Jump to content

Optimum Opti-Coat 2.0 - Protectie permanenta asupra vopselei


d-rive

Recommended Posts

la spalatoriile de cartier nu se foloseste o spuma activa cu PH neutru ci una foarte agresiva care in continutul ei are destul de multa soda , denumirea ei fiind defapt TRF - traffic film remover , in timp spaland masina numai asa lacul se matuieste , si alt mare minus al spalatoriilor de cartier este folosirea pentru uscarea masinii a pielii de caprioara si mai ales a folosirii unei singure carpe pe toata masina astfel fiind asigurata in timp o panza de paianjen de toata frumusetea pe toata masina .

 

Produsele de la Mafra sau ProWash ( nu am auzit in viata mea de firma asta ) sunt orice dar numai nu de calitate , toata lumea stie ca la o spalatorie se pune accentul pe volum si nu pe calitate , asta este si ideea doar este o afacere nu am nimic impotriva . Sincer sa fiu de la mafra singurul produs ok este DecaFlash pentru indepartat bitum .

 

Legat de ceara , data viitoare incearca sa folosesti o ceara cu adevarat de calitate de la Chemichal Guys , Dodo Juice , Optimum sau daca iti permiti de la Swissvax , bineinteles aplicata corect , adica inainte de aplicarea ei masina trebuie musai decontaminata cu claybar altfel ceara aia saraca cum sa faca bonding cu lacul tau daca este plin de contaminanti , pentru rezultate maxime se pot aplica chiar 2 straturi de ceara solida , si o sa vezi ca fuge praful de pe masina in nici un caz nu se prafuieste mai repede nici nu ar avea cum o ceara aplicata corect inchide porii lacului masinii astfel nici apa si nici praful nu mai au unde sa adere . Ceara trebuie aplicata in straturi foarte fine , lasata atat cat trebuie pe masina pana nu mai lasa urme cand dai cu degetu prin ea , apoi stearsa cu o microfibra de calitate , si repetat procesu dupa 30-60 de min cu inca un strat .

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

cred ca se referea la ProX.nu prea sunt de calitate

pe zona ardealului folosim flowey sunt destul de bune calitativ,au si certificat de mediu de spume ecologice

 

acum depinde si cum le folosesti si cum spunea acero cel mai mare pericol in afectarea lacului il constituie modul de uscare al masinii cu lavete

Link to comment
Share on other sites

Asa, Prox :)

Pai bineinteles ca nu e bine daca folosesti carpa sa stergi mai intai pragurile si dupa aia dai cu ea pe masina. Ideal ar fi sa folosesti macar 2 carpe. Sau una singura, dar luand de sus in jos si s-o mai speli bine din cand in cand :)

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

mai eu ce zic acum , adica referitor la calitatea spalarii , ma gandesc strict la masina personala , cea mai buna metoda de a usca masina dupa ce a fost corect spalata este cu un prosop de microfibra , care absoarbe foarte bine si ridica si murdaria microscopica ramasa pe lac , ceva de genul asta http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-and-drying/miracle-dryer-ultra-plush-25-x-36-/prod_362.html , nu este extraordinar de scump dar este foarte eficient
Link to comment
Share on other sites

Si eu subscriu la ce zice Acero,multe sunt doar sa ia ochii, culorile pretentioasae scotand si mai mult in evidenta acest lucru.

 

 

Referitor la dnu Colin detailing , masina mea a ramas 3 zile la dansul, timp in care nu a corectat mai nimic.Dar banii si i-a luat asa cum a cerut.

 

 

Cum puteti avea incredere intr-un om care iti promite masina tipla , o ridici pe un soare semi inorat care nu va scoate in evidenta toate hologramele .Ca apoi peste cateva zile sa te trezesti ca iit pui mainile in cap.

 

Gradul de corectie aplicat fiind aproape de 0.

 

Hologramele sunt la ele acasa,la fel si unele urme de pasari.Ca sa numai vb de faruri,facute in batjocura si arse cu rotativa la baza lor si nelucrate mai deloc in partea lor superioara.

 

Masina am spalat-o de cateva ori apoi,nefiind o masina pe care sa o utilizez zilnic.

 

Numai plecati urechea la fel si fel de meseriasi si produse minune, ca va luati teapa.

 

Masina e aproape la fel ca inainte in razele solare,sau poate chiar mai rau te crucesti din cauza hologramelor.

 

O alta chestie in contradictoriu pe care Dnu Colin , poate din cauza Altzheimerului,in timpul prelucrarii masinii suprafata de corectie avea lacul prea tare.

 

Cand am revenit, lucrurile s-au schimbat si lacul a devenit moale.wowww nu stiam ca o masina poate fi asa schimbatoare de la 1 saptamana la alta.

