Jump to content

Dilema


EugenD

Recommended Posts

:blink: pt Romania e suficient un 2.0d. Eu personal nu as avea unde sa folosesc puterea unui 3.0d pt ca drumurile sunt cum sunt , traficul e cum e etc. Inca nu ma gandesc la o crestere a puterii , e suficienta asta care e acum. cauciucuri de iarna o sa imi pun iarna viitoare probabil pt ca si asa se vor toci astea care le am acum pana atunci. X-drive e ok , simti la porniri de pe loc cum trage si fata sau in curbe , totusi l-au pastrat cu o anumita personalitate deoarece mi se pare ca spatele trage totusi mai mult ca fata , poti sa faci un drift pe zapada . Singurul dezavantaj la X3 e suspensia. prea rigida. cred ca una pneumatica i s-ar fi potrivit ca o manusa. sa poti alege intre sport pe sosea si confort pe drumuri rele .
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:blink: pt Romania e suficient un 2.0d.

189615[/snapback]

.. trebuia sa spui ca pt Romania?! :) . Nu era suficient sa spui ca e ok si gata, fara referitre la Romania.. Doar ce-mi mai statuse inima un pic ca acum iarasi ma ia...

Link to comment
Share on other sites

hmm , nush ce taxe aveti voi in luxembourg sau ce autostrazi dar e suficient peste tot. eu am mers si cu 190km/h cu X3-ul meu si mai putea , singurul lucru enervant era zgomotul la vant , dar ala e si la 3.0d , la toate :blink: . si accelereaza foarte bine pana la 140km/h astfel nu vei avea probleme intr-o depasire. acum sa nu vrei sa te iei la harta cu Bmw -uri cu motoare mari ca nu are rost. Dar cu orice inseamna SUV cu motor de 2-2.2l de pe piata o sa razi de ei fara probleme. Chiar si cu Bmw-urile 318i , 316 , 318d poti alerga linistit. sa nu mai vorbim de concurenta. Ti-a revenit inima ? si sa iti mai spun un lucru ....pe drumuri de munte sau mai accidentate vei trece fara sa te complici fata de unul cu un sedan sau cand vei parca in oras daca e o bordura mai inalta nu e un impediment ...desi parcarile nu cred ca sunt in acelasi gen acolo cu astea de aici :) .
Link to comment
Share on other sites

La capitolul taxe sa stii ca stam bine.. doar motorizarile de peste 3l isi iau "portia"... Cu autostrazile la fel, dar nu prea poti sa-i dai prea tare ca te tezesti in Belgia sau in Franta (iti trebuie frane bune ca doar ce ajungi la 150 si tebuie sa franezi :blink: ). De alergat, poate cand vin spre tara in .De... radarele sunt cam peste tot si zau ca nu merita... (100E plus cate 10-30E pentru fiecare km depasit peste limita legala :)). Asemenea si cu parcarile: ai o roata pe bordura.. ai aceasi soarta cu cel care a parcat pe trotuar... Dar mai sunt muntii.. nu sunt ei foarte inalti, dar drumul spre casa ii traverseaza.. si cum e plin de curbe, mai ales iarna, un 4x4 merita cu varf si indesat.
Link to comment
Share on other sites

daca faci abstractie de subiectivism(ca sa nu spun glume) si stii ce`ti doresti de la masina,testdrive-u` trebuie sa fie suficient.in alta ordine de idei,daca tot n`ai nevoie de putere,atunci n`ai nevoie nici de xdrive.intr`o curba usoara la 90Km/h este suficienta si o Dacie-cu doza de adrenalina aferenta-nu`ti trebuie xdrive.eu merg de ceva timp cu un X3 2.0i si sunt total dezamagit,trag destul de tare piciorul drept in jos :blink: .tinuta de drum este ok daca ma rezum la asfalt,pe un drum accidentat gasesc ca erau necesari cativa cm in + .
Link to comment
Share on other sites

Pai daca te dai jos dintr-o masina sport cu motor mare(3000 sau stiu eu) normal ca o sa fi dezamagit de ce poate X 3-ul de 2 litri.

X 3-ul de 2 litri este o masina de aprox. 1850kg cu un consum decent si care surclaseaza alte masini din categoria ei cu motoare aprox. egale si chiar mai mari.. Tinuta de drum este fff.buna comparativa cu a unui sedan bun si datorita garzii la sol poti merge cu ea in locuri inaccesibile acestuia.

In plus datorita sistemului X-draive si tractiunii integrale permanente poti sa infrunti cu incredere soselele din Romania si nu numai, indiferent de conditiile meteo si de proasta intretinere a acestora. Poti merge cu ea pe un drum forestier sau poti face un traseu off-road cu grad de dificultate mai redus dar poti sa mergi cu ea si in oras fara probleme.Cam asta am vrut eu de la ea si asta imi ofera.

