Jump to content

E90 ce ati alege intre 318i, 320i, 320d


23xwe

Recommended Posts

poti si din De prin leasing extern.Scutesti ceva bani.Nush unde ajungi tu sa schimbi doar in zona rosie pe drumurile din ro si ce intelegi tu prin exploatare maxima in 600km.ca asa poti merge cu orice masina turat.Dar poti sa schimbi intr-o viteza superioara...Normal ca nu poti conduce un diesel ca pe o benzina pt ca sunt concepte diferite.320d iti va da un cuplu frumos la turatii mici si vei avea putere fara sa fie nevoie sa schimbi la zona rosie.Si consum mai mic.Si cp mai multi.tu alegi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

as inclina spre un 320i, dar nici un 318i cu mai multe dotari nu mi-ar displace...deci in orice caz benzina

148924[/snapback]

 

 

si eu inclin spre un motor mai mic si o masina cu mai multe dotari decat pentru un motor mare si masina coaja... motorul il folosesc permanent la maxim 60% din ce poate dar confortul din masina se simte si daca treci strada... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca primeaza aspectele practice, atunci stii deja ce vrei :blink:

Daca doresti ceva si un pic pentru suflet, atunci un 6 in linie te va unge :) Eu de multe ori opresc muzica si ascult motorul :)

 

Nici unul nu e rau, si, daca mergi destul de mult in Bucuresti, intr-adevar ca iti vine sa te impusti, dar pentru acel 10% din timp cand nu esti blocat in trafic, un 6 cilindri iti umple inima de bucurie :)

 

Multumesc pentru raspuns!

Cand iti schimbi un bmw SH din 98 cu unul nou te gandesti ca trebuie intretinut si asigurat FULL + impozite UE, etc. Ce sa faci cu un 325 cand conduci zi de zi prin zona 0 si zona 1 Bucuresti(blocaje la ordinea zilei)? Nu cred ca in trafic (in afara ma refer pe un DN e vreo diferenta intre 320 si 325 decat daca este foarte liber la 4 dimineata sa zicem...Mie nu mi-au aratat diferenta asta in 4 ani fata de 316i, dara asta e o alta poveste legata si de sangele din instalatie. Nu cred ca e de ajuns sa ai un motor puternic ci un motor si o masina impecabila.

 

Sorin

148799[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma care este masina potrivita pt bucuresti ?? 318i ? sau 320d ? sau 320i ? apropos E90 320i cat consuma ??

 

@edit: totusi avand in vedere ca 320d este mai puternic si mai rapid decat 320i de ce cineva de aici zicea ca pt senzatii e mai bun 320i ?? din moment ce este mai slab decat 320d ?? cred ca mai multe senzatii in ofera un 320d !

Edited by lucian1
Link to comment
Share on other sites

Pentru oras aproape nici nu conteaza motorizarea. Atat timp cat se misca de pe loc, e suficient :) Exagerez, dar cam asta e situatia. 318i sau 320d sunt super suficiente pentru oras, dar nu sunt prea fun cand ai chef de joaca :blink:

148972[/snapback]

cum nu e fun cand ai chef de joaca??

Link to comment
Share on other sites

Asa bine, cand ai chef de fugareala, te cam rogi de un 318, e cam submotorizat.

148977[/snapback]

 

Daca un 318i e cam submotorizat, atunci multe masini sunt. Aproape toate Ford-urile, Peugeot-urile, Citroen-urile, VW-urile, etc.

 

Daca o masina de 122 CP, cu sprint de 0-100 km/h la 10,0 secunde, 180 Nm cuplu si 1435 kg, e submotorizata, atunci 90% din masinile din Romania si probabil 70% din masinile din Europa sunt submotorizate.

 

Reveniti-va. Majoritatea masinilor de pe strazile din Romania au peste 10 secunde la sprintul 0-100 km/h. Depinde cu ce compari.

