Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

intarziere acceleratie e36


Recommended Posts

salutare am si eu o pisica din 94 motor 2000 benzina .problema ei este ca nu prea trage in turatie mica adica pana in 4000rot dupa 4000 parca zboara va rog sa ma ajutati am mai mers si cu alte bmw cu acelasi motor si fug de mananca soseaua

 

Are vanos ? Daca da , atunci garniturile de la vanos sunt duse.

Link to comment
Share on other sites

ceva de genu patesc si eu ,am observat in ultimele luni. tot 2.0 am si eu.

ma gandeam sa ma ocup un pic de motor ca pana acu nu prea am umblat sub capota inafara de filtre si ulei.

la mine da si un pic in nas in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie daca o calc mai tare.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

vanos, sonda lambda. debitmetru, cam toate au influenta aspura cuplului la turatii mici.

Daca nu aveti relanti neregulat si intreruperi, ramane VANOS si sonda lambda cel mai probabil. Daca nu sunt astea aveti deja probleme mai nasoale la motor.

 

 

 

 

Bujiile se schimba la 60k km, nu e diesel sa se schimbe cand nu mai porneste motorul. Sunt niste piese ieftine, usor de schimbat si importante in sanatatea unui motor pe benzina. NU se curata cu peria sau te uiti la ele si ti se par nu stiu cum, se schimba direct. Nu luati nu stiu ce inventii platinum cu n-spe electrozi, ci ce e specificat la motorul vostru,

cam asta e.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca masina are vanos , garniturile/solenoid-ul sunt duse si asa se manifesta. S-a folosit un material prost pentru garnituri si in 30-50k se duc naibi. Nu prea iese pe tester decat daca e solenoidul dus, sau stie mecanicul sa faca interpretare din alti parametrii.

Se pot cumpara doar garniturile , dar trebuie niste scule speciale pentru blocat distributia. Se gasesc garnituri din material mai bun impreuna cu sculele de care vorbesc la 50-60 dolari pe un site american.

Exact aceeasi problema am avut-o la fostu 325 coupe al sora-mi. Pana in 3500 de abia urca si apoi parca explodeaza si urca foarte repede in ture.

Alte simptome :

 

relanti instabil

 

Oricum se recomanda schimbarea lor la orice M50,M52 cu garniturile vanos originale inca pe masina. Diferenta e mare dupa schimbare si nu e prea multa manopera.

 

vanos, sonda lambda. debitmetru, cam toate au influenta aspura cuplului la turatii mici.

Daca nu aveti relanti neregulat si intreruperi, ramane VANOS si sonda lambda cel mai probabil. Daca nu sunt astea aveti deja probleme mai nasoale la motor.

 

 

 

 

Bujiile se schimba la 60k km, nu e diesel sa se schimbe cand nu mai porneste motorul. Sunt niste piese ieftine, usor de schimbat si importante in sanatatea unui motor pe benzina. NU se curata cu peria sau te uiti la ele si ti se par nu stiu cum, se schimba direct. Nu luati nu stiu ce inventii platinum cu n-spe electrozi, ci ce e specificat la motorul vostru,

cam asta e.

 

Nu e de la bujii sau lambda daca problema se manifesta pana in 3-4k ture si apoi trage normal si bine. Cel mult debitmetru. Se simte ciudat masina , parca e infundat ceva pana la 3000 ture si dupa aia apesi pe NOS. E problema super intalnita daca s-au apucat baietii sa faca kit de garnituri si scule de schimbare . (bmw vinde vanos-ul cu totul )

Majoritatea masinilor cu vanos pe care le-am vazut si testat ( peste 150.000 km in bord) aveau problema asta, chiar daca insesizabil pentru posesor. Dupa ce schimbi prostiile alea de garnituri parca are turbo :D

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

sonda lambda nu are aceasi influenta ca un vanos, dar are.

 

 

Iti zic sigur. A mea parca a prins aripi dupa ce am schimbat sonda lambda.

Si exact ca la vanos, cand esti cu pedala la fund si peste 3-4000, ECU nu mai tine cont de ea..

practic vanos si timpii de aprindere sunt comdandati pe baza informatiilor de amestec, sonda lambda printre altele.. si se simte excat in regimul asta intermediar, cu care de fapt te tarai majoritatea timpului..

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sonda lambda nu are aceasi influenta ca un vanos, dar are.

 

 

Iti zic sigur. A mea parca a prins aripi dupa ce am schimbat sonda lambda.

Si exact ca la vanos, cand esti cu pedala la fund si peste 3-4000, ECU nu mai tine cont de ea..

practic vanos si timpii de aprindere sunt comdandati pe baza informatiilor de amestec, sonda lambda printre altele.. si se simte excat in regimul asta intermediar, cu care de fapt te tarai majoritatea timpului..

 

Stiu , dar tu nu ai vanos cred.