Link to comment
Share on other sites

daca faci abstractie de subiectivism(ca sa nu spun glume) si stii ce`ti doresti de la masina,testdrive-u` trebuie sa fie suficient.in alta ordine de idei,daca tot n`ai nevoie de putere,atunci n`ai nevoie nici de xdrive.intr`o curba usoara la 90Km/h este suficienta si o Dacie-cu doza de adrenalina aferenta-nu`ti trebuie xdrive.eu merg de ceva timp cu un X3 2.0i si sunt total dezamagit,trag destul de tare piciorul drept in jos  :blink: .tinuta de drum este ok daca ma rezum la asfalt,pe un drum accidentat gasesc ca erau necesari cativa cm in + .

189643[/snapback]

 

 

ala de 2.0i e intr-adevar cam submotorizat. cuplul mic nu il ajuta deloc la depasiri. in rest ai avantajul ca e silentios

Link to comment
Share on other sites

ala de 2.0i e intr-adevar cam submotorizat. cuplul mic nu il ajuta deloc la depasiri. in rest ai avantajul ca e silentios

189682[/snapback]

 

 

Nu am condus X 3 cu motor de 2.0i ... zici ca e diferenta intre cum merge cel pe benzina fata de dizel?

Link to comment
Share on other sites

Intradevar 2.0 D are cuplul mai mare si acceleratia 0-100 mai bina, parca 10.2. Pentru o persoana care nu conduce sportiv, 2.0 D e mai mult decat suficient.

190143[/snapback]

 

Un SAV care accelereaza in 10 secunde pana la 100km/h este cel putin acceptabil. Cum spunea si Eugen mai devreme, daca simti ca vrei sport, iti iei un 330 :blink:. Dar cum mai zicea cineva.. incearca sa pui un scaunel cu isofix intr-un 3-er fara sa te chinui :).

Link to comment
Share on other sites

Maverick  ai configurat deja masina? Cam ce ai ales?

190156[/snapback]

 

Configurata, semnata, acum nu mai ramane decat sa ma uit dupa ele pe strada pana vine si al meu :)

2,0D, silbergrau, M kit dar cu scaune confort :), xenoane adaptive, oglinzi heliomate int/ext, piele grau cu ornamente de lemn, navi, :) sper ca nu am uitat nimic.. E tot pachetul Performance dar luat pe bucati. Ma nerv ca nu am luat sacul de ski, si din cate am citit prin hartiile de la ei, fara sac in locul cotierei din spate ramane o mare gaura cand o rabatezi de poti vede pana-n portbagaj. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Configurata, semnata, acum nu mai ramane decat sa ma uit dupa ele pe strada pana vine si al meu :)

2,0D, silbergrau, M kit dar cu scaune confort :), xenoane adaptive, oglinzi heliomate int/ext, piele grau cu ornamente de lemn, navi,  :) sper ca nu am uitat nimic.. E tot pachetul Performance dar luat pe bucati. Ma nerv ca nu am luat sacul de ski, si din cate am citit prin hartiile de la ei,  fara sac in locul cotierei din spate ramane o mare gaura cand o rabatezi de poti vede pana-n portbagaj.  :blink:

190173[/snapback]

 

Suna foarte bine ce scri tu aici :D :) iar cu gaura din bancheta... eu unul nu cred asa ceva.Cred ca e la fel si cu sacul de ski si fara :)

Apropo ,cind primesti masina?

Link to comment
Share on other sites

Suna foarte bine ce scri tu aici :)  :blink:  iar cu gaura din bancheta... eu unul nu cred asa ceva.Cred ca e la fel si cu sacul de ski si fara :)

  Apropo ,cind primesti masina?

190373[/snapback]

 

Tare vreau sa te cred. Poate-mi confirma cineva care a luat-o fara, ca mor cu zile.

 

Masina, dupa spusele dealerului, se naste in martie si trebuie sa vina prin aprilie.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu te amara degeaba: daca e cu gaura, poti lua ulterior sacul de schi si ai rezolvat problema. Al meu are, asa ca nu stiu sa iti spun cum arata fara...