Link to comment
Share on other sites

Pai asa e, ai dreptate, majoritatea sunt submotorizate, pentru ca lumea tine foarte mult la consum. Si nu comparam cu alte masini, ci cu standardele mele. 320i E46 de 125KW pe care il am mi se pare OK, nici submotorizat dar nici avion.

 

Edit: Si oricum, de la BMW astepti un pic de sportivitate, nu il compari cu toate "mijloacele de transport"

 

Daca un 318i e cam submotorizat, atunci multe masini sunt. Aproape toate Ford-urile, Peugeot-urile, Citroen-urile, VW-urile, etc.

 

Daca o masina de 122 CP, cu sprint de 0-100 km/h la 10,0 secunde, 180 Nm cuplu si 1435 kg, e submotorizata, atunci 90% din masinile din Romania si probabil 70% din masinile din Europa sunt submotorizate.

 

Reveniti-va. Majoritatea masinilor de pe strazile din Romania au peste 10 secunde la sprintul 0-100 km/h. Depinde cu ce compari.

148988[/snapback]

Edited by sorinn
Link to comment
Share on other sites

Pai cand vorbesti de submotorizare, nu vorbesti oricum de altceva decat de un mijloc de transport, care-ti ofera si ceva satisfactii. Altfel nici un 330i nu e sport cand compari cu un M3.

 

Dupa parerea mea, in Romania, o masina de genul 318i ofera aproape maximul la care poti spera sa mergi pe drumurile noastre. Ofera viteza necesara si atingerea ei in timp relativ scurt. Ofera reprizele necesare, astfel incat sa nu mori de batranete, in spatele unui camion. Deci 122 CP pe caroseria asta, sunt suficienti pentru ce avem noi. Or fi putini daca vrei sa intri pe o autostrada in forta in trafic, accelerand, dar la noi, nu e cazul.

 

Sunt multe motive pentru care conduc un 3,0l I6. E mult mai relaxant. Dar picam in alta discutie... :blink: Am condus 4 ani o masina cu 1,6l benzina, 99 CP, 145 Nm, 1300 kg si un sasiu de vis si nu am reusit sa o folosesc la maxim in Romania. Dar da, spre deosebire de acum, conduceam mult mai in forta tot timpul si mult mai concentrat sa scot tot din acel motor. Acum nu-mi mai pasa. Am sub pedala alta herghelie si nu-mi pasa daca vine un Matiz suparat si ma preseaza din spate. Ii fac loc, se duce si daca vreau, intr-o clipire de ochi, sunt in fata lui. Fredonand muzica ce-mi place si savurand fiecare moment.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma depinde ce isi doreste fiecare de la o masina. Unii vor un mijloc de transport, unii vor imagine, altii vor sport, iar altii cate putin din fiecare.

 

Daca stau sa ma gandesc, intrebarile de genul "ce masina sa-mi iau" sunt foarte aproape de "ce nevasta sa-mi iau". Fiecare isi ia ce i se potriveste mai bine si ce isi permite :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ma intereseaza sa pot face o depasire fara probleme cu masina incarcata cu 4 pers cu tot cu sofer+bagaje usoare.

Iar cu semaforul cred ca nu trebuie sa dezamagesti si sa te lase cu ochii in soare o alta marca...deziluzionand vreun pusti care viseaza sau urmeaza sa-si ia un bmw.

Iar afara sa-i pot da 180 de croaziera.

Cea mai buna varianta din toate punctele de vedere, exceptand pretul, este 320d. El se incadreaza cel mai bine in descrierea facuta de tine mai sus. Dar aici factorul esential este numarul de km pe care ii parcurgi intr-un an. Daca este considerabil (>30 mii/an) atunci ramane 320d. Daca este mai mic, 320i este alegerea ideala. Bineinteles si convingerile tale in ceea ce priveste dieselul. Eu conduc acum primul diesel, desi sint fan al benzinei. Si pot sa spun ca nu sint deloc dezamagit, dimpotriva.

