Jump to content

vibratii / pornire grea 320d / injectoare


Recommended Posts

Salut,

 

320dA M47.

 

Masina vibreaza. Rau. Am citit tone de topicuri si ca urmare m-am dus sa schimb racordul flexibil. Culmea, baietzii din pantelimon mi-au zis ca nu trebuie schimbat, ca al meu e ok.

 

Apoi mai aveam nitzel si faceam scandal la mecanicul meu care refuza sa imi schimbe tampoanele de la motor. Clar nu era nevoie sa fie schimbate.

 

Test la motor, la Bavaria, totul in regula.

 

am dat injectoarele jos. Pline de nisip si alte timpenii pina in duze. Am vorbit la Bocsh si se pare ca putem schimba doar duzele, nu tot injectorul. Mentionez ca masina pornea la prima cheie, dar destul de greu. (bujii incandescente noi), nu prea fugea si consuma cam mult.

 

Acum astept sa termine Boschul de montat noile duze, sa pun injectoarele, sa schimb toate furtunasele de la retur, si sa ii dam o cheie sa vedem ce zice/vibreaza.

Link to comment
Share on other sites

Masina, cu noile duze montate, merge de rupe. Incredibil, parca e alta masina. Mai linistita, fuge muuult mai bine. O diferenta extrem de vizibila.

 

toata afacerea a fost in jur de 15mil, incluzind si alte mici chestii gen: furtune, garnituri, montajul duzelor pe injector, etc.

 

De vibrat tot vibreaza dar mai putin. Se pare ca totusi tamponul stinga ar trebui schimbat.

 

In rest.. toate bune.

 

Aceasta operatiune este posibila doar la motoarele ce nu sunt common rail, de exemplu 2ooo cmc de 136 cp, ca al meu.

Link to comment
Share on other sites

Masina, cu noile duze montate, merge de rupe. Incredibil, parca e alta masina. Mai linistita, fuge muuult mai bine. O diferenta extrem de vizibila.

 

toata afacerea a fost in jur de 15mil, incluzind si alte mici chestii gen: furtune, garnituri, montajul duzelor pe injector, etc.

 

De vibrat tot vibreaza dar mai putin. Se pare ca totusi tamponul stinga ar trebui schimbat.

 

In rest.. toate bune.

 

Aceasta operatiune este posibila doar la motoarele ce nu sunt common rail, de exemplu 2ooo cmc de 136 cp, ca al meu.

149903[/snapback]

 

Si la common rail... ce facem? :blink:

Edited by b16juv
Link to comment
Share on other sites

furtunele si garniturile nu sunt foarte scumpe.

 

Se dau jos injectoarele si se trimit la bosch. Se testeaza. Daca e cazul se cumpara 4 duze bosch originale si se monteaza pe injectoare tot de ei (bosch). Se repun injectoarele pe masina si gata.. fuge, consuma mai putin, porneste mai usor.. are un alt sunet, mai misto.

 

Eu am schimbat si tot ce inseamna furtun de retur, pt ca erau coapte. Fara furtune and co.. sa fi fost vreo 14 mil. Dar a meritat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.