Jump to content

Zgomot ciudat motor 320d M47N


sarpe74

Recommended Posts

Incearca sa-l pornesti/opresti cu compresorul de A/C pornit. S-ar putea sa ai o surpriza.

am incercat, nu se intampla nimic deosebit, acelasi zgomat (tacanit) care dureaza 1 minut, nici-o diferenta

sa inteleg ca nu are legatura cu sistemul de cuplare/decuplare la care faci referire.

s-a mai uitat unul din colegii de pe forum si mi-a zis ca fulia e pe duca, probabil asta sa fie cauza

Edited by johnae78
Link to comment
Share on other sites

Esti pe langa topic, dar uite cum stau lucrurile: iti urca greu uleiul. Mai greu ar fi corect spus. Asta are doua cauze. 1. folosesti un ulei cu o vascuozitate diferita care nu este potrivit pt tipul tau de motor. 2. "Cutia" in care sta filtrul de ulei trebuie schimbata. Are niste supape/nipluri care se infunda.

se pare ca esti sigur pe ceea ce spui, adica exluzi varianta ca ar fi de la role sau curele. referitor la cauze:

1. ulei am folosit numai original, cel recomandat in manual si schimbat la maxim 12.000km (ultima oara am cumparat de pe forum de la grozadan, cred ca este original)

2. deci ramane varianta a doua, cum se poate verifica daca asa este? doar prin demontare, presupun.

am verificat daca urca uleiul greu, nu stiu cat de buna este metoda (este varianta recomandata de unul din colegii de aici care are service) si anume am pornit motorul cu capacul de la ulei desfacut sa verific daca arunca ulei si arunca suficient.

Link to comment
Share on other sites

bogdan-cta, on 05 August 2011 - 14:23, said:

 

Esti pe langa topic, dar uite cum stau lucrurile: iti urca greu uleiul. Mai greu ar fi corect spus. Asta are doua cauze. 1. folosesti un ulei cu o vascuozitate diferita care nu este potrivit pt tipul tau de motor. 2. "Cutia" in care sta filtrul de ulei trebuie schimbata. Are niste supape/nipluri care se infunda.

 

 

se pare ca esti sigur pe ceea ce spui, adica exluzi varianta ca ar fi de la role sau curele. referitor la cauze:

1. ulei am folosit numai original, cel recomandat in manual si schimbat la maxim 12.000km (ultima oara am cumparat de pe forum de la grozadan, cred ca este original)

2. deci ramane varianta a doua, cum se poate verifica daca asa este? doar prin demontare, presupun.

am verificat daca urca uleiul greu, nu stiu cat de buna este metoda (este varianta recomandata de unul din colegii de aici care are service) si anume am pornit motorul cu capacul de la ulei desfacut sa verific daca arunca ulei si arunca suficient.

 

......................................................................................................................

 

am aceeasi problema. Scartaie la pornire si la oprire, in rest la relanti si in mers, motorul se comporta normal, n-are nici-o simptoma ciudata.

 

am vazut ca ai punctat ceva despre ulei. eu am Castrol Edge 5W-40 Fully Synthetic (masina are 203.700 km). La service (dupa auzirea motorului) mecanicii au spus: fulia sau volanta. Faza e ca fulia au vazut-o ca se misca ok (nu prea inteleg ce vrea sa insemne, nu ma pricep).... ce zici de ulei? e potrivit?

 

merci

 

PS: la mine zgomotul nu persista nici 10 secunde dupa pornire, se aude doar in momentul pornirii....

mi-e teama sa nu ma duc sa schimb fulie + volanta + ambreiaj (sau doar una/doua din ele) si sa persiste problema.

Edited by burly2011
Link to comment
Share on other sites

e ciudata aceasta problema.

eu am schimbat role, curele, tampoane motor, fulie vibrochen, intinzatorul de care vorbeati mai sus, volanta, racord flexibil ...

si tot mai chitzaie :) nu stiu ce sa mai schimb. am luat si alta pompa de apa dar n-am apucat s-o schimb ca mi lene.

din ce am dedus eu, cred ca e de la cureaua mare marca Gates. O sa pun un Contitech sa vad daca face la fel.

 

 

salut,

 

am aceeasi problema cu motorul, scartaie la pornire si oprire. am vazut ca ai postat aici despre problema ta

cum i-ai dat de cap pana la urma??

 

merci

Link to comment
Share on other sites

La fel la mine, scartaie la pornire si la oprire. Dar doar atat, la relanti nu are nici o problema. Acum ceva timp aveam o curea necunoscuta( cineva mi-a zis ca era curea de Mondeo :( ) care nu facea figuri si am schimbat-o cu una noua Gates si incet incet a aparut problema. Am observat ca pe umezeala, ploaie nu face asa tare si tin minte ca odata RoberTau mi-a pulverizat cureaua cu o solutie speciala si sunetul a disparut pt circa 5-10 min iar apoi a revenit. Deci o solutie ar fii sa tineti la voi spray`ul :)
Link to comment
Share on other sites

Zgomot la fel.Intinzatorul de curea , asa mi s-a spus.Se poate circula dar o sa scartie din ce in ce mai tare , in timp. (Ati vazut masini care scartaie si cativa metrii in mers la plecare sau in viraj cu a I-a?) Edited by Sedan
Link to comment
Share on other sites

nu i-am dat... m-am obisnuit :) o sa-i schimb cureaua cu una contitech sa vad daca mai face.... piese de mecanica nu mai am ce sa schimb...

