Jump to content

E90 ce ati alege intre 318i, 320i, 320d


23xwe

Recommended Posts

Va salut pe toti!

Daca ati fi pusi sa alegeti intre 318i,320i si 320d ce ati alege?

Precizez ca am un e36 compact 316i si schimb mai tot timpul la 6000.

Si pe orice masina cam tot aproape de rosu.

Are rost sa stric un diesel?

Se poate, bineinteles dupa ce iese din garantie, sa aduci un 318 la nivelul lui 320(ca putere)???

Daca "da" -Cum?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

aleg E90 320d,mai puternic,mai rapid,consum scazut etc !

 

@edit: nici acum nu prea inteleg asa...e aceeasi motorizare benzina/diesel si totusi dieselu e mai puternic ( inteleg ca in ziua de azi dieselu a ajuns din urma benzina dar in halu asta? )

Edited by lucian1
Link to comment
Share on other sites

orice in afara de diesel! Ia-ti un M si vezi daca iti mai da mana sa schimbi pe rosu :blink:

148741[/snapback]

 

Multumsc pentru raspuns!

Dar sunt totusi realist! Cand folosesti masina ca mijloc de deplasare zilnic prin Bucuresti nu prea iti da mana sa iei un M! Mai mult, din cate stiu, inca nu a aparut noul M.

Link to comment
Share on other sites

as alege... 325i :blink:

148748[/snapback]

Multumesc pentru raspuns!

Cand iti schimbi un bmw SH din 98 cu unul nou te gandesti ca trebuie intretinut si asigurat FULL + impozite UE, etc. Ce sa faci cu un 325 cand conduci zi de zi prin zona 0 si zona 1 Bucuresti(blocaje la ordinea zilei)? Nu cred ca in trafic (in afara ma refer pe un DN e vreo diferenta intre 320 si 325 decat daca este foarte liber la 4 dimineata sa zicem...Mie nu mi-au aratat diferenta asta in 4 ani fata de 316i, dara asta e o alta poveste legata si de sangele din instalatie. Nu cred ca e de ajuns sa ai un motor puternic ci un motor si o masina impecabila.

 

Sorin

Link to comment
Share on other sites

Orice iei nu vei fi dezamagit.

148758[/snapback]

 

Iti multumesc Romulus, dar eu doresc sa stiu daca pentru felul in care conduc eu nu afecteaza un motor diesel.

In al doilea rand doream sa cer sfatul tuturor ce sa-mi iau pentru ca nu stiu care a avut mai multe probleme de service - benzina sau diesel-ul?

Link to comment
Share on other sites

nici acum nu prea inteleg asa...e aceeasi motorizare benzina/diesel si totusi dieselu e mai puternic ( inteleg ca in ziua de azi dieselu a ajuns din urma benzina dar in halu asta? ) aici ma refer la E90 320i/320d !!! dieselu e mai puternic !

148776[/snapback]

 

logic ca este mai puternic dieselul cu turbina in comparatie cu benzinarul aspirat la aceiasi cilindree :blink: detaliile fac diferenta, putin mai multa atentie face minuni :)

 

si avand in vedere intrebarea eu zic ca senzatii tari are cu un 320i benzina... desigur, cuplul lui 320d e senzational insa treptele scurte cam iau din placere...

 

 

apropos, ai bani de combustibil ca un 320i forjat papa vreo 16 in oras...:)

Link to comment
Share on other sites

ia-ti 320d cea mai buna ! ,dar ramane sunetul ala urat pt ca aia e in 4 cil...daca era in 6 era mai silent,daca nu te deranjeaza sunetul ia 320d ca fata e 320i consuma si mai putin cu 2 l !

148802[/snapback]

 

Se merita? Am inteles ca cei de la bavaria cam "urmaresc" masinile prin trafic in Bucuresti...pentru garantie...

Vreau sa evit acel fum in spate...

Pot sa schimb cu un diesel zi de zi de la V1 la V3/V4 la rosu fara sa fie afectat motorul?

