Jump to content

Zgomot ciudat motor 320d M47N


sarpe74

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

cele originale sunt contitech si costa ceva mai mult decat alea aftermarket, DAR MERITA TOTI BANII !!!

azi le-am schimbat pe cele de pe masina,erau DAYCO si le-am pus pe cele OEM , scartzaitul a disparut,asa k nu va mai luati dupa mecanici k e de la fulie k e de la nu stiu care intinzator, k eu le-am schimbat pe toate si pana la urma a fost de la curea,chiar si azi se contrazicea cu mine k zgomotul e de la fulie dar s-a dovedit k era de la curele,cel mai bine porniti putin motorul fara curele si o sa vedeti k nu se mai aude ;)

 

La mine se manifesta si cu un trepidat motor cand pornesc/opresc + scartait <_<

dak se zguduie masina sau ceva de genul la pornire si oprire e de la tampoanele de la motor

Link to comment
Share on other sites

daca ai fi cumparat Conti simplu ar fi fost acelasi lucru , chiar si cu made in Romania :) dar fara inscrisul BMW

nu cred k e acelasi lucru,au fost baieti pe forum,dak imi amintesc bine chiar de pe acest topic care au avut conti simplu si tot scartzaia iar cu conti pe oem nu scartzaie.iar pretul la cea oem este mai mare dar isi merita fiecare leu

Link to comment
Share on other sites

Eu nu schimbat rola + intinzatorul pe original ambele si cureaua Conti si scartaie, ba in plus simt si o trepidatie cand pornesc/opresc; nu se opreste lin motorul.

Cica ar fi pompa de apa care trebuia sa o schimb impreuna cu rolele dar nu eram pregatit pe moment, in plus mi se pare cam scumpa pentru o pompa: 600lei OE.

Nu cred sa am probleme cu tampoanele motor pentru ca ele se defecteaza de obicei la opriri bruste ale masinii, deci o tamponare mai puternica, lucru care nu s-a intamplat cu masina mea.

Link to comment
Share on other sites

incearca sa pui si curea OEM.....sa vezi ca nu mai scartaie.

 

pompa de apa nu prea are legatura in ecuatia.... cand produce trepidatii va curge si apa pe langa ea.

 

trepidatia poate fi de la mai multe..... dar probabil de la tampoane......se pot verifica la service...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu schimbat rola + intinzatorul pe original ambele si cureaua Conti si scartaie, ba in plus simt si o trepidatie cand pornesc/opresc; nu se opreste lin motorul.

Cica ar fi pompa de apa care trebuia sa o schimb impreuna cu rolele dar nu eram pregatit pe moment, in plus mi se pare cam scumpa pentru o pompa: 600lei OE.

Nu cred sa am probleme cu tampoanele motor pentru ca ele se defecteaza de obicei la opriri bruste ale masinii, deci o tamponare mai puternica, lucru care nu s-a intamplat cu masina mea.

*pune-i curelele OE si o sa vezi k nu mai scartzaie,am mai spus de cateva ori aia conti aftermarket nu e acelasi lucru cu cea OE !!

*tampoanele se pot duce si de batranete.se pot strica si de la mers normal cu masina nu sunt lifetime :))

Edited by maryuss
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

La mine se manifesta si cu un trepidat motor cand pornesc/opresc + scartait <_<

La service mi-au zis ca e de la fulie. Cica suportii motor ar fi ok.

Sa mai cer o parere de la un alt mecanic?

Cand schimb fulia mai trebuie schimbat si altceva?

Edited by Gizmo.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

post-35285-0-08575700-1343925214_thumb.jpgpost-35285-0-45689400-1343925205_thumb.jpgpost-35285-0-75505800-1343925222_thumb.jpg

 

scartaitul e de lan cureaua de accesorii. daca puneti OEM , nu mai sunt probleme. am una OEM de vanzare. noua, nefolosita, 120 RON. In poze puteti observa diferenta. De asemenea , donez curele contitech+gates folosite 500-1000 km.

Edited by Lucian Vlad
Link to comment
Share on other sites

post-35285-0-08575700-1343925214_thumb.jpgpost-35285-0-45689400-1343925205_thumb.jpgpost-35285-0-75505800-1343925222_thumb.jpg

 

scartaitul e de lan cureaua de accesorii. daca puneti OEM , nu mai sunt probleme. am una OEM de vanzare. noua, nefolosita, 120 RON. In poze puteti observa diferenta. De asemenea , donez curele contitech+gates folosite 500-1000 km.

salut

vreau eu cureaua conitech daca o mai ai spre donare!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
eu am schimbat rolele (fara amortizorul de vibratii) dar tot se aude un sunet urat. FAza e ca nu se aude constant, se aude in alternanta...uniii zic ca e fulia ,altii ca e amortizorul de vibratii ,altii zic tampoanele ....rulmentii la alternator,pompa de servo, tot felul de povestii.Daca a patit cineva ceva identic va rug sa anuntati Edited by cretzucheloo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

eu am schimbat rolele (fara amortizorul de vibratii) dar tot se aude un sunet urat. FAza e ca nu se aude constant, se aude in alternanta...uniii zic ca e fulia ,altii ca e amortizorul de vibratii ,altii zic tampoanele ....rulmentii la alternator,pompa de servo, tot felul de povestii.Daca a patit cineva ceva identic va rug sa anuntati

Am descoperit. Fulia de la arbrele cotit este dezlipita pe partea dinspre motor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.