Am zis ca nu-ti fac topic,dar cand vad ca indrugi nu stiu cate explicatii, dar rezultatul final este mai prost decat la inceput, atunci normal ca ma supar si fac scandal pe banii mei.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5Qulb7oaQgQ

 

Sunt genu de om care da banu si se asteapta la calitate, in cazul asta a fost vorba numai de teapa si promisiuni desarte.

 

Urmeaza sa-mi duc masina la un profesionist adevarat ,care sa o readuca la adevarata ei valoarea , nu la un escroc precum Colin.

 

 

 

 

Ma ocup de ani buni de detailing(cosmetica auto) si, daca-mi este permis, vreau sa scriu si eu cateva cuvinte.

 

Stefan, iti inteleg supararea, si eu si oricare dintre noi ar fi suparat in locul tau.Nu inteleg insa de ce nu l-ai cautat pe Colin, personal sau la telefon si in felul acesta cred ca se putea remedia problema.

 

Acum te intreb si va intreb.Exista cineva, membru sau nu al acestui forum, care sa nu fi gresit niciodata in meseria pe care o practica.Daca da, atunci ridicati piatra.Colin face de ceva timp detailing, a avut multe masini, si, pana acum, nu am auzit ca cineva sa fie nemultumit.

 

Nu vreau sa intelegeti ca-l apar pe Colin.Nici macar nu-l plac(din alte motive), nu ne vorbim si nici nu cumpar produse de la el.

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:

Am fost de vreo 4-5 ori cred si uite produsul final.

 

Pe baza recomandarilor, ca doar asa m-am dus si eu, ca a facut o gramada masini ,NU TREBUIA SA GRESEASCA, mai ales pe banii mei.

 

Sau dupa ce platesti , iti apare cu un ranjet in fata si iti spun , a pai aici lacul era prea tare,aici ca nu s-a putut.

 

Pai da pe mine nu ma intereseaza explicatiile tale neputincioase si penibile.

 

Am sa revin cu niste filmulete horror.

 

Apoi lacul a devenit moale, cand m-am intors, numai zic de nerecunoasterea faptului ca mi-a ars bara si ca un mare nesimtit, ASA ERA, :download: :sorcerer:.

 

SI SE VAD URMELE LA ROTATIVA PE FAR . ce dovada mai mare de atata vrei.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Aseara m-am intors in "minunata" Romanie.

Astazi pe lumina m-am uitat la frumoasa "pata" de pe portbagaj. Este identica si la fel cum am lasat-o in urma cu 8 zile. Se vede clar zona unde am dat cu polish si nu am mai finisat. Nu s-a schimbat nimic, nu s-a intamplat nimic si am certitudinea ca nu se va intampla nici in continuare.

 

 

P.S. inca de cand am dizolvat caca de pasare am folosit ONR. Intamplarea a facut sa folosesc ONR nu ca m-as fi gandit eu ca asa ar fi bine. Faza e ca a coincis cu ce zice nenea asta de la Optimum.

Din pacate nu coincide si disparitia acelei afectari a lacului.

 

P.P.S. Cel de la Optimum recomandase indepartarea poo-ului de pasare cu ONR, intamplator am procedat asa. Am si lasat ONR, nu a disparut.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu ceara e ca nu are durabilitate. Orice ii faci, mai mult de doua,trei spalari nu tine. Bine, ea isi pierde treptat caracteristicile, in timp. Ma refer la cea aplicata pe masina nu la cea din cutie.

 

Eu am luat in calcul Opticoat tocmai ca sa scap de munca aplicarii cerii...

 

Ca fapt divers, nici ceara nu a rezistat la caca de pasare.

Link to comment
Share on other sites

O ceara pe care v-o recomand tuturor si la care am avut rezultate incredibile de durabilitate.

 

Formula 1 car wax. o gasiti mai in toate supermarketurile .costa 26 lei.

 

 

Se aplica in mai multe straturi sau 1 mai gros daca nu aveti chef sa dati de mai multe ori.

 

Se lasa vreo 30 de minute si apoi se ia la frecat cu microfibra.

 

Cu durabilitate in jur de 3luni tine.Face si beading si nici nu adera rahatei la vopsea. :thumbsup:

 

http://www.formula1wax.com/products/carnaubaPasteWax.php

 

Si nu numai acest produs si celelalte produse sunt ft bune.Rezultate foarte bune cu samponul lor cu ceara. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Stefan, nu e vorba de aderenta rahateilor la vopsea. E vorba despre protectia oferita. Pana acum eu nu am descoperit nimic care sa ofere protectie reala.