Link to comment
Share on other sites

logic ca este mai puternic dieselul cu turbina in comparatie cu benzinarul aspirat la aceiasi cilindree :blink: detaliile fac diferenta, putin mai multa atentie face minuni  :)

 

si avand in vedere intrebarea eu zic ca senzatii tari are cu un 320i benzina... desigur, cuplul lui 320d e senzational insa treptele scurte cam iau din placere...

apropos, ai bani de combustibil ca un 320i forjat papa vreo 16 in oras...:)

148804[/snapback]

 

Cam la asta ma gandeam!

La un 320i sau mai bine 320 si-editie limitata? A fost adus in romania vreun lot de E90 si?

 

Referitor la consum trebuie sa mi-l asum. De aceea nu vreau in Buc. 325, 330 etc

Link to comment
Share on other sites

logic ca este mai puternic dieselul cu turbina in comparatie cu benzinarul aspirat la aceiasi cilindree :blink: detaliile fac diferenta, putin mai multa atentie face minuni  :)

 

si avand in vedere intrebarea eu zic ca senzatii tari are cu un 320i benzina... desigur, cuplul lui 320d e senzational insa treptele scurte cam iau din placere...

apropos, ai bani de combustibil ca un 320i forjat papa vreo 16 in oras...:)

148804[/snapback]

\

 

 

Vrei sa spui ca poti merge cu un diesel fara pauza 600 km in regim de exploatare maxima, la limita?

Care este problema ce poate interbeni, la bmw diesel, in legatura cu turbina?

Ce intelegi prin condus cu atentie?

Nu vreau sa se supere nimeni, dar cu toate ca am un bmw mi-ar fi placut un a4 Quattro 1,8T dar m-am razgandit tot din cauza acestor povesti cu turbinele - atat la benzina, cat si la diesel

Link to comment
Share on other sites

Eu votez pentru 318i. In primul rand nu sunt fan diesel...cu toate ca ador sunetul de turbina :) . In al 2-lea rand... tinand cont de ce ai spus cu sofatul sportiv si consumul redus... mi se pare calea de mijloc. 320 consuma ... destul daca il forjezi...si 318 dar mai putin... iar ca putere poti sa te bazezi pe un 318 oricand (mai putin la liniutze...si depasiri de ferrari :blink: ).

 

Parerile sunt obiective... gandeste-te bine ce buget ai pe luna pentru benzina si in functie de asta sa faci si alegerea... parerea mea e ca degeaba ai masina puternica daca o scoti doar in week-end. Si in plus...de banii care ar ramane diferenta intre 318 si 320 mai poti sa iti pui un buton pe volan si cine stie ce alte optiuni care sa te faca sa te simti bine in masina respectiva.

 

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Eu votez pentru 318i. In primul rand nu sunt fan diesel...cu toate ca ador sunetul de turbina  :) . In al 2-lea rand... tinand cont de ce ai spus cu sofatul sportiv si consumul redus... mi se pare calea de mijloc. 320 consuma ... destul daca il forjezi...si 318 dar mai putin... iar ca putere poti sa te bazezi pe un 318 oricand (mai putin la liniutze...si depasiri de ferrari  :blink: ).

 

Parerile sunt obiective... gandeste-te bine ce buget ai pe luna pentru benzina si in functie de asta sa faci si alegerea... parerea mea e ca degeaba ai masina puternica daca o scoti doar in week-end. Si in plus...de banii care ar ramane diferenta intre 318 si 320 mai poti sa iti pui un buton pe volan si cine stie ce alte optiuni care sa te faca sa te simti bine in masina respectiva.

 

numai bine

148816[/snapback]

 

Multumesc!

Cam la asta ma gandeam si eu! De diferenta optionale. Chiar la minim 4 (comenzi pe volan, bi xenon, clima, jante pe 17"). SI oricum trec de la 316la 318.

