Jump to content

Am nevoie de sfaturi


vartocp

Recommended Posts

Salutari am de ceva timp probleme cu bateria (bosch 95 amperi) m-am hotarat sa cumpar alta noua dar pretul mi se pare putin cam piperat cca. 800 lei.Dilema mea este ca am gasit o baterie Rombat 100 amperi la un pret mai bul 450lei insa nu stiu cat de fiabile sunt bat Rombat si nu stiu daca pot pune in loc de 95 Amperi una de 100 Amperi. Oare pot sa o cumpar pe cea Rombat fara sa am probleme? Multumesc masina este e60 530d 2004
Link to comment
Share on other sites

In principiu ar trebui sa mearga insa nu te sfatuiesc;in primul rand rombat e rombat si stim cu totii ca nu e chiar atat de fiabila fata de un bosh,varta etc. Iar faza cu amperajul...e cu dus si-ntors,e posibil sa ti se mai arda un bec,o siguranta,etc. Si eu am un bosh cu amperaj mai mare fata de cea originala,nu am avut probleme pana acum,dar masina mea e un e36 deci muuult mai putina electronica fata de un e60,de aceea nu te sfatuiesc sa-ti iei de 100 si mai ales rombat.
Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat si eu o baterie Varta de 75amp pe un e46 la inceputul iernii ce a trecut de la o reprezentanta sau dealer (nu stiu exact) CARANDA.

Mi-au facut si un test de incarcare pe calculator ca sa poata vedea daca masina se afla in parametrii pt a-mi putea da garantie la ea.

M-a costat 350lei.

Oricum... pretul bateriei este in functie de marca si amperaj.

Link to comment
Share on other sites

Baieti sincer,ati pus vreodata pe vreo masina baterii rombat? deci stiu ce spun,prima data am zis ca na....n-am nimerit-o buna,a doua oara ca sunt ghinionist,dar sa schimbi 4 baterii in mai putin de 2 ani? si cu garantia.....nu stiu cum o fi prin alte parti,dar la dealer-ul din orasul meu...e jale; a trebuit sa stau ceva timp cu masina pe dreapta pana mi-a schimbat bateria;binenteles aprobari,hartogaraie,verificat masina,stai ca nu mai aveau modelul respectiv pa stoc...etc. Binenteles,vorbesc deacum cativa ani(vreo 3 ani),nu stiu cum mai stau lucrurile acum.
Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca cei de la Rombat au modernizat fabrica si acum fabrica baterii mult mai bune ca inainte.

Daca se schimba amperajul bateriei nu e nicio problema, trebuie doar programata masina (cu DIS sau Progman) pentru aceasta operatiune.Astfel se specifica noul amperaj al bateriei.

Daca nu se schimba amperajul se poate programa si cu INPA. Oricum o dai tot trebuie sa „anunti” masina ca ai schimbat bateria, altfel iti va incarca noua baterie ca si cum ar fi cea veche si vei avea probleme.

Link to comment
Share on other sites

eu am baterie rombat si pot sa zic ca e foarte ok, inainte de asta am avut o varta care a picat in 6 luni si dupa un bosch silver care la fel a picat repede. Cred ca multe baterii scumpe sunt state foarte mult in magazine si exista riscul se fie deja slabite.
Link to comment
Share on other sites

Salutari am de ceva timp probleme cu bateria (bosch 95 amperi) m-am hotarat sa cumpar alta noua dar pretul mi se pare putin cam piperat cca. 800 lei.Dilema mea este ca am gasit o baterie Rombat 100 amperi la un pret mai bul 450lei insa nu stiu cat de fiabile sunt bat Rombat si nu stiu daca pot pune in loc de 95 Amperi una de 100 Amperi. Oare pot sa o cumpar pe cea Rombat fara sa am probleme? Multumesc masina este e60 530d 2004

Nu vreau sa te supar dar sunt patit cu bateria. 800 de lei nu e deloc mult fata de una originala AGM (cca. 1500 lei) si , in special, pt o fitoasa in ale electronicii cum este E60. Cumpara una de calitate cel putin medie(Varta, Bosch de 95-100), altfel ai sanse mari sa platesti mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Eu tot asa mi-am pus o baterie rombat si am tinut-o cateva luni ca ma enerva ca mereu imi arata pe timpul iernii in bord ca se descarca si am fost la bmw si mi-am comandat baterie pe gel.

 

 

Mare atentie la baterie cati amperi la pornire are, asta e cheia secretelor dak are mai putini riscati sa apara erori. bmw-ul e60 din cate stiu eu are nevoie minim de 750 amperaj la pornire.

 

bateria poate sa fie si de 120 de Amperi, conteaza cei de la pornire mult.

 

a mea pe gel are 900 amperi la pornire si nu mai am nici o problema... bafta

Link to comment
Share on other sites

Am cumpãrat varta de 95 ah cu 850 A la pornire. Am montat-o pe maºina este totul in regula fãrã erori am garanÞie 2 ani. Urmeazã sã mã duc la un tester sã rescriu noua baterie ºi sã resetez câteva erori mai vechi.
Link to comment
Share on other sites

Eu tot asa mi-am pus o baterie rombat si am tinut-o cateva luni ca ma enerva ca mereu imi arata pe timpul iernii in bord ca se descarca si am fost la bmw si mi-am comandat baterie pe gel.

 

 

Mare atentie la baterie cati amperi la pornire are, asta e cheia secretelor dak are mai putini riscati sa apara erori. bmw-ul e60 din cate stiu eu are nevoie minim de 750 amperaj la pornire.

 

bateria poate sa fie si de 120 de Amperi, conteaza cei de la pornire mult.

 

a mea pe gel are 900 amperi la pornire si nu mai am nici o problema... bafta

Ai inregistrat schimbarea bateriei cand ai pus rombat-ul?

Link to comment
Share on other sites

Ai inregistrat schimbarea bateriei cand ai pus rombat-ul?

ROMBAT-UL NU A FOST INREGISTRAT. ca nu am fost cu ea la bavaria.

 

asta originala este inregistrata pe masina dar sincer mi se pare frectie la picior de lemn, sti de ce ? ca daca ii scot o borna trebuie iar inregistrata pe masina... bateria nu are nici un fel de cip/hdd sau alt ceva.... este o abureala ca sa iti ia banii.

Link to comment
Share on other sites

ROMBAT-UL NU A FOST INREGISTRAT. ca nu am fost cu ea la bavaria.

 

asta originala este inregistrata pe masina dar sincer mi se pare frectie la picior de lemn, sti de ce ? ca daca ii scot o borna trebuie iar inregistrata pe masina... bateria nu are nici un fel de cip/hdd sau alt ceva.... este o abureala ca sa iti ia banii.

 

Daca nu te pricepi, lasa-o asa. Nu trebuie sa infestezi forumul cu neadevaruri.

 

NU are legatura inregistrarea bateriei cu desfacerea bateriei. Una e una si alta e alta.

 

Inregistrarea bateriei inseamna resetarea unui counter aflat intr-o memorie nevolatila. Informatia sin acest counter, plus masuratori de tensiune si de curent, face ca un anumit modul de pe masina sa estimeze corect starea de incarcare a bateriei.

 

Rombatul ala aproape sigur nu a avut nimic. Faptul ca nu ai inregistrat bateriai si inainte ai tinut bateria mult au dus la estimarea eronata a starii bateriei.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.