Ceara de care vorbesti tu sau cerurile astea de se gasesc prin supermarket sunt pistol cu apa comparativ cu alte ceruri numite in niste posturi mai devreme.

 

Sa nu mai spun de munca ce trebuie depusa la aplicare.

 

Eu am folosit si produse originale BMW pentru intretinere si nici alea nu sunt cine stie ce.

Poorboys, ChemicalGuys, Swisswax si altii de renume fac produse bune si usor de aplicat cu durabilitate cat de cat ok dar tot un ofera o protectie reala impotriva rahateilor de pasari.

Link to comment
Share on other sites

Am luat de la COlin , Collinite o ceara medie sau cum o fi cica cu mult peste asta.

 

E fix 0 pe langa Formula 1.

 

Io zic sa o aplici si dupa aia mai vorbim.

 

Am aplicat pe un Range Rover si a tinut de 5 ori mai mult in comparatie cu COllinite care aproape ca s-a dus si nu are nici 1 luna.

 

PS: eu ma gandesc si la cei care vor ceva low-cost si de calitate, acuma o sa zici ca nu exista asa ceva,asa ziceam si eu pana am incercat mai toate produsele de pe piata si cu asta am fost foarte multumit.

 

Vad oameni care dau tona de bani luna ca sa protejeze vopseaua, la sfarsitul anului facand o socoteala ajungi aproape sa o revopsesti.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Stefan, esti sigur ca ai aplicat-o corespunzator? Ai urmat pasii obligatorii?

 

Nu de alta dar ceara respectiva nu are nicio legatura cu Colin si asa cum mai spuneam si in alta parte, nu el o produce. Uita-te oriunde pe forumurile de detailing si ai sa vezi ca virgula Colinite e undeva in top of the top.

 

Nu vreau sa te superi pe mine dar asta e situatia, cam asa stau lucrurile. Ceara formula 1 de care zici tu si Colinite e ca si cum am compara Trabant cu BMW... si Trabant e mai tare...

Link to comment
Share on other sites

Daca as fi fost in locul lui Stefan as fi facut un topic separat cu problema asta pentru a informa si pe altii despre serviciile unui furnizor de detailing si as fi dat si ocazia prestatorului sa raspunda si sa lamureasca problema. Nu de alta dar daca lucrurile stau 100% cum spune Stefan, e destul de grav si in acelasi timp contradictoriu pentru mine cunoscandu-l pe Colin.

In fine, e alegerea fiecaruia sa raspunda, sa posteze sau sa lamureasca problema. Eu unul nu as lasa-o asa.

Link to comment
Share on other sites

eu i-am mai spus lui Stefan cum e cu ceara , daca aplici strat mai gros faci risipa si cam atat , ceara sa aplica in straturi foarte fine , lasata sa stea cat trebuie stearsa si dupa 30-60 de min aplicat inca un strat , si daca vreti sa stea ceara mai mult pe lac el trebuie pregatit inainte adica spalata corect , decontaminata cu argila si dupa aceea dat cu ceara , ideal si un sealent inainte de ceara pentru un aspect mai glossy , nu e deloc greu si poate oricine sa o faca o data la luna macar daca vreti sa pastrati cat de cat masina , bine depinde si in ce stare e , ca daca deja e compromisa vopseaua pe ea nu are rost sa va complicati cu atatea proceduri Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

eu i-am mai spus lui Stefan cum e cu ceara , daca aplici strat mai gros faci risipa si cam atat , ceara sa aplica in straturi foarte fine , lasata sa stea cat trebuie stearsa si dupa 30-60 de min aplicat inca un strat , si daca vreti sa stea ceara mai mult pe lac el trebuie pregatit inainte adica spalata corect , decontaminata cu argila si dupa aceea dat cu ceara , ideal si un sealent inainte de ceara pentru un aspect mai glossy , nu e deloc greu si poate oricine sa o faca o data la luna macar daca vreti sa pastrati cat de cat masina , bine depinde si in ce stare e , ca daca deja e compromisa vopseaua pe ea nu are rost sa va complicati cu atatea proceduri

 

Decontaminat lunar+sealant+ceara? :mellow: ...Cata munca din cauza unui oras infect si plin de praf. :angry2:

Link to comment
Share on other sites

Pai pasii pregatitori ar fi astia:

1.spalare foarte buna cu un sampon puternic si agresiv, chiar si cu pur din ala contra grasimii sau fairy cum naiba ii spune.

