Jump to content

Se incinge motoru


Recommended Posts

E oricum am rezolvat-o, am mers azi multicel cu ea si sa comportat foarte bine, si am turat-o destul de mult, acuma mai ramane de cat problema cu climatronicu, care sper sa se poata remedia sa nu fiu nevoit sa iau altu :( . Va multumesc pentru raspunsuri si atentie.
Link to comment
Share on other sites

salve cata, sry dar nu ma prea pricep, sunt dabia la inceput, lichidu de racire? te referi la apa? din depozitu din dreapta de unde trage radiatoru si pompa etc?

 

 

Da,la apa ma refeream...sau antigel(depinde ce ai),ai verificat nivelul din vasul de expansiune si/sau radiator?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salve, revin din nou cu problema cu incalziri motorolui (dupa ce schimbasem vascu). De vro 3-4 saptamani iar a inceput sami creasca temp la motor, la inceput a fost f rar o data la 1 saptaman sau 2, dupa care am fost la mare si am prins o mare aglomeratie si a crescut temp, statea acu undeva dupa linia din dreapta spre rosu. Treaba e ca atunci cand merg cu viteaza peste 100km/h cand am venit de la mare am mers cu 165-170 km/h si nu are nici o problema. Problema e atunci cand merg in primele 2-3 viteze si turata, cum merg cu a3 sau a4-a5 si cu ceva viteza incepe sa raceasca .... Si inca o problema atunci cand se incinge f tare, in vitezele a3 si a4 nu mai tureaza ramane la 1000 de ture, aseara mi sa intamplata sa nu se mai tureze nici in a2. Acuma mi se intampla mai mereu, si cand nu e cald afara (ex: seara, sau cum a plouat saptamana asta si era racoare si tot a crescut temp), si daca dau drumu la climatronic si dau 32grade si sa bage cald, numai baga nici caldura, baga normal aer de afar(AC merge). Edited by Marc
Link to comment
Share on other sites

Marc,hai sa-ti explic ce am patit eu cu a mea atunci cand am cumpat-o: dupa ce am luat-o,nestiind absolut nimic cu referire la starea masinii,a doua zi am plecat la milano(100km); pe drum binenteles ca a inceput sa-mi creasca temp la apa,insa nu a apucat sa urce spre rosu din cauza vitezei destul de mare fiind curentii de aer f puternici exact cum e si la tine. Cand am ajuns in oras,la un semafor, a urcat apa pana la rosu si mi se aprinsese si becul. Am oprit imediat,am asteptat vreo 2 ore sa se raceasca si bapoi m-am dus cu ea direct intr-un service. Buba? radiator spart,racord de plastic spart,furtun crapat(spart),termostat defect, si termocupla la electroventilator defecta(nu pornea nici electroventilatorul).Norocul meu ca am oprit-o la timp,altfel aveam sansa sa mi se arda garnitura de chiulasa. Cost reparatie? muuult :bashwall: .

Unde am vrut sa ajung: simptomele tale sunt asemanatoare cu ce am avut eu,deci ar fi bine s-o iei cu controlatul cap-coada la inst de racire,inclusiv pompa de apa care e posibil sa fie defecta si sa nu aiba forta de a recircula lichidul.

Link to comment
Share on other sites

Cand am fost la un service prin iunie, miau schimbat termostatu si miau verificat si pompa de apa si au zis ca e ok, si radiatoru daca imi aduc aminte parca au zis ca e ok ... dar masina a inceput sa creasca temp atunci cand am cuplat turbo`ul (ca era decuplat :) ), eu unu cred ca ar fi de la termostat ... dar ce stiu eu :D o sa ma duc cu ea la service, sper sa numi ia si astia ogramada de bani si sa nu rezolve nimic... (masina na avut probleme dastea pana in luna iunie si o am de pe data de 1 decembrie 2010).
Link to comment
Share on other sites

am oprit masina cand aveam temp peste penultimu indicator (cel dinainte sa intre spre patratelu rosu) banuiesc ca avea vro 100 grade, am deschis capota si miscam foarte usor de ventilatoru cuplu vascos .... din ce am inteles eu asta ar fi un semn bun ca e bulit. Ma insel, nu ma insel?
Link to comment
Share on other sites

O chestie noua ce am aflat-o si eu recent, e ca acul indicator sta pe mijloc intre 90-105 sau 115 grade, nu mai stiu exact. Adica motorul e in parametrii intre temperaturile astea. Daca acul era mult mai sus, era cu mult peste 100 de grade.

