Jump to content

Dilema


EugenD

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte frumoasa , sa o stapanesti sanatos.Vreau si eu zapada d-aia la Fagaras.Inca nu am incercat-o nicaieri mai serios.Cum te descurci cu anvelopele mixte ?

169932[/snapback]

 

 

Multumesc. :)

Deocamdata nu am avut nici eu prilejul sa aflu ce pot anvelopele.Am condus doar foarte putin pe zapada de doar citiva centimetri.Insa am urcat o panta relativ mare si am oprit de citeva ori ,sa vad cum se comporta masina dac pornesc din panta si pe zapada, si pot spune ca am fost surprins de cit de bine s-a descurcat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am 2850km facuti cu masina si astazi am decis sa o testez putin in coditii mai dificile .Asa ca am luat-o la "deal" . Am urcat o panta destul de mare pe un drum desfundat ,ploua si" drumul" era alcatuit defapt din niste fagase de roti facute in pamint lutos ud.Un lut foarte lipicios.Cu mine era sotia mea si un prieten care erau convinsi la un moment dat ca v-a fi nevoie sa apelam la ajutorul unui tractor pt. a iesi de acolo...La un moment dat fagasele erau atit de adinci incit nu se mai putea inainta decit cu un tractor sau TAF, asa ca am decis sa ies de pe drum si sa o iau pe iarba.Usor de zis dar mai greu de facut...am incercat sa ies cu rotile din fagase si sa incalec un fagas ca apoi sa ies cu totul de pe drum.Am reusit sa urc un pic in lateral dar am alunecat inapoi pe urmele de tractor, de inaintat nu mai puteam pt. ca riscam sa tramin suspendat asa ca am inceput sa fac manevre in fata si spate pt a intoarce masina intr-o pozitie care sa imi permita sa incerc sa ies in afara drumului.Pt. asta trebuia sa pozitionez masina aproape perpendicular pe drum si sa urc o panta destul de inclinata.Toate aste pe un pamint noroios si lipicios pe care era dificil sa stai in picioare(eu era sa cad lat in noroi in momentul in care am coborit din masina pt. a vedea pe unde pot iesi mai bine de pe drum).Pina la urma folosind balansul masinii am iesit de pe drum fara probleme.

Sint foarte multumit de felul cum s-a comportat masina.E clar ca nu e o masina de teren dar daca o pui in situatii mai dificile nu te lasa.Sigur ca daca as fi avut cauciucuri adecvate terenului noroios masina ar fi raspuns mai bine dar e cert ca nu poti merge cu ea pe unde mergi cu o Lada Niva de exemplu.

Astept cu nerabdare zapada mare sa vad cum se comporta in astfel de conditii...

 

Una peste alta sint foarte multumit de alegerea facuta. :blink:

post-1693-1168187637_thumb.jpg

post-1693-1168187706_thumb.jpg

post-1693-1168187754_thumb.jpg

post-1693-1168187793_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Frumoase poze . E o masina cu care poti face practic orice daca nu ramai suspendat.Daca mai ai si cauciucuri adecvate nu ai probleme deloc.Am fost iar la munte azi cu X3 si nu am avut nici un fel de probleme. Nici Lada Niva nu te ajuta daca ramai suspendat. Iar electronica de pe X3 isi face bine treaba.azi am coborat o panta mare mare cu zapada cu functia Hill Descent Control activata.Rezultatul : nici o problema , nu am franat deloc si am coborat cu treapta 2 lin si confortabil.
Link to comment
Share on other sites

M-am hotarit sa pun praguri...Intrebarea este daca pot rezolva problema mai ieftin decit apelind la cei de la care am cumparat-o? Adica in jur de 2500 lei...

Credeti ca pot procura praguri mai ieftin din alta parte sau nu merita sa ma complic?

 

Multumesc. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Greu de crezut ca poti gasi praguri originale de X3 in alta parte decat la AB. Ar fi o idee sa intrebi la un magazin de piese auto, ma refer la unul mai de valoare... poate cine stie, exista si alta filiera.

SPune-mi ce te-a facut sa fii asa hotarat cu privire la hotarerea ta de a-ti pune praguri. Eu ma mai gandeam la o treaba cu scuturi sub masina, sa protejezi subansamblele mai importante.

Link to comment
Share on other sites

pai oricum nu cred ca ii mai da garantie cineva daca nu face lucrarea la masina la AB , adica montarea pragurilor.Eu nu mi-as pune scuturi.s-a mai zis se murdaresc excesiv de noroi .Eu ma murdaresc cand cobor din masina daca nu sunt atent sa salt pasul sanatos peste prag(eu am praguri normale) .Si am 1.83.Daca aveam si d-alea de aluminiu nu reuseam sa strecor pasul peste.E un avantaj vizual ca sunt frumoase , dar atat.
Link to comment
Share on other sites

pai Cosmine, tocmai asta este ideea, m-am lovit si eu de acelasi lucru ca si tine, cand urci dar mai ales cand cobori de atingi cu piciorul de prag, solutia, calci pe el, cel normal este destul de ingust si nu prea merge sa calci pe el dar cel de aluminiu merge, de asta si are acele mici chestii din cauciuc. Parerea mea :blink:
Link to comment
Share on other sites

ei ...e ciudat totusi.nu e asa inalta masina sa te cateri in ea.Dar aceste neajunsuri cu murdaritul pragurilor pot fi prevenite prin montarea de aparatori de noroi la roti.Dar sunt cam inestetice.La mine se murdaresc si clantele de am noroi pe mana cand deschid masina.Sa nu mai vorbesc de portbagaj.Se murdareste de nu se mai vede nici numarul.Si spal masina o data pe saptamana si mai dau un jet de apa o data la vreo 3 zile.
Link to comment
Share on other sites

Sa o iau pe rind... Ma gindeam ca ar fi posibil sa procur pragurile in alta parte eventual in Germania la un pret mai bun...Lucrarea insa vroiam sa o fac la AB tocmai din considerentele enuntate de voi .