La e36, e39 chestia asta e ca piesa cu tepi din seria "asa face toate". Si eu am schimbat buji, niste furtune, 2 bobine si tot la asta am ajuns. E plin pe forumurile straine de aceeasi problema, schimba baietii jumatate de motor si tot de la vanos e. Sunt garniturile proaste si nu tin mai mult de cateva zeci de mii de km si oricum trebuie schimbate.avand in vedere varsta si km masinilor in discutie.

Link to comment
Share on other sites

ba da, am M50TU, single vanos.

 

si cu sonda lambda, e la fel, lumea crede ca e o chestie care ajuta masina sa nu polueze, de fapt are un rol major in crearea unui amestec optim.

pe afara lumea o schimba la interval (depinde de tip, unle la 100k altele tin 160k km) ca nu trece testul de gaze, dar pe aici nu e cazul.. se schimba cand un motor de 2l ajunge sa consume vreo 18l prin oras, ca asa consuma in Bucuresti, e normal.. .. :)

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ba da, am M50TU, single vanos.

 

si cu sonda lambda, e la fel, lumea crede ca e o chestie care ajuta masina sa nu polueze, de fapt are un rol major in crearea unui amestec optim.

pe afara lumea o schimba la interval (depinde de tip, unle la 100k altele tin 160k km) ca nu trece testul de gaze, dar pe aici nu e cazul.. se schimba cand un motor de 2l ajunge sa consume vreo 18l prin oras, ca asa consuma in Bucuresti, e normal.. .. :)

 

Asa e, dar sonda o simti la nas, ca pute a benzina esapamentul rau la 18l /100 km si da eroare la tester plus Check Engine.

P.S. Ultima faza la rubrica "Consum de Bucuresti". Unu cu un Passat 1.8 TSI, "consum mediu pe 40.000 km 18l /100 km si pe BC si la pompa"

Link to comment
Share on other sites

tu ce crezi ca vreun bmw de peste 10 ani din romania are becul de check engine functional ? E mult mia ieftin sa scoti becul inainte sa vinzi masina decat sa schimbi o sonda lambda la 120 de euro minim pe producator. :)

si sunt alde e36 cu motor M52 care are 4 bucati, adica vreo 480 de euro :)

aia cu M50 sa zica sarumana ca e doar o bucata.. :)

 

ala cu passat-ul daca i se pare aglomerat in Bucuresti sa faca o tura prin Bruxelles la ora de varf, sa vada si el un 25% si sa doarma linistit.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

tu ce crezi ca vreun bmw de peste 10 ani din romania are becul de check engine functional ? E mult mia ieftin sa scoti becul inainte sa vinzi masina decat sa schimbi o sonda lambda la 120 de euro minim pe producator. :)

si sunt alde e36 cu motor M52 care are 4 bucati, adica vreo 480 de euro :)

aia cu M50 sa zica sarumana ca e doar o bucata.. :)

 

ala cu passat-ul daca i se pare aglomerat in Bucuresti sa faca o tura prin Bruxelles la ora de varf, sa vada si el un 25% si sa doarma linistit.. :)

 

Sunt cam multe legende urbane si nu stiu de ce am impresia ca multi exagereaza doar ca sa epateze.

Cred ca ma pun odata si fac o traversare a Roterdamului sau Amsterdamului la 5-6 seara (adica stai 10 semafoare pana apuci sa treci) si nu cred ca imi sare consumul de 16-18 l /100 km, totul filmat. Pai daca Loganul consuma 14 in Bucuresti, mie ar trebui sa imi ajunga un plin pentru 3 intersectii probabil.

Link to comment
Share on other sites

Daca masina are vanos , garniturile/solenoid-ul sunt duse si asa se manifesta. S-a folosit un material prost pentru garnituri si in 30-50k se duc naibi. Nu prea iese pe tester decat daca e solenoidul dus, sau stie mecanicul sa faca interpretare din alti parametrii.

Se pot cumpara doar garniturile , dar trebuie niste scule speciale pentru blocat distributia. Se gasesc garnituri din material mai bun impreuna cu sculele de care vorbesc la 50-60 dolari pe un site american.

Exact aceeasi problema am avut-o la fostu 325 coupe al sora-mi. Pana in 3500 de abia urca si apoi parca explodeaza si urca foarte repede in ture.

Alte simptome :

 

relanti instabil

 

Oricum se recomanda schimbarea lor la orice M50,M52 cu garniturile vanos originale inca pe masina. Diferenta e mare dupa schimbare si nu e prea multa manopera.

 

 

 

Exact, eu mi-am cumparat sculele si garniturile si le-am schimbat, ore si ore de studiu pentru momentul ala cand pus inapoi unitatea de vanos, daca o pui 1 grad aiurea ( sa nu prinda primul dinte) ai muncit degeaba.

Merita toti banii si reinvie motorul dupa aceea.

 

 

Aveti nevoie de calele ce blocheaza axele, cheia speciala cu care se demonteaza vanosul, pinul cu care blochezi volantul si intinzatorul de lant ce se pune in locul celui oe la montaj.. Eu mi-am luat si o tubulara speciala ce intra bine la surubul central de la unitatea aia...

 

:)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.