190790[/snapback]

 

Stiu ca poate fi luat ulterior, dar EU am zis ca nu-l vreau. Cumva ma nerva ca dealerul ar fi putut sa-mi spuna. Eu i-am zis ca nu vreau sac pt ca vreau portbagaj pe capota.. Putea sa-mi zica.. "nu iei sac, o sa ai o mare gaura in bancheta spate". Acum e prea tarziu, asa ca ai dreptate, nu merita sa-mi mai omor neuronii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri am facut un traseu interesant cu masina Am pornit de la Toplita -Gheorgeni (peste muntii Bucin)- Sovata -Sighisoara .Si de la Sighisoara m-am intors la Toplita prin Tg. Mures.A fost prima oara cind am "calcat-o" mai serios.Impresia lasata deosebit de buna . Daca soseaua este buna masina merge incredibil de bine. In curbe sta excelent si se intinde f. bine la drum. Viteza maxima atinsa a fost 190 la 3500-3600 ture,mai mult nu am avut unde "sa-i dau". Pina in 160 urca destul de usor dar dupa aceea are nevoie de mai mult timp pt. a urca in viteza. Stabilitatea si tinuta de drum f. bune indiferent de viteza.Motorul trage mai bine acum si se simte un + la demaraj.Acum astept sa merg pe un drum care sa-mi permita sa ating limitele masinii in ceea ce priveste viteza maxima.

 

 

ps. ii felicit pe cei care au motor de 3000... Cred ca s sublim sa conduci o astfel de masina :blink:

Link to comment
Share on other sites

si masina mea , are o inima noua de cand i-am facut revizia . e mult mai vioaie . asa ca va sfatuiesc daca aveti drumuri dese prin locuri cu praf mult sa faceti schimburile mai repede. am uitat sa fac poze la filtrele vechi cum aratau.

197203[/snapback]

 

Categoric un filtru bun face diferenta! Mai ales in .Ro. Ma intreb daca filtrele astea sport de care tot aud cu burete natural si mai stiu eu ce chiar merita...(?!).

Cand eram in tara faceam reviziile la 15k. De fiecare data filtrele erau atat de imbacsite (desi le scoteam si le scuturam din cand in cand) de ma interbam cum naiba mai mergea masina... Acum fac reviziile la 30k. Prin nu stiu ce minune, arata ca si noi (m-am uitat duminica la ele..).

Link to comment
Share on other sites

Mai nou vad ca cei de la BMW au dezvoltat un motor de 2l dizel cu 177cp si cuplu mai bun. Din cite am inteles motorul era disponibil inca de anul trecut.Ce nu inteleg eu e de ce nu au pus respectivul motor si pe X3-ul de 2 litri. Ma oftica treaba asta. In ultima vreme am tot citit despre tuning si suna foarte tentant posibilitatea de a urca puterea motorului de la 150cp la 177 si cuplul de la 330 la 370 asa cum apare pe saitul www.ac-schnitzer.de.. . Ma gindesc ca un plus de putere nu ar strica.Altceva nu as schimba la masina mea.Intrebarea este ce "efecte secundare " ar putea sa apara si cam cit ar costa. Sint convins ca unii dintre voi si-au pus problema asta, la ce concluzii ati ajuns? Imi pare un subiect interesant. Ce perere aveti?
Link to comment
Share on other sites

Mai nou vad ca cei de la BMW au dezvoltat un motor de 2l dizel cu 177cp si cuplu mai bun. Din cite am inteles motorul era disponibil inca de anul trecut.Ce nu inteleg eu e de ce nu au pus respectivul motor si pe X3-ul de 2 litri. Ma oftica treaba asta. In ultima vreme am tot citit despre tuning si suna foarte tentant posibilitatea de a urca puterea motorului de la 150cp la 177 si cuplul de la 330 la 370 asa cum apare pe saitul www.ac-schnitzer.de.. . Ma gindesc ca un plus de putere nu ar strica.Altceva nu as schimba la masina mea.Intrebarea este ce "efecte secundare " ar putea sa apara si cam cit ar costa. Sint convins ca unii dintre voi si-au pus problema asta, la ce concluzii ati ajuns?  Imi pare un subiect interesant. Ce perere aveti?

198197[/snapback]

Am intrbat si eu acelasi lucru, pe topicul de tuning. Din ce am vazut eu, motorul de 177cp este fix acelasi cu cel de pe X3, doar ca modificat (soft) din fabrica pt seria 1 si parca si pt 3. Cred ca pe X3 nu-l modifica doar pt a se supune regulilor de poluare (euro4).

Cat despre tuning, din pacate, concluziile la care am ajuns nu cred ca te ajuta... Toti cei care fac chip tuning in .ro nu ofera garantie pt modificare. "Ce garantie vrei ca nu ti-am umblat fizic la motor?". O atitudine tipica. Ma rog, eu, dupa discutiile avute pe forum, am ales sa merg la HARTGE.de ; sunt la 30min de mine si preiau si garantia oferita de BMW AG... dar intai sa-mi vina masina.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.