Desigur se pune problema confortului. Cu siguranta as alege un 318 accesorizat decat un 320 chel. Depinde de bugetul tau. Oricum iti cumperi un BMW nou, nu o sa te dezamageasca. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea, in Romania, o masina de genul 318i ofera aproape maximul la care poti spera sa mergi pe drumurile noastre. Ofera viteza necesara si atingerea ei in timp relativ scurt. Ofera reprizele necesare, astfel incat sa nu mori de batranete, in spatele unui camion. Deci 122 CP pe caroseria asta, sunt suficienti pentru ce avem noi. Or fi putini daca vrei sa intri pe o autostrada in forta in trafic, accelerand, dar la noi, nu e cazul.

148994[/snapback]

eu sunt multumit de 318i -ul meu de 120 cai, dar ma gandesc serios la un N42 de 143...acolo mi se pare, nu un echilibru, ci un raport extraordinar putere-greutate pt e 46 de 1360kg...indraznesc sa zic chiar mai bun decat la e90 318i care are 129 hp si o greutate de 1435... :blink:

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Bine ai zis. Daca vrei cat de cat sportivitate, de un 318i poti fi multumit, de acolo in sus treci la incantare, fericire si apoi frica :)

 

eu sunt multumit de 318i -ul meu de 120 cai, dar ma gandesc serios la un N42 de 143...acolo mi se pare, nu un echilibru, ci un raport extraordinar putere-greutate pt e 46 de 1360kg...indraznesc sa zic chiar mai bun decat la e90 318i care are 129 hp si o greutate de 1435... :blink:

149002[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc Romulus, dar eu doresc sa stiu daca pentru felul in care conduc eu nu afecteaza un motor diesel.

In al doilea rand doream sa cer sfatul tuturor ce sa-mi iau pentru ca nu stiu care a avut mai multe probleme de service - benzina sau diesel-ul?

148803[/snapback]

 

felul in care conduci tu nu va afecta dieselu...findca s-au gandit baietii de la bmw si la asta si in momentul in care incerci sa treci de 4500 rpm, calculatoru taie aliemntarea cu motorina tocmai pt a preveni bulirea motorului...asa ca go ahead, n-ai ce sa strici :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca e BMW sa am motorul intai, ca accesorii imi mai pun dupa aia - normal in banii pe care ii am disponibili. Prefer un 320 mai gol decat un 318 care imi incalzeste fundul. :blink:

320d - ul mi se pare de vis; caluti buni, cuplu bun, comsum mai mic...si parca nici nu e asa zgomotos.

Link to comment
Share on other sites

.... Prefer un 320 mai gol decat un 318 care imi incalzeste fundul.  :blink:

320d - ul mi se pare de vis; caluti buni, cuplu bun, comsum mai mic...si parca nici nu e asa zgomotos.

149026[/snapback]

am putea argumenta mult si bine...subiectivismul face diferenta.

....depinde si cum sunt folosite cuplul si herghelia...mai multe....

Link to comment
Share on other sites

eu astept dieselul de pe 320d sa vedem la cat il duc astia din fabrica , daca ma multumeste e ok , daca nu ma gandesc la un 330d :blink: , daca erau mai moderate in consum benzinele poate ma bagam ca imi plac al naibii.... in fine , o sa fac drive test si ma lamuersc :)
Link to comment
Share on other sites

dar poate sa ia si 320d care este mai puternic dar prea enervant sunetul de "dizal" din 4 cil  :blink:

149438[/snapback]

 

ei na, si tu acum....eu am avut toata viatza numai masini pe benzina si mi-era teama ca dizelu' va face zgomot si fum

da' la 320 d pe care il am nu am probleme cu nicuina dintre ele...este foarte silentios, nu are trepidatii, iar fumu' trece neobservat :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.