Din cate stiti - 318 este strangulat, adica poate fi schimbat in 320 simplu - prin reinstalare soft la Bav, sau presupune si altereglaje sau schimbare de computer, sau alte piese...????

Link to comment
Share on other sites

Dintre cele expuse de tine as opta pt 320i. Benzinarul e benzinar.... Nu stiu preturile dar intre 318 si 320 pe benzina diferentele ca performanta sportiva sunt aproape imperceptibile... Daca diferenta de pret e prea mare nu se merita...

 

Dieselul din cate stiu e ceva mai scump la piese... Deci.... benzinarul ar fi optiunea mea

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa spui ca poti merge cu un diesel fara pauza 600 km in regim de exploatare maxima, la limita?

Pai masinile diesel in general fac mult mai multi km decat benzinarele, iar in Germania sint autostrazi lungi fara limita de viteza. In plus spui ca o folosesti mai mult in Bucuresti, zona 0 si 1. Sint si eu curios cate viteze schimbi la rosu intre 2 opriri la acelasi semafor. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai masinile diesel in general fac mult mai multi km decat benzinarele, iar in Germania sint autostrazi lungi fara limita de viteza. In plus spui ca o folosesti mai mult in Bucuresti, zona 0 si 1. Sint si eu curios cate viteze schimbi la rosu intre 2 opriri la acelasi semafor. :blink:

148830[/snapback]

 

 

Pe de alta parte nu te intereseaza cat de repede mergi tu cu masina ci te intereseaza cat de repede ar putea sa mearga mashina... E o problema de perceptie...

Asha ca exemplu cu semaforul nu-mi pare relevant...

 

Omul se gandeshte ca i-ar placea sa-i dea tare in afara nu neaparat sa-i dea in adevaratul sens al cuvantului. Sa stie ca poate in principiu... ( cred eu... )

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Dintre cele expuse de tine as opta pt 320i. Benzinarul e benzinar.... Nu stiu preturile dar intre 318 si 320 pe benzina diferentele ca performanta sportiva sunt aproape imperceptibile... Daca diferenta de pret e prea mare nu se merita...

 

Dieselul din cate stiu e ceva mai scump la piese... Deci.... benzinarul ar fi optiunea mea

Bafta

148829[/snapback]

 

Bafta si tie!

Cam asta este de fapt problema e pre mic 318 pt caroseria E90?

Trebuie sa fac un drive test pentru a face diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Pe de alta parte nu te intereseaza cat de repede mergi tu cu masina ci  te intereseaza cat de repede ar putea sa mearga mashina... E o problema de perceptie...

Asha ca exemplu cu semaforul nu-mi pare relevant...

 

Omul se gandeshte ca i-ar placea sa-i dea tare in afara nu neaparat sa-i dea in adevaratul sens al cuvantului. Sa stie ca poate in principiu... ( cred eu... )

148836[/snapback]

 

Ma intereseaza sa pot face o depasire fara probleme cu masina incarcata cu 4 pers cu tot cu sofer+bagaje usoare.

Iar cu semaforul cred ca nu trebuie sa dezamagesti si sa te lase cu ochii in soare o alta marca...deziluzionand vreun pusti care viseaza sau urmeaza sa-si ia un bmw.

Iar afara sa-i pot da 180 de croaziera.

 

Apropos'

BMW lanseaza vreun facelift anul viitor? Ati gasit ceva de genul acesta pe net? De obicei ei schimba cate ceva la 2 ani de la lansare.

Daca retin eu bine scot modele in septembrie si martie?

Link to comment
Share on other sites

320d sau 330d , astept si eu faceliftul , in functie de finantele de moment pentru ca vreau sa o iau cash aleg si motorizarea , sa vedem ce fac si nenorocitii astia cu taxele pana atunci... intr-un cuvant astept sa se linisteasca apele , ma gandesc chiar si sa iau masina direct din De dar noua bineinteles... sa vedem in ce masura este posibil ce vreau eu...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.