 

Am auzit o alta varianta, cum ca curelele trebuiesc schimbate numai pe ORIGINAL, cele pe original nu au nici-un luciu spre deosebire de cele aftermarket,

 

deci daca cineva isi schimba ambele curele pe OEM si dispare scartaitul de pornire/oprire rog insistent sa ne spuna si noua :popcorn:

 

Eu am schimbat deja 2 randuri de curele de agregate in jumatate de an :bye:

 

P.S. Am remarcat si eu si un oficial BMW cu care am discutat, probabil ati remarcat si voi ca aproape toate piesele OEM BMW vin ambalate in niste pungi, ambalate foarte simplu ( IEFTIN) tampoanele, bucsile, garniturile sau absolut toate curelele sunt mate, arata neterminate, nefinisate, deloc lucioase ....la curele posibil luciul asta sa fie cauza ....

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Eu am curelele pe masina originale. Sunt datate 04.2004 pe suprafata exterioara a curele exista un fel de textura pe care nu o regasesti pe toate curelele de transmise, poate asta e problema.

 

Nu am schimbat nici rolele pana acum si nici fulia de la arborele cotit. Nu am sesizat niciodata acel scartiait pe care il reclamati voi la oprire pornire. Dar drept sa spun nu am fost niciodata foarte atent la chestia asta. O sa ascult special masina sa vad daca am acesta problema.

 

Am folosit din cand in cand un spray de curele de la Liqui Moly.

Link to comment
Share on other sites

Eu am curelele pe masina originale. Sunt datate 04.2004 pe suprafata exterioara a curele exista un fel de textura pe care nu o regasesti pe toate curelele de transmise, poate asta e problema.

 

Nu am schimbat nici rolele pana acum si nici fulia de la arborele cotit. Nu am sesizat niciodata acel scartiait pe care il reclamati voi la oprire pornire. Dar drept sa spun nu am fost niciodata foarte atent la chestia asta. O sa ascult special masina sa vad daca am acesta problema.

 

Am folosit din cand in cand un spray de curele de la Liqui Moly.

 

 

deci cred ca esti constient ca nu are cum sa tine o curea 180000km si sa mai mearga si bine, ca nu le-ai schimbat tu este cu totul alceva dar cred ca a facut-o cel de dinaintea ta :D

Link to comment
Share on other sites

Pe curele e data de cand au fost fabricate 04.2004 ori masina tot pe atunci a fost produsa.

 

Iti arat curelele si o sa vezi ca nu sunt deteriorate.

 

Service-ul la masina mea s-a facut in reprezentanta pana la 167.000 km (BMW Germainia) si nu am avut schimbate niciodata curelele de la accesorii cel putin asa imi arata istoricul.

 

Eu am 210.000 km si de cand am preluat-o din germania nu am schimbat curele. Am demontat sa verific fulia si se prezinta bine iar curelele arata si el ok. O sa urmeze rolele cat de curand.

 

Sa fi fost spray-ul Liqui Moly atat de bun si sa le fi protejat? (prelungit durata de viata)

 

In seara asta fac testul de pornite, masina nu a mai fost pornita de aproape o luna si vad daca scartie.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Pe curele e data de cand au fost fabricate 04.2004 ori masina tot pe atunci a fost produsa.

 

Iti arat curelele si o sa vezi ca nu sunt chiar deteriorate.

 

Service-ul la masina mea s-a facut in reprezentanta pana la 167.000 km (BMW Germainia) si nu am avut schimbate niciodata curelele de la accesorii cel putin asa imi arata istoricul.

 

Eu am 210.000 km si de cand am preluat-o din germania nu am schimbat curele. Am demontat sa verific fulia si se prezinta bine iar curelele arata si el ok. O sa urmeze rolele cat de curand.

 

nu zic ca nu este imposibil :D

Link to comment
Share on other sites

Pe curele se cunoaste marcajul inca. Si au coduri de piesa originala BMW.

 

Initial am vrut sa le schimb cand am luat masina, dar la cum aratau nu m-a lasat inima asa ca am dat doar cu spray pe ele si inca merg OK.

 

La fulie am observat ca nu fuleaza absolut in nici un mod deci momentan nu vreau sa imi fac de treaba fara sa ma doara.

Link to comment
Share on other sites

am aceeasi problema, scartait la pornire/oprire, fara zgomot mai lung de 10 secunde la relanti.

 

am fost la un service, mi-au zis baietii ca s-ar putea sa fie de la volanta si ambreiaj.... mi-au dat jos cureaua de la accesorii si zgomotol persista, deci pompele nu-s....

 

volanta + kit complet ambreiaj = 1.900 - 2.600 RON!

 

wtf. sa-mi mai spuna cineva, va rog cum e cu spray-ul ala :D

 

merci!

Link to comment
Share on other sites

La mine e automata, curea conti parca la utilitati.

Nu vibreaza nimic etc dar am acel scartait dintotdeauna.

Habar n-am de la ce e si cum sa dispara pt ca am fulie noua, curele noi, intinzatoare noi (mai putin ala de la A/C). M-am obisnuit cu el intre timp :rolleyes:

 

 

probabil face din tampoane sau cardan ,ceva diferential.. ?! :unsure: compresia motorului..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

asteptam raspuns de la cineva care a schimbat recent curelele cu unele ORIGINALE , sunt tare curios daca de aici este problema cu acest scartait de 1 secunda la pornire/oprire

Am schimbat eu de cateva zile rolele (INA), intinzatoare ,curelele(Gates)si tot scartaie.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu de cateva zile rolele (INA), intinzatoare ,curelele(Gates)si tot scartaie.

POSIBIL ASTA SA FIE MOTIVUL, CURELELE AFTERMARKET SUNT LUCIOASE SI POSIBIL DIN CAUZA ASTA SA SCARTAIE

 

asteptam raspuns de la cineva care a schimbat recent curelele cu unele ORIGINALE ,

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.