2.uscare

3.decontaminare cu solventi pentru gudron in partea de jos a usilor, pragurile, aripile, peste tot unde e cazul

4.argila impreuna cu un quick detailer sau un lubrifiant

5.in functie de necesitate polish urmat obligatoriu de polish fin de finisare

6.paint cleaner care sa curete eventualele reziduuri vegetale ramase; de ce paint cleaner aici, in pasul asta si nu inainte de polish? pai eu asa consider pentru ca polisharea trebuie facuta acolo unde chiar se impune si nu peste tot. Daca vopseaua/lacul, e ok, nu ai de ce sa polishezi, sa subtiezi lacul inutil.

7. spalata din nou masina pentru a indeparta orice urma de produs folosit si pentru a indeparta eventualul praf rezultat in urma polisharii, inclusiv praful care intra pe la canturile usilor, marginea geamurilor, etc.

8.uscare

9.reverificare vizuala a intregii suprafete a masinii

 

10.pentru o priza corecta neaparat IPA (alcool izopropilic in dilutie cu apa distilata)

Unii inainte de ceara dau cu glaze sau paint cleaner pentru a imbunatati aspectul. Parerea mea personala si neprofesionala e ca orice pun pe vopseaua curata inainte de ceara imi strica priza intre ceara si lac si astfel scade durabilitatea. Plus de asta, nu am nevoie de glaze sau nu mai stiu ce, luciul se obtine din finisarea suprafetei la ultima mana de polish de finisare si nu din alte dracii.

11.aplicarea cerii. Am facut si combinatia sealant inainte de ceara si nu am observat durabitilate crescuta. Consider ca bondingul dintre sealant si ceara, indiferent de combinatie, nu e deloc bun.

E suficient un strat de ceara daca e aplicata corect, omogen. Daca raman zone neacoperite sau pentru siguranta, se poate aplica si un al doilea strat de ceara.

 

Cam astia sunt pasii din viziunea si experienta mea de neprofesionist.

 

@Stefan, pentru ca mi s-a parut grava intamplarea ta, am solicitat sa intru in posesia pozelor cu masina ta. Cand o sa le am, daca nu ai nimic impotriva o sa le pun sa vedem ce fel arata masina ta la sfarsitul lucrarii. O sa fiu la fel de obiectiv cum am fost si pana acum.

 

Update la opticoat.

Am spalat masina. E un deliciu cum zboara apa si mizeria de pe ea, instantaneu. Ajuta extraordinar de mult la spalare.

Pata in schimb, e acolo. Cei de la Optimum au spus ca daca las masina in soare vreo doua saptamani, dispare. M-as mira sa fie asa si le dau 1% credit... sa vedem ce-o sa fie intr-un final.

Link to comment
Share on other sites

Da, imi trebuie o diploma in detailing ca sa aplic o ceara.

 

Poti sa iei ce poze vrei tu .Ele au fost facute pe bucati nici decum per ansamblu sau in soare.

 

Nu am sa dau nimanui ocazia mai ales pe banii mei sa-mi spuna ca si-a facut treaba atata timp cat este un incompetent.

 

In primul nerecunoasterea faptului ca mia topit bara si farul e o mare nesimtire, mai ales ca am stat langa el cand a facut asta.

 

Si eu sunt obsedat de curatenia si luciul masinii dar nici chiar in halul sa ajung sa cheltui milioane lunar.

 

Asa ajungi sa nu-ti ma placa nimic si sa devi obsedat de fiecare firicel de praf.

 

Daca era top of the top trebuia sa tina,ori produsele sunt smenarite, totusi tu ti-ai luat teapa cu un produs mult mai scump , unul mai ieftin de ce ar fi mai bun?

 

 

Detailing adevarat fac baietii aia afara care lucreaza cu super masini nu mazgaleala care se face aici in Romania.

 

Orice damblagiu cu o rotativa gata e detailer,eu m-am lamurit in prinvinta marilor detaileri de la noi.

Link to comment
Share on other sites

O dai cu ceara ii faci decontaminare si un polish si apoi vine un parlit si-ti zgarie masina. :thumbsup:

 

Ca veni vorba de parliti..am lasat masina nespalata vreo 2 saptamani, perioada in care un strat gros de praf bucurestean s-a asezat peste tot. Am parcat masina la Ase, iar la intoarcere am gasit pe portbagaj (conturat cu degetul in praf) un numar de telefon si o adresa de mail..pe tot portbagajul :popcorn: . Am sunat la nr de tel, iar cel care a conturat adresa si nr de telefon pe portbagaj a recurs la aceasta solutie intrucat nu avea nimic de scris la indemna. Astfel, mintea lui geniala a clocit urmatoarea idea: scriu cu degetu' la fraieru' asta pe masina nr de telefon si adresa de mail, dupa care fac o poza cu telefonul si problem solved. Bineinteles ca ii era imposibil sa noteze direct in telefon, retardat fiind, aceasta solutie nu a putut fi luata in considerare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.