 

Nu mai gasesc topicul, dar sigur mai poate confirma cineva.

Link to comment
Share on other sites

e un furtunas care vine de la butoiu de apa la radiator... Antigel numai am in apa cred, dar are legatura ca, creste temp ? (sau te refereai ca nu baga caldura, asa mi sa intamplat iarna trecuta, umblase tata la masina si ia curs apa si a ierdut antigelu, etc ia pus antigel si a bagat caldura)
Link to comment
Share on other sites

Teoria cu vascu sta in felul urmator masina cand sta pe loc in relantiu vascu poate fi oprit cu mana daca turezi masina vascul cupleaza si se roteste in functie de cum turezi tu masina atunci nu il mai poti opri cu mana , daca il poti opri cu mana cand masina este turata inseamna ca atunci este dus.

 

iar la termostat il iei si pui intro oala cu apa sa fiarba si vezi daca inchide si deschide asa vezi daca mai este bun termostatul

 

iar de apa de la robinet pui antigel cu apa distilata

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Teoria cu vascu sta in felul urmator masina cand sta pe loc in relantiu vascu poate fi oprit cu mana daca turezi masina vascul cupleaza si se roteste in functie de cum turezi tu masina atunci nu il mai poti opri cu mana , daca il poti opri cu mana cand masina este turata inseamna ca atunci este dus.

 

iar la termostat il iei si pui intro oala cu apa sa fiarba si vezi daca inchide si deschide asa vezi daca mai este bun termostatul

 

iar de apa de la robinet pui antigel cu apa distilata

Mersi mane, dar totusi nar trebui sa cupleze chiar daca sta la relantiu atunci cand masina evident are peste 110grade? oricum o sa fac proba maine, sper sa numi rup dejetele : ))) , si mersi pt sfatu cu apa ca sigur mi se dusese antigelu. (e nevoie neaparat de apa distilata sau ajunge apa normala cu antigel, pun daca e daia plata de la magazin)

Link to comment
Share on other sites

Mersi mane, dar totusi nar trebui sa cupleze chiar daca sta la relantiu atunci cand masina evident are peste 110grade? oricum o sa fac proba maine, sper sa numi rup dejetele : ))) , si mersi pt sfatu cu apa ca sigur mi se dusese antigelu. (e nevoie neaparat de apa distilata sau ajunge apa normala cu antigel, pun daca e daia plata de la magazin)

 

Nu te lua dupa ce spune colegul de sus ca sigur o sa ramai fara degete daca vascul este bun, il poti opri cu mana numai daca e defect.

Link to comment
Share on other sites

Ai cumparat vascul nou?

Prin iunie mi-au schimbat niste baieti vascu, si de atunci n-am mai avut probleme pana acu ceva vreme cand a inceput iar distractia :( , vascu care mi l-au pus a fost SH dupa un seria 5.

 

Mersi BRANDEX

Link to comment
Share on other sites

Cum sa cupleze vascul?????

Ala are un lichid in el care isi schimba proprietatile (vascozitatea :pardon:) in functie de temperatura.

Vascocuplajul se invarte tot timpul, doar ca la temperaturi mari, se invarte mai repede. Nu pune mana pe elice cand se invarte!!!:purple:

Si inca o data....fara apa plata, Cola, tuica si alte mizerii in radiator, doar APA DISTILATA SI ANTIGEL, 50%-50%

 

Cu motorul oprit verifica cum se invarte, daca se invarte usor e vascul mort, daca opune ceva rezistenta porneste masina si baga un ziar facut sul la relanti, daca se opreste e slab vascu si trebuie schimbat.

 

Sau o carpa, orice numai deshtu' nu!

Link to comment
Share on other sites

Cum sa cupleze vascul?????

Ala are un lichid in el care isi schimba proprietatile (vascozitatea :pardon:) in functie de temperatura.

Vascocuplajul se invarte tot timpul, doar ca la temperaturi mari, se invarte mai repede. Nu pune mana pe elice cand se invarte!!!:purple:

Si inca o data....fara apa plata, Cola, tuica si alte mizerii in radiator, doar APA DISTILATA SI ANTIGEL, 50%-50%

 

 

 

Sau o carpa, orice numai deshtu' nu!

Mersi Cristi :D , asa mi se parea si mie ca functioneaza...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.