De ce vreau neaparat praguri?.. Sotiei mele ii plac si in momentul in care am configurat masina a insistat ca aceasta sa aiba praguri. Cind am comandat masina s-a ivit posibilitatea de a primi o alta masina intr-un termen mult mai scurt,masina care avea cam aceleasi dotari ca si cele dorite de noi si inca citeva in plus, dar care nu avea praguri... Atunci i-am promis sotiei ca masina va avea intr-un fel sau altul praguri... si eu ma tin intodeauna de cuvint. :blink:

In ceea ce priveste murdaritul pantalonilor la urcarea si coborirea din masina ... pateam si eu acest lucru la inceput.Acum cobor si urc fara sa ma murdaresc si o fac deja din reflex fara sa constientizez ca trebuie sa ma feresc sa ma murdaresc, m-am obisnuit.Probabil ca in momentul in care masina va avea pragurile mai late v-a fi mai dificil sa nu ma murdaresc dar m-am gindit si la varianta spusa de D-rive.Vom vedea.

Recunosc ca ma atrage si pe mine ideea de a avea praguri de aluminiu , cred ca masina arata mai bine cu ele...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am depasit 5000km si nu am avut nici un fel de probleme pina acum. :blink: Multe de zis nu am, sint multumit de masina si astept cu nerabdare prilejul de a face un drum lung cu ea. De asemenea sper sa ninga totusi in zilele urmatoare pt. a putea vedea cum se comporta pe zapada.

Consumul mediu dupa primi aprox. 3500km era de 8,4 . Am resetat atunci si acum dupa aprox 1500km imi arata consum mediu 7,6. :)

Miercurea viitoare la ora 9 am programare la AB Mures pt a-mi pune pragurile noi... :)

Link to comment
Share on other sites

Acum pot spune ca am testst masina in conditii de iarna. Cum spunea si Cosminbad sint f. multumit de x-draive. Este mai mult decit suficient pt ce am eu nevoie. Am fost cu ea si pe sosea cu zapada dar si pe drumuri forestiere necuratate .S-a descurcat mai mult decit decent. Cauciucurile mixte nu sint suficiente ... e clar ca trebuie cauciucuri de iarna. E adevarat ca te descurci si cu ele dar la ce poate masina cu niste cauciucuri de iarna cred ca e de vis. Cauciucurile mixte sint bune pe sosea uda si chiar cu putina zapada,putin polei dar pe gheata si zapada mare nu sint suficiente.

Per ansamblu m-am comvins ca am facut alegerea justa alegind aceeasta masina, chiar si motorizarea e cea de care aveam nvoie ..Pt. mine e suficient.Pe drumurile pe care merg cu ea nu m-ar ajuta cu nimic un motor mai mare(exceptind poate un plus la demaraj). Alerga suficient de bine si ma gindesc ca motorul de 3 litri m-ar fi "incurajat" sa merg cu viteze prea mari ceea ce ar fi putut duce la consecinte neplacute...

Link to comment
Share on other sites

Acum pot spune ca am testst masina in conditii de iarna. Cum spunea si Cosminbad  sint f. multumit de x-draive. Este mai mult decit suficient pt ce am eu nevoie. Am fost cu ea si pe sosea cu zapada dar si pe drumuri forestiere necuratate .S-a descurcat mai mult decit decent. Cauciucurile mixte nu sint suficiente ... e clar ca trebuie cauciucuri de iarna. E adevarat ca te descurci si cu ele dar la ce poate masina cu niste cauciucuri de iarna cred ca e de vis. Cauciucurile mixte sint bune pe sosea uda si chiar cu putina zapada,putin polei dar pe gheata si zapada mare nu sint suficiente.

Per ansamblu m-am comvins ca am facut alegerea justa alegind aceeasta masina, chiar si motorizarea e cea de care aveam nvoie ..Pt. mine e suficient.Pe drumurile pe care merg cu ea nu m-ar ajuta cu nimic un motor mai mare(exceptind poate un plus la demaraj). Alerga suficient de bine si ma gindesc ca motorul de 3 litri m-ar fi "incurajat" sa merg cu viteze prea mari ceea ce ar fi putut duce la consecinte neplacute...

189571[/snapback]

 

Chair ma uitam prin posturile anterioare si ma gandeam ca as putea sa nu fi ales prea bine.. toata lumea spune ca motorul de 2.0 Diesel este puturos, ca nu simti cand conduci si ca xDrive-ul nu este chiar atat de grozav cum scrie la carte. Dakar-ul de anu' asta a infirmat parerea generala despre "icsdrive" dar mai ramasesem cu o oarecare indoiala despre motor. Este adevarat ca inainte sa-l comand am facut drive test si ca personal am fost multumit in cele doua ore cat l-am condus, dar nu stiu cum, parerea celorlalti conteaza.. :) . Si mai e si faptul ca nu sunt foarte obisnuit cu masini puternice...asa ca nu am putut sa-mi fac o parere obiectiva (acum conduc un polo 1.4/75). Nici nu mi-a venit masina si deja am fost la un garaj sa-i intreb despre cip tuning... :) Ma gandeam ca daca parerea generala se confirma, cei 150cp s-ar putea dovedi insuficienti si ca un tuning e necesar. Dar, cand vad oameni multumiti si de xDrive si de 2.0d, imi mai sta inima :blink: . La mai mare!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.