici o sigla, sau litera.

Link to comment
Share on other sites

Hai nene lasa-ne cu povestile tale,asa mecanic esti,recomanzi la toti sa schhimbe uleiul la <7k km,anvelope la <20k km,ulei cutie la 30k km,DPF eventual pe la 100k km,inseamna ca iei pielea de pe omanei,nu te joci :goodjob: .

 

Ti-am mai zis suie-te intr-un bmw mai rasarit si vezi la cati km se fac reviziile,cumpara o anvelopa noua premium si vezi cat tine (sau conduci M5).

Link to comment
Share on other sites

Hai nene lasa-ne cu povestile tale,asa mecanic esti,recomanzi la toti sa schhimbe uleiul la <7k km,anvelope la <20k km,ulei cutie la 30k km,DPF eventual pe la 100k km,inseamna ca iei pielea de pe omanei,nu te joci :goodjob: .

 

Ti-am mai zis suie-te intr-un bmw mai rasarit si vezi la cati km se fac reviziile,cumpara o anvelopa noua premium si vezi cat tine (sau conduci M5).

 

Ramai la stadiul de tractor....asta daca iti permiti, daca nu un golf 1 "dizel" sa nici nu consume sau dacie 1410 ca are piese ieftine si intretinere aproape moca :shifty:

 

Uite cum e rumanu rupt in fund: ii tre Bmw, da daca ii zici ce tre sa faca sa nu aiba probleme in veci cu el, pfoooi, vrei sa-l tragi, asta fara sa constientizeze ca poate pleca in secunda 1 la altul, si ca si tu cand i-o spui stii asta, iar daca nu te asculta si logic, dupa o vreme i se strica......"pfffai era naspa benveu naibii"

 

PS: Daca conduci Bmw-ul ca pe logan cand vii de la ceva inmormantare cu matusile in spate, atunci nici nu mai tre sa schimbi uleiul in veci, si cred ca nici gumele nu le uzezi inainte sa rugineasca caroseria de tot, insa eu stiu cam cum se merge cu un BMW in general(ca doar nu ti-l iei sa mergi la consum sau parada) sau cu orice alta masina sport, de sute de cai ca d-aia ti-ai luat-o si asa merg si eu cu ea adica mult in jar, si tocmai de aceea recomand asemenea precautii!

Edited by BMWdrifter
Link to comment
Share on other sites

"Pfffai",ramai la stadiul de mecanic care se crede inginer,lasa-i pe altii sa respecte indicatiile din cartea service si tu continua sa iei pielea de pe fraieri.

 

Daca as gandi ca tine,domnule inginer,as baga in jur de 5000e doar in anvelope,doar intr-un an si doar la o masina :download: ,cel putin inca 3500e doar pt schimbul de ulei si filtre la motor :console: .

Link to comment
Share on other sites

"Pfffai",ramai la stadiul de mecanic care se crede inginer,lasa-i pe altii sa respecte indicatiile din cartea service si tu continua sa iei pielea de pe fraieri.

 

Daca as gandi ca tine,domnule inginer,as baga in jur de 5000e doar in anvelope,doar intr-un an si doar la o masina :download: ,cel putin inca 3500e doar pt schimbul de ulei si filtre la motor :console: .

 

Bine, eu doar mi-am exprimat o parere, care chiar daca e mai costisitoare, nu e deloc gresita, chiar daca da impresia de maniac cu "bibilirea" unei masini dar si asta din cauza ca masinile noi sunt destul de sensibile, oricum mai sensibile decat cele mai vechi in aceeasi stare si km.

Bani bagati in amvelope ti-am explicat de ce mi-ar iesi mie atat de mult, pt ca consuc destul de sportiv, dar nu aiurea(deci nu blana si apoi frana) si uneori mai fac si un drift, si un burn pt ca MIE CHIAR IMI PLACE, nu le fac pt figuri, de aceea mi-am luat masina cu tracite spate si motor puternic sa ma si distrez cand conduc! Asa cum unora le place sa lase 200-300-500E pe luna in restaurant sau carciuma sau bar sau la femei, sau merg o data pe an in insule exotice cheltuind mii de E, asa eu cheltui cateva sute catre 1000 fara combustibil pt placerea de a conduce Bmw, si nunumai, a-l conduce dupa cum a fost creeat sa mearga; si aici inca un alt aspect, am un client mai obosit, care merge cu 750i E32 facelift la consum, si dupa 35mii km dupa ce a luat masina a trebuit sa-i schimbe motorul, i-am pus 3.0i V8 ca sa aiba si impozit acceptabil acest tip de motor mai punandu-se pe caroseria respectiva deci numai trebuia trecut in carte, si acuma dupa inca 20mii a stricat si V8-ul, asa ca l-am segmentat si acuma merge, dar daca pui ca a bagat in operatiunile acestea aprox 3000E in 2 ani, garantez eu ca mai bine mergea numai blana fara sa se uite la consum, ca inca se mira ca imi tine atat de bine motorul facand niste extremitati de neimaginat pt el cand l-am dus o data acasa de la atelier fiind cu masina la noi in reparatie, si atunci i-am spus ca asa tre sa mearga un Bmw ca sa nu se trice cum tot a patit el!

Edited by BMWdrifter
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.